شهردار شیکاگو راه اندازی حمله پلیس بهتعطیل سیاه کلیسا یکشنبه خدمات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/25/2020 12:18:40 AM

روز یکشنبه در شیکاگو برای اولین بار همجنسگرا شهردار لری Lightfoot نصب یک حمله در جنوب طرف کلیسا برای برگزاری خدمات در سرپیچی از او coronavirus مستند سفارشات.Lightfoot بنا به گزارش ارسالی سه مشخص شده تیم ملی اتومبیل و دو بینام ماشین پر از افسران به شیکاگو بنای کلیسای باپتیست در سمت جنوب را وودلاون محله. وودلاون است درست در جنوب هاید پارک منطقه ای که در آن زندگی می کنند برای یک زمان کوتاه قبل از باراک رئیس جمهور شد.(صدای جیر جیر) کشیش عمدتا سیاه جماعت کورتنی Lewis, گزارش بسته و درهای قفل شده است و حاضر اجازه می دهد تا ماموران برای به دست آوردن ورود به ساختمان ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: آبی Hen1 5/25/2020 12:34:55 AM (شماره 421122)

Beetlejuice! Beetlejuice! Beetlejuice!

8 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Vesicant 5/25/2020 12:36:59 AM (شماره 421124)

به نظر می رسد مانند دجال است ،

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: texaspast 5/25/2020 1:00:07 AM (شماره 421130)

اگر وجود دارد یک راه مطمئن آتش به نوبه خود بخش زیادی از رای دادن به حزب جمهوری خواه . . .

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 5/25/2020 1:13:07 AM (شماره 421131)

خدا نگهدار و محافظت از پاستور لوئیس: “ما در حال تلاش برای پیروی از قوانین از آنجا که ممکن است منطقی اما زمانی که قوانین انسان تضاد با قوانین خدا من به عنوان یک کشیش را موظف به پیروی از قوانین خدا” آمین! KAG

61 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Rickwheat 5/25/2020 1:19:32 AM (شماره 421133)

در همراه با عکس, شهردار Lightfoot تقریبا به نظر می رسد در اختیار و یا خالی از سکنه است.
مانند او “کاسپر فاشیستی شبح” یا چیزی.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: SALady 5/25/2020 1:36:33 AM (شماره 421138)

جنگ های داخلی را آغاز کرده اند در طول کمتر از این تعداد و کامل حمله به حقوق و قانون اساسی ما توسط یکی دیگر از چپ شیطان-موش فاشیستی دیکتاتور می خواهم-بود!!!!! یک چیز آفریقایی آمریکایی ها ثابت کرده اند خود را واقعا خوب است و گرفتن به خیابان ها زمانی که آنها باور دارند که آنها مورد حمله قرار گرفته اند. و کلیساهای قلب و روح جامعه سیاه و سفید. من واقعا امیدواریم که که آنها را به خیابان ها برای یک علت های خوب این بار در شیکاگو!!!!!

36 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/25/2020 1:44:27 AM (شماره 421142)

“… در شیکاگو برای اولین بار همجنسگرا شهردار لری Lightfoot …”. این مردم که شما راه اندازی مجدد اردوگاه آموزش و پرورش. نگه داشتن تفنگ خود را.

35 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Newtsche 5/25/2020 1:45:58 AM (شماره 421143)

دست سنگین Lightfoot.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/25/2020 1:59:09 AM (شماره 421144)

Leadfoot قرار داده و او را بوت بر گردن یک کلیسا برای جسارت به برگزاری خدمات. خدا برکت لوئیس پاستور!

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 5/25/2020 2:22:46 AM (شماره 421146)

لحاظ تاریخی همجنسگرایان نشان داده اند عدم توانایی در حد متوسط احساسات خود هستند و با توجه به واکنش افراطی به هر چیزی که آنها مخالف است. کلیساهای مسیحی نیز ممکن است به فرقه شیطانی تا آنجا که کسی مثل این شهردار فکر می کند. من مطمئن هستم که رانندگی این سنگین پا پلیس اقدام او دانستن است که دکترین مسیحی را محکوم انحرافات جنسی.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/25/2020 3:15:56 AM (شماره 421154)

در همین حال فروشندگان مواد مخدر, باند رهبران قاتلان, دزد, کودک molesters و سیاستمداران در شیکاگو به رایگان.

26 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/25/2020 5:35:22 AM (شماره 421177)

این وحشتناک است. اجازه کلیسا را برانگیخت آن بود که یک دموکرات است که بسته کلیسای خود را. اگر آنها می خواهند از حقوق خود عقب رای جمهوریخواه نوامبر 3rd.

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 5/25/2020 6:14:52 AM (شماره 421185)

من فکر کردم یک کلیسا یک پناهگاه ؟ بعضی از آنها تا به حال illegals زندگی در آنها.
نگاه بزرگ Gov حمله به کلیسا را برانگیخت.
خوب برای کلیسا اجازه دادن به آنها در این است که چه چینی در حال انجام است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: petrichor 5/25/2020 6:26:06 AM (شماره 421191)

هیچ کدام از این ها باعث می شود هیچ حس.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: George R. 5/25/2020 6:27:55 AM (شماره 421192)

Methinks “ماده” نمی خواهد که به نگرانی در مورد انتخاب مجدد!

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/25/2020 6:54:43 AM (شماره 421211)

خوب نگاه مدرن و دموکرات ها خوش آمدید, سیاه کلیساها را تعطیل خدمات عبادت. خوب. نگاه کنید.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/25/2020 8:29:22 AM (شماره 421291)

برای یک زمان کوتاه من فکر کردم که نیواورلئان بود اشتباهترین سیاه, زن, شهردار, اما او نمی نگه داشتن شمع به Lightfoot.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/25/2020 8:32:11 AM (شماره 421294)

در خبری دیگر نظرسنجی ها نشان می دهد که 85 درصد از رای دهندگان در شیکاگو را تایید و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای انتخاب مجدد.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: anniebc 5/25/2020 8:32:16 AM (شماره 421295)

سیاه گشتاپو تاکتیک اتفاق می افتد تمام وقت در شهری شهرستانها اجرا شده توسط کشت و زرع dems. این ساخته شده است برای تلویزیون و این مسائل تبدیل می شود که سیاه پوستان به دور از کشت و زرع ، آیا نمی ظروف سرباز یا مسافر با کلیسا در حال حاضر!

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Yuban 5/25/2020 8:50:21 AM (شماره 421318)

هر روز در حال حاضر رسانه ها گزارش ایران تعطیل این کلیسا.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/25/2020 9:01:05 AM (شماره 421340)

دریافت Yo خودشان در خیابان جنایتکاران نیاز به بیشتر اهداف!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 9:21:08 AM (شماره 421381)

ظاهرا چک کردن همه از PC جعبه در انتخابات را تضمین نمی کند هوشمند شهردار. این مخلوق است که قصد ندارم به زنده ماندن او مدت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: udanja99 5/25/2020 9:27:31 AM (شماره 421389)

آینده از بایدن را #youaintblack فاجعه بود واقعا احمق حرکت می کند. PDT باید با او تماس بگیرید ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Muguy 5/25/2020 9:31:15 AM (شماره 421394)

آیا این “شیکاگو راه”? اگر این زن در زمان سوگند به محافظت و دفاع از قانون اساسی او را نقض کرده است که سوگند و باید حذف شود. متمم اول قانون اساسی حمایت نمی شود و نقض حتی با یک شیطانی روح شیطانی با راکون ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 9:32:52 AM (شماره 421396)

اگر Lightfoot نمی شد, لزبین, او می خواهم که بدون نیاز به نفرت خدا مانند او می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Anti_democRAT 5/25/2020 9:38:45 AM (شماره 421400)

از مقاله “این نامه همچنین به استناد “خلاصه ای جلو گیری” می دهد که این شهر قدرت به زور وارد خواص بدون یک قاضی دستور و تحمیل شهردار خواهد شد در کارکنان است.” مانند تلفن های موبایل است که می آید مستقیما از یک رژیم کمونیستی و نه ایالات متحده آمریکا.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Venturer 5/25/2020 11:05:41 AM (شماره 421487)

یا هیچ سفید کلیسا را دارا بودند خدمات و یا او نمی باید شجاعت به ظروف سرباز یا مسافر با سفید مردمی است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de