کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom مسائل مربوط به سفارش برای کل دولت به ماندن در خانه با توجه به coronavirus

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MindMadeUp, 3/20/2020 12:45:05 AM

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom (د) صدور یک فرمان برای همه 40 میلیون کالیفرنیا به ماندن در خانه پنج شنبه شب با توجه به شیوع کروناویروس. “این است که یک دولت دائم این است که یک لحظه در زمان” Newsom گفت: در یک کنفرانس خبری. “ما خواهد شد نگاه در این تصمیم گیری به عنوان محوری. بخشنامه به اثر می رود یکشنبه شب. کسانی که نقض قانون می تواند جریمه تا 1000$.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: JediJerry 3/20/2020 12:47:45 AM (شماره 351631)

آره مطمئن شوید. نوشتن من. من زندگی من زندگی و در انجام آنچه که من انجام.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Mekkkk 3/20/2020 1:26:21 AM (شماره 351635)

Crazyness…

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: andyboy 3/20/2020 1:54:41 AM (شماره 351642)

در حال حاضر او می تواند با تکبر راه رفتن را به همکار خود را دموکرات فرمانداران که او تحمیل ترین شدیدی تخلف از شهروندان حقوق اساسی. آیا او در حال حاضر انتظار می رود پلیس محلی به سر به لا بدترین محله ها و دستگیری کسانی که منطبق نیست? و چگونه ماندن در خانه سفارش و درخواست به کالیفرنیا گسترده بی خانمان جمعیت ؟

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: John C 3/20/2020 2:00:07 AM (شماره 351644)

در همین حال homeles چمباتمه زدن در ساختمان خالی آنها خود را ندارد.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jimincalif 3/20/2020 2:05:56 AM (شماره 351646)

او زیرکانه این مجموعه است. اول او می فرستد و مغلوب ساختن پیشی جستن یک نامه بیان کرد که 25 میلیون کالیفرنیا را دریافت ویروس در بعد از 8 هفته پوچ شکل که حتی نمی را به حساب هر یک از زمان کاهش تلاش ها در اثر. سپس چند ساعت بعد او بسته کردن کل دولت است. در حال حاضر زمانی که عفونت سقوط به خوبی از 25 میلیون او می تواند ادعای خود اقدام قاطع همه ما را نجات داد. البته آلوده به دفعات مشاهده شده است که ما در حال انجام یک تست بسیار بیشتری. به عنوان داده ها را بهبود می بخشد و میزان مرگ و میر در انداختن است. ما در حال از بین بردن کل اقتصاد مردم معیشت زندگی پس انداز و کسب و کار برای چیزی که هیچ کشنده تر از آنفولانزا. زندگی است نه خطر رایگان, هرگز, هرگز خواهد بود. به دنبال از بین بردن تمام خطر بدون در نظر گرفتن هزینه پوچ است و ویرانگر خواهد بود. جلوگیری از جنون.

32 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/20/2020 2:34:44 AM (شماره 351649)

من صدور سفارش به Giveitup Nutjob به نمایندگی از همه کالیفرنیا. برو F خود شما احمق خنگ مادر راننده کامیون. هیچ کس می پردازد با توجه به شما و یا در مورد مراقبت از خود را احمق سفارش. از آن زمان به مبارزه با عقب و نمی توان تحت فشار قرار دادند در اطراف با برخی از دماغ بینی پانک مانند او.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: anniebc 3/20/2020 2:49:34 AM (شماره 351655)

که اجرای پادشاه Newsom را سفارش ؟ آیا منظور 40 میلیون کالیفرنیا به ماندن در خانه شامل پلیس ؟ اگر چنین است, چگونه می توانید به او سفارش آنها را به خطر زندگی خود را?

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 3/20/2020 2:51:25 AM (شماره 351657)

Covid-19 استفاده می شود برای از بین بردن اقتصاد آن Dem را تگرگ-Mary بازی برای سرنگون مغلوب ساختن پیشی جستن در Nove انتخابات. اما او برنده خواهد شد. به راحتی.

31 نفر بود.


در فرهنگ لغت وبستر درست در کنار کلمه ادم سفیه و احمق…..یک عکس از این loudmouthed نادان چپ حرکت تند و سریع! کالیفرنیا است که بیشتر شکست خورده دولت از کمونیست چین….اگر که امکان پذیر است.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: privateer 3/20/2020 6:08:28 AM (شماره 351715)

FTA: ‘”هدف ما این است که ساده است, ما می خواهم به خم شدن منحنی و اخلال در گسترش ویروس” منظور می خواند.’ خم منحنی است ؟ که برای تلفن های موبایل مانند obummer را بی روح دری وری سخن گفتن. من فکر کردم ما تا به حال به یک زمستان هسته ای به منظور یک زمستان هسته ای اقتصاد است.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hair artist academy 3/20/2020 6:10:03 AM (شماره 351717)

بزرگ در حال حاضر تماشای بقیه آنها را پایمال بیش از همه به یکدیگر در یک مسابقه برای پیوستن به بچه های باحال باشگاه. در اینجا ما بروید.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 3/20/2020 7:21:05 AM (شماره 351758)

او برای تلفن های موبایل مانند یک wanna-be دیکتاتور. کالیفرنیا است که در ظروف سرباز یا مسافر آن را در به دلیل ترقی خواهان ، به آنها اجازه دهید بی خانمان بیش از خیابان ها و مهاجران غیر قانونی اجرا بیش از همه آنها و در حال حاضر آنها را برای مقابله با مشکلات آنها ایجاد شده است. من فکر نمی کنم کسی عجله برای حرکت به کالیفرنیا کنه البته شاید به جز این دو احمقها از انگلستان که می خواهید به بیش از حد مهم.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 3/20/2020 7:28:32 AM (شماره 351765)

لیبرال – ما باید نابود و کشور را به آن را ذخیره کنید.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: walcb 3/20/2020 7:34:41 AM (شماره 351768)

را حفظ خواهد کرد که پلیس مشغول ارائه آنها نه دستور به ماندن در خانه).

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/20/2020 7:44:20 AM (شماره 351777)

آن را نگه دارید. قبل از این بیش از آن را به مانند یک Mad Maxx جهان است. می توانید از ما لطفا فقط با استفاده از عقل ؟ دموکرات ها با کمال میل از بین بردن اقتصاد اگر این معنی است که آنها یک شانس برای شکست دادن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این است برای رفتن به نافرجام در این احمق چرا که آمریکایی ها احمق نیستند و ما به وضوح می توانید ببینید چه چیزی در حال رانندگی این همه. ما می دانیم که پیشرو است و کسی که در حال اجرا در اطراف مانند مرغ ، با تشکر از خدا برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن! دعا برای او و تیم خود را. من نمی توانم تصور کنید که استرس آنها تحت.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: sw پن 3/20/2020 7:59:44 AM (شماره 351799)

این به نظر می رسد تبدیل شدن به راه حل آنها
به بحران بدهی آنها ایجاد کرده است.
(https://moneymorning.com/2013/09/18/heres-what-1-2-quadrillion-looks-like/) با استفاده از به راحتی ویروسی “اضطراری”
(https://www.covidtrial.io/)
به فروپاشی اقتصاد ملی پاک کردن بدهی
(ایشان مال شما نیست) آمده و از طرف دیگر با ارز جهانی
با لحاظ سیاسی درست رنگ و چهره بر روی آن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: کایوتی 3/20/2020 8:05:54 AM (شماره 351811)

سیاسی و اختلال در تجارت تبدیل شدن به یک تهدید بزرگتر از ویروس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Strike3 3/20/2020 8:16:56 AM (شماره 351830)

شما می توانید طلسم P-An-I-C است ؟ این دلقک یک روز دیر و و ده دلار ، حرکت مردم به کالیفرنیا برای خارج از آب و هوا و در حال حاضر آنها در حال گفت به ماندن در خانه. من حدس می زنم که “پیاده روی های طولانی در ساحل” عبارت می توان از سایت های دوستیابی در حال حاضر ؟

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/20/2020 8:22:55 AM (شماره 351836)

من می خواهم برای دیدن ماکسین واترز به او بگویید کالج در جنوب مرکزی LA آنها باید در خانه نشستن و رفتار خود را دارند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 3/20/2020 8:32:46 AM (شماره 351859)

بود خیلی راحت تر Gov اگر شما نمی باید بسیاری از illegals.
آیا این برای محراب شهرستانها نیز ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: peebster 3/20/2020 8:33:32 AM (شماره 351861)

…چه زحمت من آشکار سرور و نشاط در چهره خود را زمانی که او با صدور این فرمان. “من شما در حال حاضر نارنجی ، بنابراین اگر چه زندگی و ثروت از بین می روند!”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: hisself 3/20/2020 8:38:10 AM (شماره 351872)

سلام Guvner احمق (ادم سفیه و احمق در CA نه ادم سفیه و احمق در نیویورک): جایی که در قانون اساسی ایالات متحده آن را می گویند که شما باید قدرت را به چشم پوشی از اول ، دوم و چهارم اصلاحات? شما می دانید حق به رایگان به صلح و دوستی جمع آوری و حمل سلاح آزاد از دستگیری.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/20/2020 8:41:17 AM (شماره 351878)

افسر من رفتن به فروشگاه مواد غذایی. افسر من کار در فروشگاه مواد غذایی. آیا شما برای رفتن به صادر استناد به هر حال, و مجبور می شود برای اثبات اظهارات مانند آنهایی که ذکر شده در اینجا به منظور جلوگیری از پرداخت $1000? و یا شما را مجبور به فقط خفه شو و پرداخت ؟ و سپس وجود دارد هزاران نفر از بی خانمان. احمق غیرقابل اجرا و قوانین و مقررات مانند این یکی چیزی است که به ارمغان می آورد در شورش.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MindMadeUp”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im