کالیفرنیا دا راه اندازی تحقیقاتبه تارا Reade شهادت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/27/2020 5:26:40 AM

مونتری کانتی دفتر دادستان منطقه راه اندازی کرده است یک بررسی به این که آیا تارا Reade دروغ در شهادت ایستاده در حالی که اقدام به عنوان شاهد متخصص. Reade تحت نام الکساندرا McCabe برای سال شهادت به عنوان یک متخصص در موارد خشونت داخلی برای کالیفرنیا D. A. ، در میان این مسائل این است که آیا او دروغ گفته در مورد اعتبار خود را به واجد شرایط به عنوان یک متخصص. “ما در حال بررسی این که آیا خانم McCabe به شهادت دروغ تحت سوگند” مونتری کانتی رئیس دستیار دادستان منطقه برکلی Brannon گفت: سیاسی جمعه. Brannon گفت: این دفتر هنوز نمی دانید که چگونه بسیاری از موارد که در آن Reade شهادت به عنوان یک متخصص.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 5/27/2020 7:00:29 AM (شماره 423157)

تصادفی, من مطمئن هستم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: tyshab 5/27/2020 7:04:52 AM (شماره 423159)

به همین دلیل است که آن را خوب است که فعالان سیاسی به خصوص حزب دموکرات, مترقی, لیبرال ها مجاز به استفاده از قدرت و ابزار دولت برای ارعاب اسمیر, تهمت زدن, سکوت, از بین بردن معیشت تخلیه پس انداز و آن را تصادفی قانونی علیه کسی نیست ارسال به دستورات? چرا کسانی که رای این افراد ok با این کار ؟

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ming 5/27/2020 7:34:05 AM (شماره 423176)

#2 به این دلیل که “رسانه” همیشه در کنار خود خواهد شد و رنگ دور هر یک از تخلفات و ما در حق اجازه دهید آنها را دور با آن را بدون شلیک یک گلوله.

9 نفر بود.


اما آیا ما به بررسی اعتبار از خانم Blase-فورد ؟ من فکر می کنم نه!! فقط با قرار دادن او وجود دارد به عنوان تصویر کمال و قربانی. فقیر خانم Reade–زندگی برداشت جدا از آنجا که او جرأت به چالش کشیدن جو این نیروی عظیم منهدم کننده در راه خود را به دفتر بیضی. جو نیست موشک به WH مانند چپ امیدوار بود. او فزاینده پایین و مصرف #Metoo با او. MAGA!!! KAG!!! نفاق از سمت چپ بر روی صفحه نمایش کامل در این باتلاق! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و فراتر از آن!!!

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bubby 5/27/2020 8:19:55 AM (شماره 423219)

من حدس می زنم این سیگنال پایان “من بیش از حد” ، جنبشی بود که در برابر آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی از زنان است. در حال حاضر یک استثنا وجود دارد/معافیت برای سیاستمداران دموکرات! هر کسی شگفت زده کرد ؟ البته که نه!

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/27/2020 8:26:32 AM (شماره 423228)

وضعیت ‘کارشناس شاهد’ اعطا شده است توسط قاضی در یک دادگاه یا یک داور در یک اقدام داوری. وضعیت مهم است زیرا هیچ یک دیگر از یک شاهد متخصص می تواند ارائه نظرات در شهادت.
کارشناس شاهد وضعیت داده شده است زمانی که شاهد تجربه آموزش و پرورش و یا آموزش می دهد که آنها از این ظرفیت برای ارائه نظرات مفید. آموزش و پرورش ندارد به رسمی – در فیلم پسر عموی من وینی ماریسا Tomei اعطا شد کارشناس شاهد وضعیت را برای او شهادت در مورد اتومبیل های انتقال تفاوت به دلیل تجربه خود را به عنوان یک مکانیک خودرو.
وجود دارد هیچ چیز در تارا Reade پس زمینه بر اساس آنچه در این مقاله که واجد شرایط خود را برای کارشناس شاهد وضعیت در هر نوع مورد.
من ابراز نگرانی در مورد اعتبار زمانی که این داستان را برای اولین بار شکست. من همچنان در شک و تردید است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 5/27/2020 8:27:38 AM (شماره 423231)

که از کالیفرنیا و سیاسی شما می دانستند که جهت این نظر را متوقف و قبل از خواندن جمله اول شما نمی? آیا این به این معنی است که Harvey Weinstein و بیل کازبی بودند به دروغ متهم و زندان ؟ من فکر نمی کنم. اگر چپ بود و هر اونس از صداقت و سپس دکتر جیر جیر فورد و هاروی رشته از گناه, خواهر بازیگر نقش اول زن خواهد بود بیش از همه رسانه ها از Ms Reade در حال حاضر نه ؟

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: TLCary 5/27/2020 9:43:06 AM (شماره 423332)

رئیس جمهور تهمت بود استیضاح بر این اساس است که یک بررسی حقوقی به آشکار نقض قانون می تواند تاثیر در انتخابات. تارا Reade مطمئن نیست گرفتن شکارچی بایدن درمان است. حدس می زنم آنها موقعیت خود را تغییر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 5/27/2020 9:44:34 AM (شماره 423333)

در ضمن Blasey-فورد پیاده روی رایگان….

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/27/2020 9:46:10 AM (شماره 423335)

غم انگیز ترین چیزی که برای این افراد این است که خدا در حال تماشای همه آنها را قادر می سازد از شر است. دروغگو و استقبال از استانداردهای دوگانه آنها باید حفاظت از groper است که بایدن در هر راه ممکن است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bpl40 5/27/2020 10:13:23 AM (شماره 423377)

این بررسی من مطمئن هستم راه اندازی شده است پس از یک شبیه تحقیق در صحت خانم Blasey فورد!

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/27/2020 10:40:34 AM (شماره 423410)

این دموکرات و ماشین آلات بخش کنترل آسیب و زن مقبول سفله, مهار فوران در حال اجرا است در قدرت کامل برای از بین بردن او و صرفه جویی در جو از اینکه پاسخگو باشند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: john56 5/27/2020 10:44:49 AM (شماره 423415)

من امیدوارم که خانم رید هیچ مزد بلیط پارکینگ و یا عقب افتاده کتابخانه کتاب. سی ان ان-تلویزیونی حمله راجر سنگ را شبیه به یک متر خدمتکار نوشتن یک بلیط پارکینگ نسبت به بازداشت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 5/27/2020 11:10:30 AM (شماره 423442)

من نمی توانم سرزنش دا را برای انجام این کار است. در حالی که آنها قطعا باید بررسی Ballsey فورد این واقعیت است که تارا Reade عمل به عنوان شاهد متخصص است که ارزش بررسی است. من در خدمت در هیئت منصفه که در آن یک متخصص در مورد شهادت فرزند نظافت. اگر چه او نمی متقاعد کردن ما یک راه یا دیگری او شهادت بود و در نهایت مورد استفاده برای سرنگونی این حکم در دادگاه تجدید نظر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Shmowry1 5/27/2020 11:28:33 AM (شماره 423457)

این واقعی است. وجود دارد به نظر نمی رسد به دلیل زیادی برای واجد شرایط خود را به عنوان شاهد متخصص. بسیاری از اعتقادات ممکن است لغو شود. این در واقع خواهد بود واقعی سیاه چشم در دا و قوه قضائیه چرا که آنها هستند که برگزار شد تا او به عنوان یک متخصص. من نمی پیدا کردن او معتبر است اما هیچ چیز را به دور از ریاکاری رسانه های جریان اصلی در نحوه داستان او تحت درمان قرار گرفت و در مقابل Blakey-فورد. نگه داشتن در ذهن به حال او تا به حال وزن پر از اخبار و رسانه ها ادراک سیاسی عمل وکلای شستشو رسانه های اجتماعی خود را و گرفتن اردک در یک ردیف قبل از او بیرون آمد و در برابر بایدن این ممکن است متفاوت باشد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 5/27/2020 12:24:14 PM (شماره 423510)

OK ارسال حکومت اراذل و اوباش به خفه شو ناخوشایند قربانی. معمول Demonrat راهکار.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de