کریس والاس است که چرا نمی تواند’واقعیت-چکرز’ در سال 2020 مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن بحث

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/19/2020 5:06:55 AM

اگر وجود دارد هر گونه شک و تردید باقی مانده است که این امر می تواند به طور کامل خودکشی برای رئیس جمهور تهمت به به یک توافق کلی در بحث انتخابات با “واقعیت-بررسی” به عنوان برخی از تار لیبرالها باید پیشنهاد خود را در مصاحبه با فاکس نیوز کریس والاس فقط آن را حذف. یک کلیپ از مصاحبه مجموعه به هوا یکشنبه منتشر شد دو روز قبل از آن و در قطعه والاس می پرسد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد مسابقه شورش در سراسر کشور به طور خاص نامگذاری نیویورک و شیکاگو که در آن جرایم خشونت آمیز باید مشخصی در هفته های اخیر. مغلوب ساختن پیشی جستن به درستی اشاره کرد که از شهرستانها با بالاترین جنایات از جمله آن دو در حال اجرا از بالا به پایین توسط دموکرات ها ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: George R. 7/19/2020 5:56:12 AM (شماره 483359)

کریس آموخته در زانو خود را جنایی تبر-مرد پدر مایک! نه یکی از آنها می تواند ولد محسوب می شود به کمک های امریکا که تراشه.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Petronius 7/19/2020 6:06:10 AM (شماره 483362)

MSM محسوب می شود به پیچ و تاب و ساخت حقایق در نقطه ای برای سرپا نگه داشتن آهسته جو.

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 7/19/2020 6:45:53 AM (شماره 483381)

قبل از کریس انجام مصاحبه با DJT او باید تشکیل پرسش و تحقیق به پاسخ. اگر کریس انجام داده بود که تحقیقات چه بایدن گفت: در موضوع defunding پلیس کریس shoud کاهش یافته است این سوال را از مصاحبه.صف از سوالات.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: FunOne 7/19/2020 7:10:44 AM (شماره 483393)

FNC استفاده می شود برای دریافت مقدار زیادی از زمان روی صفحه نمایش در خانه من است اما از آنجا که از کریس والاس و برخی دیگر unapologetic لیبرال ها (کسانی که فشار لیبرال دستور کار آنها به عنوان شرکت در “ما گزارش شما تصمیم می گیرید” عملکرد) هستند و به همین دلیل من در حال حاضر تنها به تماشای چند شب را انتخاب کنید بخش. فوری کانال تغییر مورد نیاز است اگر والاس یا زن سیاه و سفید است که به هیلاری بحث پرسش و تلفظ هر کلمه با پسوند “g” توسط endin آن با “n”. مرا turnin کانال.

59 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/19/2020 7:22:37 AM (شماره 483403)

کریس والاس یک ابزار است. کسل کننده یکی است.

52 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/19/2020 7:36:15 AM (شماره 483417)

هدایت منابع مالی به کمتر بودجه به پلیس. بنابراین است که defunding. منطق 101 برای کسانی که اجازه می دهد کودن ها مانند والاس به آنها بگویید که چه فکر می کنم.

32 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: franq می 7/19/2020 7:44:57 AM (شماره 483428)

همانطور که با همین لیمو و من ناتوان از تصویر معمولی Chris Wallace بیننده.

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rama41 7/19/2020 7:53:23 AM (شماره 483434)

والاس ضد مغلوب ساختن پیشی جستن views شده اند تنها تم خود برنامه این 2 سال گذشته. که فاکس پخش مصاحبه خود دو بار امروز به خوبی جواب نمی دهد برای رئیس جمهور. من می خواهم به فکر می کنم کمپین مبارزه خواهد کرد ، آنها تا به حال زمان برای آماده سازی.

21 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 7/19/2020 8:04:31 AM (شماره 483444)

من امیدوارم که رئیس جمهور تهمت به حال خود فیلمساز است.

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ho72 7/19/2020 8:06:35 AM (شماره 483445)

واقعیت چکرز در یک بحث ؟ کسی به یاد داشته باشید آب نبات کراولی?

39 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 7/19/2020 8:23:01 AM (شماره 483459)

به قول باستانی یونانی اصل “که در واقع بررسی این واقعیت چکرز؟”

39 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/19/2020 9:03:47 AM (شماره 483513)

چرا بحث بود واقعیت-چک در زمان واقعی ؟ به اصطلاح “اخبار” نیست. ما در خدمت داستان روزانه با هیچ منتسب منابع تایید ندارد و هیچ retractions زمانی که آنها پس از آن ثابت شده نادرست است. بنابراین مردم آمریکا خواسته به حرکت اخبار روزانه چرخه که خرس هیچ اشاره ای روزنامه نگاری حقیقت یا یکپارچگی اما مدیریت نمی تواند به تماشای دو نفر در دو ساعت بحث با برخی از شبکه گفتن آنها به چه فکر کنم ؟ آنها فقط می خواهم آخرین کلمه درست است یا نه.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/19/2020 9:29:41 AM (شماره 483551)

من حاضر به تماشای هر چیزی که در آن سمت چپ مجموعه داستان است. واقعیت جاری در یک بحث این است که یک مجموعه به نفی تهمت از ضربه بزند و جو بایدن احمق ‘دهان مکی’.

18 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/19/2020 9:31:47 AM (شماره 483555)

کریس والاس یک پوزه بند در کشتی از دولت است. او را همراه برای سوار شدن اما چه بکشید.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 7/19/2020 9:35:44 AM (شماره 483562)

من می خواهم به درخواست کریس والاس به همین دلیل او تصمیم گرفت به دنبال پدرش به روزنامه نگاری. وجود دارد هیچ راهی ندارد چگونه است که کریس همیشه فرار پدرش سایه و غالب باور است که تنها چیزی است که اجازه می دهد تا Chris Wallace هر رو به مکالمه است زیرا او است که مایک والاس ، Nepotisim ساده و ساده. شما باید یک کمدی نویسنده کریس. مواضع خود را در بسیاری از چیزها کاملا خنده دار. مانند چگونه بایدن ندیده می خواهید پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس! Bwahahahahaha!!! بگویید دیگر یک مرد! شما در حال کشتن من!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: red1066 7/19/2020 9:41:35 AM (شماره 483574)

چرا کریس والاس در روباه ؟ نمی خواهد او بود بهتر مناسب در هر یک از MSM نشان می دهد ؟

18 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/19/2020 10:07:13 AM (شماره 483614)

کریس والاس یک دلقک در استروئید. او با جسارت می گویند جو بایدن نمی گویند د-صندوق پلیس.
خوب Chrissy او با استفاده از کمی کلمات متفاوت اما در واقع گرفتن پول از بودجه مهم نیست که چگونه است د-بودجه آنها را! یک کار واقعی در چیزی است که شما برای واجد شرایط. من می شنوم Californication است که به دنبال جمع آوری زباله…um, er, بهسازی, مهندسین, شما می خواهم مناسب در سمت راست قبل آموزش دیده و متخصص!

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: S D کرافت 7/19/2020 10:19:25 AM (شماره 483630)

آنچه ما را در اینجا است که یک شکست برای برقراری ارتباط است. مردم با استفاده از تعاریف مختلفی از کلمه “پال خواستار قطع بودجه دولت’. به چپ مانند والاس پال خواستار قطع بودجه دولت به معنی قطع 100 درصد از بودجه پلیس و بایدن نشده پیشنهاد شده است. برای بقیه از ما پال خواستار قطع بودجه دولت به معنی کاهش بودجه پلیس ارائه کمتر در این سال نسبت به ارائه شده در سال گذشته و در سال قبل از آن است. و دور و دور در محافل ما بروید.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: HotRod 7/19/2020 10:26:00 AM (شماره 483641)

من تصمیم خواهد گرفت که حقایق خودم. حقایق همه در خارج وجود دارد. من نمی خواهم هر صاحب نظران و “روزنامه نگاران” رسانه های اجتماعی کودکان و یا هر “کارشناسان” در تلاش به من بگویید چه چیزی را باور کنم! ما می دانیم آنچه که آنها انجام می دهند چرا که ما در حال حاضر دیده می شود این! ما باید این تی شرت به آن را اثبات کند!

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 7/19/2020 10:33:32 AM (شماره 483649)

چهار یا پنج سال پیش رهبران در فاکس نیوز نگه داشته والاس در خط بود و او منطقی و عادلانه است. اما با تاسیس رهبران روباه در حال حاضر از بین رفته و بد Paul Ryan طریقی توسط همان اندازه بد ترجمه مرداک, Wallace منتشر شد از انصاف است و در حال حاضر در تمام چپ حالت حمله. امروزه والاس است که اجتناب شود در واقعی نقطه در گوش دادن به او فوق العاده مغرضانه دری وری سخن گفتن.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/19/2020 10:44:32 AM (شماره 483659)

شما باید یا یک ادم احمق و ابله و یا عمدا متراکم می گویند که عمو جو نمی خواهید به گرفتن پول از پلیس یعنی پال خواستار قطع بودجه دولت و توزیع آن به سایر dem اهداف است. من حدس می زنم شما می توانید این استدلال که جو را درک نمی کنند این سوال چرا که او به نظر می رسد به درک چقدر این روزها. رسانه ها مبلغان نمی تواند کمک کند خود را از حمایت خود را علاقه. کراولی آن را انجام داد و والاس آن را انجام داد. این است که فراتر از رسانه های متضاد بودن و پرسیدن سوال های دشوار. این حمایت برای نامزد مخالفان. این بدان معناست که شما بخشی از اپوزیسیون تیم. ما همیشه شناخته شده این و آن درست بوده است برای چندین دهه است. در حال حاضر آن را در فضای باز. این است که در واقع یک سرویس مهم مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است, ضرب و شتم بوته و تعقیب رسانه ها و دولت مارها به باز کردن. رسانه ها آسان بود به دلیل غرور خود را. عمیق دولت سخت تر است چرا که شما را به فریب آنها را به باز کردن با فرصت مناسب. اما آن را نیز خود غرور که سفر آنها را. به طور کامل تزئین شده “تماس با من سرهنگ” Vindman یک طاووس بر روی صفحه نمایش. در حال حاضر او است “بازنشسته” از آنجا که او گرفته بود و ظاهرا بیش از حد احمق و مغرور به آن را می دانم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 7/19/2020 11:37:18 AM (شماره 483713)

@#8 – والاس مغلوب ساختن پیشی جستن مصاحبه را انجام مطلقا هیچ چیز به ضرر مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد پیشنهاد. من تعجب رئیس جمهور حتی به والاس زمان از روز است.

15 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/19/2020 12:45:00 PM (شماره 483796)

هنگامی که به سمت چپ بدانید که تهمت است که همیشه درست است ؟ می گویند آنچه شما در مورد پدر مایک اما حداقل مایک کمی صادقانه تر در مورد سیاست خود را در 60 دقیقه. او همچنین تا به حال هیچ مشکلی پس از رفتن بچه ها بد در هر دو طرف راهرو. بر خلاف pantywaist پسر Chrissy که هرگز ملاقات خراب دموکرات او نمی آغوش با کمال میل.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bighambone 7/19/2020 1:57:54 PM (شماره 483858)

این امر می تواند غیر ممکن است به واقعیت بررسی بایدن برای آنچه که او می گوید در هر بحث به وضوح بایدن نمی تواند به درستی به یاد داشته باشید بسیاری از گذشته خود و یا خواهد شد که او نمی کند و بایدن ندارد به عنوان نشانه به دستور کار سیاسی که خود را چپ و لیبرال دموکرات عملیات در حال تدوین در نام خود را برای آینده است. مغلوب ساختن پیشی جستن نباید همراه با هر گونه واقعیت جاری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ابزار در برابر او توسط رسانه های لیبرال.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/19/2020 2:03:23 PM (شماره 483862)

من اخراج والاس 2 دهه پیش. نه به تماشای او پس از به جز کلیپ به نظر من.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/19/2020 2:17:10 PM (شماره 483880)

بین Sheppie تعجب خوان و Chrissie شد آیا فاکس موفق به پیدا کردن این قطعه از کار ؟

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: rytwng 7/19/2020 4:25:45 PM (شماره 483956)

والاس ادم سفیه و احمق. می توانید’ t ایستاده صدای او یا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: pensom2 7/20/2020 12:45:31 AM (شماره 484343)

من با شما #27. آن دریچه های شبکه ای در من به گوش دادن به والاس: “اما-اما-اما” هر زمان که او وقفه. و “من می خوام انتخاب کنید تا در آن…” “اما-اما-اما من می خوام انتخاب کنید تا در آن, اما-اما-اما من می خوام انتخاب کنید تا در آن, اما-اما-اما.”
Ugh!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de