بابا Wallace, NASCAR, تنها, سیاهراننده تماس در مدار به بان کی مونطرفداران از آوردن متفق پرچمبه مسابقات زیرا این زمان برای تغییر “

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/9/2020 10:24:18 AM

بابا Wallace, NASCAR, تنها, سیاه, راننده معتقد است وقت آن است که برای سهام خودرو مدار در نهایت به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن حوادث است. ‘هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار,’ 26 ساله در آلاباما بومی با سی ان ان گفت در روز دوشنبه. ‘پس از آن شروع می شود با مؤتلفه پرچم. آنها را از اینجا. آنها هیچ جایی برای آنها.’ والاس صحبت شد زیر یکشنبه مسابقه آتلانتا که در آن او در یک “نمی توانم نفس بکشم’ پیراهن در طول سرود ملی در اشاره به کشته شدن اخیر جورج فلوید, گزارشی آفریقایی-آمریکایی توسط پلیس مینیاپولیس.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Muncsdad 6/9/2020 10:33:06 AM (شماره 438327)

همچنین ممکن است کشتن این ورزش آشکار است.

34 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 6/9/2020 10:34:22 AM (شماره 438329)

یکی دیگر از ورزش هایی که سیاه پوستان در حال تلاش برای کشتن ؟

54 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mathman 6/9/2020 10:34:56 AM (شماره 438330)

بنابراین این واقعیت است که ما جنگیدند و جنگ برای پایان دادن به برده داری برده داری به پایان رسید و قرار دادن آن پشت سر ما در حال حاضر باید فراموش کرده اید ؟ من فکر نمی کنم.
بسیاری از روح شجاع داد تا زندگی خود را برای کنفدراسیون. شاید بابا بهتر پیدا کردن یک محل که در آن او را راحت خواهد بود. شاید برخی از ملت های مسلمان او را خوشحال می کند. وجود دارد او را مجبور به دیدن یک مؤتلفه پرچم. چه خمره!

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/9/2020 10:37:01 AM (شماره 438333)

…پس بابا می خواهد برای پاک کردن میراث آمریکا از میلیون ها ?? …ok…چگونه در مورد, از آنجایی که ما در حال صحبت کردن در میراث فرهنگی, سیاه و جلوگیری از تماس خود “آفریقایی-آمریکایی”…از آنجا که هیچ کدام از آنها را از آنجا آمد…??

58 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: سروان کریگ 6/9/2020 10:46:25 AM (شماره 438344)

خوب بابا نمی تواند بسیار هوشمند چون شما می دانید که در حال حاضر وجود دارد بیشتر خواهد شد مؤتلفه پرچم از همیشه در نسکار و اگر من قرار بود من خواهد بود مطمئن شوید که برای گرفتن یک, فقط, دلیل, دلایل.

44 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/9/2020 10:50:53 AM (شماره 438348)

اگر ‘بابا’ می تواند به من توهین با پوشیدن یک پل باد و سپس من می توانم توهین او با پوشیدن یک شورشی پرچم. “هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار”او می گوید. آنچه در مورد همه مردم در این غرفه که موافق نیستم با BLM? ببخشید بابا آن را خورد آلاله.

70 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: PChristopher 6/9/2020 10:54:00 AM (شماره 438349)

آنها باید دست کمی مؤتلفه پرچم به هر کس در درب به موج فقط برای او

29 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/9/2020 11:01:36 AM (شماره 438361)

ورزش حرفه ای در تمامیت آن مرده است به من. حتی نسکار که یکشنبه باید تجلیل پرستان که متعهد به حمایت از خانواده های نظامی در برابر افتخار 500 به جای تلف مقدمه از مسابقه به تعظیم به پل. آنها همه مرده به من. حمایت از آنها را اگر شما خواهد شد….تا زمانی که آنها شما را بیمار نیز هست. پس از آن نوبت به همه آنها را برای خوب است. اجازه دهید antifa و پل حامی همه آنها را.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/9/2020 11:09:50 AM (شماره 438376)

یکی از سیاه راننده گوشت گاو و ورزش و این طرفداران باید انجام آنچه او می خواهد ؟ به من بگویید وجود ندارد enormous, سیاه, امتیاز. او همیشه می توانید پیدا کردن اشتغال در جای دیگر.

43 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bassman 6/9/2020 11:10:22 AM (شماره 438378)

از این گذشته مسابقات شده اند برای acclimate رانندگان به هیچ طرفداران در می ایستد. با ماسک و زانو زدن برای سرود قبل از هر مسابقه تغییر و تحول است و در حال حاضر کامل است.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Readaholic 6/9/2020 11:11:03 AM (شماره 438380)

دور Crybully. فقط GTF ،

28 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: seamusm 6/9/2020 11:16:06 AM (شماره 438386)

باید به توافق برسند. راه رسیده. آیا به رسمیت شناخته شده توسط flag-دارندگان یا نه که پرچم است در چهره شما ‘ عهد به نژاد پرستی نه paean به غرور مدنی.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chance_232 6/9/2020 11:16:12 AM (شماره 438387)

در این روز, چرا, یک, را یک پرچم که شما می دانید که باعث خواهد شد مردم است. من یک مؤتلفه نبرد پرچم اما اصلا پرواز آن از احترام به همسایه ها. من اصلا باور ممنوعیت, اما من معتقدم در نمی antagonizing مردم بدون هیچ دلیل خوب است. ما از دست این مؤتلفه نبرد پرچم موضوع خیلی وقت پیش.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: felixcat 6/9/2020 11:18:12 AM (شماره 438392)

من از شنیدن این همه سیاه و سفید بازیگران, بازیگران و ورزشکاران حرفه ای و غیره بحث در مورد چگونه آنها را دچار نژاد پرستی و در عین حال هیچ یک تا کنون ارائه می دهد یک مثال واقعی تبعیض است.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: HotRod 6/9/2020 11:23:13 AM (شماره 438403)

درست نیست #12. پرچم نمادی از فرهنگ جنوب نه برده داری و یا نژاد پرستی. در واقع, آن است که یک نماد در برابر ظلم – ظلم و ستم بازدید از جنوب به شمال قبل از “عمران” جنگ (و حتی پس). تاریخ می تواند بازنویسی شود اما نه حقیقت! با راه برده داری وجود داشته است در شمال قبل از “عمران” جنگ و نژاد پرستی است که بسیار بدتر وجود دارد از در جنوبی.

42 افرادی مانند این.


#12 نگاهی که “عهد به نژاد پرستی” گاو نر و پرتاب آن. آپارتاید سیاه, جنبش رهایی (با نام مستعار پل) است که جرم ؟ پس چه ؟ هیچ کس حق ندارد به جرم نمی شود.
دوره.

34 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/9/2020 11:35:12 AM (شماره 438423)

به مؤتلفه بود پرچم پرچم دموکرات ارتش در جنگ داخلی که در آنها جنگیدند برای دفاع از برده داری. چه گوشت گاو?

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Peach1 6/9/2020 11:40:16 AM (شماره 438438)

بسیاری از سیاه پوستان چیزی بیش از حرفه ای قربانیان و من برای یک بیمار هستم از آن. تا زمانی که جوامع سیاه در این کشور در حال حاضر به اعتراف است که آنها تنها کسانی هستند که می توانید تغییر دهید و زندگی خود را پس از آن شورش و فقر و جرم و جنایت و غیره. ادامه خواهد داد. آنها نیاز به نوعی از پدران از فرزندان خود را به ماندن با مادر و بزرگسالان مسئول/پدر و مادر. توقف سرزنش ‘whitey’ برای تمام مشکلات شما. توقف خاتمه ناگهانی نوزادان خود را. مردان سیاه و سفید از این کشور نیاز به انسان!!

30 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DW626 6/9/2020 11:45:48 AM (شماره 438450)

پنج را دریافت می ده که نسکار خواهد غار در و ممنوعیت تمام صلیب جنوبی نبرد پرچم در همه نژادها با شروع فصل آینده در دیتونا اگر نه زودتر.

15 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/9/2020 11:49:13 AM (شماره 438455)

قرار داده و سپس پایین Kente پارچه.

17 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/9/2020 11:50:55 AM (شماره 438459)

من هیچ عشق خاص برای مؤتلفه پرچم. خانواده من مهاجرت پس از جنگ داخلی و به جز یک جد همه خانواده ها از معدن ملحق شد و از طرف اتحادیه. اگر یک کودک در آن زمان من به وضوح به یاد داشته باشید روز از حقوق مدنی مبارزه است. در آن روزها چه در شمال و یا جنوب خانواده خود را می تواند تهدید یا از بین برد اگر شما آشکارا به حمایت MLK. بسیاری از افرادی که در موج مؤتلفه پرچم انجام این کار بدون فکر برده داری و یا نژاد پرستی. آن را نمادی از rebelliousness و فردگرایی به آنها بسیار شبیه به گدسدن پرچم است که همچنین محبوب در این وقایع است. من می توانید بروید و در مورد خیانت از سیاستمداران که شروع به دامن زدن به شورش در برابر امریکا از روز تاسیس شد و جوهر از قلم خود هنوز هم در قانون اساسی آنها را پذیرفته است. آنها ترجیح داده اند به سادگی تسخیر زمین های آنها مطرح شد و تبدیل پادشاهان در اسم. آنها دموکراتیک حزب جمهوریخواه که بعد از آن کوتاه شده نام خود را به سادگی به حزب دموکرات است. حتی به این روز شما می توانید انجام کسب و کار و نه به راحتی به دست آوردن قدرت سیاسی بدون رفتن را از طریق آنها. اگر وجود شر در امریکا, آیا نگاه نمادین strawman از یک پرچم. نگاه به مردان است که با استفاده از آن نماد به فریب یک نسل از آمریکایی ها برای مبارزه با برادران خود به نفع خود – از آنجا که با BLM و AntiFa آنها انجام دوباره آن را. I don’t give a damn در مورد ستاره ها و میله های زندان است. ما نیاز به تمرکز بر روی شیطانی پشت این نمادها. بابا ترک بودن احمقانه است.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/9/2020 11:54:11 AM (شماره 438463)

خوب من حدس می زنم که بدان معنی است که سیاه پوستان که نمی مانند امریکا نیاز به حرکت به آفریقا…

18 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Skywise 6/9/2020 11:58:38 AM (شماره 438474)

آنها طرفداران… آنها “معترضان” و آنها حق دفاع از خود را کشت!

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/9/2020 12:04:10 PM (شماره 438487)

یک فرد ممکن است فکر می کنم آن زمان برای یک تغییر دیگران ممکن نیست و چیز زیادی در مورد آزادی بیان این است که هر فردی را که انتخاب هیچ یک به را انتخاب کنید برای هر کس دیگری.

9 نفر بود.


#21 جنگ پرچم است نه ستاره ها و میله های زندان است.
این نبرد پرچم. این یک تصویر از این ستاره ها و میله های زندان:
https://offpathhistory.files.wordpress.com/2015/06/stars-and-bars-flag.jpg

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: pc1eszm 6/9/2020 12:07:40 PM (شماره 438496)

نسکار استفاده می شود سرگرم کننده تا زمانی که افرادی که از تاسیس آن می گذشت کمر به نوه های خود را. آخرین مسابقه من با حضور در این مسابقه کوین Hoffman برنده در آتلانتا درست پس از او در زمان بیش از دیل Earnhardt را سوار. نسکار تبدیل شده خود را به عقب بر پایه فن ساخته شده است که آن را به آنچه در آن امروز است. این فقط شواهد بیشتری از آن است.

18 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: edgar 6/9/2020 12:09:13 PM (شماره 438501)

همانطور که در پوستر #6 – پل است برای لغو ادارات پلیس. من که به نفع ما نیاز به تماس از سیاستمداران و افراد مشهور که در حال دفاع از BLM.

11 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: swarfer 6/9/2020 12:17:46 PM (شماره 438515)

تماشای تقریبا یکسان اتومبیل و تعویض درایور غیر قابل تشخیص آهنگ بارها و بارها در نهایت از دست من توجه پس از 50 سال است. بدون در نظر گرفتن نسکار شکوه روز بلند رفته است. مؤتلفه پرچم خواهد رفت درست مانند سیگار حمایت و اتانول رایگان مسابقه گاز. بیش از حد نرم و صاف مدل موی گوینده را انجام بخشی خود را و سقوط در خط. نسکار امروز است و بیشتر شبیه دیزنی لند, سکس با زن هموژن همزمان, trivialized. آنها درک نمی کنند آن نبود مسابقه از مردم واقعا به دیدن. این عینک از نیمه دیوانه مردان وحشی برخورد کردن رک و بی پرده کاملا بی پروا و خطرناک با سرعت کمی فکر عواقب نه به این دلیل که آن را به معنای چیزی است که نه به خاطر پول نیست و بیشتر به یک صنعت حرفه ای نیست برای یک محل در برخی قشنگ hall of fame, اما به دلیل آن را سرگرم کننده بود. RIP نسکار. دفن خواهد شد شما با CSA افتخارات.

14 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Newtsche 6/9/2020 12:54:24 PM (شماره 438560)

من بابا والاس نظرات با یک دانه نمک است.
او به نظر می رسد به جستجوی هر و همه دوربین های این چند روز گذشته.
هنوز مطمئن شوید که چرا او فکر می کند او یک ویژه صدا به گوش او نیست. نسکار می خواستم به شدت برای او به موفقیت او بسیار ماشین خوب تیم و حمایت کمی برای نشان دادن آن. او به تازگی خود را از دست داده اولیه حامی او اوقات تلخی بیش از یکی از این سیم کارت-مسابقه برگزار شد در حالی که آنهایی که واقعی بودند و نه در حال اجرا است. آنچه من شاهد در حال حاضر بدبینانه فرصت طلب و خود خدمت. او با استفاده از این اخبار است که با استفاده از او.

13 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: NYbob 6/9/2020 12:54:39 PM (شماره 438561)

سخت به استدلال می کنند با حکمت 26 ساله. من خوانده ام بابا به کتاب و او واقعا جالب نگاهی بر تاریخچه و نحوه دیگ ذوب آمریکا مشغول به کار و یا کار نمی کند پس از آن تاسیس. Nah من شوخی. او یکی دیگر از احمق, آموزش های تلویزیون و آمریکا سیستم آموزشی است که یک ابزار لیبرال ها برای حدود 60 سال است. آن را نمی کند زحمت بابا که هیچ trans رانندگان ؟ اگر این hotshot نشده زانو زد و در عین حال او خواهد شد. من دنبال ندارد و نسکار پس آنها را متوقف و با استفاده از اتومبیل های خیابانی و رفت به کن برای چراغهای جلو قرار دادی roundy دور اتومبیل های مسابقه. کرایسلر دیتونا فروش ویژه شد آخرین چیزی که جالب از نسکار جهان است. A. زیرا آنها تحت سلطه و B. چرا که مردم در واقع می تواند آنها را در خیابان. دیگر از گاه به گاه سطح مسیر شات دوربین به عنوان بسته ضربات من هیچ ایده چه چیزی است که اتفاق می افتد بر روی, بیضی. آنها می تواند در مسابقه Teslas در حال حاضر برای همه من می دانم. که ممکن است جالب برای یک مسابقه و یا دو.

9 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: earlybird 6/9/2020 1:37:35 PM (شماره 438613)

هرگز شنیده از او.

4 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: moebellini3 6/9/2020 1:41:55 PM (شماره 438620)

یکی دیگر از freakin دموکراتیک ادم احمق و ابله. هی بابا وجود دارد بسیاری از مردم احساس ناراحت کننده در شیکاگو این روزها با تمام تیراندازی و قتل. اتفاق می افتد در هر آخر هفته. هر گونه نظر در مورد آن. چگونه در مورد تمام شهرهای دموکرات ها در حال سوختن پایین. چیزی که این افراد احساس کمی ناراحت کننده است. و شما نگران در مورد پرچم. که حداقل از مشکلات ما است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: earlybird 6/9/2020 1:41:57 PM (شماره 438621)

#30 تقریبا من کردم. سازمان بهداشت? پس از آن من به عنوان خوانده شده. #29 را نمیفهمد بابا ، برای تلفن های موبایل مناسب برای من.

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Strike3 6/9/2020 2:08:36 PM (شماره 438652)

پیچ شما بابا. من هیچ محبت خاص برای Rebel Flag اما من نمی خواهد تحمل یک مرد از هر رنگ به من گفتن آنچه که من می تواند و نمی تواند انجام دهد چرا که این چیزی است که او دوست ندارد.

7 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/9/2020 2:18:53 PM (شماره 438662)

بعد چه ؟ خواهد نسکار تقاضا لباس کد ؟ اگر نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم وجود دارد خواهد بود که طرفداران آن را می پوشند. نگه داشتن در چیدن در زخم باز از نژاد پرستی. آن را فقط آن را بدتر می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/9/2020 2:21:42 PM (شماره 438664)

من ترجیح تعلیق شما بابا را نژادپرستانه و نگرش نسبت به یک حرفه ای است که مورد استقبال شما را به آغوش آن ورزش است. شما می دانستم که آنچه که شما روبرو می شوند زمانی که شما تبدیل به یک راننده حرفه بابا. در حال حاضر مقابله با آن است. آه و چگونه در مورد یک نام را تغییر دهید در حالی که شما در آن هستند. برای شما هیچ بابا.

3 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: WD40 6/9/2020 2:39:32 PM (شماره 438682)

من مطمئن هستم که نمی خواهم به راننده قرار می دهد که او را به دیوار.

3 نفر بود.


من واقعا واقعا نفرت که رمز دلقک
نسکار خم به عقب برای جلب رضایت این اقلیت و آن را هرگز به اندازه کافی
من عاشق ماشین های سریع تمام زندگی من است اما در حال حاضر نسکار است من لیست از چیزهایی که برای تماشای
و همچنین به عنوان nfl..nba..nhl…و mlb!
شرکت های بزرگ, هاردکور, تخت نیست برای من ندارد. هرگز زانو زدن!!!!!!

6 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Mad Dog 6/9/2020 2:53:39 PM (شماره 438691)

نسکار دیگر آمریکایی, ورزش, مرگ در تغییر از صحت سیاسی. اگر شما قوی معده به اینجا بروید و گوش دادن به نسکار جمهور و clueless در رانندگان جوان است. https://www.nascar.com/video/franchise/all-videos/nascar-president-steve-phelps-addresses-need-for-change/

2 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: chumley 6/9/2020 3:27:38 PM (شماره 438732)

یک راننده نسکار? به طور جدی ؟ آیا مالک می دانم که او است که ماشین ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: padiva 6/9/2020 3:40:47 PM (شماره 438756)

او یک پیشگامی (با عرض پوزش در مورد این دو معنی). او می تواند شکستن دیوار و یا او می تواند ساخت دیوار.
به نظر می رسد او می خواهد برای ساخت دیوار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: 3XALADY 6/9/2020 4:40:16 PM (شماره 438820)

من هرگز به دنبال مسابقه اما شاید آقای بابا می تواند برخی نگرانی برای تمام افرادی که در حال حاضر بدون شغل به رفتن به در این شهرستانها که در آن غارتگران سوخته, فروشگاه ها. همچنین آنهایی که در حال حاضر هیچ جایی برای فروشگاه در محله خود به این دلیل که فروشگاه های مواد غذایی سوزانده شد. شنیده ام یک کلمه در مورد آنها. و اگر من تنها سیاه و سفید در میان روروک مخصوص بچه ها, من فکر می کنم من می خواهم نوع نگه داشتن سر من و دهان من بسته.

2 نفر مثل این.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: جودی 6/9/2020 5:32:31 PM (شماره 438859)

نسکار با شکست مواجه خواهد شد مانند NFL, جایزه, نشان می دهد, روزنامه, مجله, هالیوود جعلی رسانه های….

3 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: coldoc 6/9/2020 6:03:26 PM (شماره 438898)

او مطمئن شوید که معتاد بود به یاد او توانایی رانندگی.

5 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: anniebc 6/9/2020 10:09:25 PM (شماره 439134)

خوب غم و اندوه! به طور جدی ؟ من پدر (و مادر من زمانی که پدر من نشده بود) استفاده می شود برای کشیدن مسابقه بازگشت زمانی که پلیس هرگز نشان داد و 57 Chevies بودند ، من در NC که در آن ریچارد خرده (پادشاه) و Intimidator بودند جنوبی خانواده سلطنتی به صورت سیاه و سفید و هند است. من رفت و هرگز به یک مسابقه در تمام زندگی من, اما من می تواند شما را به دیل در فرانکلین کانتی با freakin’ من چشم بسته است. شرم بر تقریبا به نظر می رسد سفید بابا. سکس با بابا, چگونه می تواند شما را بسیار احمق ؟

3 نفر بود.


پس من نمی توانم جزئیات DM با Ad Blocker من گوگل بابا برای دیدن آنچه که او مانند به نظر می رسد. به نظر می رسد پسر غش در طول مصاحبه. بابا باید یکی دیگر از انتخاب حرفه ای. به عنوان آنها می گویند “اگر شما نمی تواند اجرا شود و با سگ های بزرگ, اقامت در ایوان”

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de