مرغ کوچک اوباما Frets در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن’انکار آب و هوا’ میان Coronavirus همه گیر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/1/2020 5:03:18 AM

روز سه شنبه رئیس جمهور سابق باراک اوباما پاره پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به شل استانداردهای زیست محیطی در مقایسه با “انکار آب و هوا” به اصلی شک و تردید مقامات در بیان گزارش از coronavirus بیماری همه گیر. بله در این میان یک بیماری همه گیر است که اختناق زندگی اقتصادی به خارج از این کشور اوباما با تمرکز بر تغییر آب و هوا. اوباما به اشتراک گذاشته یک مقاله از لس آنجلس تایمز با عنوان “تهمت پشت رول بزرگترین ایالات متحده در تلاش برای مبارزه با تغییر آب و هوا.” مقاله جزئیات مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت به شل بهره وری سوخت به عنوان استانداردهای صنعت نفت و گاز مبارزات با قیمت های بسیار پایین در میان یک قیمت نفت جنگ بین روسیه و عربستان سعودی است. این جنگ نفت است آمار شرکت


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Winstonian 4/1/2020 5:44:44 AM (شماره 364620)

چه شما در حال حاضر است که در آن شما زمانی که. “برگزارکنندگان اولین کار این است که ایجاد مسائل و یا مشکلات و سازمان ها باید بر اساس بسیاری از مسائل است. سازمان باید اول rub خام از خشم مردم جامعه; فن نهفته خصومت بسیاری از مردم به نقطه آشکار بیان. او باید جستجو از جنجال و مسائل به جای جلوگیری از آنها را مگر اینکه وجود اختلاف مردم نگران نباشند به اندازه کافی به عمل می کنند. . . . یک سازمان باید هم بزنید تا نارضایتی و نارضایتی.”
Saul Alinsky

45 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 4/1/2020 6:04:43 AM (شماره 364637)

حسین زمان در دست های خود را به bloviate. هیچ کالج b-توپ. زندگی باید سختی است.

31 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 4/1/2020 6:11:44 AM (شماره 364643)

#1 و به اعتقاد من Saul Alinsky (باراک مربی) اختصاص داده شده خود را در کتاب “قوانین رادیکال” به شیطان. (راهبه ها همیشه به ما گفت به “به دنبال منبع”.)

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 4/1/2020 6:14:07 AM (شماره 364645)

به زودی او را در این راه از تمام گوشت.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/1/2020 6:16:44 AM (شماره 364646)

اوباما نظرات کاملا بی فایده به عنوان او بود که او رئیس جمهور شد. چه کسی اهمیت می دهد آنچه که او فکر می کند.

69 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/1/2020 6:32:25 AM (شماره 364653)

رئیس عاشق نیاز به یک دوربین کمی زمان است. این شگفت انگیز است که او تصمیم گرفت تا به صحبت در مورد تغییر آب و هوا یک موضوع است که تا به حال هیچ کشش قبل از ویروس. در حال حاضر که چینی ویروس اوج هیچ کس در مورد مراقبت از نگرانی های زیست محیطی. ویروس و اقتصاد همه مردم در مورد مراقبت. آن را تبدیل است که “محیط زیست” اقدامات مانند نیاز به کیسه های قابل استفاده مجدد و ممنوعیت کیسه های پلاستیکی است که کمک به گسترش این ویروس است. بو داستان زندگی است که در مورد بی اثر بودن و اشتباه است. بو نوشت: “جسارت امید” اما این همه هر کسی که می شود از او هرگز ارائه می شود.

29 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NancyD 4/1/2020 6:33:53 AM (شماره 364655)

زمانی که من به عنوان خوانده شده چیزی در این مورد دیروز همه من فکر کردم با رابط? او در تلاش است تا مربوط می شود و آن می افتد ، رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام همه چیز را او می تواند به صرفه جویی در زندگی می کند در حالی که بو golfed…

41 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/1/2020 6:46:37 AM (شماره 364667)

به عنوان او انجام داده است و تمام زندگی خود را به او تمایل به از دست مشکلات.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 4/1/2020 7:40:56 AM (شماره 364699)

Oblunder نظر می کند بینش به او چگونه موفق شده اند از وضعیت فعلی است. و همه ما می تواند یک آه امداد تنفس است که این اتفاق در حال حاضر جای خود را در طول سلطنت buffoonery.

38 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bpl40 4/1/2020 7:47:22 AM (شماره 364704)

زمانی که او pluncked پایین 15 میلیون دلار از بیمار دستاوردهای بدست برای یک عمارت در اقیانوس مقابل او به ما گفت همه ما نیاز به دانستن است. او ممکن است فکر می کنم مردم فراموش, اما آنها نمی.

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Peach1 4/1/2020 7:52:01 AM (شماره 364710)

سلام Baaarrraaack. آیا شما شنیده? شما خیلی بی ربط!!

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: hair artist academy 4/1/2020 8:07:04 AM (شماره 364729)

ما مطلقا هیچ خطر از “انکار آب و هوا.” ما با یک خطر بسیار زیاد از خیانت انکار است. بری بود و در حال پخش است برای مخالفان. همچنین به غیر از چند بالینی مجنون و بخش قابل توجهی از کسانی که در زیر سن هفت سالگی هیچ کس منکر وجود از آب و هوا. Effing کلمه بازی تبليغاتي!

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/1/2020 8:13:07 AM (شماره 364737)

باید آن را سخت برای حمل ‘تغییر آب و هوا’ مشعل در این سنجاب کوچک پنجه اوباما, شما, لاغر, نفرت انگیز, انجام هیچ چیز مرده ضرب و شتم.

20 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: nhveritas 4/1/2020 8:25:03 AM (شماره 364752)

آقای Sotero شما آبدار Smolliet از سیاست است. خود را در پاریس آب و هوا کلاهبرداری بود که اثر خود را به عنوان ایران هسته ای کلاهبرداری; نقدی برای clunkers و غیره و به عنوان معنی دار به عنوان ارسال جیمز تیلور و تلو تلو خوردن به آواز خواندن شما رو به عنوان دوست پاسخ ما به حمله تروریستی در فرانسه. شما در حال بی روح و یک feckless رسوایی لطفا از بین برود.

34 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 4/1/2020 8:30:44 AM (شماره 364756)

من اغلب فکر رفتن در حساب توییتر خود را و چرخش مانند بسیاری مجنون لیبرال ها را در رئیس جمهور. من می خواهم به تماس او را لعن کند و فقط به او بگو آنچه که من از او فکر می کنم. من شکل که من می تواند ممنوع بر خلاف لیبرال ها که ترول رئیس جمهور و یا هر گونه شناخته شده محافظه کار است. به علاوه من هرگز تا به حال زمان به هدر اما با ملت گسترده شده است که می تواند تغییر کند. هیلاری خواهد بود یکی دیگر از هدف همراه با بسیاری از CNN & MSNBCs
روزنامه نگاران است.

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Jebediah 4/1/2020 8:54:03 AM (شماره 364778)

اگر شما تا حد زیادی غایب از صحنه سیاسی از آنجا که شما صرف زمان خود را با (تا همین اواخر) ثروتمند و مشهور و در حال حاضر بدون شک در یکی کردن خود را میلیونر, خانه, شما همچنین باید این زمان را به فکر کردن در مورد محیط زیست و فضیلت سیگنال تا گاو به خانه می آیند. به علاوه طول می کشد تا چشم این واقعیت است که شما خود را صرف اداره $ در “محیط زیست” (Solindra et al) به جای آماده شدن برای این corvid یورش.

13 نفر بود.


همه از دست رفته است برای درختان جنگل در اینجا. جریان نقدی خود را می آید از این گرم شدن کره زمین و انرژی سبز طرح.
به یاد داشته باشید که چگونه اوباما ریخت و میلیون ها نفر از ما پول مالیات به مزارع بادی و باتری farces که رفت و شکم. آن را به نوبه خود در spigot و آن را رفته خشک!

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Strike3 4/1/2020 9:24:10 AM (شماره 364805)

اوباما صرفا در تلاش برای پشتیبانی از نیازهای که Euroweenie رسمی سازمان ملل متحد است که موفق به گرفتن هر گونه پول از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای تغییر آب و هوا است اما در حال حاضر درخواست ما برای تامین مالی جهان را به نبرد در برابر ویروس. فقط مانند بسیاری از ستاره های فیلم های او معتقد است که او هنوز هم مرتبط است اما هرگز بود. نگرانی اصلی من این است که او تمرین های اجتماعی فاصله با مایک و رخی. نه این که فعالیت های خود را تبلیغ خود را بالاتر مرد نسب

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/1/2020 9:33:57 AM (شماره 364822)

می تواند ما یک موسسه خوب برای نوشتن در مورد اوباما ؟ هیچ کس می نویسد/نوشته های در مورد بیل کلینتون هیچ کس می نویسد/نوشته های در مورد جیمی کارتر و هیچ کس نمی نویسد/نوشته های در مورد لیندون جانسون.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Muguy 4/1/2020 9:43:19 AM (شماره 364835)

و فقط می خواهم که Nobama نفس مورد نیاز او را به بیرون آمدن از مخفی (و اخلال در جامعه) به نام او در خبر. گرمایش جهانی “تغییرات آب و هوا”, “ملاقات oo” نژادپرستی و دیگر موضوعات روز– Pehaps ما در حال بازگشت به حواس ما پس از یک بد سفر توهم زا به نام Nobma…

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/1/2020 9:47:18 AM (شماره 364844)

Obie فکر می کنم که این ویروس چیز را به او می دهد به اندازه کافی جلد از AG Barr و دورهام Spygate تحقیقات به چوب گردن خود را دوباره و پایان تحول Amerika. نمی اتلاف وقت خود را Obie. روز خود را هنوز هم در حال آمدن است. و بنابراین Billary را Comey را برنان را McCabe,….

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Krause 4/1/2020 11:02:18 AM (شماره 364935)

اوباما در حال کوچکتر شدن است و کوچکتر و کمتر مربوط imo.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/1/2020 11:31:33 AM (شماره 364982)

بنابراین هر بار که من این اصطلاح مدل و یا مدل سازی من انقباض غیر ارادی ماهیچه. زباله در زباله ، مشکل این است که مدل طراحی شده می تواند برای تولید نتایج مورد نظر توسط طراح مدل و ما می دانیم که در حال انجام است که. بله شما حدس زده آن میکی موس.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/1/2020 11:43:14 AM (شماره 365010)

من آرزو می کنم یک روزنامه نگار را بررسی ‘آب و هوا تعویض’ سرمایه گذاری است. تولید انرژی خورشیدی و باد & flatuance نشان داده شده است به یک دولت بودجه کاربی طراحی شده برای برخی از مردم بسیار غنی است.
اوباما باور ندارد یک کلمه از آن را: او خریداری oceanfront ملک به تازگی.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Highvoltage 4/1/2020 12:10:02 PM (شماره 365058)

من همیشه فکر می کردم اوباما بود به عنوان یک رئیس جمهور; او حتی کوچکتر در حال حاضر – میکروسکوپی.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Chiritwo 4/1/2020 12:49:25 PM (شماره 365106)

چرا هر چیزی که او می گوید سقوط در زیر باید به عنوان خوانده شده ؟ من صادقانه نمی مراقبت از آنچه او می گوید.

6 نفر بود.


خسته ام از این halfrican بی تقلب در کانون توجه
بود رفته شما شیطان

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: وینسنت وگا 4/1/2020 1:18:27 PM (شماره 365143)

من هنوز هم نمی توانم باور کنم که این کشور جان سالم به در برد 8 سال از این دروغ POS.

8 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: NYbob 4/1/2020 2:48:14 PM (شماره 365233)

لطفا بحث بیشتر بو. قرار دادن خود را به عنوان بسیاری از اخبار بیت به عنوان امکان پذیر است و بسیار مهم از هر کس در سمت راست و به خصوص رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. هم بزنید تا مرد. در تاریخ آمده آن را انجام دهد. من می خواهم این پانک تقلب را به عنوان مشکل به عنوان امکان پذیر است. راه است که شاید از دولت حمایت خواهد لغزش کمی و او می تواند مسئول سفارشات که کاملا خراب شده اف بی آی و NSA, DOJ, IRS ، هر یک از بسیاری از جنایات را نوار او را از تمام کسانی که به سرقت رفته و قدرت پردازش خود را در یک زندان خود را در رسانه های اجتماعی. خواهد بود که عدالت است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: anniebc 4/1/2020 4:17:12 PM (شماره 365319)

چرا که او یک مرغ کوچک هیچ کس اوباما, خیس فرسایش بی فایده قطعه . . . شما تصویر را دریافت کنید.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: یا دروازه 4/1/2020 7:43:34 PM (شماره 365482)

درست مثل یک lib. بحث در مورد آب و هوا در حالی که ما باید یک ویروس در تلاش برای رفتن دیوانه است.
بپرسید که کمی X که در آن او پول خود را.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de