بلومبرگ حاکی از رای دهندگان در سال 2016 شداشتباه به شورشی علیه روشنفکران’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/2/2020 4:50:38 AM

سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار توضیح داد در مصاحبه با “60 دقیقه” چرا او معتقد است امریکا را انتخاب کنید او بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن این سقوط مشخص کسانی که جاروب مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان نصب و استقرار یک “انقلاب” در برابر نخبگان. “چند سال پیش وجود دارد که یک انقلاب در برابر روشنفکران,” بلومبرگ گفت: CBS’ اسکات Pelley. “مردم گفتند:” شما می دانید, آن دسته از مردم به ویژه در سواحل در تلاش هستند تا به ما بگوید چه باید بکنید.’ آنها می خواستند به یک تغییر دهید. که توضیح می دهد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. در حال حاضر مردم به نظر می رسد تغییر کرده است. این چرخه از مردم می خواهم ثبات است.”


خوب مینی مایک بسیاری از ما مردم فقط می خواهند ما را در تصمیم گیری های خود نمی شود گفت که چگونه به زندگی می کنند زندگی ما توسط دیگران…

44 نفر بود.


هیلاری گفت: چیزی شبیه به این در داووس چند سال پیش. آن چه شگفت انگیز محدود ذهنیت Globalist نخبگان به دام افتاده است در اتاق اکو. این افراد را نمی توان مجاز به نگه داشتن حاکم بر آمریکا کار آنها به سختی می دانم.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mobyclik 3/2/2020 5:52:29 AM (شماره 334155)

او واقعا نمی تواند بر این باورند که 63 میلیون نفر در ‘پرواز’ کشور در حال آماده به تخلیه مغلوب ساختن پیشی جستن و به نوبه خود به اصطلاح نخبگان “روشنفکران” در سواحل ما را نجات دهد و کشور??? چه یک الاغ.

58 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bigken2 3/2/2020 6:06:15 AM (شماره 334161)

ما dont need you, پرستار بچه پسر

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 3/2/2020 6:07:19 AM (شماره 334162)

اعلام می شود عاقلانه آنها احمق شد. این بلومبرگ مطمئن شوید که در نظر بالا خود را.

29 نفر بود.


پاسخ 6 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 3/2/2020 6:17:42 AM (شماره 334166)

O. K. من مدرک کارشناسی ارشد و من به ارث برده عشق آموزش از پدربزرگ و مادربزرگ من که با وجود هرگز به پایان رساندن دبیرستان, هرگز متوقف خواندن و یادگیری در تمام طول زندگی خود را. من خودم هوشمند اما من هستم و هرگز به خرید این ایده از روشنفکران. مردم من را ملاقات کرده اید که خود را روشنفکران به یک مرد (یا زن) والا و نگه دارید و متوسط سخت کار مردم در تحقیر.

48 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/2/2020 6:29:17 AM (شماره 334171)

البته مینی من بخشی از “روشنفکران” او را غنی ain’t او ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: chase9365 3/2/2020 6:32:36 AM (شماره 334174)

دوباره این را از یک مرد که هرگز برداشته هر چیزی سنگین تر از یک چنگال سالاد.

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Bluefindad 3/2/2020 6:58:48 AM (شماره 334184)

مینی مایک واقعا معتقد است که ما مانند گاو. وجود گسترده ای از درجه اعتبار ساقط پر کردن روح خود را.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/2/2020 7:05:37 AM (شماره 334187)

“ما را هدایت از طریق بار دشوار به خصوص در یک روز” آره راست. یک روز را بان بزرگ Gulps فدرال. با تشکر از مایک. ثابت می کند که خود را “مدیریتی smarts”. اوه. آن را در واقع ثابت می کند “کسانی که مردم به ویژه در سواحل در تلاش هستند تا به ما بگوید چه باید بکنید”. بله ما می خواهیم ثبات به ادامه مسیر که برنده را تعیین کرده است برای کشور; آزادی و احترام برای همه, باور در آمریکا استثنایی و آمریکا, خوبی, احترام به دین کاهش مالیات فراوان شغل خوب کمتر دولت و مقررات موجود و قیمت پایین انرژی قوی نظامی یک محرم و امریکا برای اولین بار خارجی استقرار تجارت عادلانه معاملات تخریب و یا سقوط از تروریست ها و بازیگران بد قضات که قانون پیروی نمی کنید و سعی کنید به آن را عاقل سیاست های زیست محیطی کوچکتر دولت فدرال یک بوروکراسی پاسخگو به ما مردم و رسانه ها در معرض آورده و به پاسخگویی به حزب دموکرات به کاهش buffoonery ، ما به هیچ یک از موارد فوق از هر dem. در واقع ما مخالف به عنوان نشان داده شده در زیر بو.

24 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jethro بو 3/2/2020 7:13:41 AM (شماره 334193)

او درست است. من می خواهم ثبات در 3 شعبه از دولت است. من می خواهم به می دانم که Obambi و کلینتون قضات ایجاد قوانین و سیاست را از روی نیمکت نخواهد ماند و به سرعت لغو شد. و که songle پایین مدار قضات دیگر hae توانایی به موضوع در سراسر جهان دیکته. من می خواهم به دانستن وجود دارد stablity در مالیات و نه به طور مداوم در حال افزایش است. من می خواهم جنایت خطاب و انتخاب کنید را انتخاب کنید قوانین را دنبال کنید. من می خواهم stabilty در مرز. من می خواهم هرج و مرج از دموکرات ها در خانه و هوی و هوس خود را در مورد impachment حذف شود.

20 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/2/2020 7:16:36 AM (شماره 334195)

او فکر کرد که شورش ؟ که نفرت از Hildabeest در عمل است. انتخابات آینده در حال حاضر خواهد شد که شورش.

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bpl40 3/2/2020 7:26:18 AM (شماره 334203)

او باید چوب به آنچه که او می داند بهترین – کشاورزی!

24 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Krause 3/2/2020 7:41:55 AM (شماره 334217)

بنابراین او برای کودتا?

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/2/2020 8:02:59 AM (شماره 334238)

بلومبرگ رقت انگیز است! او فکر می کند او تحصیل کرده و نخبگان است. تا زمانی که او در نظر گرفته شده است نخبگان او مراقبت می کند, در مورد تحصیل ، اگر او تا به هر چیزی می گویند او باید جودیت Sheindlin (مکرر سخنگوی) به آن می گویند برای او. او را به مراتب بهتر نامزد ریاست جمهوری از متکبر پسر ثروتمند می کند.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 3/2/2020 8:05:48 AM (شماره 334243)

بسیاری از “روشنفکران” است که خیلی ناجور برابر متوسط آمریکایی است که آنها نیاز به شورش علیه. و اگر آنها آن را نگه دارید تا همه چیز می تواند به گذشته صندوق های رای شورش به یک مطلب جدی و دائمی شورش.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: CaptainLibra 3/2/2020 8:33:04 AM (شماره 334266)

توسط مایک بنحوی که Dims هوشمند هستند ؟ بیایید شروع با خواب آلودگی جو و حرکت به Mad چاق و چله Shiela Jackson Lee, AOC, Piglosi و فربه Nadler. بسیار روشن گله.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/2/2020 9:01:57 AM (شماره 334283)

شما می دانید که “روشنفکران” مانند مارکس لنین تروتسکی. آنها باید به شما کنترل خود را خوب است.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/2/2020 9:04:59 AM (شماره 334284)

بحث در مورد نخبگان خوک! کلمات نمی تواند شروع به توصیف این نفرت خزش و چگونه او views متوسط آمریکایی است. مثال خود را راننده کامیون به طور متوسط و یا پرستار و یا کارگر ساختمانی که نمی باید از این فرصت برای رفتن به یک کالج آیوی لیگ است که پدر و مادرش او را به. آنها سخت کار می کنند برای حمایت از خانواده خود و سپاس نعمت های خود را و کشور خود را دوست دارم. آنها فرزندان خود را از سمت راست و اشتباه آنها همین را بگویم که باردار خود را به آن را بکشند.
این دو واژه کاملا تعریف شخصیت او و آنچه که او نشان دهنده.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/2/2020 9:08:20 AM (شماره 334286)

زبان به عنوان کسی که زندگی تحت پرستار بچه بلومبرگ آن است که خود را در راه یا بزرگراه دلیل خود را “افراطی هوش”,بنابراین مراقب باشید قبل از شما سقوط برای او. او راه خود را به Mayoralty خرید راه خود را به تا آن زمان بدنساز 3rd مدت (مسدود Guilianni تلاش برای داو) پس نمی کنند تا زمانی ژانویه در حالی که رودی انجام همه کار سخت پس از 9/11 و نه بهبود سیستم مدرسه. او نیز خریداری کردن برگرد. Al که نه جوانه زدن در طول Blommberg کند. که می گوید پول ندارد خرید شادی ؟

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/2/2020 9:11:29 AM (شماره 334287)

و به عنوان قاضی جودی من تماشای او برای سرگرمی اما انقباض غیر ارادی ماهیچه در زمان در فرضیات او به ارمغان می آورد به او قضاوت. او در مبارزات انتخاباتی به جای اینکه من طرفدار بلومبرگ را به من ضد جودی.

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Bassman1911 3/2/2020 9:32:59 AM (شماره 334317)

خوب مایک مردم در امریکا در زمان نگاهی به آنچه که به اصطلاح “روشنفکران” انجام داده است به کشور ما و تصمیم گرفت که شما و خانواده ایجاد کرده اند که هر مشکل داریم. سپس شما به ما بگویید که شما می توانید آن را تعمیر اما شما مشکلات بیشتری ایجاد, بنابراین ما تصمیم به انتخاب یک حل مشکل. این کار بسیار خوب بنابراین ما احتمالا نگه داشتن او در ماه نوامبر.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Strike3 3/2/2020 9:52:06 AM (شماره 334340)

آنچه ما واقعا نمی خواهید یک 4′ 8″ سرحال دیکتاتور گفتن ما چه می خواهیم. این “روشنفکران” با دقت بیشتری هستند به نام “overeducatsia.”

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bighambone 3/2/2020 10:02:32 AM (شماره 334359)

چه کوتاه مایک است بنحوی است که به اصطلاح “Deplorables” که رای برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر بازنگری و به عنوان پانچ خوشحال به انتخاب او و مشترک به چپ و لیبرال دموکرات دستور کار سیاسی است. که فقط نشان می دهد که چگونه از لمس این متکبر شهر نیویورک میلیاردر است با “Deplorables” در سراسر ایالات متحده آمریکا.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/2/2020 10:16:17 AM (شماره 334374)

من فقط گرفتن بیش از این تحقیر بودن اسفناک و در حال حاضر من بیمار تحصیل کرده? من متقاعد هستم – من رای برای هر حزب دموکرات.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Hazymac 3/2/2020 10:26:24 AM (شماره 334379)

شهردار بزرگ قورت برج عاج افاده که فکر می کند خود را عاقلانه می خواهد به زور ما proles به زندگی قابل پیش بینی “905” نوع زندگی او تصور برای ما. هر آنچه که او فکر می کند ناسالم است برای ما که آیا آن را بزرگ sugared سودا یا خانه ما دفاع سلاح گرم او می خواهد به دور از ما برای خود ما خوب است. او می داند چه چیزی خوب است. (آن برمودا.) بلومبرگ است خود را فریب دهد اگر او فکر می کند او می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن mano a mano در ماه نوامبر وجود ندارد و واقعا عظیم دموکرات خیانت (که در هر صورت من مطمئن هستم این است که در حال آماده). من بیشتر نگران بلومبرگ است (و سوروس و دیگران) پنهان بذر از مبارزات واقعی رادیکال در منطقه وکلای دولت و وکلای دفاتر تضعیف حاکمیت قانون انتخاب فلسفی بی قانون. به عنوان این underhanded تامین مالی آغاز پوسته شرکت بودجه تبلیغات باید به دنبال منابع خود و گزارش های سیاسی از آن سیاسی داستان. چپ nabobs’ دخالت در انتخابات ما با گسترش دروغ و نیمه حقایق ارائه واقعی و در حال حاضر خطری برای جمهوری.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Jobe 3/2/2020 10:35:24 AM (شماره 334385)

به یاد داشته باشید مایک کمپین به زور رستوران در نیویورک به قرار دادن نمک در جداول از موسسات خود را? و پس از آن وجود دارد مبارزات انتخاباتی دوباره با مینی مایک به بان بزرگ وعده کوکا کولا. مطمئنا مایک می داند که چگونه برای اجرای زندگی خود را بهتر از شما انجام دهد. او یکی دیگر از لیبرال jackass, که, در نظر او باید خود را به تصمیم گیری برای شما دلیل این که شما خیلی احمق و او بسیار هوشمند است. هر دو او و مبارزات انتخاباتی خود حالت تهوع به من.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: ladydawgfan 3/2/2020 12:27:54 PM (شماره 334461)

مینی مایک ناپلئون به “Pauline Kael” از چپ دلقک ماشین!!

3 نفر بود.


شاید من گم شده آن را در اینجا…
مینی مایک و intelligensia در همان جمله ؟ مانند دو باید چیزی مشترک است ؟ او یک احمق با پول!
که همه او است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 3/2/2020 2:52:32 PM (شماره 334622)

من بسیاری از دوستان که دارای درجه دکترا در موضوعات مختلف. من کارشناسی ارشد در رشته مهندسی. من هم دوستانم که یقه آبی, کارخانه, کارگران بیش از حد. “روشنفکران” سرد مدت است. افرادی که به خیال خودشان بخشی از این گروه جدا شده از NE/ساحل چپ مردمی خطرناک هستند. من ممکن است باید آموزش و پرورش انجام دادم ولی ریور “متوسط آمریکایی” و من با آنها کار می کرد پس HS ابتدا در کار دستی شغل بعد در مهندسی مشاغل. من هرگز نگاه کردن بر روی آنها مگر در مواردی که فرد فقط یک “سوراخ” که بیشتر متعدد و نزدیک به شما “روشنفکران”. نوچ دور ماندن از این احمق از خود راضی. من عملی دوستان بسیاری با مدرک دکترا و کسانی که می توانید یک ماشین و یا عمودی یک خانه ،

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 3/2/2020 3:39:43 PM (شماره 334659)

از آن شده است من مطالعه نظر برای چندین دهه است که با چند بسیار نادر استثنا از “روشنفکران” هیچ عقل سلیم و در واقع نمی تواند انجام دهد بسیار فراتر از باریک خود زمینه های تخصص.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: wakeupcall 3/2/2020 5:26:52 PM (شماره 334755)

امروز روشنفکران است بی سواد قرن 21 است. تا کنون پدران بنیانگذار ما باید پیشدستی آمریکا بزرگسالان بی سواد. – گاوین Nascimento, 1928 “بی سواد قرن 21 نخواهد بود کسانی که قادر به خواندن و یا نوشتن اما کسانی که نمی توانند از یاد بردن بسیاری نهفته است که آنها مشروط شده است به اعتقاد داریم و نه به دنبال پنهان دانش است که آنها مشروط شده اند را رد.” مشروط به این باور توسط مارکسیست کمونیست و دموکرات و Rino را که تنها در تلاش برای نابود کردن امریکا از درون با کمک خود شستشوی مغزی توده ها در شروع پیش-k از طریق 12 سال دولت اجرا مارکسیست کمونیست مدارس. سپس آموزش عالی دانشگاه های کنترل شده توسط مارکسیست کمونیست مربیان پایان کار از بین بردن ذهن خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im