Candace اونز تیکه حزب دموکرات برایزانو ‘عکس Op’ در ‘افریقایی لباس’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/10/2020 9:49:29 AM

روز دوشنبه برجسته مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها در زمان زانو à la khezri در تلاش برای نشان دادن همبستگی با رادیکال Black Lives Matter جنبش به آنها اعلام کرد پلیس اصلاحات در لایحه لقب “عدالت در پلیس عمل می کنند.” پوشیدن افریقایی kente پارچه روسری, بالا دموکرات ها از جمله مجلس نانسی پلوسی (D-CA) رهبر اقلیت سنا چاک شومر (D-NY) و نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، Cory Booker (D-نیوجرسی) در زمان یک زانو را با هم به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه اشاره به مرگ جورج فلوید.


من خواندن دیروز که وجود چند گروه بودند که جرم توسط سوسیالیست ها با استفاده از آنها قبیله ای از رنگ ها برای یک عکس Op…

10 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chillijilli 6/10/2020 10:13:43 AM (شماره 439629)

خواهد این احمقها شده اند زانو اگر رسانه ها نبودند وجود دارد ؟

18 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: chance_232 6/10/2020 10:17:33 AM (شماره 439638)

“شهادت جورج فلوید به آمریکا تجربه یک لحظه از ملی و اندوه به ما اندوهگین به صورت سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط پلیس آمریکا امروز” شماره 1. او هیچ شهید. او wasnt کشته برای اعتقادات خود. او خشونت آمیز جنایی بود که در تلاش برای گول زدن صاحب یک فروشگاه با یک لایحه تقلبی.
شماره 2. برای خودتان صحبت نانسی. من نه عزاداری. من سوگواری برای دوستان و خانواده و عزیزان و کسانی که کمک به جامعه است. من اصلا سوگواری جنایتکاران.
شماره 3. او شده بود و به ضرب گلوله کشته شده توسط سیاه و سفید در سیاه و سفید باندهای در شیکاگو نانسی تمام خواهد بود گفت: “جورج فلوید که”
شماره 4. پلیس آمریکا یک مطلق دروغ است. این آمار قرار دادن دروغ به meme اما هیچ کس می خواهد به شنیدن حقایق است. سیاه لیبرال ها و treasoncrats تحت فشار بوده اند این دروغ دیگر از روسیه تبانی برای حفظ جامعه سیاه رای گیری treasoncrat.
شماره 5. تا به حال فلوید شده است از تبار اسکاتلندی و سفید را به شما و همکار خود را trasoncrats فرسوده kilts و tartans برای نشان دادن همبستگی خود را?
شماره 6. Im بیمار از آن و من بیش از آن است. من تعظیم به هیچ کس به خصوص عناصر جنایی و من معتاد به سکوت می شود.
شماره 7. مقاومت شروع می شود در حال حاضر!

40 نفر بود.


فرهنگی تخصیص – عمل گرفتن و یا با استفاده از چیزهایی که از یک فرهنگ است که خود را به خصوص بدون نشان دادن که شما را در درک و یا احترام به این فرهنگ است.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Condor44 6/10/2020 11:10:10 AM (شماره 439722)

من این ویدئو نگاه کنید و من دو واکنش 1. چگونه خنگ آنها نگاه کنید.آنها نمی خواهد به پوشیدن این kente پارچه اگر آن را به گریه اشک تمساح, 2.آنها احمق هستند. چه رشد grovels? آنها نگاه و عمل مضحک است.اگر کسی فکر می کند که آنها واقعا در مورد مراقبت از او و یا خانواده اش از آنها مىخوريد.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 6/10/2020 11:14:09 AM (شماره 439731)

عکس-ops با سوپر قهرمان به شمار! این افراد در حال زندگی در کارتون زمین!

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/10/2020 11:20:28 AM (شماره 439747)

حال جورج فلوید درگذشت در حالی که سیاه و افسر پلیس او را به پایین وجود دارد خواهد بود هیچ چیز نمی گفت. این همه به خاطر کنترل افسر سفید بود. نژادپرستی معکوس تمرین بودن در اینجا.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بد-مو 6/10/2020 11:21:43 AM (شماره 439751)

من نمی دانم که چگونه بسیاری از احمقها شد زانو وجود دارد اما من خواهد بود کنجکاو چگونه بسیاری از آنها تا به حال به آفریقا انتخاب هر کشور در زندگی خود را. که است که می گویند در خارج از یک هتل هیلتون. نانسی البته تا به حال به صحبت می کنند.
شهادت جورج فلوید ????
معضل خشونت پلیس //// نانسی خود را “عدالت محور” عمل متوقف می شود دقیقا در آستان من که در آن من هستم ،

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ginadee 6/10/2020 11:22:35 AM (شماره 439752)

من آن را به عنوان یک شگرد برای جلب سیاه رای برای انتخابات. پس از آن است که حزب دموکرات نمی خواهد می دانم که آنها را پس از خود usefullness بالا استفاده شده است.
سیاه پوستان واقعا احمقانه است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/10/2020 11:26:42 AM (شماره 439760)

این silly fools را فراموش کرده و به بوت سیاه چهره خود را.
تماس سریع به کمیته اخلاق.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/10/2020 11:36:22 AM (شماره 439780)

این Democraps نمی تواند به خود کمک کند. شروع با احمق بر روی استروئیدها اضافه کردن در یک مانیفست کمونیست به شدت شور با Saul Alynski قوانین – Obummer سبک پور در برخی از پل تلخه نا مشروع و Antifa اسید و سپس هم بزنید در یک قی سالاد از MSM و در نهایت لباس تا مانند یک دسته از بازی بازیگران در آفریقا بازی بچینید و شما آن را دارند!

8 نفر بود.


آنها نگاه مانند آنها در تلاش بودند برای تولید “A Chorus Line” قرار دادن در نایروبی ارشد شهروند تئاتر گروه تئاتر.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: anniebc 6/10/2020 6:06:01 PM (شماره 440234)

Kente پارچه غرب آفریقا. که در آن بود که تجارت برده? طلا ساحل غرب آفریقا مکان هایی مانند غنا. زمانی که من در آنجا زندگی می کردند یک غنا از من پرسید “چرا آمریکایی های سیاه و سفید خود را سیاه آمریکا ؟ شده اند به آفریقا؟” در غنا اگر شما نمی 100% خالص شما در نظر گرفته شده سفید obruni. داشتن زندگی وجود دارد, من تعجب در جهل برخی از مردم آفریقایی غرور و افتخار است. نه این که این همه بد اما رفتن به آفریقا زندگی می کنند وجود دارد; شما با تشکر از خدا برای متولد شدن در امریکا است.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Karissa 6/10/2020 11:52:16 PM (شماره 440523)

Anniebc (#13) با تشکر از شما برای شما ارسال آموزنده.
به عنوان برای این پل (رایت غارت قتل) احمقها دانش و توانایی به فکر می کنم نیست بخشی از ذهنی خود را باری.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mamabear 6/11/2020 1:02:06 AM (شماره 440566)

شما می خواهم فکر می کنم کسی که در حزب دموکرات گرفته اند که زمان برای نگاه کردن به تاریخ kente پارچه. این محصول از Ashanti قبیله در غنا. غرب آفریقا نیز debarking نقطه از تجارت برده. Ashanti رزمندگان فتح قبایل اطراف آنها و فروش آنها به بردگی در غرب هند و آمریکا در ازای طلا و اسلحه. http://ultimatehistoryproject.com/kente-cloth-and-the-history-of-the-ashanti-people.html یا در فکر دوم داده نژادپرستانه تاریخچه حزب دموکرات در ایالات متحده شاید آنها انجام داد. اوه طنز! /s

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mifla 6/11/2020 6:01:28 AM (شماره 440645)

از حزب دموکرات در حال از دست دادن گرفتن خود را در رای دادن. باید به واگردانی کامل pandering حالت.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de