قاضی جان رابرتز عدمشجاعت است که آسیب رساندن به دیوان عالی کشور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/30/2020 4:55:25 AM

تصمیم گیری در سقط جنین و تفکیک قوا نشان می دهد که چگونه ایده های خوب در مورد قانون تبدیل خالی کلمات در یک صفحه. T در اینجا گفت: — شاید به عنوان قدیمی به عنوان ارسطو — که شجاعت اولین فضیلت به دلیل آن باعث می شود همه دیگران ممکن است. ما معمولا دانشیار شجاعت (یا نبود آن) با رهبری توسط مقامات منتخب: مواقعی وجود دارد که آن سخت است برای ایستادن برای اصول خود را به ایستادگی در برابر حزب خود و یا هر دو. از قضات ما گفت: نکته مهم این است که به دنبال نه به رهبری: به زاهدانه انضباط به اعمال قانون و قوانین به عنوان نوشته شده است


جان رابرت یکی از بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان که چیزی جز بی مهره ترس پر ترسو که جرات صحبت کردن در برابر اراذل و اوباش.

70 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/30/2020 5:42:19 AM (شماره 461516)

رابرتز است هرگز Trumper. بیایید امیدوار باشیم که Ginsburg برگ به زودی و با مغلوب ساختن پیشی جستن به جای یک محافظه کار است.

61 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: OBX پیت 6/30/2020 5:48:30 AM (شماره 461517)

در حال حاضر ما می دانیم آنچه که پوزخند بر روی صورت خود را برای……………او snookered همه.
بازنده !!!!!!

60 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DW626 6/30/2020 5:49:12 AM (شماره 461518)

IMHO رابرتز در حال تهدید baraka پسر بچه و مردم خود را. این نیاز به بررسی دارد.

75 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 6/30/2020 6:00:51 AM (شماره 461523)

در دادگاه آن را غیر قانونی به عمد گفتن یک دروغ….چگونه در جهان و سپس ما آدرس رابرتز در دادگاه; ما قطعا نمی توانیم او را “افتخار شما” این است که قطعا یک دروغ!

38 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mathman 6/30/2020 6:52:21 AM (شماره 461545)

زمان برای یک عنوان جدید. نمی تواند رئیس. که نژادپرست است. نمی توان عدالت است. او پس نه به عدالت. عدالت اجتماعی–او حفاری است. وضع–او به مقدار زیادی از آن است. اجتماعی قانونگذار رابرتز.

28 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/30/2020 6:55:22 AM (شماره 461546)

یک بار Bushie – – همیشه یک Bushie. Gutless – – منفعل – – باسمهای – – چاپلوس – – مشتاق به دوست – – بی اعتنا به بودن و احاطه شده توسط افراد شرور به راه انداختن جنگ. بله – – رابرتز واقعی خود را Bushie.

49 افرادی مانند این.


شاید او از ترس پس از آنچه اتفاق افتاده است به Scalia.

29 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rytwng 6/30/2020 7:15:41 AM (شماره 461568)

آنها چیزی بر او. باید آن را بد.

41 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/30/2020 7:35:32 AM (شماره 461591)

برای بیش از 100 سال در حال حاضر مارکسیستی کمونیستی دموکرات rino را لیبرال مستقل کار کرده اند برای شیطان است. همه آنها ضد مسیح.
کار به ساخت “برج بابل” به عنوان آنها سعی می کنند برای اثبات به خدا که آنها می توانید ساخت خود را در نسخه ای از “بهشت روی زمین” است که “جهنم بر روی زمین است.” ژوئن 28, 1787, 81 ساله بنجامین فرانکلین صحبت کرد و مدت کوتاهی پس از, قانون اساسی ایالات متحده به یک واقعیت تبدیل شد. “اتوبوس آن را به عنوان در تاریکی برای پیدا کردن سیاسی حقیقت و کمیاب قادر به تشخیص آن زمانی که به ما چگونه از آن اتفاق افتاد که ما تا کنون یک بار فکر متواضعانه درخواست خود را به پدر چراغ. در ابتدای مسابقه با بریتانیا هنگامی که ما معقول از خطر, ما تا به حال دعای روزانه در این اتاق الهی حمایت می کند. ما نماز آقا شنیده شد و آنها با بزرگواری پاسخ داده است. همه ما که درگیر در مبارزه باید مشاهده موارد مکرر از یک Superintending مشیت به نفع ما است. و ما در حال حاضر فراموش شده است که قدرتمند ، یا ما تصور ما دیگر نیاز به کمک های خود را? و ما در حال حاضر فراموش شده است که قدرتمند ، یا ما تصور ما دیگر نیاز به کمک های خود را? ما مطمئن شده اند آقا در مقدس نوشته است که “به جز خداوند ساخت خانه آنها کار بیهوده است که ساخت آن’. من نیز بر این باورند که بدون concurring کمک ما باید بهتر از سازندگان بابل است.”

22 نفر بود.


شده است و فکر من واقعا برای یک چندی.
این Murdock پسران لیبرال هستند اما از آن است که همسران خود را که من شنیده ام بسیار لیبرال و اگر این درست است, من می خواهم شما را به تصور رفتن به خانه هر شب و گرفتن badgered با خود فکر لیبرال.
خب این احتمالا چیزی است که رابرتز می رود از طریق.
واشنگتن جمعیت کنترل همسران با اجازه دادن به آنها حضور خود را ‘فوق العاده’ احزاب و اگر آنها پا لیبرال خط آنها را دعوت به خود را فوق العاده ، بنابراین شوهران پا لیبرال خط به نگه داشتن همسران خود را خوشحال. اوه چه, در این لیبرال ها هستند. بدون توپ در همه!!!
من نمی توانم اثبات این اما عمیق و بسیار عمیق در قلب من معتقدم بدون scintilla از اثبات این که من کاملا در ballpark.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: P51DMustang 6/30/2020 7:58:35 AM (شماره 461607)

جان رابرتز است که یک کاتولیک است که تصمیم به قتل بی گناه. او در دست خدا در حال حاضر رحمت بر روح خود را.

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/30/2020 8:03:05 AM (شماره 461611)

رابرتز یک ناامیدی بزرگ است اما من اعتقاد دارم که او revels در نقش خود به عنوان قانونگذار از روی نیمکت. انتظار نداریم که او را به تغییر یا. زمانی که به کسی می افتد که طرز فکر هیچ چیز نمی خواهد آنها را تغییر دهید. هیچ استدلال قانع کننده خواهد بود به اندازه کافی به خود جمجمه ضخیم. رابرتز قدرتمند و دانا. او نفس خود را خدا و او را پرستش آن است. هر رای یک رای تایید عقل و قدرت است. ما امیدواریم که می تواند استعفای خود را که نمی خواهد اتفاق می افتد. اما با اضافه کردن دو بیشتر قضات به دادگاه آن را کاهش می دهد قدرت خود را و که خواهد بود یک چیز زیبا به صورت چاپگر. در حال حاضر بیش از همیشه برگ برنده 2020 و هر “R” پایین انتخابات. ما نیاز به حداقل دو بیشتر مشروطه خواهان در دادگاه است.

22 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: George R. 6/30/2020 8:05:23 AM (شماره 461613)

#12 خدا لعنت روح خود را! من مشتاقانه منتظر لیس الاغ خود را در جهنم یکی از این روزها!

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/30/2020 9:12:33 AM (شماره 461671)

شک این تعجب به globalista که نامزد رابرتز. شک در این است که به سمت چپ که می دانستند گفت: globalista رئیس جمهور در نهایت با طرف چپ مهم نیست که چقدر آنها سیلی او را در اطراف. تنها مردم را شگفت زده کرد در حال محافظه کاران که فکر globalista رئیس جمهور بود و مانند آنها. معلوم globalista رئیس جمهور دروغ گفته. خیلی.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Namma 6/30/2020 9:19:44 AM (شماره 461677)

دیوان عالی کشور می تواند استیضاح
#14, برای ناخوانده

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/30/2020 9:33:27 AM (شماره 461692)

که منصوب رابرتز است ؟ اوه آره!!! هدیه ای دیگر از Bushiest!!! من به یاد داشته باشید زمانی که او نامزد دریافت جایزه بود همه نخبگان محافظه کار صعود خود به بیان شادی است. ویلیام Renquist نورد او را در قبر!

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/30/2020 9:41:46 AM (شماره 461705)

و با عجله گفت: دیروز دموکرات ها به نظر نمی رسد با هیجان او را به سادگی از آنجا که او بسیار غیر قابل اعتماد, بنابراین آنچه که او ادعا کرد به شکنجه این قانون به تناسب خود تصمیم گیری یا معکوس خود را.که ممکن است زنگ پایه و از آن سر در گم خوب باید. یکی از دلایل بزرگ من رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن بود چرا که من می دانستم که هیلاری را در دیوان عالی کشور است. ممکن است دو جای خالی بعدی ریاست جمهوری و ما به سادگی نمی توانیم بایدن در مجموع کنترل از سمت چپ به آن پشته. خواهد شد که در پایان نه تنها حزب جمهوری خواه اما کشور ما در رشد…..آن است که اتفاق می افتد در حال حاضر.

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/30/2020 9:43:11 AM (شماره 461707)

یک لیبرال است فقط یک محافظه کار که نکرده اند و یا تجاوز تجاوز نشده است. یک مرد نمی تواند صدمه می بینند ماندن در زیرزمین اما نمی تواند یاد بگیرند که هر چیزی به جز چگونه به بهبود خود را در بازی های ویدئویی. یا شاید او یک دختر کالج گراد و زندگی پدر پول که نه در عشق افتاده است. او هنوز هم تماس پدر به تغییر یک تخت در اولی بنابراین او می تواند به او BLM گیگ.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/30/2020 9:50:55 AM (شماره 461720)

رابرتز دروغ راه خود را از طریق تایید و او ثابت کرده است خود را خود محور تشنه قدرت دروغ گفتن عمیق دولت هرگز Trumper به مانع هر چیزی تهمت می فرستد تا به دادگاه. فقط فکر می کنم ما ممکن است او را در حدود 30 سال مشمئز کننده است. آسیب او می تواند انجام دهید این است که بی اندازه و غیر قابل تصور است.

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: qr4j 6/30/2020 9:52:16 AM (شماره 461722)

رابرتز است واقعا “درخت” و یا آیا او واقعا درست فکر می کنم بیشتر شبیه به یک لیبرال? من presupposing پاسخ. من کنجکاو آنچه دیگران فکر می کنم.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: griddog1 6/30/2020 9:59:31 AM (شماره 461734)

به فروش می رسد! او بیش از حد روزی یک قاضی. تنها قاضی چهره او عمل خواهد کرد در کامل عدالت ، البته این امکان وجود دارد او می تواند ذخیره شده و می خواهد که همه چیز را تغییر دهید.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: italianlooks 6/30/2020 10:04:30 AM (شماره 461744)

آنچه که برگزار شد بیش از سر خود را ؟ دختران دوست/ آزار و اذیت
دوست پسر
یا یک نژادی قسمت! وجود دارد چیزی شوم در رفتن! بیش از یک گرگ در لباس گوسفند!

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/30/2020 10:18:24 AM (شماره 461759)

جان رابرتز تخریب هر گونه احترام من برای او هنگامی که او در عمل به عنوان یک نماینده مجلس و اعلام کرد که “مجازات” اوباما در سازمان ملل-قانون مراقبت مقرون به صرفه بود “مالیات” به نگه داشتن آن را از اعلام خلاف قانون اساسی است. این نقض تفکیک قوا بود “وضع از نیمکت” حکم بزرگ. هر روز در حال حاضر من انتظار دارم او را به اعلام BLM و Antifa مشروع دولت ایالات متحده است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Zumkopf 6/30/2020 10:27:50 AM (شماره 461769)

غیر منتظره می تواند تاریخ رابرتز’ پیوستن به تیم های دیگر به یک نقطه دقیق در زمان: در طول نوشتن از Obamacare مورد. سوئیچ خود را آنقدر باز و آشکار بود که هیچ کتمان آن فکری ورشکسته که هیچ کس دیگری پیوست نظر او و به طوری ناگهانی که محافظه کار قضات در واقع تا به حال به بازنویسی نظر خود را برای مقابله با آن است. به طور معمول من بی اعتنایی به عملکرد به توطئه ruminations اما پس از چند سال گذشته در واشنگتن که باید به طور آشکار احمق به این باور وجود دارد در واقع در حال توطئه جریان یاری توسط یک تبادل نظر اینتل جامعه با لجام گسیخته قدرت و پاسخگو به هیچ کس جز خود را. آن را کاملا ممکن است که کسی را تهدید رابرتز و او اجرا شده است را به سمت چپ برای پوشش.

10 نفر مثل این.


پاسخ 26 – نوشته شده توسط: در واقع 6/30/2020 10:51:43 AM (شماره 461798)

شاید جان رابرتز با کنترل جوامع مخفی است که کنترل ضد آمریکایی Globalisn.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: تیله 6/30/2020 10:52:44 AM (شماره 461799)

تبدیل به ?? از 10 سال پیش به او رای دادند به رعایت obamacare. و سپس برخی می گویند وجود دارد ایرلندی نوزاد تصویب چیزی که استفاده می شود به باج خواهی او.

10 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: binar 6/30/2020 11:51:00 AM (شماره 461845)

رابرتز هرگز یک محافظه کار است. او دوباره نوشت obamcare اولین شانس او بود. او فکر می کند او یک سوپر قانونگذار. محافظه کار و جمهوری خواه او است

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Ben در اطراف 6/30/2020 12:08:21 PM (شماره 461858)

رابرتز نمی کند عدم شجاعت او فاقد صداقت است. مانند بسیاری در طول تاریخ به او دروغ گفته و به دست آوردن قدرت. اگر تنها پدران ما به گوش کسانی که مخالف قانون اساسی است. آنها کاملا حق با شماست زمانی که آنها پیش بینی شده است که ما می تواند تبدیل به یک استبداد اجرا شده توسط یک دسته از غیرمنتخب قضات است.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 6/30/2020 12:36:09 PM (شماره 461885)

لیبرال جمهوریخواه بوش خانواده دارای سابقه نامزدی اداری و قضایی لیبرال ها به سیستم فدرال. با اقدامات خود رابرتز نشان می دهد که او یکی از کسانی که تحت پوشش لیبرال بوش نامزد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: جیم ویتاکر 6/30/2020 12:48:11 PM (شماره 461907)

هر زمان که من می بینم که مسخره پوزخند روی بندیکت رابرتز صورت من فکر می کنم Kim Philby.

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: جیم ویتاکر 6/30/2020 12:51:51 PM (شماره 461915)

او را وحشت زده آنها شروع به بررسی خود را غیر قانونی تصویب دو ایرلندی یتیم. توسط ایرلندی
قانون تنها قانونی ایرلندی شهروندان مجاز به اتخاذ ایرلندی یتیم. کسی باید شروع
حفر کردن به این. در حال حاضر!

6 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: rochow 6/30/2020 12:52:37 PM (شماره 461916)

#4 من موافقت می کنم که او در حال سیاه و سفید فرستاده خواهد شد. من اعتقاد دارم که او ممکن است تا به حال یکی از تشنج خود را و کسی که فیلم برداری آن است. هر زمان که او پا خط آنها ممکن است به او بگویید که ” آیا شما فکر می کنم این است که نگاه بسیار زمانی که ملت می بیند ، تشنج مبتلا به صرع هستند و نه بیش از حد خوب است. او ممکن است فراموش کرده اند و خود را به دارو کسی آن را تغییر به دارونما ، علاوه بر این آیا کسی تا به حال به تماشای چشمان او ؟ او به نظر می رسد به من او نظر گرفتن چیزی دارو و یا دیگر است که باعث می شود او را به جای نگاه خوشبو چشم! کسی باید پاک که هنوزم پوزخند از چهره!

4 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/30/2020 1:07:21 PM (شماره 461943)

عدم شجاعت و داشتن اسرار است که اجازه می دهد تا برای باج خواهی و اخاذی یک ترکیب خطرناک در یک CJ ما بالاترین دادگاه. فقط برای دادگاه FISA به تنهایی او باید در معرض و مجبور به استعفا شد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/30/2020 2:45:41 PM (شماره 462076)

راش مناسب است….. کسی چیزی در Roberts….او موفق بودن با کسی….باج خواهی کار می کنند اگر اعمال ضعیف ذهن…. من عصبی بود که رابرتز انجام شده یک دوم مراسم سوگند اوباما در قرآن… به یاد داشته باشید؟….آن را چک کنید اگر رسانه های اجتماعی نه حذف آن… آن روز من تصمیم گرفتم به جهنم از شیکاگو….من می دانستم که لیبرال تلخه آینده شد…خوب تماس بگیرید!!

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: TJ54 6/30/2020 3:20:40 PM (شماره 462122)

رابرتز است که به احتمال زیاد یک گنجه همجنسگرا

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de