بوش مشاور: NYT ساختهمغلوب ساختن پیشی جستن داستان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: گارنت 6/9/2020 4:35:24 AM

همه رئیس جمهور را منتقدان در داخل خود احزاب است. برخی از جمهوری خواهان برای مثال زاری جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گاه به گاه فقدان ادب. بیش از چند GOP مشاهیر مضطرب بیش از رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش مکرر solecisms. در عین حال این نادر است برای یک سیاستمدار برجسته به عموم نفی یک رئیس جمهور از حزب خود در انتخابات سال است. در نتیجه جای تعجب بود که برای دیدن یک شنبه نیویورک تایمز داستان با عنوان “رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن? این رهبران جمهوری خواه نیست بر روی ارابه موسیقی.” و نه یکی اولیه و تردید quelled زمانی که نویسنده ادعا کرد “رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش نمی خواهد حمایت از انتخاب مجدد آقای مغلوب ساختن پیشی جستن” با حمایت نقل قول از بوش است.


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 6/9/2020 4:49:53 AM (شماره 437948)

FTA: “..زمانی که بوش مردم بعد از این داستان آنها را محکوم کرد و آن را فقط به عنوان جلوه دیگری از بانوی خاکستری میل شدید برای داستان”

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/9/2020 5:35:37 AM (شماره 437961)

من شک و تردید من با خانواده بوش. من از دست همه احترام من برای همه آنها را. یکی از بستگان خود را در حال اجرا است برای زمانی که بوش متوجه آنچه که او گفت که او احتمالا گفت: اوه…..من هرگز آن را گفت. او یک globalist و RINO. من فقط می خواهم او را به رفتن برای همیشه و هرگز شنیده از دوباره. من هنوز هم نمی تواند خار از سر من زمانی که او نورد چشمان او در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم افتتاح. چه نفرت انگیز شخص.

95 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 6/9/2020 6:36:18 AM (شماره 437981)

به عنوان میان بوته ها و NYTwits من باور بوته.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/9/2020 7:12:52 AM (شماره 438001)

داستان های کاذب عدم تحمل برای نمایش دیگر که نیویورک تایمز.

45 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 6/9/2020 7:13:13 AM (شماره 438002)

مامان همیشه می گفت که نمی صحبت می کنند بیمار روانی بیماران…پس از آن با بوته ها و بایدن. من نمی توانم کلمه ای دیگر می گویند مادر نمی خواهد آن را دوست دارم!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: laurenc 6/9/2020 7:20:13 AM (شماره 438008)

بوش متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن برای ساخت جب مانند یک ادم سفیه و احمق احساساتی. من فکر نمی کنم او رای خواهد داد برای مغلوب ساختن پیشی جستن, اما من فکر نمی کنم او اعلام خواهد کرد آن را به جهان است.

54 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TLCary 6/9/2020 7:28:22 AM (شماره 438016)

اعتماد در خبری طولانی پس از فرو ریخت. ما همه این را می دانند و هر نظرسنجی نشان می دهد این. اما هنوز آنها قدرت باعث وحشت-تحصیلی خارج از بد آنفولانزا به طور کامل تعطیل و پر جنب و جوش ترین اقتصاد در تاریخ (به دلیل مغلوب ساختن پیشی جستن از آن ساخته شده) مجموعه ای از ملت شهرستانها در آتش و هر کس به گریه و گریه بر از دست دادن خشونت حرفه کیفری و معتاد به مواد مخدر است که تا به حال حمله قلبی و درگذشت در حالی که بازداشت (دوباره). هیچ vigils یا کنگره در نظر گرفتن زانو ‘عکس ops’ به صورت قهرمان افسران پلیس شده اند که قتل عام بیش از این بی معنی است زیرا رسانه ها مردم را نمی گوید به گریه برای آنها.
ما چگونه می توانیم به مردم برای رفتن از تعجب زمانی که آنها یاد بگیرند که این خبر جعلی است به سادگی باور آن در وهله اول؟!

39 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 6/9/2020 7:29:27 AM (شماره 438018)

IIRC بوش بستری برای رای دادن به Illary. من نمی دانم چه کسی به این باور.

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rsgonner 6/9/2020 7:32:26 AM (شماره 438020)

حتی اگر بوش هرگز گفت که او هنوز هم باقی مانده صفر در کتاب من است. دوست داشتم او در طول ریاست جمهوری خود, اما زمانی که او حاضر به انتقاد از اوباما برای خرد اساسی اما در زمان هدف مغلوب ساختن پیشی جستن در اولین فرصت او رو از دست دادم همه احترام به او. و آن را به آینده W…..

78 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/9/2020 7:34:25 AM (شماره 438021)

نه خرید آن. W یک نظم نوین جهانی حمایت می کند و مانند مغلوب ساختن پیشی جستن. پس از من تو را دیدم HW دفاع از نظم نوین جهانی زمانی که او رئیس جمهور در اوایل 1990s است که همه را ببینم به منظور درک که بوته واقعا هستند. من هم موافقم با #2 و #6. Slimes اگر شما هنوز هم ایستاده داستان, حمایت از آن با گرفتن یک نقل قول از W. W اگر شما واقعا به پاک کردن هوا از هر گونه پتانسیل سوء تفاهم (در حالی که من شک وجود دارد) دریافت در صابون خود را امروز و به شدت rennounce این nwo و حمایت قوی خود را از رئیس جمهور. سپس دوباره فردا و روز بعد. و روز بعد از آن.

35 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Saryden 6/9/2020 7:56:07 AM (شماره 438057)

در حال حاضر که ما به طور کامل مورد بحث این چیز برگر می تواند ما صحبت در مورد چیزی جدی… مثل وقتی که شهردار DC رفتن به تحت تعقیب برای defacing اموال فدرال با بسیاری از گالن رنگ زرد??

36 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: janjan 6/9/2020 7:58:31 AM (شماره 438062)

این است که واقعا طنز است. رسانه ها به طور معمول کاملا کم بها دادن به تهمت حامیان. ما در حال تلاش نیست که به ‘آزاد’ برای دموکرات ها رای. ما در حال تلاش برای آزاد کردن دیگران از رای گیری برای دموکرات ها. و اگر کسی قرار بود به تغییر ذهن ما آن را قطعا نمی تواند بوش.

26 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/9/2020 7:58:48 AM (شماره 438064)

به خوبی جورج در صورتی که در واقع مورد است و شما هستند که من یک بار امیدوار است که شما بودند و شما می بینید که کشور شما به شما نیاز دارد در حال حاضر بیشتر از آن پس از 911. شما می رود به تماس از کشور خود و مجموعه ای از رکورد مستقیم و نمی شود ما را در گرفتن پیام از طریق کمک های خود را. شما ببینید جورج ما در حال مبارزه برای زندگی ما از یک شورش داخلی fomented خارج از جهانی کمونیستی آشوبگران خم در سلطه بر جهان و نه بی شباهت به یک جهاد در نظر گرفته شده برای نصب یک خلافت جهانی. در حال حاضر وقت خود را جورج من تماس بگیرید شما به ما اطلاع دهید چرا که شما یا با ما یا علیه ما چه چیزی را برای رفتن به جورج ؟

28 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: govlawyer 6/9/2020 8:02:38 AM (شماره 438069)

من فکر می کنم که این داستان کاملا واقعی بود اما با توجه کردن رکورد–به یاد داشته باشید DJT اجازه خانواده بوش با استفاده از AF1 برای مراسم جشن با اکراه اما خب بعد از اینکه مطمئن باشید که خانواده را نمی سطل زباله تهمت مانند مگان “گاومیش” مک کین بود که مرغ نغمه سرا رفت و در درجه حرارت اتاق. بوته باید کمی بیشتر کلاس از PIAPS خواهد اگر بابا رفت اتاق دما فردا.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/9/2020 8:03:52 AM (شماره 438073)

رئیس جمهور تهمت کمپین 2020 لطفا سو آنها را به ورشکستگی.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/9/2020 8:06:50 AM (شماره 438080)

بنابراین – آیا این ترک کولون ضربه پاول? افسانه اقدام مثبت استراتژیست نظامی به طور کامل snookered می شود این Slimes – – و در حال حاضر نشسته در یک creaking اندام همه توسط خود را تنها و بیکس. ببخشید روده بزرگ ضربه – – شما نباید باور همه کسانی که تملق گوی داستان در مورد چگونه درخشان شما – – چون شما نیست!

23 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 6/9/2020 8:56:41 AM (شماره 438137)

یک بار پس از یک زمان من تا به حال یک اشتراک به نیویورک تایمز. من انجام داده اند بخشی از من پال خواستار قطع بودجه دولت نیویورک تایمز با لغو اشتراک. من هیچ نظری ندارم که تبلیغ در آن کهنه و هر چرا که من آن را نمی بینیم. اگر چه من به عنوان خوانده شده هر نشانه ای من به تنهایی نیست. هنگامی که یک “خبر” کاغذ دست می دهد و یک تکه بزرگ از آن را مشترکان تبلیغ بیش از حد رنج می برند. چرا پرداخت هزینه های گزاف تبلیغات زمانی که نرخ مشترکین رفته است ؟

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/9/2020 9:21:53 AM (شماره 438205)

آن است که مدت زمان طولانی گذشته برای بوش دوم به صحبت کردن خود را. او در حالی که رئیس جمهور و آن را مجاز دیگران به مجموعه ای از روایت و در نهایت کمک به ایران برای تبدیل شدن به رئیس جمهور است. که هنوز هم در جریان است. بوش دوم باید علنا می گویند اگر او پشتیبانی یا پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن. آیا ترک آن به دیگران است. اگر بوش دوم خاموش باقی می ماند فرض کنیم او را پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن..

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Congar 6/9/2020 9:36:33 AM (شماره 438237)

نیویورک Slimes افسردگی معمول آن بار دروغ اشغال به تشویق لیبرال ها در همه جا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/9/2020 10:04:39 AM (شماره 438283)

من معتقدم نظر من در اینجا در مورد NYTs داستان آن NYTs بنابراین مخالف است حق که بدان معنی است که بوش را پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/9/2020 10:14:45 AM (شماره 438308)

تمام Slimes بود تماس جورج بوش بلوف … و او آن را دوست ندارد! به من اعتماد W در نظر گرفته شده هرگز به حمایت و یا رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن اما او متنفر بودن نام را بر روی آن. همانطور که برای پاول کمتر گفت: بهتر است اما به عنوان یک اقدام مثبت مرد نظامی او متوجه شد زمین بازی شد و باز اگر او ادعا کرد که یک جمهوری خواه است اما نسخه ی نمایشی-موش زمینه بسیار متراکم & شلوغ با استعداد تر. در نتیجه روده بزرگ (نه تایپی) گیر کردن بیشتر کردم و مقدار زیادی از بدون استحقاق توجه ادعا می شود یک Pubbie. او فقط مانند مایک بلومبرگ که در خدمت به عنوان شهردار نیویورک به عنوان یک جمهوری خواه … قبل از اینکه او متوجه شد که نمی تواند دوباره انتخاب با توجه به محدودیت مدت تا برای آخرین بار او را مدت او به عنوان “مستقل”.

12 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/9/2020 11:18:57 AM (شماره 438393)

این است که همه در میدان جنگ آمادگی برای امکان مستقل اجرا شده توسط میت. بایدن است نان تست, چه کسی به من شک یک قربانی احمق ارائه شده توسط دموکرات ها ، چرا میت? او خریداری یک مرد و یک امکان “یکی کننده” است که می تواند کمک به Dem استقرار دفع رادیکال های آنها به طریقی بدون به خطر انداختن UNIPARTY ائتلاف. او inoffensive…خوب او را ترک سگ خود را در یک جعبه روی سقف ماشین. میت نمی توانید برنده می شود ؟ Ummm در سه مسابقه راه, تحت شرایط مناسب, اگر هیچ نامزد برنده اکثریت آرا و آن را می رود به خانه برای وضوح…فکر نمی کنم یک حزبی ائتلاف نمی تواند بنیاد با هم در میت را نفع? به تخلیه تهمت? برای جلوگیری از این تیم و آن ilk? ما خواهد بود با تماشای یک “بحران” فرم و سوختگی پس از دیگری حداقل تا نوامبر است. اگر PDT به شماره نگاه نرم سپتامبر انتظار می رود یک Romeny اعلام…را به آمریکایی ها با هم در زیر یک تاجر است که می توانید انجام کارها بدون سولفات رایگان از زنجیره ای از تعصب.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/9/2020 11:20:20 AM (شماره 438398)

GW است که بیل کلینتون ، GW گفت: تا. دیده می شود در همه جا با هم. GW رای برای انتخابات و رای بایدن. GW گفت: داری موفق در کار نیست GW اما سرمایه داری و ترک $770B دوغاب صندوق برای اوباما به صرف به هر حال اوباما را دیدم مناسب است. GW مهندسی بحران مسکن با همه باید خود را در خانه سیاست از جمله کسانی که نمی پرداخت برای آنها.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 6/9/2020 11:39:43 AM (شماره 438436)

طبق استاندارد NYT عامل روش. آنها ابداع اخبار هر روز در تمام طول روز بر روی هر موضوع. این است که چرا از آن است که هرگز ارزش اتلاف وقت در NYT. آن است که دروغ و تبلیغات, هرگز, اخبار.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/9/2020 11:56:11 AM (شماره 438466)

اگر خدا خود را به نظر می رسد به من در چشم انداز و به من گفت من باید رای برای حزب دموکرات و در برابر تهمت, من می خواهم به فکر می کنم طولانی و سخت است. پس از آن من را برای رای دادن به DJT دوباره.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/9/2020 12:18:39 PM (شماره 438517)

رئیس جمهور بوش دریافت بی سابقه حملات و دروغ از رسانه ها و دموکرات ها ، قطعا وجود دارد مقدار زیادی از BDS برای رفتن در اطراف در طول دولت او. او و خانواده بوش فراموش نکنید که ؟ چگونه می تواند او را شناسایی نمی کند فقط کمی با تراژدی این کشور را از طریق رفته برای 4 سال گذشته از حملات بی امان علیه رئیس جمهور تهمت و این کشور ؟ چگونه می تواند او فقط به نشستن و تماشای پارچه های با شکوه ما ملت از هم جدا با این شورش? به جای داشتن برخی از نوکر انکار این بار داستان (که من موافق با دیگران احتمالا درست) او باید علنا تأیید مغلوب ساختن پیشی جستن را دولت و بخشی از تلاش برای متحد کردن کشور و ایستاده با رئیس جمهور به عنوان نیروهای شر چین سوروس از حزب دموکرات آشکارا سعی کنید برای نابود کردن این کشور است. در تمام این ظروف سرباز یا مسافر خار را خیانت به کشور ما و مردم که رای دادند و او را پشتیبانی می کند از طریق آزمایشات دردناک است.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Luandir 6/9/2020 12:33:38 PM (شماره 438535)

جب! نیز بازنشسته از ریاست جمهوری سیاست است.

1 نفر این را پسندیدند.


بوش ؟ این slimes? من نمی باشد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/9/2020 4:07:29 PM (شماره 438790)

W سر در گم است اگر او می کند و سر در گم اگر او صحبت نمی کند و کلمات خود را. اما اگر کسی misquotes او یکی از دستیاران او صحبت خواهد کرد تا مانند فردی فورد تنها بود. تا آنجا که من می دانم آن است که هنوز هم یک رای مخفی و زمانی که به شما رای دادن. و مانند دیگران سابق من لذت در W دارای مشکلاتی روبرو شد تا حد زیادی. واقعا و واقعا.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “گارنت”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de