مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Cavallodifiero, 2/12/2020 1:32:26 PM

تماس خاموش جستجو حزب نیاز به فکر پیگیری کردن آدام شیف همبازی مامور مخفی مرد اریک Ciaramella—که سمت راست وجود دارد شنا در باتلاق در تمام طول. Ciaramella بود سیا کارکنان اختصاص داده شده به کاخ سفید—در واقع دقیق به اوباما در کاخ سفید در سال 2015 که در بازگشت به سازمان سیا در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سال 2017—تنها کشیده میشوند به عنوان شخصیت اصلی در درام به نام دموکرات تهمت استیضاح بررسی توسط Adam Schiff —حتی اگر شیف نگه داشته و او را تحت کاری ادامه داده اند به عنوان یک راز whistleblower! این یک طرح شیطانی است که همچنان به تضعیف امریکا به


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: john56 2/12/2020 2:48:28 PM (شماره 316333)

جالب شایعه است که من دیده ام اما واقعا هرگز تا به حال تایید شده است که آقای اریک Ciamarella که شایعه شده بود “دست دوم whistleblower” نیز آشنایی تشکر. آدام شیف دختر. در حالی که من هیچ از طرفداران آقای Ciamarella و یا اقدامات خود را به عنوان یک مرد من نیاز به گرم اریک — دور ماندن! شیف برای یک پدر در قانون; هک, من می خواهم نظر خودکشی و یا قتل اگر پسر من تصمیم به ازدواج به آن خانواده است.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bighambone 2/12/2020 3:05:40 PM (شماره 316345)

بدیهی است که حزب دموکرات هدف این است که برای دفاع و حفاظت از Bidens و دیگر دموکرات فعالان و سیاستمداران در طول اوباما سال است که هر گونه دخالت در اوکراین فساد از جمله پول شویی است که می تواند درگیر ما کمک های خارجی پول است. در حالی که در همان زمان قرار دادن پل Manifort یک جمهوری خواه عمل که او نیز درگیر با فاسد معاملات در اوکراین در زندان به عنوان زمانی که ممکن است. برای رسیدن به این هدف دموکرات ها بودند حتی حاضر به استیضاح و حذف رئیس جمهور از ایالات متحده آمریکا بر ساختگی استیضاح اتهامات عنوان شده علیه.

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: فرز بلوط 2/12/2020 3:20:15 PM (شماره 316357)

و حق را به باتلاق از اریک Ciamarella وجود دارد IG روبروست.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: earlybird 2/12/2020 3:25:45 PM (شماره 316363)

Re #1 فقط یک شایعه. یک عکس نشان داد شیف و دختر و یک مرد جوان با موهای صورت. محکم lad او حتی نمی مانند و نه ضعیف-به دنبال Ciaramella.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Noj15 2/12/2020 3:41:25 PM (شماره 316378)

جولی مک لئود و کانادا رایگان را فشار دهید. انجام کار که Lamestream نمی تواند و نمی خواهد انجام دهد.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: wakeupcall 2/12/2020 3:53:39 PM (شماره 316385)

این است که چرا همه آنها ترس خود را به دلیل آنها در حال تلاش برای خلاص شدن از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن هر راه که آنها می توانند. آنها همه دروغگو هستند و باید در زندان قرار داده برای زندگی و یا بر طناب دار پلت فرم. هیلاری کلینتون در سپتامبر 7, 2016 “در صورتی که ef–پادشاه ab—tard برنده ما همه قطع از nooses.” (صحبت از مغلوب ساختن پیشی جستن در Commander-in-Chief فروم) او می داند که همه مارکسیست کمونیست و دموکرات ها در حال treasonous مجرمان برای سرقت $تریلیون پرداخت کننده مالیات دلار پراکنده آن را به رفقای سیاسی. در مورد او از طریق بنیاد کلینتون است گفت: برای دریافت حداقل $145 میلیون با توجه به کلینتون. سازمان دیده بان https://www.youtube.com/watch?v=_NfFAaPZqs8 SR# 1271 NBC خدمه – کج هیلاری عظیم بحران در Commander-in-Chief فروم با توجه به هنوز هم در طول سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری در Commander-In-Chief فروم در سپتامبر 7, 2016 گر Matt Lauer رفت “خارج از خط” و خواسته هیلاری در مورد استفاده غیر قانونی خصوصی ایمیل-سرور زمانی که او وزیر امور خارجه. “هیلاری اقدام به انتخاب کنید تا یک لیوان پر از آب و پرتاب آن را در چهره دستیار و جیغ آغاز شده است. او در بحران و هیچ کس در کارکنان خود جرأت صحبت با او — او رفت و نوع جنون و اصلا هیچ کنترل بیش از خودش را در آن نقطه است. چگونه این افراد کار با این زن شگفت انگیز است برای من. او واقعا به نظر نمی رسد به مراقبت از که شنیده می شود هر یک از آن. شما واقعا تا به حال به دیدن این به آن اعتقاد دارند. او آمد از هم جدا — به معنای واقعی کلمه unglued. او بیشتر بیعار زن من تا کنون شنیده ام. و که صدای در screech سطح افتضاح! او فریاد زد او می خواهم که ef–ing Lauer اخراج برای این. با اشاره به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کلینتون گفت: “در صورتی که ef—ing b—ard برنده ما همه قطع از nooses! Lauer به پایان رسید و اگر من از دست دادن آن همه در سر خود را برای درهم کوبیدن این است.’ او دوجین یا بیشتر دستیاران بودند آشکارا آشفته و سعی در آرام کردن او وقتی که او شروع به تکان دادن بیاختیار به او فریاد زد به یک مدیر اجرایی در Comcast در, شرکت مادر NBC Universal در تلفن. پس از آن دو نه بزرگ دستیاران او را برداشت و به او کمک کرد تا راه رفتن به ماشین خود را.”

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TulsaTowner 2/12/2020 4:33:58 PM (شماره 316424)

بزرگترین امید است که سوروس را می توان تحت پیگرد قانونی قرار به اوکراین scamming تقلب. بایدن کوچک سیب زمینی به مصرف پایین سوروس.

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mathman 2/12/2020 4:53:01 PM (شماره 316438)

من به یاد داشته باشید واترگیت جلسات.
دنبال پول آن پیشنهاد شد.
این است که پول زیادی به دنبال دارد.
مرا به یاد لباچفسکی. “از اومسک به تومسک به مینسک به Pinsk به من کار اجرا خواهد شد.”
بررسی همه آنها را: بایدن, واکنش پلوسی Ciramella هر دو Vindmans, Sonderman و اجازه دهید ما را نگاه در حساب های بانکی خود را. در حال حاضر ، در حال حاضر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WhiteMale 2/12/2020 5:21:40 ساعت (شماره 316456)

که در آن است Ciaramella…..من برنامه ای که برای POS……..من می خواهم بدانم که در آن او در بزرگترین راه…..اگر او به من من میخوام زباله در هر زمان…اگر من می دانم که در آن او است….

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Cavallodifiero”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su