بازی های هیئت مدیره از ’80s در حال بوت برای نسل X – شنبه, 29 Feb 2020 PST

در سال 1981 میلتون بردلی Co. منتشر شده چه ممکن است بیشتر نسل X هیئت مدیره بازی تا کنون است. برج تاریک – یک ماجراجویی فانتزی با چراغ چشمک زن و صدای اثرات ناشی از یک عنوانی پلاستیک برج – یک ضربه بزرگ با بچه ها. و حتی آن را به حال خود را کمی عجیب و غریب تلویزیون تجاری شامل اورسن ولز.

چهار دهه بعد از آن بچه ها در حال ورود به سن متوسط برخی از فرزندان خود را که دست به نظر می رسد جوش داده شده با گوشی های هوشمند. شاید از دلتنگی یا اخرین تلاش برای تعامل با فرزندان آن نسل Xers در حال حاضر به دنبال بازگشت به زمانی که سرگرم کننده نیست نیاز به یک صفحه نمایش درخشان.

اما چه شد سرد در طول دولت ریگان ممکن است سقوط تخت در قرن 21 و دوران کودکی, کپی از بازی های مورد علاقه احتمالا از هم پاشیده را در مادر خود را در اتاق زیر شیروانی.

وارد مرمت بازی یکی از چندین مدیره سازندگان بازی تلاش برای سرمایه گذاری بر روی میز بازی رنسانس. ترمیم بازسازی و reissuing برخی از ارزشمند از بازی های قدیمی – هر دو به صورت دقیق Gen Xers و خود را فهیم تر از کودکان است.

مرمت را برنامه ریزی تیره برج راه اندازی مجدد بازگشت به تاریکی برج شامل یک برنامه به گیم پلی و آن برج با نمادهای درخشان است که نشان می دهد دشمن مکان و اختصاص بده – پیچیده تر از آن است که از نسخه های قدیمی. این برج همچنین می توانید کمی پلاستیک جمجمه غلت بر روی هیئت مدیره بازی – همیشه یک نشانه بد برای کسی.

“ما تا به حال به شکل از چگونه آن را قابل توجه در سال 2020 گفت:” راب Daviau ترمیم بنیانگذاران. Daviau سه سال را صرف تکمیل نسخه جدید کار با یک تیم از شرکت طراحان که شامل اسحاق Childres که ایجاد Gloomhaven بالا-دارای عنوان در هیئت مدیره بازی کامپیوتر, اینترنت بزرگترین جامعه سرگرمی پارسه.

“شما می خواهید به بطور منظم احساس کودکی خود را و یا به اشتراک گذاری خود را از دوران کودکی با فرزندان خود” Daviau گفت. “شما ببینید در این فیلم Broadway تلویزیون: ثابت راه اندازی مجدد سیستم از همه چیز از گذشته است. تخته واقعا هیچ تفاوتی ندارد.”

اگر Sharad پوری واکنش است که هر اندازه Daviau تلاش ممکن است موفق.

به عنوان an 11-year-old, پوری گفت که او با وسواس تیره برج. “من می خواهم آن را راه اندازی و فقط با آن بازی برای ساعت,” او گفت:. ترس برادر کوچک خود را برخی از قطعات پوری گفت: او هنگامی که قفل شده است و او در اتاق خود در طول یک بازی.

در حال حاضر 48 و کار به عنوان یک مدیر آن در بلومفیلد هیلز میشیگان, پوری گفت: او متعهد $225 در Kickstarter برای سطح بالا نسخه جدید Dark برج که شامل اضافی مینیاتور ارتقا نشانه و مطالب دیگر است که نمی توان بخشی از خرده فروشی آزاد است.

“فوری آن بالا رفت و من حمایت آن” پوری گفت: از کمپین جمع آوری کمک مالی. “من گفتم:” آه من بیش از این!’ “

بازی هیئت مدیره ناشران باید به طور فزاینده ای تبدیل به Kickstarter برای کمک به. بازی بزرگترین بودجه رده در سایت crowdfunding با تبلتب بازی ها نگه داشتن بیشترین سهم از آن در آوردن $176 میلیون سال گذشته است.

سنگاپور مبتنی بر CMON, پخش عمده در سرگرمی بازی های هیئت مدیره با تقریبا 12 میلیون دلار درآمد سالانه است اجرای چندین میلیون دلاری کمپین Kickstarter برای بازی خود را. مرمت بازی راه اندازی در سه هفته مبارزات انتخاباتی برای بازگشت به تاریکی برج on Jan. 14 جمع آوری 4 میلیون دلار است.

برای مرمت درخواست تجدید نظر نهفته است در توانایی ترجمه هیجان در میان علاقه مندان به سرمایه مورد نیاز.

پس از اولین نسخه های تحویل داده شده به حامیان این بازی در نهایت به نظر می رسد در فروشگاه که در آن هزینه خواهد شد عظیم $150. که می تواند در نهایت بحرانی جریان درآمد: این شرکت بزرگ دیگر Kickstarter راه اندازی مجدد سنگ اسمانی بزرگ جزیره: نفرین Vul-Kar فروخته است از 50 ، 000 نسخه در فروشگاه های این شرکت گفت: دو عدد که تحویل داده شد به crowdfunders.

مرمت تاسیس شد و در سال 2016 به حفظ حقوق به بازی های کلاسیک عنوان و معرفی آنها را با به روز رسانی قوانین. بخشی از این فرایند است که تعیین اگر یک بازی است که در مالکیت عمومی یا اگر کسی وجود دارد که نیاز به پرداخت می شود ،

“بعضی از آنها (فکری-ملک) دارندگان و دیگران نیست” Daviau گفت: از بازی های قدیمی است. “بخشی از آنچه که ما انجام دهید این است که شکل و وضعیت هر یک از بازی و پیدا کردن تمام افرادی که ممکن است در برخی از راه یک ذینفعان.” او کاهش یافته است به می گویند که بازی های مورد نیاز پرداخت.

در طول 14 سال کار در بازی غول Hasbro جایی که او زحمت کشیده در چنین اصلی عناوین به عنوان Axis & Allies و Heroscape, Daviau توسعه “میراث” مفهوم اولین اجرا در خطر میراث 2011 به روز رسانی های کلاسیک به همین نام است.

در حال حاضر با چهار سال زیر کمربند خود را در مرمت Daviau گفت: این شرکت با انتشار یک تعداد انگشت شماری از بازی ها در هر سال است و درآمد سالانه حدود 2 میلیون دلار است. برخی از عناوین دیگر او را دوباره به راه افتادند ممکن است برخی از حلقه, زنگ, مانند توقف دزد یک بازی از کسر است که در آن بازیکنان کارآگاهان در تلاش برای گرفتن مجرمان; دیگران مانند بازی مسابقه ای Downforce ممکن است به عنوان آشنا.

صنعت سایت ICv2.com در گزارش آوریل است که در آمریکای شمالی فروش میز بازی را به ثمر رساند 1.5 میلیارد دلار در سال 2018 در حالی که تحقیقات و بازار پیش بینی شده است که این بخش می تواند به 12 میلیارد دلار در سطح جهان توسط 2023.

“من هرگز پیش بینی رشد ما تا به حال بیش از 10 سال گذشته گفت:” میلتون Griepp مدیر اجرایی ICv2. جان Coveyou بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Genius بازی و صاحب Artana بازی گفت: در همه جا از تکنولوژی راننده عمده بازی های هیئت مدیره را تجدید حیات.

“ما صرف زمان زیادی را در مقابل یک صفحه نمایش در محل کار; ما به خانه ما صرف مقدار زیادی از زمان با فیلم در Netflix بکشد,” او گفت:. “یکی از عوامل عمده ای دیده ایم در سرگرمی در صنعت بازی است: آن است که یک راه برای مردم را به ارتباط برقرار کردن به چیزی اجتماعی است.”

که دلیل او منتشر بازی مانند Cytosis که بازیکنان رقابت را امتحان کنید و سم زدایی یک سلول انسان با ساختمان آنزیم ها و هورمون ها. پس از آن وجود دارد تسلا در مقابل ادیسون: جنگ جریان ها که در آن بازیکنان با یکدیگر رقابت برای شروع اول موفق به شرکت برق.

Daviau معتقد است هنوز هم وجود دارد اتاق را برای رشد در این بازی هیئت مدیره صنعت و حتی برای چنین کوچکتر ناشران به عنوان مرمت بازی ها و دیگران در خدمت سرگرمی بازی تو رفتگی در دیوار. اما 150 $در هر بازی ؟

“وجود دارد یک شکاف بزرگ بین بودن در سرگرمی بازارها و بودن در قفسه در هدف” Daviau گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>