Chris Cuomo, انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن برای گفتن ” چینیویروس’: ‘این می تواند از هر نقطه’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/20/2020 2:48:59 AM

سی ان ان مفسر Chris Cuomo, اندرز, رئیس جمهور تهمت برای بارها و بارها تماس کروناویروس “چینی virus.” “خواستار آن چینی ها ویروس و یا ووهان ویروس و یا کونگ آنفولانزا. گوش دادن شما ممکن است فکر می کنم آن را هوشمندانه اما آن را به صدمه زدن به” کومو گفت: در شبانه اش نشان می دهد در روز چهارشنبه. “ایده” خوب آن را از چین آمده.’ پس چرا نمی Fauci و دیگر بالا, مقامات بهداشت چرا آنها آن تماس بگیرید ؟ شما می دانید چرا ؟ به دلیل آن می تواند از هر نقطه.” این ویروس است که موجب همه گیر جهانی است, اعتقاد به سرچشمه گرفته و در بازار حیوانات در ووهان چین. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: او با استفاده از عبارت “چینی” ویروس برای دقت اهداف است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 3/20/2020 2:58:06 AM (شماره 351658)

خوب, پس از آن می توانست از هر نقطه اجازه دهید آن را به کومو ویروس.

45 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ScottC 3/20/2020 3:11:06 AM (شماره 351662)

آن است که بسیار گفتن چقدر عصبانی و دفاعی دموکرات ها زمانی که می آید به چین

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Trigger2 3/20/2020 3:26:23 AM (شماره 351672)

مهم نیست که چه Fredo? چین قطع پول خود را ؟

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: konocti95 3/20/2020 3:31:00 AM (شماره 351675)

کونگ آنفولانزا…من رای برای آن یکی. چه این لیبرال ها انجام زمانی که آنها به خانه در شب ؟ آنها احتمالا خرید لوسیون مرطوب کننده دست با گالن و فقط به زور گرفتن دست خود را تا آنها خسته شده و به خواب بروید.

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: kathleentexas 3/20/2020 3:43:04 AM (شماره 351676)

این می توانست آغاز شده در هر کشور است که اجازه می دهد تا کثیف و نفرت انگیز حیوانات زنده بازار است که اجازه می دهد انسان به حیوان انتقال ویروس. اگر کفش متناسب با…

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MissGrits 3/20/2020 4:04:44 AM (شماره 351680)

و وجود دارد در حال حاضر مقالات خارج وجود دارد در مورد ووهان آزمایشگاه کارکنان که (در برابر قوانین) لغزش آلوده حیوانات آزمایشگاهی به بازار و فروش آنها را برای پول اضافی. تماس بیل با بیل کندن! من نفرت MSM!

30 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: PChristopher 3/20/2020 4:05:25 AM (شماره 351681)

آره, آن می تواند آمده ام از هر نقطه اما آن را نمی; آن را از چین آمد, بنابراین نام Fredo. من فکر می کنم ما باید آن را ChiComm ویروس برای دقت کامل.

30 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: twinkles 3/20/2020 4:48:44 AM (شماره 351690)

او واقعا بزرگ است پیش بینی نیست.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rama41 3/20/2020 4:54:00 AM (شماره 351693)

مگر اینکه من اشتباه تهمت نیست اسمش چینی ویروس. او خواستار آن چین است. virus. یک تفاوت وجود دارد. نه این که آن را باید مهم است.

16 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 3/20/2020 5:01:50 AM (شماره 351697)

اسم.
Woulda.
نباید.
نیست. او Fredo را Fredo.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/20/2020 6:38:06 AM (شماره 351735)

این چیزی است که رسانه ها در حال سرمایه گذاری و شهرت خود را در ؟ این افراد باید به دنبال لذت بردن از مثل احمقها. در لحظه مغلوب ساختن پیشی جستن دارای صحنه های عمومی در dealin با این اورژانس است. آنها باید آن را به او بدهد. او ظاهر می شود انتخابات ریاست جمهوری و احاطه شده توسط کارشناسان و افرادی که قدردانی صالح راه او در برخورد با چینی ها ویروس حتی dem فرمانداران. در همین حال برخی از خبرنگاران در حال تکمیل می شود اشتباهترین در هوا و در پیگیری “تجزیه و تحلیل”. آنها همچنین انتخاب به هوا دست پاچه پزشکان ارسال در رسانه های اجتماعی خود را به نگرانی در مورد کمبود منابع و کندی از آزمون. شما باید به جای تعجب اگر این پزشکان در حال صحبت کردن به افرادی که در واقع می تواند با آنها کار کند و برای حل مشکل و یا فقط ناله در مورد آن ؟ دولت در حال حاضر می داند که این کمبود و مشکلات وجود داشته باشد و تولید ramped تا به طور قابل توجهی. با توجه به هفته منابع کافی در دسترس خواهد بود. مثبت برگرد تا حد زیادی با توجه به هدفمند اقدامات دولت و دستگاه های برش و نوار قرمز همه چیز درست انجام دهید. هیچ ما نیست به طور کامل آماده برای یک بیماری همه گیر. من سرمایه گذاری که هیچ کس تا کنون به طور کامل آماده برای بدترین رویدادهای زندگی را ارائه کرده است. شما همیشه باید به بازی گرفتن تا زمانی که آنها رخ می دهد. واقعیت این است که آن را غیر ممکن خواهد بود به آماده شود برای همه ممکن است اتفاقات بد. تلاش ها و هزینه های آماده برای چیزهایی که ممکن است هرگز اتفاق می افتد در طول عمر ما در حال سنگین است. ما انجام بهترین ما می توانیم. ما همه در تلاش برای حفظ چینی ویروس در تعلیق ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و تمرین سطح بالایی از بهداشت. در حال حاضر این بهترین ما می توانیم انجام دهیم.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 3/20/2020 7:08:42 AM (شماره 351752)

آیا آنها واقعا فکر می کنم مردم خیلی احمق آنها نمی دانند که این بیماری (و بسیاری دیگر تند و زننده آنفولانزا مانند بیماری) آمد ؟ چین یکی از پر جمعیت ترین, آلوده و کثیف کشورها در جهان است. بهداشت بیگانه مفهوم به آنها. من آنجا بوده ام و می دانم آنچه من صحبت می کنند.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 3/20/2020 7:15:52 AM (شماره 351756)

Chris Cuomo و لیمو در سی ان ان هستند بی فایده ترین سر صحبت در تلویزیون. من فقط به عنوان خوانده شده در مورد آنچه آنها می گویند از آنجا که من نمی توانم آنها را بدون گرفتن یک سردرد است. آنها به نظر نمی رسد به اندازه کافی روشن به اخبار دقت. همه آنها انجام دهید این است که سعی کنید برای از بین بردن Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن است که waaaay دقیق تر از هر یک از آنها.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Safari مرد 3/20/2020 7:47:22 AM (شماره 351782)

Coronavirus مزاحمت شبکه.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Osprey21 3/20/2020 7:49:05 AM (شماره 351785)

بسته خود را effing چهره greaseball. شما یک رسوایی است.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/20/2020 8:10:14 AM (شماره 351816)

Covid نوزده Networld

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/20/2020 8:10:59 AM (شماره 351817)

اوه… LUCIANNE لطفا آن را پس از ویرایش می تواند انجام شود به پست>>> Covid شبکه نوزده

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: moebellini3 3/20/2020 8:20:38 AM (شماره 351834)

تنها راه برای پیدا کردن یک احمق بزرگتر از Chris Cuomo, که به دنبال تحت راک او crawled از و پیدا کردن یکی دیگر از حزب دموکرات. این بیمار احساساتی sub انسان است. حتی در زمان بحران از آنها نمی تواند کنترل خود را از نفرت است. آن را کردم.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: tootall 3/20/2020 8:25:37 AM (شماره 351843)

ببخشید کریس…چینی ویروس دقیق است و بسیار روشن است. شما ‘hater” برای نامیدن آن را چیزی متفاوت و تلاش برای ویژگی است که به شخص دیگری. درست است که روشن و دقیق است که چه خبر است که تصور می شود. برآورد haveen بیش از همه نمودار اما تاخیر از اطلاعات توسط چینی ها دولت است و هزینه های بسیاری از زندگی در سراسر جهان و مشکلات اقتصادی در سراسر جهان است که منجر به از بی میلی خود را به طور صریح (هر چه دلایل خود را) سرسام آور است. در پایان این نیز هزینه های زندگی و به طور جدی تاثیر قابل توجهی باریک از مردم در کل سیاره. اما ادامه…..شما پر از بدبختی هک…به این موضوع شما می توانید استفاده کنید برای حمله به کسی یا چیزی شما را دوست ندارم. من هیچ استفاده برای شما. اگر خدا وجود است… و به اعتقاد من وجود دارد…او/او/آن را در حال تماشای شما! بنابراین شما کردم که داره شروع میشه که برای شما خوب است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Krause 3/20/2020 8:39:53 AM (شماره 351876)

اما آن را نمی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: pinger 3/20/2020 8:40:48 AM (شماره 351877)

نه تنها کومو یک روزنامه نگار…او یک متخصص ایمونولوژی بالینی. چه کسی می دانست ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/20/2020 8:52:38 AM (شماره 351896)

سعی کنید آن را خواستار مریخ ویروس در حالی که رعد و برق.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: tom7 3/20/2020 8:53:21 AM (شماره 351897)

کریس (“Fredo”) کومو است که واقعا به خوبی مطلع است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/20/2020 9:20:26 AM (شماره 351932)

کریس توقف تپش خود را در صندلی بلند و یادگیری که در آن آنفولانزا شروع می شود – آیا شما رفتن به دانشگاه ییل شما نمی? https://www.smithsonianmag.com/science-nature/china-ground-zero-future-pandemic-180965213/ اوه بله توجه داشته باشید که نام نویسنده.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: john56 3/20/2020 9:33:38 AM (شماره 351951)

در حالی که آمریکایی ها خود جدا و تبدیل آینده اقتصادی ما وارونه برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری Fredo کومو و خانواده او در حال جر و بحث در مورد نام آن است. بله, آن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: کنایه امیز 3/20/2020 10:00:58 AM (شماره 351973)

چه سطح جدید از حماقت این است ؟ مطمئنا من فکر کردم هیچ کس می تواند بیشتر نادان تر از معمول باقی مانده اما ببین سخنان کومو

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: bighambone 3/20/2020 10:24:30 AM (شماره 352002)

فقط به عنوان Chris Cuomo است منشا ایتالیایی چون اجداد خود آمد از ایتالیا, چینی کرونا ویروس است که منشاء چینی به دلیل آن ایجاد شد و از چین آمد. هیچ یک از این دو تعیین شده برچسب نژادپرستانه قصد زیرا آنها کاملا واقعی.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: moonlightflip 3/20/2020 11:08:49 AM (شماره 352057)

به مدت طولانی فکر سیاسی/حزب دموکرات بسیار اشتباه در مورد مسائل. در حال حاضر من نیز می دانم که آنها احمق هستند به عنوان کومو خیلی ماهرانه نشان داده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: kono 3/20/2020 11:43:48 AM (شماره 352098)

“از آنجا که آن می تواند از هر نقطه.” جایی که Fredo, اورانوس?

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 3/20/2020 11:44:15 AM (شماره 352099)

کسی را که بیل به دور از Fredo او فقط نگه می دارد حفر عمیق تر. چه احمق.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: پارچه Al 3/20/2020 12:15:42 PM (شماره 352148)

از Wiki—” شیوع اول شناسایی شده در شهر ووهان هوبئی چین در ماه دسامبر 2019,”.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: stablemoney 3/20/2020 1:39:58 PM (شماره 352248)

من فکر می کنم ما نیاز به رها کردن چینی و یا چینی نیست virus موضوع. رفتن با کف دست زدن هر یک از دیگر در اطراف و ترک بقیه از ما از آن است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im