بولتون رعد یک بارحقوقی حملات رعد و برق دو بار

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: StormCnter, 6/21/2020 4:40:21 AM

جان بولتون آرمان به انتشار 500 صفحه از آنچه گزارش شده است nonstop jeremiad در برابر آن شخص در دفتر بیضی چهره های شیب دار حقوقی مانع: سال 1980 تصمیم دیوان عالی کشور در Snepp v., ایالات متحده است. فرانک Snepp یک عامل CIA بود که صرف 1968 در ویتنام سال است که در آن آمریکا هفتگی تلفات به اوج خود رسید. در سال 1977 Snepp چاپ خاطرات از آنچه که باید ناراضی ترین تور حتی با استانداردهای زمان جنگ. با عنوان یک فاصله زمانی مناسب و معقول از آن فرار برخی از 600 صفحه است. آن پایان نامه در یک کلام این بود که امریکا ساخته شده زشت خروج از ویتنام, رها کردن متحدان آن دانستن که ویتنام شمالی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: planetgeo 6/21/2020 6:39:54 AM (شماره 451570)

این “stache” باید کمرنگ در بیشتر راه بیش از یک.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Krause 6/21/2020 7:30:04 AM (شماره 451589)

برای تلفن های موبایل مانند هیچ کس دوست دارد Bolton هر بیشتر. او ممکن است نیاز است که کتاب درآمد برای زندگی در.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: gwholmessr 6/21/2020 7:59:58 AM (شماره 451611)

مقاله چپ من اشتباه است. تا به حال نشت در حال حاضر رخ داده است ؟ اگر چنین نیست و او تا نهر بدون دست و پا زدن?

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/21/2020 8:25:37 AM (شماره 451627)

بولتون در مورد به دریافت سبیل خود را مومی. چه احمق!

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bpl40 6/21/2020 8:34:56 AM (شماره 451636)

بولتون بود که پس از قدرت در یک سطح او نمی تواند از دست. استفاده می شود به مانند او. اما در حال حاضر من می دانم آن را عمدتا به این دلیل که چپ از او متنفر بودم. را ندارد PDT طولانی خود را اندازه گیری.

43 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/21/2020 8:37:11 AM (شماره 451638)

بولتون باید بخوانید تا کمی در مورد بندیکت آرنولد…..که او نیز خیانت به مردم که مورد اعتماد او …و فکر کردم او تا به حال “تغییر طرف” برای یک معامله بهتر…اما استرالیایی درمان او را مانند روز پیر سگ تلخه….او هرگز خود احترام…و درگذشت یک به عنوان یک تلخ friendless و احساساتی در لندن….نام خود را برای همیشه لطفا برای رنگ آمیزی …….sic semper خائن

41 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/21/2020 8:48:00 AM (شماره 451649)

این کتاب اقدام به عهد به بولتون نفس و به طوری کور آن را به هم نمی شناسد و یا نمی مراقبت در مورد خطر که در آن او قرار داده خود را. به علاوه وجود ندارد رفتن به مخاطبان خود کتاب. محافظه کاران را اجتناب از آن است. برخی از لیبرال ها آن را به دلیل آن disses مغلوب ساختن پیشی جستن اما آنها نفرت بولتون خیلی علاقه وجود دارد یا نه. بولتون گرفتن خود را در 15 دقیقه از شهرت در تبلیغات TDS رسانه ها اما او را مسموم خود را برای هر گونه اهداف سیاسی. او همیشه به عنوان یک توپ سست و در حال حاضر او در حال غرق شدن است با به توپ بستن به گردن او. بولتون آموخته اند که باید یک درس از فلین. سیاسی در دادگاه ها می تواند تند و زننده و فلین چیزی نمی اشتباه. بولتون انجام داد. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب Bolton می تواند به جلو نگاه به حداقل 4 سال از جهنم. چقدر احمق است که این مرد ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/21/2020 9:23:13 AM (شماره 451687)

آقای شیر بولتون پا کرده است در آن زمان بزرگ.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/21/2020 9:37:37 AM (شماره 451708)

مواد طبقه بندی شده می تواند به دو شکل.
1. به طور مستقیم طبقه بندی شده توسط شخص/آژانس که صاحب اطلاعات است.
2. جمع بندی این است که در بسیاری از موارد است که به طور معمول در طبقه بندی نشده صورت گرفته در مجموع در نظر گرفته طبقه بندی شده. مثال دوم: استقرار نیروهای نظامی مشترک دانش اضافه کردن در کجا و به همین دلیل در حال حاضر آن را طبقه بندی شده. این کار که بولتون به حال تحت پوشش بی شمار اگر مسائل آن بدون شک او تا به حال دسترسی به تعداد زیادی از قطعه از اطلاعات گرفته شده و در مجموع طبقه بندی می شوند. من مطمئن هستم که تکبر را بهتر از او و او را در دردسر جدی برای انتشار اطلاعات طبقه بندی شده بدون توجه به چگونه آن را طبقه بندی شده است.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/21/2020 9:38:53 AM (شماره 451710)

بولتون دیده است دموکرات دور با بدتر بنابراین او نمیفهمد او را بیش از حد. مشکل این است که او نه یک دموکرات در ایستاده خوب و نه او در ایستاده خوب با جمهوری خواهان. دموکرات ها و ضد Trumpers ممکن است خوشحال به تند و زننده بگویید-تمام کتاب را به استفاده از در برابر رئیس جمهور تهمت اما که نمی خواهد کمک به بولتون.

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/21/2020 9:42:15 AM (شماره 451714)

این stache نیاز به کسی تکان شدید و سخت آن را توسط ریشه.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/21/2020 9:53:00 AM (شماره 451725)

بولتون هرگز اتهامات; هرگز فراموش زندان زمان. دولت حرکت خواهد کرد برای به دست گرفتن هر گونه سود/حق امتیاز و در بدترین حالت. آسیب یعنی افشای هر گونه طبقه بندی شده و شرم آور طبقه بندی نشده, مسائل, انجام شده است, مدرن مشکل ارائه شده توسط آنی در طبیعت مدرن چاپ و نشر در شبکه است. حدس من این است که وجود دارد نزدیک به صفر طبقه بندی اطلاعات و تعداد زیادی از شرم آور…که همیشه مشکل بزرگتر است.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: griddog1 6/21/2020 10:19:20 AM (شماره 451747)

“ترس از خداوند است به نفرت evil: غرور و arrogancy و راه بد و سرکش دهان انجام بدم.” ضرب المثل ها 8:13.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Arby 6/21/2020 10:28:02 AM (شماره 451758)

من شنیده ام برخی از ‘bombshells’ از بولتون کتاب و صدای آنها بیشتر شبیه ladyfingers. معتبر مردم می گویند که اتهامات ساخته شده از پارچه کل. من فکر می کنم شما می توانید انتقاد DJT برای استخدام یک نومحافظه کار مخالف به چه DJT وعده داده شده به انجام, اما اتهامات گزارش شده از بولتون کتاب باید نگه دارید توجه عمومی برای حدود یک دقیقه و نیم. هنگامی که ‘هرج و مرج’, ‘بی’ ، و غیره. همه ترجمه آنها اغلب به معنی ” او نگاهی به من مشاوره و انجام آنچه که من می خواستم او را به انجام است.’

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: earlybird 6/21/2020 11:23:37 AM (شماره 451832)

قاضی فکر می کردم که بیش از حد بسیاری از کتاب ها در حال حاضر “در خارج وجود دارد برای جلوگیری از انتشار آن, اما اندرز او به بولتون تا به حال به scaed این bejeepers از او. قاضی یک پرونده برای تحت پیگرد قانونی قرار در آینده برای انتشار کتاب های مناسب و بدون بررسی. بولتون می توانست به او $2million پیشبرد و صورت پیگرد قانونی برای افشای اطلاعات طبقه بندی شده. چگونه او را در خواب در حال حاضر…?

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 6/21/2020 11:42:10 AM (شماره 451874)

بولتون شما ساختگی شما نمی توانید نوشتن این زباله ها. وجود قوانین در برابر بهره مندی از آن را–و شما یک دموکرات! (و بنابراین شما معاف هستند)

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: در واقع 6/21/2020 12:30:07 PM (شماره 451936)

در عین حال یک بار دیگر Globalists زخم جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. Antifa, BLM, دانشگاه, LGBTQ Daca, SDNY AG آن همه اضافه می کند تا برای انتخاب Badfinger بایدن. من فکر می کنم آنها باید همه متعلق به یک راز روشن فکران جامعه در حالی که رئیس جمهور تهمت آمریکا گاو نر است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/21/2020 1:46:42 PM (شماره 451994)

همانطور که دیگران گفته اند, Bolton, ain’t no دموکرات بنابراین او بازی منصفانه. و او باید کتاب در او پرتاب. به دلیل غیر قانونی اطلاعات طبقه بندی شده می تواند توزیع شود تا به طور گسترده و به سرعت اساسا ابطال برای مقاصد عملی هر بولتون توافقنامه را امضا کرده اند او باید تحت پیگرد قانونی قرار به حد کمال از قانون را به عنوان مثال از او را به طوری که دیگران فکر شکستن این قانون امیدوارم فکر می کنم دو بار. این همان دلیلی است که به حد کمال از قانون اعمال باید در برابر Comey دوز و کلک برای ارتکاب کودتای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و ایالات متحده است. اما من نه حبس کردن نفس برای هر یک از این اتفاق می افتد.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/21/2020 3:54:58 PM (شماره 452085)

جان بولتون است که در سال 2020 راه رفتن, صحبت کردن مثال پیتر اصل. در پیک بار ده.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: weejun 6/21/2020 5:54:44 PM (شماره 452196)

در مورد بحث ما سرمایهداران حلق آویز خودمان را با طناب ما خریداری: اینتل سازمان از روسیه و چین و کره شمالی و دیگر کشورها که نفرت ما باید gloating بیش از چگونه حاضر بسیاری از آمریکایی ها به تجارت ما اسرار خداوند متعال در کتاب باک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Agent Orange 6/21/2020 6:52:03 PM (شماره 452225)

من نیاز به پاسخ به پوستر #9. شما می توانید یک طبقه بندی هر بالاتر از بالاترین طبقه بندی هر یک از آیتم های متعدد در جمع آوری اطلاعات است. اگر هیچ چیز وجود دارد در همه عناصر منحصر به فرد است که طبقه بندی شده و سپس کل قطعه است که طبقه بندی نشده. به عنوان یک نویسنده بسیار حساس افراد مانند مخفیکاری و اجازه دهید بگویم, منطقه 51. و به عنوان یک نویسنده پوشش هر دو نفر من آشنا هستم با برخورد با طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده مواد به علاوه من بال رسمی مورخ, با نیاز Top Secret ترخیص کالا از 26 من 21 سال در گارد ملی هوایی و پنج سال من در وظیفه فعال. شما ممکن است طبقه بندی یک سند اگر تمام موارد جمع بودند از طبقه بندی نشده منابع گزارش و مصاحبه. طبقه بندی عناصر تنها یکی از راه های پایین نیست. MSgt USAF/ANG (ret)

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “StormCnter”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net