مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/18/2020 3:45:57 AM

پیشاهنگی پسر از امریکا (BSA) برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت از اوایل روز سه شنبه پس از چند دهه از سوء استفاده جنسی مدعیان در یکی از بزرگترین سازمان های جوانان. این حرکت در زمینه دلاور دادگاه ورشکستگی توقف صدها پرونده های حقوقی پیمان امنیتی مواجه است که ادعا سوء رفتار جنسی توسط مردم در 110 ساله سازمان در طول سال است. سوء استفاده جنسی شهرک برخاستیم و تیره و تار پیشاهنگی پسر’ امور مالی, متحده با تصویب قوانین در سال گذشته تا قربانیان از پیش سوء استفاده می تواند شکایت برای خسارت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: pixelero 2/18/2020 4:04:04 AM (شماره 321893)

شوکه. که نمی بینم در آینده. با تشکر. رکس.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 2/18/2020 4:23:43 AM (شماره 321901)

تخریب کامل است.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: chumley 2/18/2020 4:44:54 AM (شماره 321907)

آن شرم آور است. آن را همیشه یک سازمان از انجمن. من هیچوقت اقامت در سراغ طولانی اما چند سال من در آن آنهایی که خوب بود; قبل از آنها تبدیل به شهرستان پیشاهنگی و محیط زیست پیشاهنگی.

50 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: HammerDax56 2/18/2020 5:34:34 AM (شماره 321914)

سمت چپ از بین می برد و همه چیز آن را لمس.

95 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 2/18/2020 6:51:08 AM (شماره 321946)

آن را تبدیل به یک کلیشه اما درست و خرس تکرار… دریافت بیدار شد. شکست.

38 نفر بود.


من حدس می زنم این طرح به ارسال جوان بیت کمپینگ با همجنسگرا شکارچیان یک انتخاب ضعیف است. بنابراین شگفت زده کرد! منظورم این است که همه کارشناسان گفتن ما هیچ همبستگی بین همجنسگرایی و پدوفیلیا رفتار!

53 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TLCary 2/18/2020 7:03:12 AM (شماره 321962)

من دن رهبر برای سال های سال رکس W. Tillerson تا به حال راه خود را. من که در آن نقطه من ترک. آن را یک “اطلس شانه ای بالا انداخت” تصمیم گیری است. تنها بود به آن را دریافت کند به آنچه در آن یک بار بود است اجازه دهید به آنچه که آن را تبدیل به مرگ.

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MSUDoc 2/18/2020 7:05:01 AM (شماره 321964)

سمت چپ هرگز ایجاد هر گونه موسسات بزرگ. آنها به سادگی نفوذ خوب و موفق مانند انگل ها و از بین ببرد.
آنها به ویژه خوار شمردن هر گونه ایده بالاتر اقتدار اخلاقی پس تنها چیزی که آنها عبادت و زندگی برای خود و شهوات دنیوی. RIP, BSA. من همیشه سپاسگزار تجربیات من به عنوان یک پسر پیشآهنگی. “طلایه دار است که قابل اعتماد و وفادار مفید و دوستانه و مودب و مهربان و مطیع, شاد, thrifty, شجاع, تمیز و احترام.”

67 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Periwinkel 2/18/2020 7:41:39 AM (شماره 321998)

که چگونه بسیاری از سال را با امضای این پیمان عمل با موفقیت قبل از همجنسگرایان اجازه می دهد برای تبدیل شدن به دیده بانی کارشناسی ارشد? چه مدت آن را برای همجنسگرا پدوفیل را بیش از ؟ وجود دارد یک درس در اینجا جایی. ما آن را پیدا کنید….تا کنون ؟

50 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 2/18/2020 7:50:21 AM (شماره 322013)

داشتن آمده از یک خانواده پدر و مادر تنها در اوایل 60s من می توانم بگویم ارتباط من با پیشاهنگی پسر و مشغول به کار در یک پیمان کمپ تابستانی برای 6 سال بود که بیشتر به زندگی من تغییر برای بهتر از هر چیزی که در آن زمان. این یک متاسفم بعد برای من.

41 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Muguy 2/18/2020 7:52:44 AM (شماره 322015)

و پس از این آمده است به تصویب– در روح حتی handedness که حمله به دختر پیشاهنگی برای مسائل مشابه ،

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/18/2020 8:06:30 AM (شماره 322030)

تغییر نام به” ؟ پیشاهنگی”

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Mekkkk 2/18/2020 8:19:03 AM (شماره 322039)

بسیار غیر منتظره..

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: dovestar 2/18/2020 8:47:06 AM (شماره 322071)

ممکن است من پیشنهاد می کنم نیروهای سنت جورج به عنوان یک جایگزین.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: noreaster 2/18/2020 8:48:34 AM (شماره 322075)

بیشتر از آنچه که آنها در حال برخورد با سوء استفاده از چندین دهه پیش است. من فکر می کنم افغانستان انجام بسیاری را امتحان کنید و جلوگیری از هر گونه آینده ، پسر من را از طریق رفت پیشاهنگی 10 سال گذشته یا بیشتر. آنها بسیاری از قوانین در محل برای جلوگیری از این اتفاق عمدتا بدون بالغ همیشه تنها بودن با یک بچه است که خود را نمی. جلسات و سفرهای کمپینگ در حال لغو هنگامی که پدر و مادر نمی داوطلب برای شرکت و ارائه آن پوشش. آن است که یک سیستم خوب به دنبال. ما خوش شانس بودند و حال و سربازان رهبر و یک تعداد انگشت شماری از پدر و مادر است که به طور منظم داوطلب وقت خود را (نیروهای نظامی از حدود 50 کودکان و نوجوانان). کسی که باعث وحشت زده احساس شد از نزدیک تماشا کردند. برخی از سیاست ها و تغییرات است که آمار پیشاهنگی در چند سال گذشته موضوع دیگری است در دسترس نباشد. نیروهای نظامی می تواند بسیار احساس های مختلف از یک جامعه به آینده. آیا نمی دهد تا بر روی آنها و در عین حال شما ممکن است یک خوب نیروهای نظامی در جامعه خود را.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 2/18/2020 8:51:02 AM (شماره 322077)

ظاهرا این فرمول از اجازه دادن به نیروهای نظامی همجنسگرا رهبران یک دسته از پسران به جنگل نمی کند تبدیل به یک طرح کسب و کار خوب. آنها سزاوار به زیر بروید و اجازه دهید دقیق سازمان وظیفه سراغ آموزش.

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: globalwarmer 2/18/2020 9:03:25 AM (شماره 322088)

دریافت به خواب رفتن را شکست.

6 نفر بود.


1) هر چیزی را بیان خوبی اخلاق و ایمان و زندگی سالم مهارت های حمله چپ شغال. 2) چپ شکارچیان اساسا مجاز – بلكه جشن – به عنوان آنها به طور سیستماتیک هدف یک موسسه زیرا آنها طمع به چیزی داشتن یک جمعیت از قربانیان بالقوه خواهد شد که دور از دوربین و چراغ پدر و مادر و نظارت. آنها سپس برنج گردن به ادعا می کنند که مانع از این عمد شکار است ‘تبعیض است.’ اگر درست است پس خزانه و سیستم های امنیتی ‘تبعیض’ در برابر سارق مسلح بانک. 3) آنها در نهایت خواهد شد به ناچار کمک خود را به تباهی رهبری سازمان هدفمند. رهبری را به طور معمول تلفیق کمک و معاونت در جرم پدوفیل با برخی از عجیب و غریب, صورت پذیرش و یا برابری.

17 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: FunOne 2/18/2020 9:09:26 AM (شماره 322094)

#15 درست است. اکثریت قریب به اتفاق از سوء استفاده جنسی ادعای درگیر حوادث است که در زمان قبل از پیشاهنگان’ باز کرد تا به عضویت همجنسگرا. برای برخی از دلیل ادعا می کند می تواند ساخته شده توسط کسانی که “به طور موقت فراموش شده” که آنها مورد آزار قرار گرفته بودند در 25 سال پیش و در حال حاضر آنها ادعا می کنند به یاد داشته باشید که خود را Scoutmaster یک درنده جنسی. این Scoutmaster البته در حال حاضر آن را مرحوم و نمی تواند در دفاع از خود است. به نظر می رسد هیچ اساسنامه محدودیت ها در این نوع ادعا می کنند. اگر شما در پیشاهنگی پسر و شما می خواهید به ادعا می کنند که یک فرد بالغ رهبر است که مرحوم آزار جنسی شما در طول یک campout حتی اگر آن را فقط یک رویا, شما هم می توانید پول نقد در کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام. سراغ باقی می ماند یک سازمان بزرگ برای جوانان, و من امیدوارم که آن را برای بقای این کار را با حداقل آسیب. آن را ترویج شخصیت شهروندی و جسمی و اخلاقی تناسب اندام–کیفیت است که هر گونه محافظه کار باید تایید. یک سازمان با میلیون ها نفر از داوطلب رهبران در طول تاریخ آن است که محدود به چند بد مردم در صفوف آن است. مانند اسلحه-مناطق آزاد جذب بورس پیشاهنگی پسر هستند و یک هدف برای پدوفیل به دنبال دسترسی به پسران جوان. همه از این با وجود غربالگری پادمان و مورد نیاز جوانان-حفاظت آموزش. من نمی خواهد من به نوبه خود در یک نهاد که چراغ در زندگی من–یک سازمان است که در سوگند خود نیاز به: “من افتخار من بهترین من انجام خواهد داد برای انجام وظیفه به خدا و کشور من است”.

15 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/18/2020 9:23:41 AM (شماره 322106)

پشت در ایلینوی ما BSA سازمان بود که در حزب جمهوری خواه لیک کانتی خوبی بود و پر بود از رهبران بزرگ نه به ذکر است کسانی که از ما بچه ها که از طریق صفوف افزایش. هر دو از پسران اختصاص داده شده برخی از جوانان خود را در سال سراغ من قرار داده و در زمان من به عنوان یک رهبر. اما پس از آن چیزی اتفاق افتاده است و این درحالیست همه جا آلوده شد با اشتباه رهبری است. سخت به توضیح دهد, اما آنها به نظر نمی رسد در کنترل زندگی خود را, اجازه دهید به تنهایی و انتظار می رود آنها را به رهبری پسران که با تکیه بر آنها برای راهنمایی های خود را. به نظر من سازمان نابود شد چپ رهبری آورده است که خود سوء استفاده راه با آنها. چه گریه شرم این همه اتفاق افتاده است.

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 4freedom 2/18/2020 9:28:26 AM (شماره 322112)

من رفتن به یک نظر اما به نظر می رسد مانند آن را به خوبی پوشش داده شده در اینجا LOL. همجنس باز خراب کردن یک سازمان خوب و غم انگیز.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/18/2020 9:40:11 AM (شماره 322125)

وجود اشراف در پیشاهنگی تا در دفتر آن را در زمان بیش از. رکس باید قطع سر خود را در شرم. بقیه از او قطع می تواند در تمثال.

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: donnaclaire 2/18/2020 9:50:47 AM (شماره 322136)

اول شد leery BSA دهه پیش زمانی که من پسر پیوست Cub Scouts. ندارد مقدار زیادی از پول, اما وجود دارد بسیاری از چیزهایی که (official BSA موارد) این سازمان توصیه ما هر دیده بانی ‘باید’ دارند…..این جفت جوراب که کراوات روسری که باد و همچنین این جفت ساکس, این ابزار که ابزار این پیراهن این شلوار و غیره. لیست طولانی بود! من فکر می کردم حتی در آن زمان آن را ‘کسب و کار’ استفاده از مشتاق, بچه ها و پدر و مادر. من می دانم که بسیاری از چیزهای خوب اتفاق افتاده است بیش از حد, اما که بود ‘منفی’ – حداقل برای کسانی که نمی توان همه موارد مورد نیاز.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Texas544 2/18/2020 9:53:49 AM (شماره 322140)

هی بیدار کلیساها … شما بعدی هستند.

11 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/18/2020 9:58:13 AM (شماره 322146)

غم انگیز است که به سازمان دیده بان هر روز در همه جا برای شکارچیان جنسی. پیشاهنگی پسر از امریکا شد, آخرین قربانی است. امیدوارم دیگر پسران باشگاه ایجاد خواهد شد و امیدوارم آنها می توانند در این شکارچیان ، هر دو برادر من و من در پیشاهنگی پسر برای چندین سال. پدر استاد پیشآهنگی. یک شب یک گی طلایه دار رهبر آمد به ما جلسه هفتگی کاملا اعلام نشده. این نخستین و آخرین نشست. مسن پیشاهنگی روشن ساخته است او ممنوع است. پدر در آنجا ماند و از آن اعتماد ما بچه ها را بهتر می دانند. اکثر بچه ها از قبل می دانستند که او بود و می خواست چیزی برای انجام با او. او می خواست به جدید خود را “بهترین دوست”. پدرم پرسید در مورد آن سال بعد. او به من گفت پسر پیشآهنگی سازمان اصرار داشت که من پدر او اجازه حضور در جلسه ما و دست خود را تا حد زیادی گره خورده است. این همه در حدود 40 سال پیش. نمی دانم چگونه این امر به نوبه خود امروز.

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/18/2020 10:14:50 AM (شماره 322169)

پیشاهنگی پسر از امریکا ملاقات آن مرگ با سیاسی صحت برای همه باز نیست و این نشان از تعصب. اجازه دادن به دختران پیوستن به ‘پیشاهنگی پسر’ آخرین کلش از آن بود طبیعی است که پدوفیل تولید خواهد بود به سازمان است. که همه را شامل بود BSA گناه داره.

9 نفر بود.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: در واقع 2/18/2020 10:21:04 AM (شماره 322176)

بله اما حداقل همجنسگرایان احساس می تواند برابر با مردان است. من یک دیده بانی و یک دستیار Scoutmaster. چه خواهد بنیانگذار خداوند بادن-پاول فکر می کنید ؟

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/18/2020 10:51:27 AM (شماره 322214)

پیمان پاره پاره می شود و برای به استثنای همجنسگرایان از رهبری و همزمان می شود شکایت کرد که دریافت تعرض توسط همجنسگرایان که نباید وجود داشته باشد در وهله اول. و بزرگترین مشکل در این است که وکلا و ترس از رسوایی و پوشش در تمام سطوح.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: bighambone 2/18/2020 11:12:09 AM (شماره 322248)

پیشاهنگی پسر از امریکا اساسا متعهد نهادی خودکشی زمانی که آنها در زمان یک موقعیت ضعیف و اجازه همجنسگرا pederasts به دست آوردن جای پایی در بسته توله پیشآهنگی و Boy Scout Troop سطوح با دسترسی مستقیم به پسران جوان در موقعیت های که در آن آنها می توانند به راحتی اقدام به یا تجاوز به هر پسر آنها تصمیم به داماد و هدف است. من یک پسر که به دست آمده رتبه عقاب دیده بانی. نیروهای نظامی ما در ارتباط با رهبری می شد تقریبا به طور انحصاری توسط بزرگسالان رهبران بودند که پدران پیشاهنگی پسر در نیروهای نظامی. یک زمان بازگشت و سپس در سال 1990 من باد که پسر بودند و صحبت کردن در مورد یک فرد بالغ رهبر دیگر از یک دیده بانی است که ممکن است تا به حال تماس جنسی با یک پسر یا پسر. وقتی که من رفتم به رهبر محلی طلایه دار شورا و خواسته او را به نگاه به این وضعیت شما فکر می کنم که من تا به حال طاعون و او نمی تواند من را از دفتر خود را به زودی به اندازه کافی. با نگرش که من می توانید ببینید که چرا طلایه دار سازمان است که در حال حاضر در رسیدگی به ورشکستگی.

8 نفر بود.


پاسخ 30 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 2/18/2020 11:45:31 AM (شماره 322301)

زمانی که من مشغول به کار بود و بخشی از کارکنان مدیریت که مصاحبه داوطلبان عقاب دیده بانی موفقیت در رزومه کاری بود که همیشه یک افزایش در ذهن من است. Cryin’ شرم آور است.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: joew9 2/18/2020 11:58:17 AM (شماره 322310)

برای چندین دهه و شاید بیش از یک قرن پیشاهنگی پسر به رسمیت شناخته جاذبه های پدوفیل برای سازمان خود را به طوری که آنها ساخته شده است یک قانون است که همجنسگرایان کاملا نمی تواند درگیر. حتی با این که آنها هنوز هم تا به حال به خود گارد برای گاه به گاه عمیق گنجه همجنسگرا. سپس از سمت چپ شروع به مبارزه با پیشاهنگی پسر عمدتا به دلیل ترک عمیق misandrist اعتقادات به علاوه یک نفرت از فلسفه خدا و کشور است. سپس به راحتی گی چیزی که آمد به طوری که آنها استفاده می شود دادگاه به زور در گی گروه رهبران. در حال حاضر پیشاهنگی پسر در حال ورشکستگی است که آنچه سمت چپ همیشه می خواستم. به طور مشابه کلیسای کاتولیک تا به حال قوانین سختگیرانه در برابر کشیش گی. اما در حدود سال 1960 این قوانین پرتاب شد و در حال حاضر کلیسای کاتولیک مملو از همجنسگرایان زن و پرونده های حقوقی. چپ می خواهد کلیسای کاتولیک به پایان است و همواره هدف خود را. به طور مشابه در طول تاریخ نیروی دریایی جهان شناخته شده بود و مملو از همجنسگرایان. بنابراین ارتش شروع به ساخت قوانین در برابر همجنسگرایان. اما در حال حاضر سمت چپ برنده است و نظامی است که یک بار دیگر پر از همجنسگرایان. داستان های مصنوعی که در حال حمله را به ندرت اخبار. آنها فقط بی سر و صدا ترک به عنوان انجام بسیاری از من جوانتر بستگان و دوستان خود.

6 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Saryden 2/18/2020 12:58:43 PM (شماره 322375)

بهتر است نگاهی به بزرگ برادران و خواهران.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: SALady 2/18/2020 1:16:38 PM (شماره 322393)

پیشاهنگی پسر خودکشی زمانی که آنها مجوف به گی-stapo مطالبات چند سال به عقب. آنها رفت و از میهنی و اخلاقی سازمان به عنوان یکی دیگر شکست خورده PC آزمایش در فقط چند سال. آن شده است یک مرگ تدریجی اما امیدوارم این را قرار داده و آنها را از بدبختی خود را. همه من می دانم این است که پس از سال ها از کمک به آنها و خرید خود را cruddyy پاپ کورن آنها هرگز دیدن یکی دیگر از پنی از خانواده من!!!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: udanja99 2/18/2020 1:20:25 PM (شماره 322400)

#11 دختر پیشاهنگی بودند با حمله به سمت چپ چند دهه پیش و در حال حاضر این سازمان است همه چیز در مورد فمینیسم مساحقه و سقط جنین. من نمی خرید هر یک از کوکی ها خود را برای حداقل 20 سال است.

6 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/18/2020 1:22:46 PM (شماره 322405)

طلایه دار شعار: “آماده باش”…. برای چه ؟ هاردکور? Libtard دعاوی دارد ؟ یکی دیگر از توده ای از لیبرال دونگ
چپی خراب کردن همه چیز بر روی هدف..
انحرافی bastids!

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: ONEPATRIOT 2/18/2020 2:56:52 PM (شماره 322501)

آکادمی نظامی قرار می گیرد اهمیت زیادی سراغ به خصوص عقاب رتبه.
حدود 90% از WP کلاس واجد شرایط…اگر یک cand به دست آورده و بسیاری از مدالها شایستگی. بیشتر اعتقاد دارم. غمگین..

2 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: bobmadison 2/18/2020 4:56:44 PM (شماره 322632)

فقط قدیمی از مد افتاده گناه است. شیطان است که در قلب همه گناه. رومیان فصل 1…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: smak90 2/18/2020 5:47:28 PM (شماره 322676)

واضح بود آنها تجاری در قللک زمانی که آنها مرتهن Philmont چند ماه پیش. واقعا غم انگیز زمانی که به کسی اهدا هدیه ای باور نکردنی از چند دهه پیش و زمان org فقط می تواند آن را از ما می دانیم که بانک خواهد شد و در نهایت آن را خود. پسر من در حال حاضر در عقاب و به احتمال زیاد یکی از آخرین گروههای پیشاهنگی گرفتن برای رفتن به Philmont در این تابستان. بسیار غم انگیز است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: DVC 2/18/2020 6:21:15 PM (شماره 322721)

این بود که راه اندازی از ابتدا. و رکس Tillerson یکی از آنهایی که این مجموعه در حال حرکت است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im