CNBC خبرنگار: بایدن ارائه شده است بیشترگران طرح مالیات از هر دموکراتیکنامزد در تاریخ اخیر (تصویری)

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/26/2020 4:14:23 AM

جو بایدن ارائه شده توسط دموکرات ها و رسانه ها به عنوان یک متوسط اما که به سادگی درست نیست. مالیاتی خود را طرح مسخره گران است. آن را صرف تریلیون ها بیشتر از حتی هیلاری کلینتون طرح مالیاتی در سال 2016. رابرت فرانک از CNBC به تازگی گذاشته آن را تمام کردن.The Washington Free Beacon گزارش خبرنگار CNBC: بایدن مالیاتی در برنامه ‘گران قیمت ترین در تاریخ معاصر است. “حقیقت این است که جو بایدن حتی اگر او را به تصویر کشیده و به عنوان یک متوسط ارائه شده است گران قیمت ترین و دموکراتیک طرح مالیاتی که ما دیده ایم از هر نامزد حزب دموکرات در تاریخ اخیر”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Krause 5/26/2020 6:42:24 AM (شماره 422111)

و همه دموکرات ها برای آن هستند!

18 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: نگران 5/26/2020 7:09:22 AM (شماره 422133)

چرا آن تعیین شود خواستار آن گران قیمت ترین دموکراتیک مالیاتی طرح ؟ من باور نمی کنم تا کنون بارها مطرح گران تر برنامه ریزی طوری بود که کمی درد نمیخورد. اما شاید آن را از خواب بیدار خواهد شد تا یک زن و شوهر از dems, اما من شک دارم.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Muguy 5/26/2020 7:49:53 AM (شماره 422156)

من به طور جدی شک دارم که این نیش من را طرح مالیات– او میمون– اما چه کسی است که ارگان چرخ??? که قرار دادن این با هم ؟ احتمالا کسانی که wonks که نشستن در اطراف و کشف چیزهایی در پشت صحنه برای سال و امیدوار است که یک شکست داد مردم را رای به قبول سوسیالیستی روش در این به ظاهر “آماده شده” معمای اطراف رسانه های هیستری را احاطه کرده است که یک ویروس با کمتر از 1% مرگ و مير.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: maryann4629 5/26/2020 8:12:56 AM (شماره 422176)

در اینجا بخشی از مشکل: نزدیک به نیمی از همه مردم در این کشور پرداخت هیچ مالیات که نیمی از آن مراقبت می کند چقدر بقیه از ما پرداخت. به آنها بیشتر به ما پرداخت بیشتر به موضوعات رایگان آنها را دریافت کنید! بخش دیگری از مشکل این است که چه کسی می تواند در برابر شر شرکت های پرداخت “سهم عادلانه خود را?” در یک Facebook بحث چند هفته پیش اشاره کردم به یک معاونت دوست که شرکت مالیات پرداخت نمی, چرا که آنها فقط با تصویب لایحه مالیات بر مصرف کنندگان است. پاسخ او ساده بود “OMG.” او به وضوح نمی توانستم باور من می تواند این باشد که احمقانه است.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LanceLink1 5/26/2020 8:40:43 AM (شماره 422201)

درخشان است. اقتصاد دارای چهار کسب و کار در حال بسته شدن مردم از کار هستند و شما می خواهید به صرف بیشتر و افزایش مالیات. درخشان است. فقط ناجور درخشان. آره, من می خواهم برای رای دادن است. اگر من تا به حال IQ یک گردو و یا در حال حاضر زندگی کردن “رایگان” چیزهای gooberment بود و من می خواستم بیشتر. جو! شما در یک سوراخ عمیق. حفر. شما حفاری راه خود را.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/26/2020 9:11:02 AM (شماره 422230)

تنها راه خروج از یک دولت سوسیالیستی است و تیراندازی راه خود را به دلیل یک بار آنها را کنترل صندوق های رای آنها مسائل آن با رای به عنوان بسیاری به عنوان آنها نیاز به یک راه یا دیگری. دیدن کالیفرنیا.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/26/2020 9:18:38 AM (شماره 422242)

سلام این O’Biden/باما ،

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 5/26/2020 9:44:58 AM (شماره 422260)

دموکرات عشق به “پیشنهاد” چیزهایی که ما برای پرداخت و ادعای اعتبار برای اینکه سخاوتمندانه و بشردوستانه. آن را به عنوان شناخته شده فروش کودکان ما آینده.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 5/26/2020 9:46:39 AM (شماره 422264)

من اشتباه فکر جعلی رسانه ها همیشه می گویند کاهش مالیات های گران قیمت بودند و مالیات افزایش سرمایه گذاری کنم ؟

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/26/2020 9:48:27 AM (شماره 422266)

آن است که همه چیز کمی بیش از حد 1984 برای من (به معنی Mondale وعده البته)!

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rama41 5/26/2020 9:59:35 AM (شماره 422281)

اگر CNBC تنها منبع برجسته دموکرات مالیاتی در دستور کار پس از آن که تایید رسانه ها در دستور کار: تنها بحث در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. می گویند هیچ چیزی در مورد بایدن و دموکرات ها. اگر انتخابات را مورد تهمت: او از دست می دهد. اگر آن را در مورد بایدن او دست می دهد. توپ در دادگاه خود و تا کنون آن را به نظر می رسد به کار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 5/26/2020 11:46:46 AM (شماره 422394)

تا کنون تمام دموکرات پاسخ برای برخورد با coronvirus بحران همان FDR را پاسخ برای افسردگی است. آسمان بالا مالیات را از برنامه های بیشتر بهداشت و درمان و حقوق و غیره. آن را به خوبی کار می کرد نگه داشتن ایالات متحده در رکود بزرگ تا جنگ جهانی دوم به همراه ما خارج از آن. چه به عشق مورد bredlines جرم فقر و گرسنگی است. مردم آن را دوست داشتم آن زمان!

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/26/2020 1:41:25 PM (شماره 422517)

مالیات p

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/26/2020 1:42:26 PM (شماره 422518)

مالیات بر برنامه ریزی برای آینده از Pelosi و تیم ملی
نوشته شده توسط برخی از دولت احمقها

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 5/26/2020 3:57:45 PM (شماره 422698)

وجود نبوغ پنهان در که کمی از تاریخ #12. بیایید شروع به برخی از مشکل با چین در حال غرق شدن چند از کشتی های جدید و بمب گذاری در مناطق در مکزیک که در آن پردازش کوکائین می گیرد و پس از آن در فرانسه و ایتالیا برای کمک به.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/26/2020 5:01:08 PM (شماره 422744)

هیچ Democrap باید اجازه دهید درون یک هزار مایل از قدرت دولتی…اگر آنها را انتخاب کنید آن را به نوبه خود به سرقت’!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bighambone 5/26/2020 9:09:07 PM (شماره 422957)

آنچه شما انتظار می رود به عنوان جوزف بایدن یک لیبرال دموکرات و آن است که همیشه یک لیبرال دموکرات سرود به منظور بالا بردن تا همه مالیات است. بدون شک بایدن را ادعا می کنند که تنها بالا بگیر را مجبور به پرداخت بیشتر مالیات, اما آن را هرگز به پایان رسید تا مانند است که در گذشته به عنوان آن است که همیشه گسترده طبقه متوسط است که همیشه به پایان می رسد پرداخت.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de