اتمام یکی ازآشنایی با درخشان ترین ستاره

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/9/2020 12:09:16 AM

اوایل امروز من صرف 30 دقیقه مصاحبه, داکوتای جنوبی, فرماندار کریستی Noem در یک وبینار اسپانسر شده از طرف مرکز آمریکایی آزمایش. ما تا به حال بیش از 2.300 ثبت نام برای این رویداد با بسیاری از تماشای Facebook Live. اگر شما از دست رفته آن را قبلا در اینجا دوباره است. من فکر فرماندار Noem فوق العاده بود. شما به عنوان دیده بان ویدئو, از خود بپرسید: چگونه بسیاری از است بهتر رهبران ما در ایالات متحده امروز ؟ اگر هر ؟ ما صحبت بیشتر در مورد Noem آزادی مبتنی بر رویکرد به COVID بیماری همه گیر است که بار دیگر ثابت کرد که آزادی کار می کند. ما در زمان چند سوال از زوم مخاطبان و صحبت در مورد کوه راشمور–


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: thewarden 7/9/2020 12:37:56 AM (شماره 471935)

من و همسرم به دنبال فرار از آن. کالیفرنیا روزی به زودی برای دوران بازنشستگی. من تو را دیدم که داکوتای جنوبی تا به حال این نوع از جمعیت ما و رهبری از اواخر عالی است. و بدون تعطیل برای Covid. جالب اینجاست که یکی از من اواخر عموهای مورد ستایش قرار داد و از آنجا پیوست و نیروی دریایی در 60s به “دور” از داکوتای جنوبی. اوه طنز. من می خواهم این فرماندار نوع من از مردم!

68 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: SALady 7/9/2020 12:39:04 AM (شماره 471936)

او یک مثال کامل برای تمام RINO مردان از آنچه در آن است به یک ستون فقرات از فولاد!!!!! من شرط می بندم رامنی تخمدان صدمه دیده است هنگامی که او می بیند یک رهبر قوی مانند این…

118 نفر بود.


بسیاری از فرمانداران قابل توجه هستند
این شخص عالی است!
من واقعا او را تحسین!

51 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: tisHimself 7/9/2020 3:12:12 AM (شماره 471978)

رامنی بوش وفاداران در این سایت خوشحال خود را در ترور شخصیت از پیلین در سال 2008. آنها نفرت Bachman. آنها را پس از Noem به عنوان به خوبی.

55 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 7/9/2020 3:36:26 AM (شماره 471980)

مردمی, بله,, برای, مطمئن, Gov بود به خوبی آماده و آگاه و نشان دادن او به انجام مشق شب خود را. چرا بیشتر؟!
و چه تضاد به نیویورک را کومو. اما #1, تفاوت گسترده ای در آفتاب و گرما جهت مشاهده فرم خرید شیراز [imho بهترین آب و هوا تا کنون! دوست داشت خانه ما توسط Balboa جزیره در NB حتی نسبت در حال حاضر به مونتری [هر چند کولر و کمتر متراکم] در مقایسه با S داکوتای…
… با احترام پیشنهاد شما در نظر FL یا دیگر گرمتر قرمز دولت است.
معناداری وجود دارد ارزش سلامت به ویژه که ما در سن طبیعی ویتامین D در هر روز!😇🙏💙
KAG

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Calvinesq 7/9/2020 7:13:49 AM (شماره 472080)

این معاونت رسانه ها حمله خواهد کرد و تلاش برای از بین بردن او فقط مانند آنها سارا پیلین اگر او جرات برای ورود به سیاست های ملی.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Syrupmakers 7/9/2020 8:14:30 AM (شماره 472151)

به طوری…که نیکی هیلی? خواهد شد که رژیم صهیونیستی. Noem.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/9/2020 8:31:30 AM (شماره 472162)

زندگی در SD برای هفت سال اگر شما می تواند ایستادن زمستان بهتر است از تگزاس (بازنشسته از پنج سال در تگزاس) و برخی از زیبا ترین کشور در ایالات متحده است. مردم بسیار دوستانه است اما به جز چند شما هرگز پذیرفته می شود یکی از آنها است. یکی از کسانی که Scandanavian شمال اروپا چیزهایی که من حدس می زنم. هنوز هم من فکر می کنم بهترین دولت است. پس از Janklow فاجعه RINO ایران رو بوت آن را به نظر می رسد و آنها می دانند که آنها گیر کرده است با Thune اما تلاش برای به دست آوردن بیشتر Noams’. همه که گفت: و از آنجا که یکی فدرال منتخب حزب جمهوری خواه است که نشان دادن هر گونه شجاعت در برابر جریان مارکسیستی تصاحب اما به جای cowering در عربستان زير زمين لرز, وحشت زده, ادرار در کنار ترس از روشن سگی, تخت, I don’t care یک ذره در مورد چگونه بزرگ کریستی نوام چامسکی است به SD جز این که او و چند GOP فرمانداران تنها نمونه هایی از ستون فقرات در کل حزب جمهوری خواه. فدرال منتخب جمهوریخواهان شما می دانید آنهایی که باید به نشان دادن شجاعت در برابر این پل و دیگر مارکسیسم است که رکوع به آن است. یک مثال می خواهید? خود من سناتور Lankford و دیگری بی مهره اکنون تعیین تقو که در واقع ارسال یک لایحه به پایان روز کلمبوس و جایگزین کردن آن با Juneteenth برای دلجویی از پل مارکسیستها. که به معنای واقعی کلمه بهترین آنها می توانند انجام دهند و آن تسلیم است و نه چیزی بیشتر. پس بساز خوب در کریستی. این راه بیش از حد دیر به نگاه به جلو برای کمک به او در سراسر کشور. ما نمی خواهد قانون اساسی جمهوری توسط آن است. ما باید در حال حاضر و یا بیش از آن است و ما باید صفر در حال حاضر.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/9/2020 8:55:06 AM (شماره 472185)

دولت ما (TN) بزرگ فرماندار اما بزرگترین شهرهای pussywillow شهرداران این زمین لرزه در نزد یک دماسنج. یا که یا آنها در مارکسیستی دستور کار E-mail راهپیمایی سفارشات. ممکن است فرماندار Noem باید نماز و حمایت از او تشکیل شده است.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/9/2020 8:56:45 AM (شماره 472188)

او را به کل بسته است. من دوست داشتم او از یک روز زمانی که او یک نماینده کنگره. او هوشمند و سخنور و قاطع.

9 نفر بود.


نمی سازمان دیده بان ویدیو اما من شنیده ام یک کمی در مورد او در طول COVID. خوب است بدانید از آنجا که من خیلی خسته و بیمار از تنفر و تحقیر تقریبا ALLo سیاستمداران زن در حال حاضر. چه پیچ دسته از بیمار خواهر آنها تقریبا تمام شده است. حتی حزب جمهوری خواه هستند. منظورم شما نیکی هیلی. و در حالی که من در مورد این موضوع آگاه Nickie من هرگز تحت تاثیر قرار گرفته بود با شما. شاید واقعا درک امریکا شما نیاز به دنیا آمد و در آمریکا از پدر و مادر آمریکایی. (و اقامت در خارج از ما کالج ها و دانشگاه ها. ) من صادقانه فکر می کردم بعد از کاتلین Sibelius که کانزاس خواهد دور ماندن از دموکراتیک زن فرمانداران اما Noooo, در اینجا ما تا به حال برای رفتن دوباره. من فکر ما واقعا در حال رفتن به از دست دادن این فرهنگ جنگ و کشور عزیزمان به مارکسیسم و وجود پر برکت چیزی که من می توانم در مورد آن انجام دهد. جز به دیدن من رای لغو توسط یک غیر قانونی است.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/9/2020 9:27:57 AM (شماره 472225)

من بیشتر خوشحالم که حداقل یک pubbie ایستادن برای امریکا دیگر از رئیس جمهور ، Noem دارای پتانسیل بسیار زیادی در جبهه ملی به عنوان طولانی به عنوان او نمی ربوده شده توسط دولت. اما او تنها یک نفر است. ما نیاز به pubbie حزب به عنوان یک کل به آن$s و صحبت می کنند تا برای آمریکا. شما بیش از حد, Pierre. به عنوان یک کنار یک جوان روشن زن به نام لورن Boebert او برنده اولیه حزب جمهوری خواه در کنگره منطقه ای در غرب کلرادو در برابر زمان فعلی اسکات Tipton. Boebert و اجرای یک رستوران در تفنگ کلرادو به نام “بورس”. مشتریان مجاز به پنهان کردن حمل و گسترش حمل در رستوران خود را. حتی صبر کارکنان حمل. همه در حمایت از متمم دوم و NRA. اگر Boebert برنده در ماه نوامبر در برابر او ایجاد تار نامزد خواهد بود خوب برای کلرادو.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/9/2020 10:09:14 AM (شماره 472262)

کریستی است سارا پیلین – – اما با مغز و بدون ملودرام. قطعا امکان برای 2024.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Arby 7/9/2020 10:19:46 AM (شماره 472278)

ما رو نیمکت. زمان بزرگ. این ابعاد کردم . . . چه ؟ احساساتی و بی تجربه whiners. قهر و خشونت احمق. و که بایدن در زیر زمین با چشم بد و مزخرف پرحرفی.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: doublesharp 7/9/2020 10:55:04 AM (شماره 472313)

dims باید rinos و msm. نه بهترین و نه درخشان اما وجود دارد مقدار زیادی از آنها. هیچ چیز را برای اعطا.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de