بابا والاس در پاسخ به FBI يافته های پژوهش: ‘آیا در سال 2019 یا هر آن طناب دار’


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: NancyD 6/24/2020 6:28:44 AM (شماره 454893)

خوب بابا اگر گاراژ جلو و نگران شما به عنوان یک تهدید من پیشنهاد می کنم شما هرگز در یک قایق به دلیل قایق ما حدود 20 طناب است که به پایان می رسد که آنها در حال رفتن به استفاده از بیش از یک گیره در حوض یا قایق.
من بیمار توسط راه رسانه ها به نام نسکار فن نژادپرستان. این چیزی است که احساساتی به من و من نمی خواهد آن را فراموش کرده ام.

94 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: radrelic 6/24/2020 6:34:25 AM (شماره 454898)

بیمار از کلمات covid و نژادپرست است. بابا را 15 دقیقه از شهرت = 15 از شرم IMO گفته بودن از خطای او دو برابر پایین احمق IMO

101 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: thelmalou 6/24/2020 6:36:01 AM (شماره 454902)

بابا شما فقط به من احساس خستگی بیش از همه. من امیدوارم که نسکار (که من رها سال پیش پس از فرانسیس آن را تبدیل به یک WWE-نوع دلقک نمایش) خوشحال است با پایه فن. چرا که آنها فقط لگد قدیمی خود را یکی در دندان.

70 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: برای دیدن 6/24/2020 6:39:17 AM (شماره 454905)

من حدس می زنم دیگر که یک B غربی oater این ساختگی هرگز دیده می شود یک “طناب دار” قبل از. با کمک از یک بسیار بسیار پرداخت می شود Richard Petty او سعی خواهد کرد به یکی دیگر از kaepernick.

48 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: جودی 6/24/2020 6:44:52 AM (شماره 454911)

هر درب گاراژ دارای یک طناب از آن استفاده می شود در مورد از دست دادن قدرت بنابراین شما می توانید باز کردن و یا بستن درب به صورت دستی.

47 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/24/2020 6:53:01 AM (شماره 454916)

گاهی اوقات سیگار فقط سیگار برگ. آن را به عنوان اگر آن را همه چیز در مورد شما بابی.

51 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/24/2020 6:54:06 AM (شماره 454917)

هر کس می خواهد به یک ستاره تلویزیون.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/24/2020 6:55:27 AM (شماره 454920)

بابا شما بحث در مورد همه چیز به جز رانندگی خود را. من حدس می زنم آن را بسیار به بحث در مورد.

57 مردم بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/24/2020 6:59:02 AM (شماره 454922)

من به برخی از سوالات. این بود که او اولین بار وجود دارد ؟ چرا کسی در مسیر مسابقه نشان می دهد او همه دیگر “nooses” قبل از آن را از دست ؟ او باید شده اند در تلویزیون ضمن تشکر از سایر رانندگان مسابقه برای بودن تا حمایت به جای whinning به لیمو در سی ان ان. در ابتدا من وحشت زده شد و توسط طناب دار اما هر کس یک بار پاکسازی شده بود و من وحشت زده شد ،

51 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: موآب 6/24/2020 7:01:12 AM (شماره 454926)

بابا شما دقیقا چه چیزی اشتباه است با بسیاری از مردم امروز است. شما می خواهید برای دیدن نفرت و تلخی everwhere شما نگاه کنید. خود را با استفاده از قیاس هر طناب از زمین “می تواند ساخته شده به طناب دار.” من امیدوارم که شما و جسی در نهایت به اشتراک گذاری همان سلول. شما یک رسوایی به مسابقه حرفه و باید لگد خود نهفته است و ترویج نفرت.

69 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: franq می 6/24/2020 7:01:40 AM (شماره 454927)

او دیوانه?????

31 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: nina584 6/24/2020 7:02:33 AM (شماره 454928)

من واقعا می تواند مراقبت کمتر در مورد نسکار اما bitting دست است که آنها را تغذیه. این یک ورزش است که آغاز شده و با مهتاب دونده در تپه های NC و آن جایی است که اکثریت آن را طرفداران از. موفق باشید با مؤتلفه پرچم dissing و در آغوش یک مسابقه hussler.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Jean123 6/24/2020 7:07:54 AM (شماره 454930)

خدای من! فقط خفه شو و رانندگی.

21 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MattMusson 6/24/2020 7:08:12 AM (شماره 454932)

این یک جعل مرتکب شده نسکار در برابر خود آن را طرفداران. آنها می خواستند شرمسار و تنزل rednecks که به دنبال خود ، هر کس که می دانستم این بود که طناب دار. اما آن نسکار سازمان ساخته شده است که آن را به یک موضوع. بابا والاس فقط رفت و همراه برای سوار شدن.

41 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Falconer 6/24/2020 7:09:44 AM (شماره 454933)

مسابقه ain’t آنچه در آن استفاده می شود………به همین دلیل من دیگر تماشا کنید. این کردم تا به یک زمان تمام کم نقطه برای خرده شرکت.

34 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 6/24/2020 7:14:14 AM (شماره 454940)

بابا REALLYREALLY می خواهد آن را به یک طناب دار.

43 نفر بود.


احساساتی.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/24/2020 7:16:12 AM (شماره 454944)

را بابا را با اتهام دروغ به 15 ماموران اف بی آی برای تحقیق فرستاده خود جعل? اگر ژنرال فلین شارژ می شود و با دروغ گفتن به دو مامور اف بی آی در یک 45 دقیقه جلسه نباید تقریبا 5 روز بررسی از یک طناب استفاده می شود برای باز کردن/بستن درب گاراژ منجر به مشابه شارژ در برابر والاس? من فکر کردم “برابر عدالت تحت قانون” اعمال می شود به همه آمریکایی ها. به عنوان به 15 ماموران اف بی آی است مدیر Wray که قصد شرم آور رئیس جمهور تهمت? شد عوامل پوشیدن خود را با مگس کش زدن در دنده با سلاح های خودکار در هنگام دست زدن به طناب ؟ آیا آنها را با طناب به FBI آزمایشگاه در سی برای تجزیه و تحلیل? آیا آزمایشگاه پیدا کردن اثری از چربی بر روی الیاف? آیا صاحب گاراژ باید از یک نردبان برای بستن درب ؟ این سوالات باید چرخش در اطراف FBI مقر.

45 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: pinger 6/24/2020 7:16:15 AM (شماره 454945)

حدود یک ماه پیش من مواجه می شوند یک مار در حالی که راه رفتن من اهسته ناپدید شونده. برای چند روز بعد دیدم از یک مار در هر چوب بر روی زمین است. به Wallace ظاهرا اعتراف قربانی (که می دانستند) هر قطعه از طناب او را می بیند فقط به طناب دار. گاه به گاه پرچم شطرنجی را از او و توجه او به وضوح اشتیاق. ظاهرا این طرح B.

30 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 6/24/2020 7:22:04 AM (شماره 454949)

در حال حاضر Jussie فقط بجوش و خروش آمدن. خیلی بد شورت خود را در وده است که شما بوده ام به نام!

26 نفر بود.


دیروز در صحبت با رادیو آنها گفته است که اگر طناب دار سپس آنها را گرفته اند تصاویر بیشتر از آن را به ما نشان می دهد. مطمئن شوید به اندازه کافی وجود دارد هیچ عکسی از آن است. اما در نهایت این CBS مصاحبه تصویری با او را داشت و برخی از درایو های فیلم از آن یا مانند آن. چیزی است که هر فرد معقول و منطقی به وضوح می توانید ببینید که “طناب دار” حلق آویز راست و بعد به سمت درب گاراژ باز کردن جایی که آن را نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر چیز دیگری و یا اشتباه برای هر چیزی غیر از هدف خود را به عنوان یک درب گاراژ طناب. که ما قرار است به ادعای خود به طور جدی و سپس دوباره امروز به عنوان او دو برابر پایین (“…هر چه در آن بود طناب دار…”) است بدتر است.

37 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/24/2020 7:28:03 AM (شماره 454952)

خفه شو و رانندگی!

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: tcm4950 6/24/2020 7:38:12 AM (شماره 454959)

با نام مستعار handpull

19 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Firebase 6/24/2020 7:44:02 AM (شماره 454963)

بابا باید تغییر دهید تا خود ماشین مسابقه w یک برچسب است که می گوید: طناب دار سست است! چرا که آنها احساس می کنید متاسفم برای او شروع می شود به عنوان اولین ماشین یا حتی فقط صرفنظر کردن از مسابقه به او و جست و خیز درام. اول هر چند بابا در حال رفتن به دریافت لوازم ماهیگیری ممنوع در تمام وال Marts, Cabelas شدن و غیره به دلیل قلاب گره خورده است به یک قلاب در یک جلاد طناب دار روش و او در می یابد که توهین آمیز بوده است از دست دادن خواب. اگر آنها حاضر این فروشگاه خواهد بود سوزانده است. سپس او را به دریافت مجوز ماهیگیری ممنوع است. هنگامی که آنها گفت: اف بی آی بود و درگیر شدن آلارم رفت re ساختگی تلاش است. علاوه بر این هر کس می داند که اف بی آی هیچ اعتبار پس از استالین-esque رفتار در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن در طول چند سال گذشته. چگونه ماموران اف بی آی با هر ظاهر اخلاق می تواند راه رفتن را به FBI مجلس هر روز فراتر از باور است.

28 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/24/2020 7:52:11 AM (شماره 454966)

یک کلمه برای این: مسابقه Baoter. آیا او می خواهم به یک زن و شوهر از دور سر شروع به جبران برای رنگ پوست ؟

33 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: TexaTucky 6/24/2020 7:56:25 AM (شماره 454970)

بیشتر ثابت می کند که یک میلیونر و یک پسر یک مرد سفید پوست و یک سفید دختر هرگز شما را بالا ببرد تا خود را قربانی ذهنیت زمانی که شما بر این باورند که لیبرال کشت و زرع صاحبان که به شما بگویم که یک قطره از خون باعث می شود شما یک ناتوان قربانی.

43 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: TXSPeach 6/24/2020 7:57:52 AM (شماره 454973)

اگر یکی به نظر می رسد سخت به اندازه کافی برای چیزی که آنها پیدا کردن تهدید و یا نژادپرستانه آنها آن را پیدا کنید. زمان برای قرار دادن این دوربین دوچشمی دور بابا. او می توانست ساخته شده بیانیه ای که او خوشحال است که آن را از یک گاراژ جلو و نه یک نژادپرست تهدید علیه او است اما هیچ… یک طناب دار طناب دار…

16 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: valinva 6/24/2020 8:00:34 AM (شماره 454976)

بابا نیاز به یاد بگیرند که زمانی که شما در یک سوراخ, شما نیاز به جلوگیری از حفر. نسکار حداقل تا به حال حس خوبی به عذر خواهی بابت اشتباه خود اگر چه آن را نمی خواهد به آنها کمک کند. آنها نان تست.

28 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: sw پن 6/24/2020 8:08:08 AM (شماره 454985)

‘آیا در سال 2019 یا هر آنچه در آن بود طناب دار’ هیچ آقای رورشاخ بوده است.
Nooses طبیعت لغزش.
طناب دار خواهد خرج کردن دست خود را در هر زمان استفاده می شود. “دست کشیدن” این است که قطعا یک “طناب دار”. “بابا” نیاز به عذر خواهی برای impugning
یکپارچگی و شخصیت هر تیم و عضو خدمه در گاراژ. در حال حاضر

43 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/24/2020 8:09:34 AM (شماره 454987)

بابا این کل ساخته شده تا BS دریافت بیش از آن و خفه شو!
من سه درب گاراژ در فروشگاه ما گره خورده است گره در پایان هر, بنابراین ما تا به حال چیزی به چنگ بنابراین ما می تواند به جلو و پایین درب. گمان می کنم در جهان متناوب که در آن هر کس می پوشد خود را جعلی احساسات صدمه دیده است در آستین خود گره می تواند در نظر گرفته شود نژادپرستانه پس از آن می تواند نمادی از یک “ضرب و شتم طناب’. مهم نیست که آن را به یک هدف و هیچ کس به فکر کردن در مورد ساخته شده تا BS زمانی که ما گره خورده گره در طناب….این است که خوب با شما هستند شما رفتن به جلو و دیگری پل snitty مناسب است ؟ پیشنهاد من به شما این است که خفه شو و رانندگی اتومبیل خود را اگر شما نمی پریشان این ساخته شده تا پل تلخه شما فقط ممکن است خوش شانس و برنده شدن در یک مسابقه!

22 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/24/2020 8:23:10 AM (شماره 455000)

جالب چگونه هیاهو در زمان خاموش مانند یک بت از ووهان خوب قبل از هر گونه بررسی است. آنها نمی خواهند حقیقت را در راه خوب روایت است. بابا خود 15 دقیقه استراحت از آنها را به فضیلت سیگنال چیزی برای سست درست است ؟ خوب همه به جز تاثیرپذیر احساسات بیش از حد ذهن که مشروط به دیدن یک تیز کلاه در آن وجود ندارد به واکنش نشان می دهند و مقاومت در برابر به عنوان اگر آنها در حال اجرا هنگامی که ساده نظم و قانون در حال اجرا به فروشگاه تا خشم و رها کردن آن توسط blindsiding برخی از 92 سال ، کاملا victimless تقلب درست است ؟ من از دوستان که اعضای خانواده به قتل رسیدند توسط Che نبود زمین مناسب هنگامی که یکی از ما “هم تیمی” آمد کار خود را در چه گوارا باد. من آن را آورده تا به او و خواسته او را برای ورودی های قبل از من در زمان این مراحل را در ذهن من بود. او با من خوب انجام هیچ چیز نبودم من به سادگی از او خواست به خودداری از پوشیدن است که در کار او را ندارد به تغییر و یا تبدیل آن را داخل فقط پوشیدن نیست آن را دوباره. پایان موضوع است. من تا به حال یک الاغ نر در کار یک روشنفکر مترقی من ممکن است اضافه کردن که تصمیم گرفت این امر می تواند خنده دار به کراوات یک طناب دار به یک همکار با. هیچ حمایت مالی شد تا به حال تا این حد به پایان رسید با هیچ هیاهو هیچ کس نمی دادند کسی ماشین در اطراف گیاه فقط یک شرکت صحبت به, و یک ورق کاغذ در یک فایل پرسنل. راستی بابا شما خوش آمدید در اردوگاه من باید یک آبجو در دست برای شما اما من باید به شما هشدار می دهند من را پرکار استفاده از چشم قالبگیری پسر خطوط پلاستیک مسائل تلخه و من یک پسر زمانی که ما پسران و هنوز هم آموخته outdoorsy مسائل است.

16 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Newtsche 6/24/2020 8:29:33 AM (شماره 455004)

بازنده.

20 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: swarfer 6/24/2020 8:32:13 AM (شماره 455014)

این باید حل و فصل شده است در 15 دقیقه. والاس باید شوخی که آن را ممکن است به کسی تصور غلط و ارائه به روتی راحتي به پاپیونی با گل در حالی که لبخند برای دوربین است. شده اند که بزرگ تبلیغات مثبت. نسکار است به سرزنش برای این عظیم تبلیغات شکست و نفرت انگیز و زشت نمایش نژادپرستی توسط والاس و رسانه ها.

28 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/24/2020 8:32:57 AM (شماره 455015)

برای اولین بار وجود دارد یک تعریف حقوقی از یک طناب دار اعدام – آن است که یک لغزش گره با 13 چرخش طناب در گره. یک تکه طناب با عملکردی لغزش گره نیست طناب دار از هر نوع. و نه کمند..
دوم بابا والاس اولین سیاه, برف, پوسته پوسته شدن در زمان طوفانهای برف. من فکر می کنم او خواهد بود خجالت اشتباه خود را, اما به جای او می ایستد به طور ضمنی با Jussie Smollett.
(من گمان می کنم بسیاری از افرادی که خجالت برای بابا اما نمی تواند هر چیزی می گویند.)

23 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: pc1eszm 6/24/2020 8:37:40 AM (شماره 455027)

چرا او فقط اعتراف او اشتباه بود و با آن انجام می شود?

27 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/24/2020 8:49:12 AM (شماره 455045)

NOOSCAR است بازنده در اینجا.

24 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/24/2020 9:02:38 AM (شماره 455060)

ضریب هوشی پایین

17 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: FunOne 6/24/2020 9:05:28 AM (شماره 455061)

متوجه می شوند که او هرگز دست آوردن شهرت با برنده شدن در یک مسابقه دو بابا دنبال شهرت با بازی مسابقه کارت. او به مقصد برای تبدیل شدن به یک وقت قربانی فقط مانند بسیاری از NFL برادران.

25 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/24/2020 9:05:37 AM (شماره 455062)

و در حال حاضر هر کسی که خراشیدگی رنگ بر روی ماشین خود را در طول یک مسابقه خواهد بود تعیین یک نژادپرست است. اگر او نتواند به نفع خود و یا به پایان می رسد تا در دیوار همان. او تبدیل خواهد شد اگر او در حال حاضر khezri نسکار.

23 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Periwinkel 6/24/2020 9:10:54 AM (شماره 455067)

ای بابا, بابا. کسی pranked شما و شما سقوط برای آن است. در حال حاضر رشد و خنده آن را مانند یک رشد کرده است. من دیدم دیروز عکس. آن نگاه مانند یک طناب استفاده می شود که به خاص که درب گاراژ. اگر آن را واقعی مجازات طناب دار حلقه می شده اند بسیار بزرگتر است.

5 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Saryden 6/24/2020 9:13:58 AM (شماره 455073)

برو ناهار با نیکی هیلی… او در واقع معتقد بودند اشک های خود را. LOL

19 افرادی مانند این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: WV.جنگلی 6/24/2020 9:21:52 AM (شماره 455080)

عجیب و غریب که هیچ کس را منتشر کرده است نزدیک عکس از اتهام گره. همه ما دیده ایم این است که یک تقسیم صفحه نمایش عکس گرفته شده از 20 فوت دور.

14 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/24/2020 9:22:40 AM (شماره 455081)

شد این دست “حلقه” تنها بر روی خود درب گاراژ? این احمق نمی دانید که چگونه یک طناب دار گره خورده است? آن را انجام داده با یک پیرزن-گره doofus.

12 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/24/2020 9:48:08 AM (شماره 455113)

گاهی اوقات سیگار فقط سیگار برگ. گاهی اوقات یک حلقه از طناب است که فقط یک حلقه از طناب. چگونه بسیاری از درب گاراژ اتحاد بابا باز در زندگی خود را. او یک راننده نه مکانیک. چگونه بسیاری از طناب دستگیره های او راه می رفت در گذشته بدون در نظر گرفتن هیچ گونه اطلاع قبلی. بابا حال مبارز چرا که او احساس خود آگاه است. فقط اجازه دهید آن را برو. آن بهترین چیزی که شما می توانید انجام دهید. مردم بیش واکنش نشان می دهند در همه زمان ها. حالا با توجه به مقاله بابا را پیدا طناب دار. نسکار آن را در بر داشت و رئیس جمهور نسکار مطلع بابا والاس. این همه spiraled خارج از کنترل به اندازه کافی دور.

11 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/24/2020 9:49:31 AM (شماره 455115)

برای ترویج این دلیل تفرقه دروغ بابا باید ملزم به حذف تمام زمان تبلیغ پوستر از خود نسکار مسابقه و جایگزینی آنها را با تبلیغات به عمه Jemima پنکیک خانم Butterworth شربت و اسکیمو پای بستنی میله های زندان. همین کار را برای راننده خود را کت و شلوار. دلیل – هیچ یک از شرکت های در پشت این در حال حاضر disfavored مارک های پرداخت برای قرار دادن نشان میدهد که چگونه مسخره بابا ادعا بود. یا بزرگ اوج طناب برچسب بیش از همه خود را با “هنگامی که در شک, آن را باید یک اوج طناب.” ببخشید 2 پست.

3 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/24/2020 9:52:14 AM (شماره 455118)

به نظر می رسد که بابا گرفتن مشاوره خود را در مورد نحوه رسیدگی به این از Smollett. هنگامی که از او شکایت نسکار برای اجازه می دهد آن را به اتفاق می افتد ؟

7 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: Gordon Freeman 6/24/2020 9:52:19 AM (شماره 455119)

من حدس می زنم آن را بهتر به نخود-آه می خواهم نسبت به pe-در. این واقعا برای من سخت به این باور است که کسی را قرار داده و یک طناب به ترساندن این پسر. اما من یک سوال ؟ وجود دارد دقیق عکس از طناب دار در اختلاف ؟ من نمی توانم پیدا کردن یک وب سایت در طول یک جستجو کوتاه?

5 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: VELOX 6/24/2020 10:00:08 AM (شماره 455131)

من بسیار سنگین rollup درب در فروشگاه من.
آن است که بسیار سنگین من تا به حال برای کراوات یک حلقه در طناب قادر به بلند کردن آن است.
من در حال حاضر می دانم که من باید به حال برخی از فرویدی نژادی قصد هنگامی که آن گره خورده است.
به عنوان به زودی به عنوان من شانس من را حذف حلقه و پیدا کردن راه دیگری برای باز کردن درب.
من صمیمانه عذر خواهی برای هر کسی که من ممکن است جرم چنین آشکار قانون “سفید ممتاز”.

9 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Strike3 6/24/2020 10:03:07 AM (شماره 455137)

بابا رفته کامل دمیده Jussie Smollett. با وجود شواهد فیزیکی او اصرار دارد که این طناب دار کاشته شده وجود دارد ماه پیش در پیش بینی که در نسکار تنها سیاه راننده خواهد بود اختصاص داده شده است که گاراژ غرفه. هر کسی که دارای یک درب گاراژ در این کشور دارای یکی از کسانی که کمی طناب حلق آویز کردن برخی حلقه ها, برخی از دسته چوبی و برخی ساده گره در پایان. او هرگز برنده مسابقه اما شانس برنده شدن را قربانی پولها به مراتب بهتر هستند.

11 نفر بود.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: DVC 6/24/2020 10:07:35 AM (شماره 455147)

دو برابر کردن BS داستان. این چیزی است که ناخن های این بسته برای من. آن همیشه ممکن است که او فقط یک احمق اشتباه. در این مرحله او یک مسابقه baiter تلاش خود را فشار چسبیده و با آن راه بیش از حد طولانی است. این نژادپرست از اینجا.

17 نفر بود.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: stone313 6/24/2020 10:25:09 AM (شماره 455174)

خیلی از راننده خودرو مسابقه ای اما یک مسابقه بزرگ کلاهبردار

16 نفر بود.


پاسخ 52 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/24/2020 10:26:59 AM (شماره 455176)

من هرگز از شنیده می شود این مرد قبل از هفته گذشته زمانی که من پیدا کردم او رانندگی یک پل تمام ماشین سیاه و سفید. در حال حاضر من می دانم که خیلی در مورد او به من مراقبت. یک Smollett می خواهم-بود. فقط صبر کنید تا زمانی که او می شود ضربه در مسیر و بازدید از یک دیوار به عنوان بسیاری از رانندگان انجام دهد: اما آنها سیاه و سفید نیست.
وجود دارد هر چیزی که من می توانید خرید و یا استفاده بدون اینکه بدحجابی یا چیزی دیگر ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: نروژ 6/24/2020 10:30:49 AM (شماره 455183)

بابا به نظر می رسد به یک ادم سفیه و احمق.

10 نفر مثل این.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: bighambone 6/24/2020 10:36:39 AM (شماره 455194)

والاس باید اجازه دهید آن را به بعد از اف بی آی مشخص شد که درب گاراژ رسیدگی طناب بود و نه با هدف او و یا دیگران در یک نژادی تبعیض آمیز راه است. با انجام نشده است که او خود را نگاه احمقانه و پارانوئید و رانندگی نسکار رهبری با او.

7 نفر بود.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: harleynyc 6/24/2020 10:37:36 AM (شماره 455198)

بهترین نژاد-درایور کارت.

22 نفر بود.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: Hermoine 6/24/2020 10:40:27 AM (شماره 455202)

چه تفاوت یک زن و شوهر از سال را…بحث در مورد کسی که در حال پریدن روی ارابه موسیقی به طوری که او می تواند منجنیق خود را به محل موردتوجه وتماشای عموم: https://heavy.com/sports/2018/02/bubba-wallace-parents-dad-darrell-sr-girlfriend/

0 افرادی مانند این.


پاسخ 57 – ارسال شده توسط: smokincol 6/24/2020 11:08:58 AM (شماره 455241)

بابا فقط stomped بر شهرت خود را با طرفداران نسکار. هیچ کس دوست دارد گریه نوزاد به خصوص اگر شما در حال انجام آن را برای اهداف سیاسی.

7 نفر بود.


پاسخ 58 – ارسال شده توسط: DVC 6/24/2020 11:10:19 AM (شماره 455243)

واقعا غم انگیزترین بخش از کل این ظروف سرباز یا مسافر است که Richard Petty هنوز زنده است و ظاهرا هنوز هم بالا “شکل” (برخی به نظر می رسد به احتمال زیاد) در خرده شرکت های مسابقه تیم. خرده واقعا باید بدست روشن از این وحشت نشان می دهد طولانی در پیش است. این واقعا غرق میراث خرده خانواده در مسابقه.

12 نفر بود.


پاسخ 59 – ارسال شده توسط: moebellini3 6/24/2020 11:12:03 AM (شماره 455247)

او ساخته شده یک احمق از هر راننده نسکار. و همه آنها آن را خریداری قلاب, خط و وزنه. همه یک دسته از احمقها.

10 نفر مثل این.


پاسخ 60 – نوشته شده توسط: در واقع 6/24/2020 11:19:01 AM (شماره 455265)

برو گریه به نیکی عزیزم.

8 نفر بود.


پاسخ 61 – ارسال شده توسط: kono 6/24/2020 11:38:58 AM (شماره 455296)

راننده نسکار بابا والاس می گوید او را “عصبانی” اعضای عمومی در حال حاضر سوال یکپارچگی خود را من سوال سی ان ان یکپارچگی بیشتر از من بابا را. این ‘طناب دار’ در حال حاضر نشان داده شده است به جز یک گاراژ درب جلو و طناب (کار خوب ساندنس) و حتی سخت هسته ای در سمت چپ سایت در حال نوشتن آن را به عنوان چیزی بیشتر از یک تصادف است که آن را در گاراژ خود را و آن نگاه مانند یک طناب گره. اما در اینجا سی ان ان می رود از راه خود را به تیتر کفگیر این تصور که آن را هنوز هم یک طناب دار. ما در حال حاضر سه ردیف از عدم صداقت: دروغگو گه دروغگو و سی ان ان.

8 نفر بود.


پاسخ 62 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/24/2020 12:01:01 PM (شماره 455324)

چه نشانی از او می خواهید ما را به انجام طناب را غیر قانونی ؟

4 نفر مثل این.


شخص…شما بدیهی است که انجام هر گونه صداقت به سوال.

4 نفر مثل این.


پاسخ 64 – ارسال شده توسط: SALady 6/24/2020 12:06:48 PM (شماره 455334)

بابا می تواند به عنوان یک مرد اگر او تا به حال شده است فروتن ابراز امداد است که این شد یک چیزی بود و خدا را شکر برای حمایت از او دریافت کرد و کار خوب از اف بی آی است. اما جواب منفی او در حال رفتن کامل مجنون پل در این یکی. دائمی قربانی بسیار سود آور است این روزها.

7 نفر بود.


پاسخ 65 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/24/2020 12:47:31 PM (شماره 455389)

توقف با مضر و تلاش برای درام رسانه ای همدردی خود را با نژاد پرستی بابا. رشد و چهره واقعیت است که شما هیچ حق تغییر نسکار برای شما می دانستم که دقیقا چه چیزی شما را به گرفتن بودند ، مانند لیبرال ها استفاده می شود به ما بگویید که شما نمی خواهید چیزی را تغییر کانال و یا اصلا وارد ساختمان می باشد. با تشکر از شما, شما نمی بالا بردن سطح بحث شما در خطر از طریق قلب از یک ورزش است که میلیون ها لذت می برد و برای چند دهه.

5 نفر بود.


پاسخ 66 – ارسال شده توسط: DVC 6/24/2020 12:56:47 PM (شماره 455411)

او به نظر می رسد سفید. او یک راننده او را به یک مسابقه baiter. غم انگیز است که ریچارد خرده از بین برد تا خانواده اش شهرت بودن مالک تیم با این فرد وحشتناک.

7 نفر بود.


پاسخ 67 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/24/2020 1:44:58 PM (شماره 455488)

بابا به هر حال هرگز به صداقت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 68 – ارسال شده توسط: anniebc 6/24/2020 3:15:45 PM (شماره 455615)

اما “طناب دار” نبود مشکل تا زمانی که شما می توانید استفاده از آن را به نفع خود راست بابا? کم شخصیت اخلاقی بسیار غیرجذاب است.

5 نفر بود.


پاسخ 69 – ارسال شده توسط: Karissa 6/24/2020 6:46:10 PM (شماره 455798)

من تو را دیدم یک ویدئو گرفته شده در یک رویداد قبلی) چند روز پیش که در آن فیلمساز راه می رفت همراه ردیف از گاراژ اصطبل و صحبت با افراد مختلف و به دنبال در اتومبیل های مختلف است. هر درب یک یکسان کشش طناب و هر کشش طناب به حال یکسان دست حلقه. ضمنا هر عکس ها هنوز از اصطلاح “طناب دار’?
من هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود یکی از…… اگر وجود داشته است یکی آن را در صفحه….همه جا….. برای پیشبرد چپ روایت است.

4 نفر مثل این.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de