اصول محافظه کار هرگزشما نیاز به ارسال به استبداد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/25/2020 5:16:45 AM

وجود یک قانون اساسی است که به مراتب بیش از حد بسیاری از محافظه کاران را نادیده گرفت: اگر برخی ادعا محافظه کار در اصل باعث می شود شما کمتر رایگان, سپس آن را به خوبی محافظه کار اصل و شما باید پرتاب آن را در سطل زباله. پس از همه, اصول صرفا مختصر برای بهترین شیوه های یک جامعه فقط. زمانی که برخی ادعا اصل کمک می کند تا چپ enserf-ify شما, سپس آن را بسیار Schiffy اصل نیست ؟ Weaponizing اصول یکی از ترک های مورد علاقه تاکتیک و آن را حق از Alinsky 101. قانون برای رادیکال شماره 4 “دشمن را به زندگی می کنند تا خود را در کتاب قوانین است.” و آن را با این نسخهها کار واقعا خوب درست تا لحظه ای که شما را متوقف


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 6/25/2020 6:29:17 AM (شماره 456225)

ظلم و ستم است شهروندان بی فایده پوشیدن ماسک ، درخواست Roy کوپر. اثر طول می کشد جمعه برای ما اهالی کارولینای شمالی. 3 هفته اما احتمالا کشش بسته به هوی و هوس. همسرم, شوهر, رقص دیوانه. همان راه من احساس زمانی که من شرکت شروع به پریدن در ارابه موسیقی 2 هفته پیش و موظف ماسک.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 6/25/2020 7:00:01 AM (شماره 456239)

من نمی پوشند اما من فقط رفتن به شهر در روزهای چهارشنبه برای اداره پست و بلند کردن ساندویچ مترو. (TK آیا خرید مواد غذایی در یک روز دیگر.) من نیز متوقف مهد کودک دیروز. هر کس دیگری بود با پوشیدن ماسک اما هیچ کس به سوال من. من نمی خواهد آنها را می پوشند. اگر کسی می پرسد آنها آنها را به شما یک وضعیت پزشکی است که مانع پوشیدن یک ماسک و معاف هستند. هیچ کس نمی تواند به سوال شما بیشتر – خوب HIPPA و معلول عمل بدان معنی است که آنها نمی تواند انکار شما خدمات. یک مثال خوب به همسایگان خود. برو maskless! لبخند! خوشحال!

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: GO3 6/25/2020 7:08:50 AM (شماره 456243)

“محافظه کار” گرگ ابوت می خواهد شما را به:
– پوشیدن ماسک
– ماندن در خانه (دوباره)
– اجازه می دهد تا سازمان های دولتی موضوع عبور امن مقالات به کارکنان خود را
– اجازه می دهد تا قضات شهرستان اجرا amok در بالای این همه ما قانونگذاران ایالتی سکوت; سکوت رضایت.
اما من نمی بینم بسیار رضایت به این بی معنی است. استخدام زاویه کلیدی است. اگر آنها هوشمند وکلا باید شروع به آماده سازی خود برای پرونده های حقوقی.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 6/25/2020 8:04:49 AM (شماره 456307)

این کل چیزی که شورش و کنگ آنفولانزا کلاهبرداری چیزی بیش از یک اخاذی کلاهبرداری. dim-0s می خواهید را به این کشور بر این باورند که تنها راه برای متوقف کردن آن است که برای انتخاب آنها.
بسیاری از گانگستر رفته اند به زندان برای اخاذی ما نیاز به حداقل ارسال این تار-0 sonsofbitches اگر ما نمی تونم قرار داده و آنها را در باند های زنجیره ای.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/25/2020 9:05:32 AM (شماره 456376)

اسم من فریب خورده.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/25/2020 9:09:20 AM (شماره 456382)

حاضر به آنها را می پوشند و حاضر به ورود به هر کسب و کار است که نیاز به آنها را. شما می خواهم فکر می کنم که بعد از 3 ماه از تعطیل کردن کسب و کار خواهد بود و نه دور تبدیل مشتریان. اگر کسی می رود پس از شما برای پوشیدن یک نقطه است که آنها نمی محافظت از شما در تمام و آنها هستند که در واقع خطرناک برای سلامتی شما است. نه تنها شما استنشاق خود دی اکسید کربن اما داخل ماسک خود را که پر از باکتری ها از دهان خود را (بیش از 600 نوع مختلف – آلوده تر از یک سگ دهان) و مرطوب هوا بازدم شما به این ماسک باعث می شود آن را یک زمین مناسب برای پرورش باکتری ها آن. که بعد از آن شما استنشاق. در صورتی که نتواند شما همیشه می توانید تکرار چپ طرفدار سقط جنین سرود – بدن من انتخاب من.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/25/2020 9:28:54 AM (شماره 456405)

fta: گزینه 1: همه ما آزادانه زندگی می کنند و می گویند آنچه ما آرزو می کنیم و هیچ کسی لغو شد. گزینه 2: محافظه کاران دریافت لغو شد اما لیبرال ها لغو دریافت بیش از حد. گزینه 3: محافظه کاران دریافت لغو شد اما لیبرال ها هرگز لغو شد. ترجیح من گزینه 1 هر کس می گوید هر آنچه که آنها می خواهند و هیچ کسی لغو شد. این به نظر می رسد بهترین تنظیم و تا همین اواخر به نظر می رسید به یکی که ما تا به حال به تصویب رسید به عنوان یک جامعه است. اگر ما نمی تواند گزینه 1 و سپس ما را به گزینه 2 متقابلا مطمئن تخریب. اما گزینه 3, لیبرال انجام هر کاری که آنها می خواهند و ما دهان بند غیر استارت. آنها را به نفع خود.

من با Kurt. ترجیح می دهند 1 خواهد شد 2 اگر لازم… و به جهنم با 3 و همه کسانی که دمر خوابیدن و التماس نمی شود مورد ضرب و شتم دیگر در حالی که حمایت ضعف خود را به عنوان با فضیلت. آنها نمی کنید برای برنده شدن!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: doctorfixit 6/25/2020 9:33:34 AM (شماره 456408)

من نمی دانم که وجود دارد هر گونه محافظه کار و اصول دیگر از کاهش مالیات و طلبی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/25/2020 9:40:51 AM (شماره 456418)

یک راه آسان برای بررسی چپ حملات است به فشار یک مثال به افراطی برای دیدن اگر آن را نگه می دارد تا. لیبرال ها را به ما بگویید که اگر ما باور نمی کشتن خوب است ما هرگز نباید کسی را بکشند. بنابراین اگر کسی می شکند به خانه ما نباید کشتن آنها را برای محافظت از خود. اگر آنها پس از کشتن ما این است که هزینه کردن برای ما اصول است. این است دیوانه است. ما حق دفاع از خودمان در برابر مردم تلاش به ما آسیب برساند. بیشتر اصول نیست دستبند. آنها راهنمایانی که. شما باید به ماندن در خط خود را بر روی جاده ها است. اما اگر یک تخته سنگ افتاده پایین تپه به خط خود را, شما نمی رم به تخته سنگ را در خط خود را. شما خروج از خط خود را به اجتناب از آن و بازگشت به خط خود را به عنوان به زودی به عنوان عملی است. چپ دلخوشیها در قرار دادن تخته سنگ در جاده ها به تمدن و پس از آن فریاد “شما نمی ماندن در خط خود را.”. همچنین در حالی که اعتقاد ما این است که همه مردم باید آزادی بیان وجود ندارد و اصل است که می گوید ما باید به احترام به اعتقادات آنها را بیان می کنیم. ما می تواند صحبت می کنند به عقب تمسخر آنها, آنها را نادیده گرفت و خنده در چهره خود را. هر دو طرف پرونده خود را. سپس ما به صندوق رای و رای دادن. برنده می شود به قوانین در چارچوب قانون اساسی و قوانین موجود. مشکل این است که این چپ را باور نمی کند در عقل. آنها توسط اکثر اقدامات اراذل و اوباش. تند و زننده Pelousy, Chuckie Scummer, Schiffty و Nadless اراذل و اوباش هستند. زیرا آنها نمی کنترل سنا یا ریاست جمهوری آنها نمی توانند به همه چیز انجام می شود. پاسخ آنها این است که برای شکستن مبلمان و اجابت مزاج بر روی زمین است. پس نمی تواند عملکرد آنها در سیستم خود را تنها امید است برای اشک همه را. چپ تنها اصل قدرت و کنترل و تمام معنی. من نشان می دهد که محافظه کاران باید دیدگاه آن است که اگر شما تصمیم به زندگی در خارج از اصول این سیستم به عنوان چپ می کند, شما حق استفاده از آن حمایت. که امر به dem شهرها و ایالات متحده نیز هست. اگر آنها را انتخاب کنید به زندگی می کنند در خارج فدرال قوانین مانند قانون مهاجرت مزایای دولت فدرال در حال جریمه از جمله امنیت اجتماعی و مدیکر, پزشکی و غیره.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de