سی ان ان برداشت اشتباه فرد بهمصاحبه در مورد پلیس و پل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/28/2020 8:05:28 AM

چه CNN میزبان برای انجام به هنگام مواجه با مهمان چه کسی را قبول نمی کند روایت? در مورد همین لیمو مصاحبه سابق Milwaukee County Sheriff دیوید کلارک پاسخ این است که: به او بگویید که به “نگه داشتن آن پایین” حاضر به گوش دادن به آنچه که او گفته و سپس ناگهان او را به قطع. آن را به عنوان اگر آنها علاقه مند در هر چیزی که پشتیبانی نمی کند روایت است. بسیار کمتر منفجر آن را با داده ها در پولیس کشته شده اند. ناخواسته کمدی ماندگار 2 بی دست و پا, خنده دار, دقیقه است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Illinois, مامان 6/28/2020 8:18:41 AM (شماره 459729)

همین لیمو یکی از احمق ترین مردان روی زمین است. چرا که او احساس نیاز به استدلال می کنند با چنین تجربه و بیان انسان مانند کلانتر کلارک? البته من جواب را می دانم. من فقط امیدوارم که قبل از او تا گستاخانه قطع که کلانتر کلارک رسیدن چند تن از اعضای کلی کوچک CNN مخاطبان و باز چشم خود را به حقیقت است.

50 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 6/28/2020 8:19:33 AM (شماره 459730)

من سعی می کنم به عکس معمولی به لیمو بیننده. هیچ چیز در تجربه من به ذهن می آید.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: TJ54 6/28/2020 8:22:22 AM (شماره 459734)

پاسخ 2, نمونه بیننده است که احتمالا داشتن رابطه جنسی همجنسگرا برای از بین بردن خستگی از تماشای لیمو

28 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 8:28:37 AM (شماره 459741)

در چشم ذهن من دیدم کلانتر کلارک با کف دست زدن Lemonhead. دو بار. که بی ارزش CNN زمینه دست آمد در سراسر به عنوان مغرور و نادان نه آرام و در کنترل است. اگر شما می خواهید برای کنترل این روایت ندارد و مهمانان در; فقط با فشار خارج کردن لفاظی های خود را و ببینید که شماره های خود را جست و خیز کردن و حتی بیشتر. و ما قرار است به باور این افراد در حال برنده شدن است. من استراحت بدهد!

32 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: John C 6/28/2020 8:33:40 AM (شماره 459744)

صحبت کردن بیش از مهمان خود کلانتر کلارک و بارها و بارها گفتن او را به “حفظ آن” خیلی توهین آمیز است.
لیمو یک اقدام مثبت استخدام.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/28/2020 8:53:26 AM (شماره 459756)

همین لیمو می تواند خشم و هیجان بخرج دادن و گریه هفته پس از هفته و زمانی که کسی با دیدگاه های مختلف مخالف به شدت با او همه در مورد “پیام مدنیت” برای “مردم.” چه منافق. باید واقعا ترسناک به نشستن که به کسی که با ترک کشت و زرع و قربانی برای همیشه لطفا برای.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: seamusm 6/28/2020 9:02:03 AM (شماره 459765)

لیمو یک ایدئولوگ و منحرف. خوب کلانتر کلارک می ایستد در کنار عدالت ، لیمو یک بار دیگر در معرض خود را مانند یک perv در یک حمام عمومی.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/28/2020 9:10:47 AM (شماره 459770)

“اجازه دهید آن را نگه دارید مدنی در اینجا” تنها می تواند به این معنی است که لیمو را متهم کلانتر کلارک از داشتن شده است uncivil درست است ؟ به من بگویید چه شد uncivil پرشور بله اما هیچ چیز بیش از بالا. آنچه که “uncivil” شد و ضلالت از کشت و زرع.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Avikingman 6/28/2020 9:20:20 AM (شماره 459780)

کلانتر کلارک یک کار واقعی به تمایل به. آرزو می کنم او می تواند بیشتر از زمان و یا فیلم های یوتیوب, et. al. او نیاز به در خط مقدم ، طراوت.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/28/2020 9:54:10 AM (شماره 459809)

همین لیمو ترسو. و بنابراین هر کس دیگری در CNN و MSNBC, CBS, ABC, NPR. آنها هرگز به یک برابر صدا به یک محافظه کار خود را نشان می دهد. آنها نفرت امریکا و به طور فعال تلاش برای یک انقلاب در این کشور است.

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: red1066 6/28/2020 10:13:25 AM (شماره 459828)

من تو را دیدم ، کلانتر کلارک جویده لیمو و تف ، تمام لیمو می توانستم بگویم این بود که “بیایید نه عصبانی و یا مقابله” و یا چیزی به آن تاثیر می گذارد. لیمو به حال ترس را در چشمان او.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: thelmalou 6/28/2020 10:16:49 AM (شماره 459831)

چرا بر روی زمین به آنها باید او را در…برای رتبه بندی (جنجال به فروش می رساند)? آنها می دانند که او چه کسی است. RE: قبلی پوستر – او دیگر کلانتر. من تا به حال شنیده ام او طلاق و قدمت یک زن مسلمان اما من شنیده ام چیزی از او می بینم. است که حق خود را; من فقط آن را منفور خود را در مورد ازدواج و امیدواریم جدید بانوی نیست یک فعال لا Kaepernick دید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Ben در اطراف 6/28/2020 11:30:56 AM (شماره 459903)

من باید برای دیدن دخترانه بویلر گرفته شده درجه یک یا دو.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Highlander 6/28/2020 11:59:34 AM (شماره 459937)

آیا شما متوجه صندلی ارتفاع بین این دو است ؟ کلانتر کلارک بود فقط کمی پایین تر از لیمو. بود که مرتب به عمد. این یک تاکتیک معمول شاغل غیر مستقیم مذاکره کنندگان را کاهش دهیم و از طرف دیگر روانی ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 6/28/2020 1:04:37 ب. ظ (شماره 460021)

آقای لیمو کنار شما با آنها در نفرت خود را از اجرای قانون در حال حاضر. اما آنها خواهد آمد پس شما در نهایت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/28/2020 1:06:41 PM (شماره 460026)

همین لیمو اثبات یک بار دیگر وجود دارد برخی از لیمو شما فقط می توانید لیموناد از. برای آنها فقط بیش از حد فاسد و خشک کردن.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 6/28/2020 1:32:45 PM (شماره 460061)

Ha ha ha ha ha! بنابراین من حتی تماشای این ویدئو هنوز اما حفره یا سوراخ تصویر برای این ویدئو می گوید: کلارک است که به دنبال در لیمو مثل او کامل و احمق و لیمو به نظر می رسد وحشت زده–مانند او peed شلوار خود را! بی بها!!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: pmcclure 6/28/2020 1:49:02 PM (شماره 460078)

برخورد چپ لیمو لال کندوپاش در بالا سفیهانه خندیدن تنظیم. او تا به حال به آن را قطع زیرا این حقیقت بود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: OhioNick 6/28/2020 1:51:02 PM (شماره 460079)

در یک یادداشت مرتبط, من می دانم که CNN و MSNBC به طور منظم bashed خود را برای عدم صداقت و تعصب اما ABC-به ویژه خود را در بخش رادیویی-که منجر به بسته وقتی که می آید به دروغ آشکار. روز دیگر ABC اخبار رادیو outdid خود را با گفتن سه تا دروغ آشکار و نه مبالغه در یکی 60-second گزارش در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Mauigirl 6/28/2020 1:56:52 PM (شماره 460082)

وجود دارد شما آن را دارند.
از یک سمت به سمت مقایسه نشان دادن تفاوت بین یک مرد واقعی و دخترانه ،

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de