شهرستان رونمایی دو گزینه برای محدود کردن سرعت کاهش مسکونی در خیابان شورا به تصمیم نهایی با بازخورد

جسیکا Lamarre اقدام مدیر ایمنی ترافیک با شهر ادمونتون صحبت می کند در مورد دو پیشنهاد برای کاهش سرعت در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر هال در ادمونتون در روز پنج شنبه, فوریه. 13, 2020. عکس ایان Kucerak/Postmedia ایان Kucerak / Postmedia

عمومی این شانس را به وزن در یک تعداد انگشت شماری از حد مجاز سرعت کاهش گزینه های در ادمونتون مسکونی خیابان قبل از شورای تصمیم گیری که در آن رانندگان نیاز به پمپ ترمز.

آن می تواند به معنای جدید محدودیت سرعت از 40 متر/ثانیه, در امتداد وایت و جاسپر راههای که در شهرستان ایمنی ترافیک اداره گفت: در حال حاضر نزدیک به متوسط سرعت در آن جاده های اصلی. احتمال دیگر در جدول است که به طور پیش فرض محدودیت سرعت کاهش به 40 متر/ثانیه, در جاده های مسکونی در سراسر شهر تأثیر همه 400 شهرستان محلات.

یا جامعه وجود دارد-led “هسته منطقه” پیشنهاد با حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت در جاده های مسکونی در یک دایره مرکزی از شهرستان در حالی که همه دیگر محله محدودیت سرعت ماندن همان.

پس از انتشار گزارش 10 بعد از ظهر چهارشنبه به عنوان بخشی از طولانی مسکونی محدودیت سرعت بررسی شهرستان را ارائه نمی دهد یک توصیه در بهترین مسیر رو به جلو — ترک تصمیم به شورای با بازخورد از ساکنان.

اما جسیکا Lamarre شهر اقدام مدیر ایمنی ترافیک, آیا هشدار دوشنبه از آسیب ممکن است اگر دو کاهش هر دو به تصویب رسید.

“برخی از نگرانی در مورد یک مخلوط رویکرد … است که آن را لزوما دیدار با ثبات تصمیم گیری در نقطه ای که ما به دنبال آن بودند و بنابراین یکی از قطعات است که ما در حال تلاش برای کمک به مطمئن شوید که درایور واقعا واضح و روشن در مورد انتظارات خود را در سراسر شهر,” او گفت:.

اجرای هر دو از سرعت مجاز کاهش نیز در نتیجه افزایش هزینه و علامت برای اطلاع رسانی به رانندگان از 30 متر/ثانیه, حد زمانی که رانندگی در هسته منطقه کمتر از حد مجاز سرعت مسکونی خیابان ها را خارج از آن حد و مرز است.

شهر پروژه 40 متر/ثانیه پیش فرض محدودیت سرعت نیاز به حدود 5500 علائم و هزینه در حدود $2.5 میلیون برای پیاده سازی در 11 ماه از تصویب آئین نامه. تاثیر کمی کمتر برای هسته اصلی منطقه با برآورد 1,300 علائم مورد نیاز برای 1.4 میلیون دلار و در شش ماه اجرای جدول زمانی. هسته منطقه تاثیر می گذارد محلی و جمع جاده های پوشا از 142 خیابان به 75 بین خیابان 111 و 61 راه هدف 34 محلات.

یک کاهش به محدودیت سرعت در خیابان های مسکونی است که انتظار می رود به منظور کاهش کشنده و آسیب جدی برخورد است که در خط با این شهر هدف چشم انداز صفر Lamarre گفت. رانندگان عدم عملکرد به پیاده اختصاص 67 درصد از برخورد در مناطق مسکونی از سال 2009 تا 2018 شهرستان دادهها نشان داد.

مطالعات به پیشنهاد محدود کردن سرعت کاهش پروژه شش درصد کاهش کشنده برخورد زیر 30 متر/ثانیه, هسته ای منطقه و یا یک تغییر کمتر از یک برخورد. وجود خواهد داشت در حدود 20 درصد کاهش یا تا یکی کمتر برخورد با 40 متر/ثانیه, شهرستان به طور پیش فرض.

“تعداد کسانی که زمانی که من به آنها نگاه نشان دادن انسان” Lamarre گفت: از برآورد برخورد کاهش است. “بنابراین من معتقدم آنها تاثیر داشته باشد.”

ساکنان را به خود می گویند در این گزینه ها در یک جلسه عمومی Feb. 26.


یک نقشه از شهر پیشنهاد هسته ای منطقه معرفی 40 متر/ثانیه, محدودیت سرعت در جاسپر و وایت راه به عنوان به خوبی به عنوان 30 متر/ثانیه, محدودیت در اطراف جمع آوری و خیابان های محلی. (شهر ادمونتون)

[email protected]

twitter.com/dustin_cook3

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>