Breaking: زن و شوهر که در دفاع از صفحه اصلی:’شایعه این است که ما در حال رفتن به تحت تعقیبدر مدت کوتاهی’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/14/2020 2:43:37 AM

علامت McCloskey صاحب خانه که در دفاع از خود سنت لوئیس خانه به تازگی از اراذل و اوباش بزرگ از تظاهرکنندگان گفت: فاکس نیوز روز دوشنبه که او excepts به “تحت تعقیب در مدت کوتاهی.” این بخش پس از St. Louis مقامات اجرای قانون خدمت یک حکم در McCloskeys اواخر هفته گذشته ضبط و تفنگ استفاده می شود که او به دفاع از خانه خود را. “پلیس شد واقعا بسیار حرفه ای و بسیار خوب” McCloskey گفت. “پلیس که آمد به صدور حکم جستجو بر ما آنها تقریبا شرمندگی. آنها نمی خواهید به وجود دارد. آنها کار خود را انجام. Patty می خواستم برای گرفتن یک عکس به سند آن


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Trigger2 7/14/2020 2:52:10 AM (شماره 477601)

آن را حل و فصل. اوباش و اراذل و اوباش حکومت وقتی که می آید به demonrat اجرا شهرها و ایالات متحده و آنها باید catered به در همه هزینه ها..

25 نفر بود.


G-d همه ما را نجات دهد. معترضان را شکست و از طریق یک دروازه بر روی مالکیت خصوصی و تهدید نه تنها آنها بلکه سگ خود را. من می خواهم که ماشه کشیده.

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 7/14/2020 3:43:41 AM (شماره 477629)

در حال حاضر پلیس در انجام شغل خود را ؟ فقط انجام شغل خود را ؟

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: seamusm 7/14/2020 4:14:49 AM (شماره 477643)

در حالی که genrally ناپسند به عنوان احمقانه حداقل این زن و شوهر می تواند نشان دهنده خود و صرفه جویی در مقدار زیادی از پول است.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Captleemo 7/14/2020 5:21:06 AM (شماره 477660)

جورج سوروس است بودجه مبارزات این رادیکال در سراسر کشور. چرا بر روی زمین نمی تواند او را متوقف کرده است ؟

37 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/14/2020 6:02:31 AM (شماره 477671)

سیاست خالص و زشت است. اکثر مسلح دیگر مالکان را انجام داده اند همان چیز و یا گرفته شده و حتی قوی تر اقدامات است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/14/2020 6:43:59 AM (شماره 477684)

پیدا کردن 12 نفر به محکوم کردن غیر ممکن خواهد بود.

11 نفر بود.


اول از همه #7 محاکمه اگر آن خواهد بود برگزار خواهد شد در درجه اول حزب دموکرات لیبرال چپ محل.
ثانیا آقای McCloskey به نظر می رسد به یک لیبرال متمایل به وکیل که در دفاع از کسانی که درگیر در علل است که ilk. وجود دارد فرصت خوبی است که گفت: “یک محافظه کار است که لیبرال شده است که حمله کردند” اعمال می شود در این مثال.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bassman 7/14/2020 7:01:17 AM (شماره 477695)

McCloskey احتمالا رای برای این سوروس حمایت کاری که در این صورت او می شود آنچه که او سزاوار.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JackBurton 7/14/2020 7:32:39 AM (شماره 477718)

من یک حرف خوب از یک خانم در ایرلند را تبریک گفت ما برای مبارزه علیه خشونت و بنابراین من فکر می کنم که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها بخواهند می توانند انجام چیزی. مشکل این است که اگر هیچ کس می ایستد و با پشتیبانی از آنها را اگر رسانه ها و انفجار آنها را من خود اشتغالی من خود خود من قانون شرکت اما چه می شود اگر من یک کارمند جایی ؟ اگر من آنچه من بود و من یک کارمند از هر کس دیگری من می شده اند کنسرو روز بعد. من خانواده ام را شده, کنسرو شده. هیچ کس تا به حال کار دوباره. این نوع از فشار اجتماعی است که نگه می دارد و مردم از ایستادگی و دفاع از خود را دارند و من فکر می کنم آن زمان برای مردم به های مختلف ایستاده است. در واقع ایستادن و برخی از خطر است. پاتریک هنری گفت: “give me liberty or give me مرگ’ و در حال حاضر همه ترس از دست دادن شغل خود.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Krause 7/14/2020 8:02:14 AM (شماره 477740)

متهم فقط برای برگزاری یک تفنگ را در خود مالکیت خصوصی ، حداقل ما در حال افشای برخی از این بی کفایت دا را و به نظر می رسد بسیاری از سراسر کشور است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 7/14/2020 8:10:33 AM (شماره 477748)

اگر آنها متهم این پرونده را به تمام راه را به SCOTUS.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/14/2020 8:14:39 AM (شماره 477753)

چه اسم خود را GoFundMe صفحه ؟

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Laotzu 7/14/2020 8:57:53 AM (شماره 477794)

ما شاهد میراث OJ دنباله. فساد و حاکمیت قانون را با توجه به هویت نژادی سیاست است.

12 نفر بود.


دا شهردار و جورج سوروس باید نام خود را در بسیاری از رقص کارت در حال حاضر. من تعجب می کنم اگر سوروس هرگز نور روز را می بیند یا او همیشه محبوس در املاک خود را/پناهگاه?

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/14/2020 9:34:04 AM (شماره 477834)

Re: شماره 7 و 8: اگر استخر منصفه است که تا حد زیادی از این شهر به نظر می رسد بد برای McCloskeys. من بازی یک وکیل در اینجا در L.com و فکر می کنم آنها را شکست اما در زمان و هزینه قابل توجهی. نه به ذکر است تهدید تهدید و آسیب است. صاحب خانه کابوس. آن وجود دارد در سیاه و سفید.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Vaquero45 7/14/2020 9:35:42 AM (شماره 477837)

McCloskey احتمالا نمی توانید صبر کنید به تیراندازی کرد. او می داند thst اقدامات خود را در راستای میسوری قانون است. او می داند که هر کیفرخواست و/یا بازداشت را به پایین پرتاب شد توسط قاضی دادگاه به عنوان به زودی به عنوان McCloskey وکیل باعث می شود یک حرکت به اخراج. McCloskey سپس می توانید سو دا در دادگاه مدنی برای خسارت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MuncsSister 7/14/2020 9:43:37 AM (شماره 477851)

#9, McCloskey بود در مصاحبه با Michael Knowles در هفته گذشته و اعلام کرد او یک زندگی طولانی جمهوریخواه و پشتیبانی نمی کند BLM. او شده است یک قربانی اطلاعات غلط کمپین و می خواستم برای روشن است که تا او گفت:.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/14/2020 9:46:48 AM (شماره 477856)

شما بخشی از مشکل و یا بخشی از راه حل است. افسران شما باید دستگیر دا را برای سوء استفاده از قدرت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: padiva 7/14/2020 9:56:09 AM (شماره 477869)

Mr & Mrs ساندویچ ژامبون

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/14/2020 10:27:26 AM (شماره 477925)

من امیدوارم که وکیل او آماده است تا فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر ‘سوروس-پرداخت شده-برای’ DA برای “مخرب دادستان” ناشی از کیفرخواست از این زن و شوهر در دفاع از خود را زیبا و اموال در برابر تجمع غیر قانونی (که آنها تا به حال هیچ مجوز برای مونتاژ!) که تجاوز به خود را محصور و املاک با استفاده از قفل دروازه که آنها شکست برای به دست آوردن دسترسی. همه اینها به راحتی prosecutable جنایات در عین حال او می رود بعد از گناه. نفرت انگیز است. ا دولت وکیل نیاز برای آغاز فوری تحقیقات از این سوروس دا ،

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 7/14/2020 12:03:06 PM (شماره 478021)

من شک دارم که این تا به حال به دادگاه می رود, اگر حتی یک کیفرخواست صادره. همسر ممکن است عبور حقوقی خط به ‘تهدید’ یا مشکلات مشابه با او بسیار بیمار توصیه تکان دادن کمی تپانچه در اطراف مانند یک کلاس درس اشاره گر و یا چیزی. من فکر نمی کنم که این رفتار خواهد بود و در همه خارج از خط. اما آزاردهنده است که نه منطقی است و برخی از امتیاز سیاسی را امتحان کنید تا منطق و قانون نخواهد بود
بسیار مورد استفاده در این فرایند است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de