مؤتلفه-متعلقات مربوطباید برداشته شود از همه دریاییتاسیسات فرمانده سفارشات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 2/28/2020 10:30:31 AM

بالاترین-رتبه بندی افسر تفنگداران دریایی ایالات متحده دستور داده است تا مؤتلفه-متعلقات مربوط به حذف از تمام تاسیسات دریایی. منظور از فرمانده ژنرال دیوید برگر یکی از چندین طرح های او به ترتیب اولویت برای “اجرای فوری” در یادداشت ارسالی به رهبری ارشد در هفته گذشته دریایی سپاه, سخنگوی سروان. یوسف باترفیلد با سی ان ان گفت. برخی از دیگر دستورات ارسال شده توسط برگر در توییتر از جمله تجدید نظر در مرخصی والدین, سیاست, شامل زوج, بررسی امکان yearlong مرخصی زایمان برای زنان تفنگداران دریایی و به زن بیشتر تفنگداران دریایی به مبارزه با شغل.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: curious1 2/28/2020 10:32:55 AM (شماره 331966)

من به نظر می رسد به یاد داشته باشید به طور کلی یک O’tard منصوب.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: oilcounter 2/28/2020 10:41:08 AM (شماره 331974)

من از این ابتکار است. سربازان و تفنگداران دریایی باید وفادار به آمریکا, پرچم, برخی از نمادین پرچم از گذشته! (که به بچه های سفید نشان دهنده نماد rebuking اقتدار و دگراندیشی در برابر “کشتی مادر”

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: GO3 2/28/2020 10:43:30 AM (شماره 331977)

موافقت با OP. ظاهرا همه چیز فقط هلویی در عراق و افغانستان پس بیایید با مسائل مهم است.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 2/28/2020 10:52:47 AM (شماره 331983)

حیف تلخی از جنگ داخلی هنوز هم مردد پس از 155 سال است. این دشمنی است که به شدت در لیبرال طرف. مردانی که در واقع مبارزه یکدیگر متصل به هم در یاران در reunions تمام راه را به سی سالگی. آنها نمی تلخ است.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Pearson365 2/28/2020 11:05:53 AM (شماره 331998)

مقاله فقط شواهد بیشتری است که تفنگداران دریایی با داشتن همان مشکلات استخدام به عنوان دیگر خدمات است. کم سابقه نرخ بیکاری, فراموش, جنگ مدت طولانی در خارج از کشور و تحت قدردانی به خطر زندگی و اندام ها ناشی از تلاش های ما در افغانستان و عراق و سوریه در حال تمام دلایل به خدمت می کنند. به علاوه دریایی فرمانده نیاز به “زن بیشتر تفنگداران دریایی به مبارزه با شغل” است که روحیه اش را تضعیف چرا که تقریبا در هر دریایی مطالعه از زنان در نقش های رزمی نشان داده است که زنان یکسان نیست به عنوان مردان و مردان را مجبور به انجام وظایف زنان نمی تواند انجام دهد. بهتر است به باقی می ماند یک ciiviian از پیوستن به یک کامپیوتر متمرکز نظامی با رهبران بیشتر هیجان زده در مورد اجرای سبز جدید معامله نسبت به دفاع از کشور است.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: AltaD 2/28/2020 11:07:29 AM (شماره 332001)

FTA: امکان yearlong مرخصی زایمان برای زنان تفنگداران دریایی و به زن بیشتر تفنگداران دریایی به مبارزه با شغل آیا آنها می خواهند بیشتر زنان در مبارزه با شغل و یا زنان در سال های طولانی مرخصی زایمان? شما نمی توانید هر دو.

22 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Califedup 2/28/2020 11:14:31 AM (شماره 332006)

اوباما/حزب دموکرات کمونیست پوسیدگی در حال حاضر اجرا می شود عمیق از طریق همه از ما خدمات مسلح. این به اصطلاح دریایی کمونیست به طور کلی نیاز به دادگاه marshaled و ضرب از سپاه. همین کار را برای ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی با افسران ارشد.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 11:20:40 AM (شماره 332012)

چگونه در جهنم می کند یک حرکت تند و سریع مثل این دریافت بسیار بالا در USMC? اوه اوباما. او نیاز به بازنشسته شد.

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ribicon 2/28/2020 11:20:44 AM (شماره 332013)

Dwight D. Eisenhower: “General Robert E. Lee شد… یکی از بینهایت با استعداد مردان تولید شده توسط این ملت…را از طریق تمام آزمایش های بسیاری از او باقی مانده فداکارانه تقریبا به یک گسل و تمام نشدنی در اعتقاد خود را به خدا…او شریف به عنوان یک رهبر و به عنوان یک مرد و پاک به عنوان خوانده شده صفحات تاریخ ما…من با افتخار نمایش تصویر از این بزرگ آمریکایی در دیوار.” … دریایی سپاه فرمانده ژنرال دیوید برگر منطق آیک پشتیبانی برده داری و این عکس باید گرفته شده است را از دیوار خود را.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Quigley 2/28/2020 11:24:15 AM (شماره 332016)

با همین منطق همه حزب دموکرات متعلقات باید از روی زمین نیز هست.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Chuzzles 2/28/2020 11:34:39 AM (شماره 332025)

هرگز فکر نمی کردم من می خواهم زندگی می کنند برای دیدن روزی که دریایی پارسیان رهبری انتظار می رود نیروهای نظامی خود را به شرمنده از میراث خود را. را به تعجب آنچه نسبت تفنگداران دریایی می آید از جنوب ؟ این کاملا هولناک و اگر فرمانده نمی مانند نبرد پرچم او نیاز به استعفا کمیسیون خود را امروز. نمی تواند مخالف به شدت بیشتر با پوستر قبلی. انتظار مردم سفید به شرمنده از فرهنگ خود را به فرهنگ است که نوشت: قانون اساسی و دفاع از آن با خون و استخوان و روح خواسته است راه بیش از حد. ما لازم نیست اوباما انتصاب در نظامی ما. آنها به نظر می رسد هیچ مشکلی با عموم سرپیچی خود CiC یا نه. یک نبرد پرچم صحبت می کند به قلب میهن پرستی و من هیچ مشکلی با آن, پس از آن من با don’t Tread on Me پرچم.

22 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: PCMM 2/28/2020 11:36:42 AM (شماره 332028)

کسی در کاخ سفید به رئیس جمهور تهمت که او CINC. سرداران بازتابی از او نه یک رئیس جمهور گذشته که خاموش diddling خود, لزبین آنال, شراب غار.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: هرشی 2/28/2020 1:38:46 PM (شماره 332121)

تعجب می کنم که اگر این امر به Rebel Flag, tatoos,???

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: SALady 2/28/2020 2:48:33 PM (شماره 332168)

دروغ-berals نفرت در این کشور است. آنها می خواهند ما را نابود. و هیچ راه بهتری برای تضعیف کشور ما نسبت به تضعیف نظامی ما که در آن آنها نمی توانند دفاع این کشور را از تهاجم (از جمله داخلی تهاجم). اگر آنها در حال رفتن به “عادلانه و برابر” آنها باید اجازه دهید مردان یک سال از مرخصی زایمان اگر آنها در حال اجازه دادن به زنان است. با سلام در تفنگداران دریایی دوست دختر خود را و شما باید یک سال از پرداخت را ترک کنند. برای تلفن های موبایل مانند یک gravy train. فوری پرونده های حقوقی از آنها آن را اجازه نمی دهد. عادلانه و مساوی عادلانه و برابر (مهم نیست که چقدر احمق آن همه است از جمله به زنان همان 1 سال از ترک). و اگر هر چیزی نیاید دریایی او می خواست که آن را حذف از کل تفنگداران دریایی. عادلانه و منصفانه است. این است باز کردن یک “جعبه پاندورا” از جنون است که نابود خواهد شد تفنگداران دریایی. و این دقیقا همان چیزی دروغ-berals می خواهید!!!!

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: swarfer 2/28/2020 2:52:38 PM (شماره 332171)

هیچ راهی وجود دارد من می خواهم پیشنهاد ارتش برای هر یک از اعضای خانواده امروز است.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 3:09:46 PM (شماره 332191)

یکی USMC اسکادران جنگنده بود که برگزار شد با نام “صلیبیون”. صحیح سیاسی نیروهای ساخته شده که دیگر قابل دفاع به تازگی و آنها تا به حال به خود را تغییر دهید اسکادران نام. حتی در اسکادران جنگنده سطح USMC سیاسی صحت چهره ی آن سر زشت. من درک می کنم که خلبانان راضی نیست با این PC BS.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 2/28/2020 5:45:32 PM (شماره 332289)

خوشحالم که ما نگران مسائل مهم در زندگی! من مطمئن هستم که جنگ مبارزان را “دنبال” این مرد شجاع به جنگ. از آن خواهد شد با شکوه با او در حال بالا رفتن از تپه در موج اول? نه ؟ آه!!! او را به عقب بر روی ناو هواپیمابر در یک پناهگاه است که نمی توان به ضرب گلوله و یا بمباران… شما می دانید که آنها این کار را برای مقامات مانند این به طور کلی! “بگو من به آنها افتخار” او می نویسد: در یک یادداشت کوچک کارت و اسلاید در زیر درب… “در حال حاضر…من شام خوردن و نمی خواهید به زحمت تا فارست گامپ به پایان رسید! فیلم شب برای من بساز…!!!”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: chumley 2/28/2020 5:59:47 PM (شماره 332303)

من پس از گذشت یک AF بازداشتگاه بازرسی با رنگ پرواز چون من تا به حال لی نبرد پرچم های نمایش داده شده در اتاق. ارشد NCO انجام بازرسی در راه می رفت دیدم پرچم و گفت: “شما گذشت.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: tom7 2/28/2020 6:19:46 PM (شماره 332321)

برگر به نظر می رسد به دست گرفته اند و چشم خود را با توپ. تفنگداران خود را نمی خواهد به برندگان از افسانه است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 2/28/2020 6:30:10 PM (شماره 332329)

به نظر می رسد زمان برای یک تماس تلفنی از SecNav به ژنرال برگر به بحث در مورد تاریخچه و مانند.

1 نفر این را پسندیدند.


پدر خود را نمی دریایی سپاه. غم فقط غم انگیز است. هیچ چیز مهم برای فرمانده به زحمت خود را می بینم

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im