Boom! رئیس جمهور تهمت وعده به ثبت نامیک مدیر اجرایی به منظور ایجاد یک”گسترده عمومی پارک” با مجسمهبزرگترین آمریکایی است که تا کنون زندگی می کردند! (تصویری)

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/4/2020 2:04:59 AM

رئیس جمهور تهمت تحویل فراموش نشدنی سخنرانی در شب جمعه در پارک ملی کوه راشمور در داکوتای جنوبی.رئیس جمهور تعریف زمان نبرد بین خوب و شرارت در آمریکای امروز است. رئیس جمهور تهمت قول به دفاع از آمریکا و قهرمانان آن و تاریخ آن است.این در حالی است که دموکرات ها نذر به پاره کردن مجسمه بازنویسی تاریخ و پال خواستار قطع بودجه دولت ، رئیس جمهور تهمت تخلیه در خشونت کنون جنبش چپ است که wreaking ویران در امریکا امروز از ساحل به ساحل.در نتیجه گیری سخنان خود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد یک فرمان اجرایی برای یک مجسمه باغ!


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 7/4/2020 7:16:52 AM (شماره 466428)

در واقع — – نه مانند یک ایده خوب است. مدیریت این دولت “باغ” – مانند همه اشخاص که لازم نیست که برای کسب سود به ادامه وجود داشته باشد – – ناچار خواهد شد گرفته شده توسط کمونیست ها. و commies باید اولویت های خود را به عنوان به که مفتخر است به عنوان یک قهرمان. مجسمه جورج واشنگتن حذف خواهد شد – – و یک مجسمه از Saul Alinsky خواهد شد را در خود جای داده است. ببخشید – – این یک ایده خوب نیست.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/4/2020 7:40:51 AM (شماره 466445)

این یک ایده فوق العاده در تئوری است. در عمل, این امر لزوما باید به یک پارک ملی تحت کنترل این گروه. نتیجه آن خواهد بود به روی همه باز; عاشقان و متنفر. ساخت کپی از سقوط مجسمه ها و محل آنها را در یک موزه برای پذیرش پرداخت.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HotRod 7/4/2020 8:57:59 AM (شماره 466509)

عزیز اوباما و هیلاری: اگر تلفن, حلقه, شما می دانید, آن را به من!
DJT

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/4/2020 9:20:39 AM (شماره 466523)

پس از همه در امریکا است که در حال حاضر یک “قهرمان” این باعث خواهد شد بسیار مشکل است. چه کسی را انتخاب می کنید ؟ که بزرگترین? این نوع از مسائل.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/4/2020 9:23:21 AM (شماره 466529)

یک سالن مجسمه به مردان مشهور از جمله, جنوب, جنگ داخلی ژنرال. من باور نمی کنم یک پارک در فضای باز کار می کنند. رئیس جمهور تهمت را به بیش از حد بسیاری از پانوشت به منظور اجرایی مانند خرابکاری و متنفر است که وارد خواهد شد شات در سایت BLM و Antifa حفظ کردن وجود دارد بیش از حد بسیاری از crazies در خارج وجود دارد برای مبارزه با تا حزب دموکرات رسما مرده و از بین رفته اند.
این نشاط بخشی و برای تلفن های موبایل خوب است اما این امر می تواند موفق باشد ؟

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: padiva 7/4/2020 9:26:06 AM (شماره 466532)

لطفا قرار ندهید و آن را در DC, NY, CA, NJ, MN, MI و یا.
قرار داده و آن را در جایی با مقدار زیادی از زمین خالی. درست مثل دیزنی جهان برنامه ریزی شده بود برای زمین های خالی از اورلاندو. گردشگری رشد در اطراف دیزنی جهان.
آنچه ما باید به آن تماس بگیرید ؟

2 نفر مثل این.


این است که واقعا یک ایده خوب است. بیایید نگه داشتن بحث ساده است. که مجسمه قرار داده خواهد شد در باغ ؟ جیمز بوکانان یا فرانکلین پیرس? هر رئیس جمهور از جمله های مورد علاقه خود را? هر رئیس دادگستری? رئیس خانه ؟ چه استاندارد برای گنجاندن? یا آیا ما یک پنل 24 عیار مردان و زنان از دولت و دانشگاه…75 درصد سالانه رای گیری می شود “بزرگترین آمریکایی” و یا دو در…مانند بیس بال از شهرت. چه تعریف و عظمت و اجازه دهید به تنهایی رتبه بندی در میان بزرگترین? این کاربی روی آن نوشته شده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/4/2020 9:50:41 AM (شماره 466560)

توافق با بالا پست….یک ایده خوب نیست. در حال حاضر وجود دارد اولویت های دیگر. به آن نیاز دارد بیشتر فکر می کردم. شاید یک موزه یاد بسیاری از آمریکایی ها و کمک به آنها. هیچ مجسمه. این امر می تواند یک محل عالی برای بازدید و آن را ندارد به در واشنگتن, DC. چگونه در مورد داکوتای جنوبی?

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/4/2020 10:09:39 AM (شماره 466584)

کاملا درخشان است. تجلیل رئیس جمهور برای امضای مجسمه باغ EO.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: پوسته 7/4/2020 10:17:51 AM (شماره 466599)

در اینجا چیزی است که من در مورد این ایده.
آن را به درخواست تجدید نظر به کسانی که به طور کلی نمی سیاسی اما به وحشت انداخته هتک حرمت آنها در حال دیدن در کشور است.
Ldotters منحصر به فرد هوشمند و آگاهانه اما اکثر مردم نمی در نظر گرفتن چیزهایی که به عنوان دقت به عنوان ما در اینجا انجام دهید.
اگر تنها یک ژست نمادین من فکر می کنم این کار به او رای است و این بسیار بسیار مورد نیاز در حال حاضر.
Pandering? شاید. اما در این مرحله من می تواند مراقبت کمتر است.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rama41 7/4/2020 10:26:24 AM (شماره 466613)

دانستن چگونه مطبوعات بازی خواهد کرد این, من آرزو می کنم او می خواهم شامل فردریک داگلاس و جورج واشنگتن کارور.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/4/2020 10:43:59 AM (شماره 466630)

مجسمه پارک حتی نمی باید اتفاق می افتد. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر به دست آورد. او همه شما مردم توزین بر این در بخش نظرات. تضمین می کنم که مغلوب ساختن پیشی جستن مجسمه پارک پیشنهاد ایجاد حداقل 100 میلیون مکالمات برخی از نرم افزار-و برخی از باهم.
اما در این مرحله مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده از نور لیزر چراغ قوه برای منحرف کردن اذهان همه و علت آنها را به متوقف کردن و بحث در مورد آن. و مکالمات ناچار خواهد شد به نوبه خود به مخالفت و محکومیت BLM و Antifa, پاره کردن امریکا مجسمه است که آنچه او می خواست اما نمی آن را می گویند. او شما را به آن می گویند.
مغلوب ساختن پیشی جستن فقط کنترل مکالمه.
مجسمه پارک نیازی به مورد آمده است.
باهوش 4-D شطرنج

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/4/2020 11:02:25 AM (شماره 466662)

من نفرت را به آن می گویند اما کلمه “قهرمان است به عنوان بیش از حد در حال حاضر به عنوان کلمه” نژادپرست است.’ مردم به انجام شغل خود را مانند آتش نشانی و پلیس و معلمان و کارکنان بهداشت و درمان در حال تمام قهرمانان در حال حاضر. به عنوان مثال آمریکا و مسافت های طولانی کامیونداران. وجود دارد نه به اندازه کافی زمین مناسب همه آنها را در. ما واقعا نیاز به مجسمه های ما نیاز به تاریخچه آموزش داده شود تا نسل های آینده بدانند که این قهرمانان هستند.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 7/4/2020 11:06:31 AM (شماره 466668)

بدیهی است که دیگران نمی داشتن این مشکلات اما این دومین بار است که من سعی کردم به خواندن یک دروازه راه دانشمند مقاله و حتی پس از برخورد به ادامه بدون غیر فعال کردن دکمه, من نمی تواند پایین به خواندن مقاله. آن است که بسیار خسته کننده است. قطعا وجود دارد بهتر است در سایت های که از آن برای دریافت مقالات. RedState یکی شدن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/4/2020 1:16:22 PM (شماره 466850)

من با #12 تهمت کاهش یافته و کاملا استارت مکالمه. مردم خواهد بود صحبت کردن در مورد چه کسی چه کسی است. که نیاز به صحبت کردن در مورد فرد زمان خود و اعمال خود را. تاریخ آمریکا بحث خواهد شد و بحث به جای یک طرفه چپ تبلیغاتی طراحی شده برای تعطیل کردن بحث. این enemedia دیگر کنترل “روایت”. در این تابستان ما خواهد بود صحبت کردن در مورد آمریکا بزرگ زنان و مردان را ساخته اند که این سرزمین افسانه ها. متحده خواهد ساخت و در این مورد پارک به واقع در درون مرزهای خود را تکریم صفحه اصلی-وزارت امور خارجه غرور برای ساکنان خود را. اگر سابقه تدریس نمی شود و در مدارس آن را تدریس خواهد شد از پشت تریبون ریاست جمهوری. شب گذشته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن لفظی آتش بازی آغاز شده براش آتش سوزی از آزادی در ذهن آمریکایی ها. MAGA:KAG!

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Saryden 7/4/2020 1:51:25 PM (شماره 466905)

من تحت whelmed همه پاسخ ها به جز #15. من فکر می کنم آن را یک ایده عالی است و باید آن را در سطل من لیست را ببینید. Pres. DJT است که یک وطن پرست آمریکایی قهرمان و نابغه است. TG برای DJT

7 نفر بود.


چگونه در مورد اگر ما نگه داشتن و حفظ تمام مجسمه ها که ما را ؟

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de