ارزان ساخت سر در گم می شود’: تمایلاتایجاد شده برای حرکت شرکت های ایالات متحده از چین

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/25/2020 5:05:55 AM

شرکت های آمریکایی است که برای تولید کالاهای ضروری در چین باید برنامه ریزی برای تغییر عملیات خود را به ایالات متحده یا دیگر کشورهای غربی با توجه به ارشد جمهوریخواه مجلس.”ما خیره به یک توجهی, قابل توجهی بحران زنجیره تامین” کلرادو بهداشت ، کوری گاردنر گفت: واشنگتن آزما. “نیروی کار ارزان و یا ارزان ساخت سر در گم می شود اگر شما در حال متکی به آنها برای زندگی و امرار معاش.”گاردنر هشدار موجب شد با کمبود بیمارستان ماسک در ایالات متحده و غلا رانده شده توسط پکن امتناع از اجازه می دهد شرکت های آمریکایی است که محصولات در چین به کشتی آنها را به خارج از کشور


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: FunOne 3/25/2020 5:21:33 AM (شماره 357062)

رئیس جمهور تهمت ساخته شده تا انرژی مستقل است. در حال حاضر او می تواند ما را به تبدیل شدن به بهداشت مستقل است. ما نمی توانیم بستگی به کشور با برنامه های سیاسی است که عوارض جانبی به خود ما آزادی قادر به نگه داشتن ما در اقتصادی خطر است.

36 افرادی مانند این.


دولت چین بسیار هوشمند نیست در مورد این موضوع. تنها اقتصاد است که به تخریب و……..آنها است! من شده اند در انتظار سال برای این روز خسته از دیدن مدیر عامل شرکت ما فروش مشاغل در آمریکا به بالاترین مناقصه. پیچ آنها را!

43 نفر بود.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: جودی 3/25/2020 5:32:22 AM (شماره 357067)

من می تواند رسیدگی به ارزان محصولات آن در چین, مواد غذایی و تولید مواد مخدر که واقعا نگرانی های من.

24 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/25/2020 6:17:29 AM (شماره 357092)

ما بسیاری از آمریکایی ها متوقف شده با این سیاست است. آن بیل کلینتون که قانون را امضا کرد که اگر شرکت های ایالات متحده می خواستم به خارج از کشور را دریافت مالیات امداد ؟ چگونه بسیاری از آمریکایی ها با استفاده از هدیه خود را و استعدادها به دلیل این سیاست. من موافقت می کنم از صمیم قلب با آوردن شرکت های بازگشت به آمریکا است. ارزان یا نه. استعداد industriousness و انعطاف پذیری ما در این کشور خواهد ساخت امریکا بزرگ دوباره و نگه داشتن امریکا ،

33 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MattMusson 3/25/2020 6:34:38 AM (شماره 357102)

آنچه که باید گفت نه شما – نرخ کار در مکزیک در حال حاضر ارزان تر از نرخ ساحلی در چین است.
کار چینی نرخ افزایش یافته است 4 برابر بیش از 5 سال گذشته.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: NancyD 3/25/2020 7:11:58 AM (شماره 357118)

من اصلا اعتماد به محصولات است که بیرون آمدن از چین است. آنها باید توانایی به ما آسیب برساند با استفاده از محصولات ما در برابر ما و من نمی قرار داده و از آن گذشته آنها را. من می خواهم به جای پرداخت بیشتر و آن را ساخته شده در ایالات متحده آمریکا هر روز.

30 نفر بود.


تقلا زمان. هیچ پردازش مواد غذایی پیچیده الکترونیک در همراه, پد, کامپیوتر, و غیره. چیزهای ارزان برای فروشگاه های تخفیف نوع از اقلام است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Cousair 3/25/2020 7:55:12 AM (شماره 357177)

با هزاران نفر از استفاده نشده ظروف حمل و نقل از چین اجازه می دهد تا آنها را تبدیل به بیمارستان مراکز بازیابی یا مناطق قرنطینه.
RV صنعت می تواند آنها را تبدیل به محله های زندگی در چند روز یا چند هفته.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ming 3/25/2020 7:59:18 AM (شماره 357189)

من فکر می کنم این است که هدف اصلی درس ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر شکست مفتضحانه برای کسب و کار. جهنم از چین است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hair artist academy 3/25/2020 8:20:36 AM (شماره 357214)

ارزان تولید شد یک بیت از یک نما به شروع و آن را به عنوان جهنم مطمئن ارزان نیست در حال حاضر که هزینه های واقعی از کسب و کار در چین بوده است. فراموش نکنید که این نیست اولین چینی طاعون است که تخلیه منابع ما. آن را ارزان هنگامی که ما پرداخت شد آمریکایی ها بیکار باشید چرا که آنها نمی تواند مطابقت با هزینه 12 سال برده در خاک طبقه هزینه فقط از انتقال مستقیم, ورودی های غیر مستقیم برای اجتماعی بار. آن را ارزان هنگامی که ما دو برابر کردن بر نگرانی های زیست محیطی و کاهش تولید در نسبتا کم آلاینده ایالات متحده آمریکا به بالا آلاینده چین است. خاورمیانه نفت نبود ارزان هنگامی که ما عامل در هزینه رفتن به جنگ برای حفظ جریان پایدار. نه به ذکر است کمک های خارجی. خرید تصمیم گیری بر اساس آنچه که مردم فکر می کنم آنها پرداخت نه آنچه که آنها در واقع پرداخت. زمانی که هزینه های تغییر از یک ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده هزینه ها درک و توجه به نیروهای بازار و شامل هزینه. زمانی که هزینه های منتقل شده از که رابطه مستقیم و عمو سام درج خودش را در وسط, شما می توانید آرام به حماقت.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Krause 3/25/2020 8:30:39 AM (شماره 357226)

مکزیک است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Venturer 3/25/2020 8:36:00 AM (شماره 357236)

بیش از حد بد آنها را نمی تواند به تکنولوژی آنها را سخاوتمندانه اهدا به چینی توسط خود را برای رفتن وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/25/2020 8:39:07 AM (شماره 357242)

آره سناتور و آنچه شما می رویم به در مورد آن انجام? ملی کسب و کار ؟ پرتاب پول مالیات دهندگان در آنها به کمک مالی به بازگشت خود را تولید و عرضه زنجیره ای برای امریکا (و یا مکزیک و کانادا)? قرار دادن سنگین تعرفه بر کالاهای وارداتی? اگر خارج شده و می تواند واردات کره ای-ساخته شده تلویزیون برای $50 و فروش آنها را برای $500…و یا کسانی که اپل از چین…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bpl40 3/25/2020 8:40:24 AM (شماره 357244)

هر کار آورده و از ما خواهد بود موضوع را به “نانسی پلوسی” اضافه کردن محصول ساخت رسيدند ، به همین دلیل است که کار به چین رفت در وهله اول. وجود دارد گزینه های دیگر مانند مکزیک و جنوب شرق آسیا و جنوب آسیا ، این تحول باید عجله انجام شود نه در عجله.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 3/25/2020 8:47:00 AM (شماره 357258)

Covid-19 نقره پوشش ممکن است در نهایت به بیدار ما را از بی حالی اجازه می دهد DC سیاستمداران به ما فروش به بالاترین پیشنهاد. می خواهید به پرورش صادق رقابت واقعا محافظت از مصرف کنندگان ؟ سپس اصرار دارند که هر کشور خارجی ما انجام کسب و کار با نمی توان سوسیالیستی-دوره. و نیز اصرار دارند که این کشورها در حال اجرا نیست embarrassingly بالا تجارت مازاد با ما. نفتا پیچ ما بد اجازه می دهد چین پیشی ما در پزشکی و فناوری لطمه می زند و ما بد….چرا کسانی که در DC که قرار است به نگاه کردن برای ما پیچ ما خیلی بد است ؟ این یک سوال لفظی البته-آنها آن را انجام دهد زیرا آنها غنی با انجام این کار. و چیز دیگری که مردم مانند پلوسی و ماکسین واترز به طور کامل سوء استفاده از قدرت خود اداره و هدایت قانون برای منافع خاص است که غنی سازی آنها. نیست که غیر قانونی است ؟ باید آن را نمی شود ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: h24015 3/25/2020 9:05:30 AM (شماره 357279)

هی دنیا, همه کسانی که ارزان محصولات شما خریداری کرده اید برای 25 سال گذشته – روشن نیست که به عنوان ارزان پس از همه آنها?

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/25/2020 9:21:52 AM (شماره 357296)

بررسی واقعیت مورد نیاز است!
تحت فشار قرار دادند که تقریبا همه ما از تولید به چین ؟ چپ/Globalists. و چپ در واقع کمونیست و آنها را چه ؟ …کمک به دیگر کمونیست ها. دریافت Freekin سرنخ امریکا ما شده اند به فروش می رسد و در حال حاضر ما در یک ظرف غذا واقعی است. زمان برای اصلاح کشور ما قرار داده و همه کمونیست ها در زندان و یا بدتر!

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/25/2020 9:24:38 AM (شماره 357300)

پس از چینی ویروس حل و فصل کردن این است که برای کمک به turbocharge اقتصاد آمریکا و بازسازی و حتی قوی تر. چالش خواهد بود برای ایجاد نیروی کار آن را اداره کند. ما از کارگران آغاز خواهد شد. ما در حال رفتن به نیاز به بیشتر دائم قانونی مهاجرت نیروی کار ماهر برای ساخت صنایع ما. بسیاری از آمریکایی ها نیاز به خواب بیدار می شوید اگر آنها نمی خواهند به کلاس دوم شهروندان در کشور خود را دارند. مهاجران خواهد بود تحصیل کرده و با انگیزه و توانا است. آمریکایی ها ممکن است اولین انتخاب, اما آنها هنوز هم نیاز به مهارت و انگیزه برای انجام کار. رک و پوست کنده می بینم بسیاری از جوان آمریکایی که نمی “آن را دریافت کنید”. آنها رفتن به کالج به تحصیل در رشته “مطالعات فرهنگی از کرم های خاکی” با “C” متوسط و فکر می کنم که جهان در حال رفتن به عجله به درب خود را. آنها همچنین دندانه دار کردن تا 200K $در بدهی به عنوان به خوبی. آنها درک نمی کنند که چنین نمونه کارها فریاد می زند: “بی فایده فرد” به هر کسی که فکر کردن در مورد استخدام آنها. آنها تا پایان قفسه جوراب زنانه ساقه بلند در هدف و زندگی پدر و مادر خود را زیر زمین خوردن رشته فرنگی رامش. همچنین سیستم آموزشی ما این است که یک شکست و یک آماده سازی جوانان ما به کمک شهروندان است.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: TLCary 3/25/2020 9:33:24 AM (شماره 357311)

س: چه کسی می دانست که محصولات ارزان آمد و در چنین قیمت بالایی???
یک: همه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/25/2020 9:38:59 AM (شماره 357324)

چرا کسانی که شرکت های تولیدی در حال حاضر چیتی راه خود را بازگشت به خانه ؟

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/25/2020 9:41:21 AM (شماره 357328)

2 پست عذر خواهی: فقط نگاه کنید در هر بطری شیشه و…. از هر نام تجاری ضد عفونی کننده دست شما می توانید پیدا کنید. آن را به سادگی می گوید: “در چین ساخته شده است.” برخی از مردمی شروع به آن را در خانه و به اشتراک گذاری دستور العمل های.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Strike3 3/25/2020 9:45:02 AM (شماره 357335)

بدون نیاز به وحشت. ما برای اولین بار نیاز به reclassify چه محصولات حیاتی برای زندگی ما است و چه چیزی نیست. را بحرانی مسائل در اینجا و اجازه ساخت چین تمام ویدجت آنها می خواهند به صرفه جویی در ما چند سکه و نگه داشتن آنها را وابسته به خرده ما پرتاب آنها را. اگر می خواهید آنها را تهدید به کشتی یین یانگ تی شرت و سس سویا را به ما من خوب است که با.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/25/2020 9:53:46 AM (شماره 357350)

تولید کنندگان هرگز چپ به جز دموکرات ها قرار داده و 35 درصد درآمد مالیات بر روی آنها و سپس انباشت اشیاء بدست آمده در بیشتر مالیات ایالتی و محلی. معقول تر سیاست های مالیاتی را به شرکت های آمریکایی در امریکا به جای دریایی.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Omen55 3/25/2020 10:05:30 AM (شماره 357373)

پس از مطالعه دقیق هر چیزی که می تواند ما باید نقل مکان کرد به ما.
چین می تواند نگه داشتن قوطی کبریت اتومبیل.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/25/2020 10:05:56 AM (شماره 357374)

قوی نیروی کار برابر قوی امریکا است. “سرویس اقتصادی” ما تا به حال در محل در 40 سال گذشته نگه داشته است دستمزد پایین و دو نان آور خانواده هنجار. صادرات و تولید در خارج از کشور افزایش استاندارد زندگی آنها به عنوان کارگران خواستار پرداخت می شود به اندازه کافی به خرید محصولات آنها ساخت. بودن یک فروشنده مسئول انبار و غیره. برای همین محصولات است که چه چیزی نگه داشته است اقتصاد آمریکا را به پایین. Weneed یک بار دیگر تبدیل به تولید کنندگان و صادر کنندگان

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 3/25/2020 10:57:30 AM (شماره 357441)

من امیدوارم که آن را به حال جایی که اگر یک محصول “ساخته شده در چین” در آن مردم را شکایت به مدیر فروشگاه و حاضر به خرید آن.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: اژیر مه 3/25/2020 12:49:05 PM (شماره 357620)

آن را در مورد زمان. تولید محصول دارویی در چین یک نقض امنیتی برای کشور است. تولید تراشه های میکرو و ارتباطات محصول یکی دیگر از نقض امنیتی. در صورت تعارض است که مانع عملیات در سراسر جهان است. سرقت اسرار صنعتی و ملت اسرار شده است تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. چین برای اکثر نشده است پاسخگو برای سرقت اسرار. صنعت فولاد در امریکا شده است دستکاری شده توسط چین از طریق دستکاری ارزش پول خود را. چین کنترل بیش از چندین نادر زمین معادن. خاکی کمیاب استفاده می شود برای تولید باتری برای خودروهای برقی. ما یک شناسایی نادر زمین سپرده در امریکا است. چین را کنترل قیمت زمین نادر در سراسر جهان است. برو به هر فروشگاه و انتخاب کنید تا یک آیتم آن را نمی خواهد در امریکا ساخته شده. غذای سگ یک مثال نخست است.

2 نفر مثل این.


برای سال های بسیاری از ما شده اند نه خود حفظ کشور است. زمان برای پاداش دادن به کشاورزان و آن را ساخت به ما. ما می توانید شروع با شرکت های دارویی. به یاد داشته باشید زمانی که خارجی ها می خواستم برای خرید بنادر ما? آنها می خواستند برای ساخت درجه اتوبوس در کانادا ؟ شاید در ابتدا ما نیاز به خلاص شدن از حزب دموکرات در کنگره است. با تشکر از gawd Shillary بود نه انتخاب به عنوان prez.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im