Carville: ویسکانسین اولیه ثابت کرد جمهوری خواهان’به کشتن مردم برای باقی ماندن در قدرت’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/9/2020 2:43:18 AM

چهارشنبه در MSNBC را “11 ساعت” سابق منجر استراتژیست برای بیل کلینتون در سال 1992 ریاست جمهوری James Carville گفت: جمهوری خواهان “کشتن مردم” برای باقی ماندن در قدرت که توسط ایران رهبری قوه مقننه امتناع از به تعویق انداختن ویسکانسین اولیه میان coronavirus بیماری همه گیر.Carville اعمال می شود که قضیه به رای گیری و انتخابات در آینده چرخه.Carville گفت: “ما باید به دقت مورد است mucking در اطراف با رای گیری. آنها در حال رفتن به آن را امتحان کنید. مغلوب ساختن پیشی جستن همه خواهان آن اعتراف ما نمی توانید برنده شوید اگر همه رای. بنابراین من نوع ماموریت در اینجا در کوتاه مدت این است که به صدای زنگ برای گفتن میچ مک کانل و دیوان عالی کشور آنها در حال رفتن به


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: globalwarmer 4/9/2020 3:03:00 AM (شماره 373479)

جیمز. مرده مردم تنها رای دموکرات. جمهوریخواهان فقط می خواهم زنده مردم را به رای دادن.

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: کاترین 4/9/2020 3:11:54 AM (شماره 373482)

رفتار خودتان جیمز. شما مطرح شد بهتر از این. من همیشه فکر خود را پیش بینی حماقت بود برای سرگرم کننده است. شاید شما واقعا یک ادم سفیه و احمق.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: در واقع 4/9/2020 3:42:11 AM (شماره 373489)

دموکرات ها هستند که مرتکب تقلب انتخابات. آنها برنده این خانه در کالیفرنیا 2018 با رای گیری برداشت در هفته پس از انتخابات. خیانت مارکسیستها.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mifla 4/9/2020 4:28:29 AM (شماره 373497)

حزب مسئول 62 میلیون سقط جنین و مرگ و میر در حال سخنرانی بقیه از ما در اخلاق است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/9/2020 5:53:38 AM (شماره 373512)

تنها چیزی که من می توانم به یاد داشته باشید در مورد این بد دهان خزش زمانی است که او با اشاره به پائولا جونز به عنوان تریلر سطل زباله.

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bigken2 4/9/2020 6:16:48 AM (شماره 373527)

بیشتر democrap bs

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NancyD 4/9/2020 6:28:42 AM (شماره 373533)

آنها می دانند که آن یک نبرد دشوار به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن به خصوص با بایدن. آنها نیاز به رای گیری آنلاین به طوری که آنها خواهد شد که شانس بهتری برای فریب دادن و برنده شدن در انتخابات. آنها رسانه ها را در کنار خود را به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری nutjobs.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: BirdsNest 4/9/2020 6:31:54 AM (شماره 373534)

Carville را باید پشت در حقوق و دستمزد.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: فوری خشم 4/9/2020 6:54:07 AM (شماره 373541)

من به ندرت دیدن افراد مشهور در, اما من راه می رفت عجیب و غریب به دنبال در فرودگاه در سال 2012 و متوجه آن بود این دلقک.

11 نفر بود.


Mucking در اطراف با رای گیری مانند رای گیری برداشت ؟ کج استانداری سرپرستان? Busing illegals به پای صندوق های رای و داشتن آنها را با پر کردن موقت (چشمک چشمک) آراء? خواستار آن است که تمام مواد چاپ شده به زبان اسپانیایی به عنوان زبان انگلیسی ؟ ادعا می کنند که شما نمی توانید تکمیل بازشماری آرا در عرض یک هفته به این دلیل که کامپیوترها بودند بیش از حد (?!?!?!?!)?

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 4/9/2020 7:12:32 AM (شماره 373554)

وجود دارد بیش از یک دلیل که چرا برخی از ما مدت زمان طولانی Ldotters اشاره به Carville به عنوان Serpenthead.

13 نفر بود.


این یک پیش ماده برای خود سرود برای این سقوط “امن رای توسط پست الکترونیکی”.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 4/9/2020 7:26:01 AM (شماره 373567)

من هنوز در تعجبم که چه ماری را می بیند در او.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: تمشک 4/9/2020 7:28:32 AM (شماره 373568)

رای گیری در حال حاضر نشان میدهد که بیشترین خواهان را در معرض خطر مرگ به خاطر دموکرات در خارج از دفتر.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/9/2020 7:39:13 AM (شماره 373578)

من درست اگر من اشتباه می کنم اما نه دولت تعیین تاریخ برای برگزاری انتخابات دولت نمی فدرال? آخرین بار که چک دموکرات ها در حال اجرا هستند ویسکانسین. هنگامی که آنها به سرزنش ما دقیقا آنچه را که آنها انجام می دهند. تنها چیزی که تهمت بود به تایید خود را به یک نامزد. من معتقدم که رئیس جمهور دارای حق قانونی برای انجام این کار مانند هر شهروند دیگر از ایالات متحده است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Mekkkk 4/9/2020 7:41:29 AM (شماره 373582)

آرام کردن مرد

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: rsgonner 4/9/2020 7:45:25 AM (شماره 373588)

من زندگی می کنند در ویسکانسین. در انتخابات گذشته ما شاهد این اتوبوس از ایالت ایلینوی وارد poling ، حداقل این اتفاق نمی افتد در این زمان. Dem فرماندار Evers حاضر به انجام هر چیزی در مورد این هفته قبل از انتخابات زمانی که او خواست به انجام این کار. تنها تلاش برای انصراف از انتخابات روز قبل, شاید زمانی که او متوجه آن دسته از اتوبوس ها نمی آیند.

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/9/2020 8:03:59 AM (شماره 373606)

دموکرات تقلب خواهد شد. آن ثابت شده است در وقت و زمان دوباره. ما نیاز به یک ID عکس به توان مورد نیاز به منظور رای دادن. آن است که رفتن را به هر کس از ما به بیرون رفتن و رای دادن به شکست دموکرات معضل است که از بین بردن کشور ما است.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: hair artist academy 4/9/2020 8:16:31 AM (شماره 373619)

فقط توقف و فکر می کنم در مورد آنچه که یک پاسخ منطقی ممکن است مانند نگاه کنید اگر مردم به این باور چنین ادعای عجیب و غریب. اگر من اعتقاد دارم که مردم در حال آمدن به کشتن من من قصد دارم برای آماده سازی برای خشونت است. مانند آن زمان دموکرات ها موفق به متقاعد کردن خاک کشاورزان فقیر را به سلاح در برابر تهاجم شمالی که مجموعه ای مرده در نظر گرفتن حقوق خود است. چه نوع پاسخ ما دیده می شود از موفق دموکرات و رسانه ها (ببخشید من افزونگی) کمپین تبلیغاتی محبت به نام پل? من قرار است به پشته تمام تقصیر را به گردن آنهایی که جلو محرک و نادیده گرفتن نقش NBC در ساخت یک دروغ درباره زیمرمن بری قائم مقام ، من قرار است به چشم پوشی از dumbass بازیکنان NFL prancing بر روی زمین فوتبال را با دست خود مطرح اصطلاح مدل نقش? آیا ما تنها سرزنش سربازان آلمانی که به طور مستقیم جمع همسایگان خود را به اتاق های گاز و دادن یک پاس به گوبلز و هیتلر? در عین حال ما تحمل این نامردان حشرات موذی که روز بعد را موعظه condescendingly در مورد چگونه ما نیاز به یک ملت برسد سراسر راهرو برای انجام کارها.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: dst4life 4/9/2020 8:21:57 AM (شماره 373626)

جو شما ظاهرا فکر می کنم ما باید فراموشی. آیووا قفقاز نشان می دهد که ابعاد نمی تواند اجرا شود و یک انتخابات.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: snapper451 4/9/2020 8:23:20 AM (شماره 373629)

چه چیزی شما فکر می کنم جورج سوروس انجام شد با وزرای امور خارجه پروژه. او کار کرده است از سال 2000 به سعی کنید به گردش کنترل از رای گیری در ایالت به شدت تامین مالی دموکرات ها برای, وزیر امور خارجه مواضع. قضیه ساده است: “…این نیست که چه کسی رای … این که شمارش آرا…” تنها کسی که در طول عمر ما است که می توانید پایین سوروس رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من تشویق می شد شب گذشته با دو چیز جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نظر در این جلسه که دموکرات ها تغییر نمی کند, رای گیری قوانین و حکمت AG بار در مصاحبه خود با Sean Hannity شب گذشته.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 4/9/2020 8:25:32 AM (شماره 373632)

برنی باید خواندن و نوشتن بر روی دیوار و کاهش یافته است قبل از روز رای گیری

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/9/2020 8:27:40 AM (شماره 373636)

من واقعا نیاز است که خنده این صبح Carville. با تشکر در حال حاضر به گرفتن کلاه خود را تمیز از صحبت کردن از طریق آن بسیار است.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 4/9/2020 8:30:38 AM (شماره 373646)

جیمز. آن است که جمهوری خواهان که از کشتن مردم است. درخواست ست غنی و دیگران.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: andrewsamon 4/9/2020 8:33:57 AM (شماره 373651)

لیبرال فرمانداران با استفاده از COVID-19 به عنوان بهانه ای برای غصب قدرت قانونگذاری و صدور فرمان اجرایی پس از اجرایی سفارش. تونی Evers این فعالیت رو چک در ویسکانسین دیوان عالی کشور ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/9/2020 8:40:49 AM (شماره 373661)

جمجمه و صورت شما نفرت. خود را از شر سیاست و زشت لیوان و ناپدید می شوند, pal.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/9/2020 9:11:16 AM (شماره 373704)

گوش دادن به افرادی مانند مار و آنها را معمولا در تلگراف بعدی چه برنامه ریزی است و یا آنچه که آنها در حال رفتن برای متهم کردن جمهوری خواهان واقعا انجام نمی, اما آنها هستند. چپ آنقدر احمق است شما می توانید آنها را بخوانید مایل دور.
دور James Carville و رفتن به خانه به نیواورلئان و چرک بیشتر ما حالا شما را در همه.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im