شرکت ها باید پاسخ خود را برای حمایت از رادیکال Black Lives Matter Org

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: RockyTCB, 7/9/2020 7:21:42 AM

چندین شرکت شده اند و لاف زدن به تازگی است که آنها در حال ارائه کمک های مالی به رسمی Black Lives Matter سازمان به صیقل دادن خود PR تصویر. بدون شک آنها در حال گرفتن بیدار نقاط برای انجام این کار است. اما آیا مدیران در این شرکت ها هر گونه ایده چگونه رادیکال این گروه است و آنچه آن را تلاش برای رسیدن به?
روزانه سیگنال گزارش داد اوایل این هفته که حداقل 18 شرکت ها متعهد شده اند صدها هزار دلار به سیاه و سفید زندگی مهم شبکه جهانی پایه و اساس است.
این لیست شامل: DoorDash, Deckers, آمازون, Gatorade, مایکروسافت, Glossier, 23andMe, AirBnB, Unilever, Bungie, Nabisco Dropbox, Fitbit, دهنده, دیجیتال, Skillshare, مربع,


به چه کسی باید به آنها پاسخ دهد و چرا ؟

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 7:55:26 AM (شماره 472114)

من فکر می کنم آن است که در زمان گذشته به صورت 100% تحریم از تمام شرکت هایی که دادن پول به چپ/کمونیست ها سازمان ها و چپ خود را توسط پروکسی. من شخصا آن را یک تمرین به انجام درست آن. چرا هر کسی که پول را به دشمنان خود که قصد از بین بردن ما بزرگ کشور ؟ DoorDash, Deckers, آمازون, Gatorade, مایکروسافت, Glossier, 23andMe, AirBnB, Unilever, Bungie, Nabisco Dropbox, Fitbit, دهنده, دیجیتال, Skillshare, Square Enix بازی شرکت ، Tinder, NFL, NBA, Facebook, Google, Twitter, نسکار و من لیست را نگه می دارد در حال رشد! هیچ پول برای شما!

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: udanja99 7/9/2020 8:00:03 AM (شماره 472121)

من فقط شنیده ام از 4 شرکت ها در لیست, اما بعد از آن من است. من متوقف خرید Nabisco محصولات سال پیش با توجه به تبلیغات خود را به تصویر می کشد نر همجنسگرا, ارتباط جنسی, با تصویب بچه را به عنوان “سالم”. من مجبور به استفاده از آمازون گاهی اوقات برای کسب و کار من است که در یک جای غیر معمول تو رفتگی در دیوار, اما آن را به پایان خواهد رسید وقتی که من بازنشسته در 5 ماه. من لپ تاپ مایکروسافت سیستم اما من هیچ برنامه ای برای همیشه آن را به عنوان جایگزین من با استفاده از آن تنها برای طراحی کار می کنند. من بررسی Unilever و اضافه کردن محصولات خود را به من هرگز-خرید لیست. دیگر از تحریم آنها را من نمی دانم چه چیز دیگری را انجام دهد.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/9/2020 8:03:27 AM (شماره 472128)

آن را چیزی جز “شاید تمساح را بخورند من گذشته” اما این را بدانید شما کودن ها شما ثروتمند شرکت ها و کسانی که اراذل و اوباش نفرت شما برای آن. دیر یا زود کسانی که ‘gators خواهد بود در خود را درب…و من شما را به خنده.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 7/9/2020 8:05:06 AM (شماره 472132)

ببخشید پست دوم. من فقط بررسی Unilever سایت و تنها محصول در لیست خود که من استفاده Persil صابون. که تغییر خواهد کرد زمانی که زمان بطری خالی است.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/9/2020 8:34:41 AM (شماره 472164)

سریعترین راه برای ارسال یک پیام به رها کردن کابل tv اشتراک بسیاری از که می رود برای حمایت از ورزش CNN و MSNBC و دیگر سازمان های چپ. و سپس رها کردن هر آمازون نخست عضویت. محصولات در حال حاضر تغییر نام خود را و شما به راحتی متوجه, مثل عمه Jemima عمو بن بنابراین نمی خرید rebranded موارد. محلی خود را به شورای شهر و شهردار در انتخابات است که بسیاری از آنها شده است, استفراغ کردن, رای, شما نیاز به یک رای گیری انتخابات آینده و خلاص شدن از آنها. وجود دارد مقدار زیادی از فرمانداران و قانونگذاران و اعضای کنگره نوشتن نام خود را, رای, انتخابات آینده و خلاص شدن از شر آن. رای خود را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه. وجود دارد برخی از جمهوری خواهان که نیاز به اجازه رفتن. بسیاری از مردم مورد آزار و اذیت توسط منابع انسانی خود را بخش. که یک مسئله جداگانه است و اقدامات متقابل باید از طریق فکر به صورت یک ضد حمله برای حفاظت از آزادی های فردی. شرکت ها نه minding کسب و کار خود را. آنها minding شماست.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 7/9/2020 9:33:17 AM (شماره 472228)

من اضافه شده kohl’s و حمام و بدن با این نسخهها کار به “آیا فروشگاه” لیست وقتی که من بیدار شد و ایمیل از مدیران اجرائی خود را. مبارزه با نژاد پرستی با دادن پول به نژادپرستان است راه را برای رفتن. در علاوه بر این به سوالات در این مقاله این مردمی نیز باید خواسته شود که به تعریف “نژادپرستی نظاممند” و نمونه های.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: VietVet68 7/9/2020 9:38:10 AM (شماره 472234)

آن زمان گذشته برای یک محافظه کار انصراف از فرهنگ و پا زدن در. من در برابر لغو, فرهنگ, فلسفه, اما این شرکت ها نیاز به درس. وجود دارد مقدار زیادی بیشتر پول صرف شده توسط راست از سمت چپ دیدن به عنوان بسیاری از در سمت چپ به اندازه کافی وقت آزاد در اعتراض به 24×7. ما پول نمی شود صرف شده در این شرکت را به مراتب تاثیر بیشتری است.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: felixcat 7/9/2020 9:47:54 AM (شماره 472243)

من نمی دانم اگر من شرکت بیمه USAA است اهدا به BLM اما خود مدیر عامل نوشته شده بیانیه ای در وب سایت خود را به ناله در مورد تمام سیستمیک نژادپرستی در این کشور و چه به عنوان یک مرد سفید پوست او نمی داند که چگونه مشکل آن است که در امریکا ، فقط تهوع که از یک شرکت است که به ترویج خود را به عنوان یک شرکت است که در خدمت ارتش ایالات متحده و جانبازان آن است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/9/2020 10:36:31 AM (شماره 472295)

آن هم نه به صورت محافظه کار انصراف از فرهنگ…اما برای یک افتخار فرهنگ آمریکایی را به ایستادگی کردن. این باید شود نه سیاسی. من یک بار پرسید: یک دوست آلمانی که آیا آلمانی فرهنگ سزاوار به حفظ در نور از سیاست های مهاجرتی خود را. من هنوز در انتظار پاسخ. حالا من درخواست آمریکایی ها همان سوال: آیا فرهنگ آمریکایی مستحق حفظ? و آنچه را ما در مورد آن انجام?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/9/2020 11:35:52 AM (شماره 472358)

#7, فراموش نکنید که جوجه-fil-a: من به یاد داشته باشید مدیر عامل شرکت گفت: “مردم سفید باید درخشش مردم سیاه و سفید کفش”. به من بگویید اگر که دیوانه نیست. من از درخشان نیست کسی, کفش, سیاه و سفید, سبز و یا بنفش است.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/9/2020 1:34:11 PM (شماره 472478)

سمت راست بهتر بود شروع به یادگیری سازماندهی و تحریم های چپ و استفاده از آنها برای از بین بردن سوسیالیستی شرکت شروع با اتاق بازرگانی است. .

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “RockyTCB”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de