خواستار افزایش MSM به توقف پخشمغلوب ساختن پیشی جستن زندگی می کنند: “شما مردم را کشته’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/21/2020 4:09:30 AM

تماس های در حال افزایش برای شبکه های کابلی به توقف پخش جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس های مطبوعاتی زندگی می کنند که منتقدان بر این باورند مغلوب ساختن پیشی جستن در حال گردش است کاخ سفید اخبار جلسات مجازی به تجمعات انتخاباتی است که می تواند “مردم کشته شدند” با دروغ در مورد کوروناویروس بحران است. فشار تنها افزایش یافته و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جمعه جلسه.اقیانوس اطلس را جیمز Fallows معتقد است توجه گرسنگی مغلوب ساختن پیشی جستن است عطف کنفرانس های مطبوعاتی به “مجازی کمپین” تظاهرات و مغلوب ساختن پیشی جستن را در واقع از دست دادن علاقه به نشان دادن است تا اگر رسانه ها پوشش نمی دهد جلسات زندگی می کنند.”همچنین به عنوان یک موضوع عملی اگر این جلسات بودند دیگر پوشش زنده تهمت خواهد از دست دادن علاقه به حضور در خود” Fallows استدلال می کند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 3/21/2020 4:33:23 AM (شماره 352789)

تماس از آنها را افزایش دهد ؟ غذا برای فکر.

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Safari مرد 3/21/2020 4:48:23 AM (شماره 352790)

همه آنها می گویند او دروغ می گوید اما در این مقاله تنها به یک مثال در مورد برخی از درمان به زودی. در ذهن من آن را به دروغ به کسی که دروغگو و بدون دادن نمونه و اثبات این که آنچه تا کنون گفته شده است که در واقع نادرست است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: جودی 3/21/2020 5:16:01 AM (شماره 352796)

رسانه ها می تواند ظرف آن را, اما آنها نمی توانند نقد. جلوگیری از اجازه دادن به مطبوعات به سوال بپرسید و آن را به یک سیرک. آنها هرگز برای پرسیدن هر گونه سوال قبلا پاسخ داده شده است. این همه در مورد از بین بردن مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را مغلوب ساختن پیشی جستن از نگرانی های است که من آن را رسانه ها. این همه در مورد آنها. ما لازم نیست که مطبوعات ما دموکرات تبلیغات. من نه خواندن یک بیانیه مثبت در مورد مطبوعات به جز آنهایی که آنها را بنویسید. تنها آنهایی که نامنسجم است که مطبوعات و نه مغلوب ساختن پیشی جستن.

69 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: wsdiego 3/21/2020 5:41:01 AM (شماره 352804)

از حزب دموکرات هستند پس از جان گذشته به سعی کنید هر چیزی را با خود سالمندان نامزد! تا زمانی که چینی ها مسئولیت برای اقدامات خود هیچ احترام نشان داده می شود! بنابراین گام به گام تا بشقاب چین!

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: chance_232 3/21/2020 5:58:52 AM (شماره 352810)

در حزب دموکرات زمین هر گفته با تهمت و دروغ است. اگر hecsaid آسمان آبی بود آنها خواهد کنایه بیش از سایه ای از رنگ آبی است. چرا که او هیچوقت دقیق مشخص سایه او را یک دروغگو.

29 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 3/21/2020 6:20:37 AM (شماره 352814)

ما MSM دشمن مردم مغلوب ساختن پیشی جستن. در زمان بحران من انتظار ما از رئیس جمهور به رهبری و مغلوب ساختن پیشی جستن می کند که فقط. بد حرومزاده که اجرای رسانه ها shills برای چپ آنها همیشه بوده اند و مرده بودند سکوت برای تمام سال است که واشنگتن دی سی به فروش می رسد آمریکایی ها برای منافع خارجی. من راه حل این خواهد بود بیش از حد سخت گیرانه برای قانون اساسی جمهوری, اما پس از آن دوباره می توانید آن را نمی توان استدلال کرد که ما در حال به طور مداوم تحت حمله از MSM که آنها لازم نیست که ما بهترین منافع را در قلب آنها که پنهان در پشت حمایت از قوانین ما در حالی که به طور همزمان نرده در برابر همان ؟ آنها دروغ و دروغ نگه داشتن و هیچ پیامدهای وجود دارد-جز این که رأی خود را ادامه خواهد داد به نازل شدن. Hpoefully آنها را به صفر مدتی در چند روز آینده.

40 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/21/2020 6:26:58 AM (شماره 352816)

اقیانوس اطلس را جیمز Fallows شناخته شده چپ ترول.

23 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/21/2020 6:45:54 AM (شماره 352821)

البته “آنها” می خواهند این کنفرانس های مطبوعاتی به بس به این دلیل که رئیس جمهور به وضوح نشان داده شده است به عنوان یک حکیم و مهربان و موثر رهبر در حالی که رسانه ها قرار است به عنوان یک بسته شغال. او و تیم خود را در حال انجام یک کار فوق العاده از نگه داشتن همه ما مطلع در حالی که رسانه ها بازی کنید و سعی کنید و رئیس جمهور نگاه بد خود را با پوچ سوالات. آنچه که آنها می خواهند به نگه داشتن رئیس جمهور به دور از مردم به خاطر او موثر است و باعث می شود خود را نگاه پسر به عنوان مضحک به عنوان او است. من نمی توانم باور کنم که صدای رسانه ها به عنوان آنها عملا جیغ سوالات خود را در هر رقابت به نام در به طوری که آنها می تواند لحظه ای خود را در مجموع به تلاش برای ایجاد نگاه رئيس جمهور بد است. آن است که یکی از بزرگ مارپیچ جلسه و می تواند موفق شود خیلی بهتر است. چرا که آنها مجاز به جیغ مانند است که فراتر از من است. وجود دارد باید قوانین است که به دنبال آن هستند و اگر آنها نمی, عاملان باید همراهی و مجاز به بازگشت. من مشتاقانه منتظر به کنفرانس های مطبوعاتی به دلیل نگه داشتن آنها را به من اطلاع داد. من قطعا نمی اعتماد رسانه ها به عنوان منبع اطلاعات من.

41 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: John C 3/21/2020 6:46:20 AM (شماره 352822)

من عاشق تماشای او و امیدواریم که او همچنان ادامه دارد.

35 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: janjan 3/21/2020 7:11:11 AM (شماره 352835)

و چه کسی این امپراتور که تصمیم گرفته اند ما نباید از شنیدن این POTUS? این carping نابالغ رسانه ها رایگان هستند حاضر به نشان می دهد تا برای جلسات به جز آنها نمی تواند خود را به معشوق دوربین زمان به درخواست مارپیچ پرسش و دفاع از کمونیست چین است.

35 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/21/2020 7:23:20 AM (شماره 352843)

این واقعیت است که این جلسات در حال اقدام مانند تجمعات انتخاباتی دقیق است. یک رئیس جمهور ریاست جمهوری انجام همه چیز را در میان یک بحران واقعی معمولا نیازمند توجه عمومی است. احساساتی خودخواهی و کوچکی از رسانه ها به ناله و شکایت کردن در مورد آن نشان می دهد که تنها چیزی که مهم برای آنها این است که تهمت نابود شود و آنها قدرت خود را به عقب. اگر آن را طول می کشد و صدها هزار نفر از آمریکایی ها در حال مرگ برای به انجام رساندن آن است که فقط از قیمت ما را مجبور به پرداخت به دوباره آنها را در قدرت است. “اگر این جلسات بودند دیگر پوشش زنده تهمت خواهد از دست دادن علاقه به حضور در خود” نشان می دهد سطح پایه از تفکر خود را که برای مغلوب ساختن پیشی جستن همه چیز در مورد سیاسی کاری به جای آنچه در آن واقعا است: جلب توجه به متخصص تفکر و برنامه ریزی و ارائه اطمینان برای نگران ملت است. مغلوب ساختن پیشی جستن حضور دستورات تمرکز عمومی که مورد نیاز است برای مقابله با این وضعیت است. چپ ناله در این مورد را در زیر می داند.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: جودی 3/21/2020 7:28:19 AM (شماره 352848)

همان مردم می خواهند تهمت تظاهرات را متوقف کنند نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن آنها از ترس او! تنها بخشی از کنفرانس های مطبوعاتی من دوست ندارم پایان زمانی که آنها آن را باز کنید تا به جیغ فشار دهید. مطبوعات هرگز به حال کسی ایستادن به آنها و آنها نمی چگونه به مسئولیت رسیدگی به مغلوب ساختن پیشی جستن.

26 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 3/21/2020 7:50:11 AM (شماره 352867)

چرا جیم آکوستا در حال اجرا ؟ او می کرم که مرد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigken2 3/21/2020 7:51:22 AM (شماره 352869)

جعلی رسانه های خبری می خواهد قادر به به شما بگویم آنچه که آنها فکر می کنم حقیقت این است نه آنچه که حقیقت واقعی جعلی, اخبار رسانه های ضد آمریکایی و نفرت در این کشور

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Highlander 3/21/2020 8:00:59 AM (شماره 352879)

“توجه گرسنگی تهمت?” واقعا ؟ مرد هرگز توجه گرسنگی! او را به گرفتن مقدار زیادی از یک روز!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Yuban 3/21/2020 8:11:54 AM (شماره 352890)

اگر POTUS ندارد, مطبوعات روزانه, همایش رسانه ها می گویند او را لمس نمی کند در مورد مراقبت از مردم و غیره و غیره.

31 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: NancyD 3/21/2020 8:19:14 AM (شماره 352898)

بدیهی است که آنها می خواهند MSM به ترک نشان مغلوب ساختن پیشی جستن جلسات زیرا آنها موثر هستند و آنها نمی خواهند به اجازه دهید او را رئیس جمهور ایالات متحده است. سمت چپ فقط bummed چرا که ارزش خود را جهانی شدن به ویروس و درگذشت…

17 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: 901AtTheRiver 3/21/2020 8:32:12 AM (شماره 352909)

این چپ رسانه ها در تعریف کلمه “دروغ” که در حال حاضر به معنی هر چیزی گفت که متفاوت از نظر آنها است. تا کنون COVID19 آلوده کمتری از مردم کشته و مراتب کمتر از h1n1 و چه دولت قبلی انجام در پاسخ به این که همه گیر? چیزی که من می توانید به یاد بیاورید. هیچ پروازهای لغو شده بدون قرنطینه و بدون سقوط بازار ناشی از وحشت رم رانده شده توسط رسانه ها.

18 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: anniebc 3/21/2020 8:50:02 AM (شماره 352925)

شیاطین جیغ و فریاد. چه چیزی جدید است ؟ شما را متوقف جیمز! خود شاخ هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: bpl40 3/21/2020 9:11:09 AM (شماره 352942)

در طول جنگ حقیقت باید با حضور یک بدن گارد نهفته است – وینستون چرچیل. ما در جنگ با این ویروس و جعلی رسانه های خبری.

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/21/2020 9:18:21 AM (شماره 352949)

آنها در حال انجام دومین بهترین/بدترین چیز از چپ چشم انداز…آنها شروع به پخش خود رئیس جمهور-از-یک-موازی-جهان (OBiden) روزانه جلسات مطبوعاتی در حال حاضر. من نمی دانم چه “دکتر” جیل شده در کیسه خود را, اما هر آنچه در آن است او را از انجام یک معجزه آسا کار نگه داشتن آن مرد از تعقیب خیالی پروانه ها از دوربین.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RuckusTom 3/21/2020 9:44:01 AM (شماره 352987)

Sheez. اگر او نبود باید جلسات مطبوعاتی آن می شود “مغلوب ساختن پیشی جستن مردم را حفظ کند مطلع !!!”.

10 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: BarryNo 3/21/2020 9:51:47 AM (شماره 353007)

من با شما موافقم. تماس از چه کسی ؟ Methinks MSM گرفتن پاچه توسط Trumps موفق و دقیق تصاویر اگر وضعیت و راه حل آنها احساس تهدید به هیچ Republicsn پس از ریگان تا با موفقیت در مقابله با پیام خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Laotzu 3/21/2020 9:51:47 AM (شماره 353008)

ضمنی و در انتقاد است و پذیرش است که کنفرانس های مطبوعاتی هستند به طور کلی پوچ اتفاقاتی که در خدمت رسانه ها اهداف است. مغلوب ساختن پیشی جستن است ربوده شده این جلسات با پرتاب نور در سوسک, فرهنگ, و آنها در حال خزیدن به وفق دهند. من پول در دافع حشرات است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 3/21/2020 10:01:40 AM (شماره 353024)

شروع به قرار دادن این جلسات از کاخ سفید به طور مستقیم به صفحه FB خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: tootall 3/21/2020 10:11:05 AM (شماره 353033)

من تماشا کرده ام در هر ثانیه از هر CTF پايه بلند كن بادي چون من می خواهم به شنیدن از کارشناسان چه می گذرد. نه MSM نظر و یا در دستور کار است.
تهمت می تواند goaded و او همیشه چرخش به عقب. Ididn نمی مانند جورج Steinbrenner یا, و نه می تواند من به او گوش دهید اما چگونه است یانکی ها انجام دهد. بسیاری از نفرت یانکی ها نیز هست.
اختلاف FDA موضوع بود cherrypicked. این دارو مورد تایید قرار گرفته….ببخشید که این واقعیت است. آن تایید شده برای رمان کرونا ویروس 19? Fauci گفت: طولانی آزمایشات بالینی انجام نشده پس این ویروس که به نحوی در چین سرچشمه گرفته شد سست در جهان در اواخر سال گذشته. او آن را می گویند به نظر می رسد به کار که در آن استفاده می شود. آن استفاده می شود در Sloan Kettering در نیویورک برای درمان این ویروس ؟ بله!! مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: یک شات بدهید. که من را. آیا شما به جای مردم sufffer و می میرند چرا که این مطالعه را انجام نداده? من راه حل دستی این است. پس MSM نمی تواند عمل در یک راه برای ایجاد سردرگمی و ترس و وحشت را زنده پرسش از آنها. آنها را به ارسال آنها را در نوشتن و انتشار پاسخ. و نه در وب سایت خود را! بدون کلیک برای شما تا زمانی که شما گزارش اخبار نمی ترول برای clickbait پاسخ و یا به ترویج دستور کار خود.
ثانیا اجازه پنس رسیدگی به دستی. مغلوب ساختن پیشی جستن می شود کسی که می گوید کارشناسان و شرکت های ” من نمی مراقبت از آنچه به شما می گویند شما می توانید یا نمی توانید انجام دهید….آن را انجام داده! اگر شما فکر نمی کنم این چیزی است که در جریان هستید یا نه مشاهده و یا فقط می خواهید تهمت به شکست و نمی مراقبت در مورد کسی که دیگری رنج می برد. من تا به حال در مورد به اندازه کافی

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: happywarrior 3/21/2020 10:19:13 AM (شماره 353041)

این 55 درصد تصویب امتیاز که پشت این.

10 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/21/2020 10:42:50 AM (شماره 353070)

من ترجیح می دهم اگر آنها نبودند “کنفرانس های مطبوعاتی.” مطبوعات غیر مسئولانه است و از ترس. فقط یک به روز رسانی روزانه و نه بر خلاف “پای بخاری چت” مستقیم به مردم ترجیح داده می شود به من.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: kono 3/21/2020 10:45:20 AM (شماره 353071)

“توجه گرسنگی مغلوب ساختن پیشی جستن” ? این enemedia به جرم که PDJT مطلق جسارت به مقابله با زمانی که حمله توسط آنها و یا چپ کمتر. آنها تعجب که چرا او نمی تواند بیشتر شبیه بوته بودند و بازی مشت زدن به کیسه ، آنها را نگه دارید که مایل به دریافت آخرین کلمه مورد سرزنش و او فقط نمی خواهد اجازه دهید آنها را آن را. (احتمالا صفت شخصیتی است که او هنوز ایستاده پس از چپ انداخته است haymaker پس از haymaker پس از haymaker در او) این نقل جاد Legum (کسی است که) گفت: “آنها را ضبط و به مردم بگویید چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست است.” من اصلا اعتماد به خبرنگاران به عنوان داوران از حقیقت برای من. قطعا نه سیاسی, گزارش, امروز, که تنها می تواند به سوریه بر اساس یک داستان واقعی’ نه حقیقت. و Jamison Foser (کسی است که) گفت که در ادامه به هوا رئیس جمهور دستی زندگی مردم را کشته است نوع مبالغه است که می آید از کسی که تشنه توجه است.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 3/21/2020 10:50:53 AM (شماره 353075)

این NeverTrump متنفر فقط دریچه نفرت خود را. و آنها نفرت دیدن او انجام بدیهی است که کار خوب در زمان های دشوار است.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 3/21/2020 11:19:58 AM (شماره 353120)

منابع می گویند بسیاری متوجه شده اند که برخی مدعی شده اند که بسیاری بر این باورند کارشناسان اشاره می کنند و سازمان ملل متحد به نام خودی نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام یک کار بزرگ!

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Strike3 3/21/2020 12:11:40 PM (شماره 353198)

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهم هیچ چیز بهتر از به کسانی که ضریب هوشی پایین مبلغان ممنوع از جلسات.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 3/21/2020 12:22:40 PM (شماره 353217)

تظاهرات reek از حسادت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: NYbob 3/21/2020 2:26:44 PM (شماره 353416)

همراهان دیگر MSM دهان بزرگ است که پرداخت worm برای دولت تبلیغات فاضلاب مانند اطلس.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de