‘نزدیک به یک نقطه شکستن’: راه آهن محاصره تأثیر آلبرتا گوشت خوک کشاورزان دانه

یک CN راه آهن قطار هل طریق پالت معترضین قرار داده شده در راه خود را. الکس فیلیپ / POSTMEDIA

راه آهن راه بندان سراسر کشور باید آلبرتا گوشت خوک و تولید دانه’ پشت در برابر دیوار, می گویند رهبران صنعت.

“تولید کنندگان ما بسیار مقاوم هستند و بسیار هوشمندانه به طوری که آنها در حال ساخت هر تلاش ممکن است به مقاومت در برابر این وضعیت (اما) آنها بسیار نزدیک به یک نقطه شکستن” گفت: شارلوت Shipp صنعت, برنامه های مدیر با Alberta گوشت خوک. “این بسیار استرس زا برای کشاورزان ما در حال حاضر قادر به دریافت این ورودی به مزرعه خود را در یک مد به موقع.”

برای چند هفته گذشته معترضان بنا موانع در سراسر خطوط راه آهن در مخالفت ساحلی GasLink پروژه در بریتیش کلمبیا باعث اختلال در هر دو دانه گوشت و محصولات.

Shipp گفت: گوشت خوک کشاورزان تکیه بر راه آهن برای تحویل لوازم مورد نیاز برای عملیات خود را مانند پروپان و خوراک.

خطوط راه آهن در حال حاضر backlogged بعد از هشت روز CN اعتصاب کارکنان راه آهن در ماه نوامبر.

Shipp گفت: محاصره هستند یکی دیگر از ضربه زدن به صنعت گوشت خوک نیاز ندارد.

“این دقیقا همان مسائل بارها و بارها” او گفت:. “این بسیار نا امید کننده برای این صنعت است. این صنعت در حال حاضر به چالش کشیده را با متعدد دیگر مسائل اقتصادی است. اولیه تولید تمایل به فشرده ترین زمانی که شما نگاه در کل زنجیره ارزش. هر گونه استرس در ابتدایی سطح تولید بسیار مهم است.”

پس از اعتصاب این سیستم راه آهن نشان داد نشانه هایی از بهبود.

در ماه دسامبر راه آهن حمل و نقل بالا رفت 9.5 درصد پس از 4.6 درصد کاهش ماه قبل با توجه به آخرین شماره توسط اداره آمار کانادا.

اما علامت Hemmes رئيس جمهور از حد نصاب پارسیان گفت: در Postmedia مصاحبه دانه تحویل در انتظار حمل و نقل را بر باد رفته توسط 560,000 تن به دلیل موانع در چهار هفته گذشته به تنهایی. او گفت: به دست آوردن محموله به کانادا بنادر کاهش یافته 1.2 میلیون تن در سال جاری تا کنون با بزرگترین افت می افتد این ماه است.

برای دریافت در سراسر موانع CN و CP راه آهن توافق برای به اشتراک گذاشتن خطوط.

Livia Belcea مطبوعاتی وزیر وزیر حمل و نقل تایید CN قطار شروع به استفاده از CP خطوط هفته گذشته برای کمک به جمع شدن.

جنین توقف یک دانه کشاورز در شمال ادمونتون گفت: او نبوده است نهفته یا اعتصاب یا موانع به دلیل ضعیف برداشت. به طور معمول توقف خواهد فروش محصول خود را در طول سال اما این اتفاق نمی افتد این زمان در اطراف.

در حالی که اعتراضات را به دست آورد بسیاری از, توجه, توقف گفت که او تا به بسیاری از مسائل دیگر به نگرانی در مورد.

“در حال حاضر ما در حال نهایی ما بذر طرح توجیهی و من به دنبال به سمت آینده,” او گفت:. “اگر راه آهن در ادامه به موضوع اگر coronavirus همچنان به عنوان یک موضوع — ما در حال تلاش برای تصمیم می گیرید که چگونه برای کاهش این خطرات برای عملیات ما. کانولا قیمت پایین تر از ما می خواهم برای پاییز آینده. که تأثیر تصمیم گیری ما (و همچنین).”

در فوریه. 12, آلبرتا گندم و جو در کمیسیون صادر انتشار اخبار و خواستار حل و فصل سریع به راه آهن به تاخیر می اندازد. این کمیسیون با اشاره به صنعت در حال حاضر آمار سخت با 10 روز طلسم سرد در ماه های ژانویه و باران های سنگین تأثیر بنادر در ونکوور. از Feb. 9 بیش از 50 کشتی ها در انتظار بودند در B. C. پورت.

جان Guelly رئیس آلبرتا کلزا گفت: او هرگز دیده می شود یک پرونده بود.

“به طور معمول شما فقط باید به صورت آب و هوا اما در حال حاضر ما به نظر می رسد باید به صورت ریلی و مسائل تجاری در سراسر جهان با کشورهای مختلف,” او گفت:. “این است که در نظر گرفتن عوارض آن بر کشاورزان ذهنی. آنها تا به حال بسیار در جریان است.”

وی افزود: تاخیر صدمه دیده اند کانادا شهرت به عنوان یک ارائه دهنده قابل اعتماد کالا تبدیل خواهد شد که در دراز مدت مشکل است.

— با فایل های پست مالی

[email protected]

Twitter.com/jefflabine

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>