شهردار شیکاگو انفجار شورای شهر برایبه طور غیر قانونی ضبط بی حرمتی تلفن تماسدر مورد شورش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/12/2020 12:41:26 PM

شهردار شیکاگو لری Lightfoot لعنتی ناشناس عضو شورای شهر به صورت “غیرقانونی” ضبط تماس تلفنی بین شهردار و تعدادی از این شهر aldermen بیش در جریان شورش و ناآرامی که به تخریب صدها نفر از شیکاگو کسب و کار و ترک برخی از شهرستان بخش درمانده است.شهردار و Alderman ریموند لوپز که نشان دهنده مناطق در این شهر جنوبی و در نزدیکی غرب دو طرف رو به یک بی حرمتی ارز از کلمات در تماس با لوپز متهم Lightfoot با استفاده از منابع پلیس برای حفاظت از مرکز شهر فروشگاه از غارت در حالی که ترک فقیر و در محله های مسکونی به دفع کردن برای خود, با توجه به رسانه های محلی. “این چیزی است که شما چشم پوشی است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: HPmatt 6/12/2020 12:52:01 PM (شماره 442379)

هاهاها – خلاف قانون اساسی آنارشیست نیست پس سوگند از دفتر شکایت در مورد کسی قانون شکنی’…..hahahaha

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 6/12/2020 12:54:22 PM (شماره 442383)

ماده 14 به اصطلاح “دو حزب رضایت” قانون است. ایلینوی ساخته شده آن را غیر قانونی به استفاده از “استراق سمع دستگاه” به استراق سمع و یا ضبط یک تماس تلفنی و یا مکالمه بدون رضایت همه طرف ها به گفتگو فقط به عنوان ایالت کالیفرنیا دستگیر دیوید Daleiden به صورت غیر قانونی ضبط تمام چیزهای وحشتناک والدین طراحی شده بود انجام ایالت ایلینوی نیاز به دستگیری Alderman ریموند لوپز برای جرم و جنایت است.

3 نفر بود.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: John Farson 6/12/2020 12:55:09 PM (شماره 442384)

شاید شهردار خوب باید تماس PDT و یک اشاره گر یا دو مورد leakers ?

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: IowaDad 6/12/2020 1:15:25 PM (شماره 442394)

من گوش به کل متعفن توده ای از وقاحت لادن بی معنی است. نه یک سخنران ابراز هر گونه علاقه در حمایت از سیاه و سفید زندگی موضوع: همه آنها bitchin’ در مورد هرج و مرج حوادث است که آنها را تشویق کرده بود publicly.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: بد-مو 6/12/2020 1:17:24 PM (شماره 442397)

شهردار لری (با من) Lighweight شده است گران. او نه یک سرنخ آنچه که در او تا حدودی سیاه گتو. او نه یک سرنخ که چگونه بسیاری از بچه ها سیاه و سفید هستند به ضرب گلوله کشته و در هر آخر هفته در سیاه گتو. او نه یک سرنخ که مردمی در سراسر ایالات متحده آمریکا در حال دیدن هفتگی چقدر او فکر می کند سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. او به خوبی آگاه است که اگر شما در زمان تعطیلات آخر هفته خود را در تیراندازی و مرگ و میر و قرار دادن آن در یک مدرسه در حومه شهر به “مطبوعات” نمی خواهد بسته u[p برای 3 هفته و او واقعا خوشحال است که آرام است.
اگر سیاه و سفید زندگی می کند مهم است ….
زمانی که 14 ساله, سیاه, بچه شات به مرگ خود را در ” هود و قتل پلیس آمده در اطراف پرسیدن اگر شما هر چیزی را دیدم ….
نمی دانم nuffing, snitches می شود بخیه 5 – 0 در دا و خیابان بدون هیچ po po کار نمی کند.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/12/2020 1:27:30 PM (شماره 442402)

او کمک کرد ایجاد یک محیط از بی قانونی است. غیر قانونی است ؟ Bwahaha!

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/12/2020 1:34:52 PM (شماره 442410)

اوه وقتی کسی به دیگری می کند آنچه شما آن را انجام دهد همه از ناگهانی غیر قانونی است ؟ حق زمان برای شنا با کوسه ها خود را floatie در انتظار!

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jalo1951 6/12/2020 1:52:25 PM (شماره 442433)

آه ، سرنوشت شما رو به آن را دوست دارم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: wsdiego 6/12/2020 2:02:58 PM (شماره 442447)

Unhinged چپ در بهترین خود را و هرگز تغییر خواهد کرد!

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Starboard_side 6/12/2020 2:06:57 PM (شماره 442450)

با تمام این رسمی شهرستان, شهرستان, دولت و جلسات دیگر برگزار می شود از راه دور آن باید انتظار داشت که در هر تماس تلفنی ضبط شده است به طوری که مردم می توانید ببینید آنچه که مورد بحث قرار گرفت. و اگر شما در حال رفتن به استفاده از هر دولت صادر گوشی, WIFI, کامپیوتر, قرص, و یا سیستم و سپس آنها نیز باید ثبت شود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 6/12/2020 2:17:17 PM (شماره 442459)

تمیز کردن خود را به زبان لری و نمی توان آن را یک مشکل است. PS–تمام جلسات باید باز باشد.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/12/2020 2:37:18 PM (شماره 442486)

او سیاه و سفید ؟ زن ؟ لزبین?
او رای من! تکواندو بودند که به شما رای دهندگان فکر که روز????

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chance_232 6/12/2020 2:45:39 PM (شماره 442489)

اوه…… من آن را دریافت کنید! شهردار و شورای شهر باید انجام کسب و کار در راز.

3 نفر بود.


چرا این بحث در مورد رسمی شهرستان کسب و کار در حال ضبط و در دسترس ساخته شده ، فکر کردم که چه آفتاب, قوانین, قرار بود به آدرس. قدردانی چرا
این قوانین اعمال نمی شود به این گفتگو.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: کریستوفر L 6/12/2020 3:07:03 PM (شماره 442502)

ایلینوی دو حزب رضایت دولت است, اما آن را اجازه می دهد ضبط در مکان های عمومی,با این حال نیاز به رضایت که در آن وجود دارد انتظارات معقول از حریم خصوصی. اگر این بود که در یک جلسه از شورای شهر و سپس آن را قطعا یک جلسه عمومی. و حتی اگر نه, من نمی بینم که چگونه هر کسی در یک کنفرانس تلفنی با تقریبا 75 نفر می تواند یک “معقول انتظار حفظ حریم خصوصی است.”

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: skacmar 6/12/2020 3:07:47 ب. ظ (شماره 442505)

حتی “جلسه” بود و با تلفن و نمی شود آن را به عنوان یک جلسه عمومی و سقوط در زیر برخی از نوع از قوانین است که آن را به روی عموم باز نتیجه مداخله آن خوب است ؟

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/12/2020 3:11:10 PM (شماره 442511)

حقیقت می شود. جادوگر در معرض است.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/12/2020 3:44:24 PM (شماره 442537)

پس از موهای خود را قطع ملاقات رو در معرض شما می خواهم فکر می کنم او خواهد یادگیری یک درس می باشد. Methinks she ain’t بیش از حد روشن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: بدبین 6/12/2020 4:28:50 PM (شماره 442579)

آن را به نام شفافیت بسیار سبک وزن است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de