کالیفرنیا به انتشار 18,000 زندانیان توسطپایان ماه اوت به سرعت گسترشاز COVID-19′

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/16/2020 2:16:20 AM

با توجه به وزارت کالیفرنیا از اصلاحات دولت برای انتشار به 18000 زندانیان تا پایان ماه اوت به سرعت گسترش COVID-19.’مقامات در کالیفرنیا می گویند انتشار زندانیان کمک خواهد کرد که حفاظت از سلامت و ایمنی زندانی جمعیت است.””این اقدامات گرفته شده برای ارائه برای سلامت و ایمنی زندانی جمعیت و کارکنان” گروه اصلاحات و توانبخشی, منشی, رالف دیاز گفت: در انتشار اخبار. “هدف ما برای اجرای این فشار اقدامات در راه است که هم راستا هر دو سلامت عمومی و امنیت عمومی.”


هیچ نگرانی……. بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد ؟ خوش آمدید جدیدترین “رای الکترونیکی” گیرنده!!!

50 نفر بود.


^^(طعنه در نظر گرفته شده)^^

17 نفر بود.


“مقامات در کالیفرنیا می گویند انتشار زندانیان کمک خواهد کرد که حفاظت از سلامت و ایمنی زندانی جمعیت است.” خوب هرگز به ذهن حفاظت از مردم بی گناه که تحت تاثیر این ظالمانه سیاسی شگرد توسط یک دیوانه فرماندار…و احمقانه من فکر سرپناه در محل جدید هنجار شده است. چه جایی بهتر برای پناهگاه در محل از زندان ؟ بیش از حد منطقی گمان می کنم…من فراتر از آن در این نقطه است.

77 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 7/16/2020 5:04:38 AM (شماره 479794)

البته این طرح را تسریع و گسترش جرم و جنایت در کشور است, اما به احتمال زیاد کسی که وزن اهمیت رای در مقابل اهمیت ایمنی برای شهروندان است. رای به دست آورد.

39 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/16/2020 5:29:51 AM (شماره 479798)

من باید به جای 18,000 Covid مردم اطراف در حال اجرا بیش از 18,000 جنایتکاران.

58 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: globalwarmer 7/16/2020 6:33:04 AM (شماره 479817)

می تواند به ما در ساخت یک دیوار در اطراف کالیفرنیا?

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/16/2020 6:56:05 AM (شماره 479830)

اولین جنگ داخلی بود به زور متحده به ماندن در اتحادیه های بعدی ممکن است به اخراج آنها است.

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/16/2020 7:07:28 AM (شماره 479834)

من فکر می کنم کسانی از ما که زندگی نمی کنند, در, CA, باید حق رای آنها را از “متحد” ایالات. ما نمی توانیم فقط باید یک دولت مانند CA پیوستن به بقیه از ما. منظورم فرماندار شهرداران و بسیاری از مردم در آن حالت تعلق در یک جزیره است. باید همه توسط خود را دارند. ما نیاز نداریم 18,000 از زندانیان پریدن مرز Califoristan و در آینده به کشورهای دیگر. اجازه می دهد آنها را برش شل! قرار دادن یک دیوار مانند نگه داشتن Illegals و به آنها اجازه انجام هر معامله که آنها می خواهند!

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lanetam 7/16/2020 7:11:22 AM (شماره 479839)

مارکسیستی ارتش نیاز بیشتر سربازان.

28 نفر بود.


من گیج شدم. اگر این ماسک ها توقف covid چرا آنها فقط زور همه زندانیان به پوشیدن ماسک?

60 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 7/16/2020 7:17:05 AM (شماره 479844)

ساکنان در خانه های سالمندان و کمک به زندگی ساکنان قفل شده نگه داشته اما جنایتکاران منتشر می شوند. این است همه چیز در مورد از بین بردن کشور و با اشاره به مورد حاوی ویروس چینی.

58 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 7/16/2020 7:27:53 AM (شماره 479856)

دقیقا #10. آنها به ما بگویید ماسک کار می کنند. باید چیز دیگری به این “آزادی” بله فکر می کنم ؟ آن را در مورد Covid رای شاید ؟

21 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Muguy 7/16/2020 7:48:54 AM (شماره 479874)

آن جای تعجب نیست که چرا موش ها در حال فرار است که کشتی در حال غرق شدن به عنوان سریع به عنوان آنها می توانید!!

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 7/16/2020 7:55:57 AM (شماره 479882)

چگونه زندانیان که می تواند به هیچ جا دریافت COVID? زندانیان دریافت COVID از نگهبانان و بازدید کنندگان بنابراین سعی کنید به نگه داشتن COVID از زندان های ما باید مانیتور/آزمون غیر زندانیان وارد زندان است. ساده است ،

28 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: کایوتی 7/16/2020 8:01:21 AM (شماره 479885)

انزوا و تلفن-فاصله خواهد بهتر محافظت از زندانیان. انتشار فقط یک اشفتگی فکری موقتی ایده از برخی از تیره چپ لانه خرگوش و غیره. سمت چپ آن را دوست دارد چرا که آنها در مورد مجرمان به عنوان همرزمان و از آنجا که آزادی به خطر می اندازد ، اما چرا مقامات تعظیم و خراش قبل از این حماقت?

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/16/2020 8:14:55 AM (شماره 479903)

متعجب. من فکر می کردم که محدود کردن زندانیان به زندان سلول های حاوی ویروس است.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Namma 7/16/2020 8:36:31 AM (شماره 479935)

صبر کنید. نمی ماسک جلوگیری از گسترش ووهان آنفولانزا. بنابراین به زندانیان ماسک.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Quigley 7/16/2020 8:38:46 AM (شماره 479941)

آن را نمی کند به طور بالقوه تسریع گسترش یابد ؟

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bighambone 7/16/2020 9:26:26 AM (شماره 480011)

این فقط نشان می دهد که چگونه پیچ تا چپ و لیبرال دموکرات ها واقعا هستند که در همان زمان که آنها در حال انتشار دهها هزار نفر از مشروع محکوم مجرمان با استفاده از COVID به عنوان بهانه ای آنها می خواهند جمهوری خواه مزاحم راجر سنگ یک پیرمرد با زمینه ای شرایط پزشکی پرتاب در یک زندان فدرال برای سال زندان که یک COVID شیوع در میان خود اهل بیت جمعیت برای ارتکاب سیاسی مبتنی بر “روند جرم و جنایت” که دموکرات کنگره و DC “دولت عمیق” عملیات خود را متعهد, تمام وقت با هیچ واکنش.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: paral04 7/16/2020 9:36:27 AM (شماره 480024)

گمان می کنم آنها را معاف از COVID-19 تست چون نمی شود آن را به آنها را به آزمون. بهترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد به کالیفرنیا است که در آن droped به دریا و پاک آن است.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: جهش شخص 7/16/2020 9:40:55 AM (شماره 480033)

کالیفرنیا ساخته شده است و ماسک الزامی است. اگر ماسک کار چرا زندانیان صادر ماسک به جای اینکه منتشر شد

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/16/2020 9:57:50 AM (شماره 480064)

من فکر می کنم همه ما می دانیم چه جمعیتی تفکیک این 18k زندانیان است. پل و Antifa ارتش فقط تقویت.

10 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: padiva 7/16/2020 9:59:02 AM (شماره 480067)

3 ماه خیلی دیر….

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 7/16/2020 10:07:35 AM (شماره 480085)

باید زندانیان پوشیدن ماسک, آنها این کار را در فلوریدا و زندانیان ایجاد ماسک از بین رفت زندان لباس. چه مشکل شما در حال انتشار و مرگ و نابودی مردم در این کشور است. مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/16/2020 10:21:23 AM (شماره 480108)

بسیاری از این زندانیان نمی خواهد که یک مکان به مکان زندگی می کنند یک بار آنها را. وجود دارد هیچ شغل برای بسیاری/بسیاری هم پس چگونه شما تعجب بسیاری از را “زندگی”? دولت به تازگی منتقل شده و یک دسته از زندانیان از یک زندان به یکی دیگر از آنها به پایان رسید تا با یک شیوع گسترده از COVID (بخشی از دلایل افزایش موارد مثبت). بنابراین شما باید اجتماعی مهندسین ایجاد طوفان کامل با مردم و داشتن جایی برای رفتن از یک کار به انجام و پلیس گفته بودن آنها نیاز به سهولت ، من هم تصور آنها در حال حاضر واجد شرایط محسوب می شود در سرشماری.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: mindsport 7/16/2020 10:46:19 AM (شماره 480174)

دلیل واقعی این است که برای کاهش هزینه های. نمی زندانیان در حال حاضر اجتماعی فاصله و قرنطینه. جدید زندانیان نگهداری می شود می تواند از کل جمعیت زندان برای 14 روز. من از ترس کالیفرنیا را به نوبه خود به یکی دیگر از سوراخ جهنم. من بسیار غم انگیز است چه این دموکراتیک فرمانداران انجام می دهند به کشورهای خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: DVC 7/16/2020 10:51:38 AM (شماره 480189)

حتی اگر آن را به “سرعت گسترش” ووهان آنفولانزا آن را افزایش می دهد گسترش خون و مرگ در سراسر کشور در جمعیت از مردم بی گناه است. لذا همیشه – حمایت از جنایتکاران هرگز حمایت صادقانه به شهروندان است.

7 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/16/2020 11:19:50 AM (شماره 480257)

من فقط امضا به یاد بیاورید Newsome دادخواست دیروز. به اندازه کافی و در عین حال همکار من در کالیفرنیا?! سرعت گسترش ویروس اما سرعت بخشیدن به جنایت نمایی. جنون می داند هیچ محدودیتی. در حرکت صعودی آنها می توانند با استفاده از خالی زندان به خانه بی خانمان ها.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – نوشته شده توسط: در واقع 7/16/2020 11:49:42 AM (شماره 480289)

نانسی Pelosis برادرزاده را به کالیفرنیا نام بد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: اژیر مه 7/16/2020 12:23:08 PM (شماره 480323)

در حالی که همه رجزخوانی پال خواستار قطع بودجه دولت ، این تعریف از ترکیب متناقض? تا کنون بیش از 100,000 زندانیان آزاد شده اند و نرخ جرم و جنایت در حال افزایش است به خصوص حوادث مربوط به اسلحه و زخمی شدن و یا کشتن مردم است. مردم تعجب می کنم چرا مغازه اسلحه فروش اسلحه بیشتر از همیشه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Strike3 7/16/2020 12:25:59 PM (شماره 480327)

منطق این افراد فقط جان من. انتشار 18,000 felons به طوری که آنها می تواند قتل بیشتر مردم در خیابان ها از این ویروس تا کنون می تواند? گاهی اوقات من خودم تصور دیوارهای اطراف کالیفرنیا و نیویورک با گارد ساحلی گشت دریا ترافیک به مطمئن شوید که آنها نمی فرار از باغ وحش آنها در حال ایجاد. شاید یک روز آنها می توانید فروش مجوز برای شکار بازی بزرگ سفر در داخل دیوار. هنر گچ را بزرگ باز گشت. پلاک نوشته: “خطرناک نمونه 240 Lbs برداشت با 300 برنده Mag.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: MickTurn 7/16/2020 12:58:15 PM (شماره 480380)

بیشتر Democrap رای دهندگان…اجازه هرج و مرج امدن!

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Chicagoan 7/16/2020 5:07:22 PM (شماره 480631)

درخشان رژیم صهیونیستی است. وحشتناک. آهسته گسترش Covid-10 در زندان ها و افزایش موارد در جمعیت عمومی! با شما بسته همه چیز را از کجا می خواهد این زندانیان بروید ؟ “آمدن به خانه در نزدیکی شما.”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/16/2020 6:32:28 PM (شماره 480692)

تعجب می کنم که چگونه بسیاری از آنها carrrying ویروس? برای تلفن های موبایل مانند یک کومو حرکت می کند به من. قرار دادن بیمار آنهایی که آلوده به دیگران…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: TCloud 7/16/2020 7:27:51 PM (شماره 480724)

چیدن 18,000 بیشتر قدرت بالا مهمات دور و من حتی نمی زندگی می کنند در گوشی کالی!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/17/2020 1:14:04 AM (شماره 480959)

کجا ؟ و هنگامی که? من نیاز به تهیه یک کمیته استقبال.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de