مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 2/15/2020 9:59:32 AM

قلب او را برکت دهد. دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایک بلومبرگ شد بوداده در توییتر خود از تلاش های ناموفق در slinging تگزاس عامیانه در حالی که pandering به رای دهندگان در هوستون. در آن زمان بلومبرگ unconvincingly bragged که رئیس جمهور تهمت است ترس از در حال اجرا در برابر او. “مینی مایک”– که نگاه خیلی عصبی است که او می خواهم نگران زگیل کردن یک قورباغه ساخته شده که ادعا می کند در حالی که صحبت کردن به شهرستان هریس حزب دموکرات است. بلومبرگ ناشیانه stammered او به عنوان خوانده شده خاموش اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته: “حال اگر من از تگزاس من ممکن است می گویند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ترس به عنوان یک گربه در پوند سگ. اما از آنجا که من از New York, من آن را در این راه:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 2/15/2020 10:12:48 AM (شماره 319173)

و همه شما که بی میل یا مینمودم چون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است صحبت کردن در مورد مایک بلومبرگ ارتفاع بیش از آن دریافت کنید. مایک بلومبرگ انتخاباتی است همه چیز در مورد گرفتن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و انفجار او را هر زمان که او می تواند. هنگامی که او حتی نمی تواند ایستاده در یک تریبون و بدون یک گام مدفوع آسانسور یکی از شگفتی که چرا او نمی تواند فقط خود را. اگر او کوتاه است پس لطفا صادقانه با مردم در مورد ارتفاع خود را.

14 نفر بود.


#1 بنابراین شما می گویید او کمی “کوتاه” در صداقت خود را در مورد ارتفاع? یا شاید او یک “کوچک” مشکل داره ؟

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: texaspast 2/15/2020 10:22:14 AM (شماره 319190)

نوچ. هرگز شنیده ام که یکی از. من شنیده ام ‘عصبی به عنوان یک دم گربه را در یک اتاق پر از تاب و صندلی’ هر چند.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: greggojo 2/15/2020 10:25:43 AM (شماره 319196)

پس از تقریبا هیچ تعامل واقعی با ما مردم بلومبرگ دارای leapfrogged بیش بایدن و وارن و حتی ساندرز به لطف خود نامحدودی امریکا با (کاملا ریاکارانه و/یا مبهم) تبلیغات. من خوانده شد که در آن مهر را 100 میلیون دلار کمک مالی که جسارت دموکرات کنگره و زنان در مغلوب ساختن پیشی جستن مناطق به رای گیری برای استیضاح. به یاد داشته باشید حتی یک میلیون است که ثروت در اکثر کنگره نژادها. آمریکایی ها انجام خرید برندهای آشنا و بلومبرگ با استفاده از ثروت عظیم خود را به طوری که نام او وعده های مبهم و مه آلود و ضد مغلوب ساختن پیشی جستن اطلاعات غلط آشنا برای بسیاری از میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. او استخدام کرده است slickest روابط عمومی شرکت باهوش ترین فن آوری تجارت و حتی پیشرو الگوی رفتاری سازان در Instagram. این مرد و پول خود را یک تهدید واقعی برای ما جمهوری است. (واقعا وجود دارد بود پایین سمت تبدیل شدن به طوری تجاری به عنوان یک ملت است.) این واقعیت است که بلومبرگ است آزار دهنده و بی منطق مبارز و اساسا خارج از قرار دادن در فرد ممکن است یا نه ممکن است در نهایت آمدن به او صدمه دیده است. تا کنون او انجام داده است یک کار خیلی خوب ماندن ، او چنین عظیم نفس من کنجکاو چگونه خود گرداننده موفق به متقاعد کردن او برای بیشتر ماندن در پس زمینه و اجازه دهید خود تبلیغات انجام کار.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Talega 2/15/2020 10:27:09 AM (شماره 319199)

بلومبرگ است که هنوز هم پس از آیووا و نیوهمشایر, اما آن را سخت به بگویید.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 2/15/2020 10:28:51 AM (شماره 319202)

خیلی احساساتی. چه احمق.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LadyHen 2/15/2020 10:36:25 AM (شماره 319212)

دموکرات ها فقط آن را دریافت نمی کند و این باعث می شود آنها شبیه احمقها. Pandering است که همه آنها می توانند خارج از خانه خود خاک نیویورک کمربندی و هالیوود احزاب کوکتل. دموکرات ها (و بسیاری از سیاستمداران و کمربندی ساکنان tbh) یک unadapted بسیار تخصصی گونه است که به نادیده گرفتن برای زنده ماندن. رئیس جمهور تهمت هرگز panders. او هرگز جعلی. او برای تلفن های موبایل مانند بالا شده مرد کسب و کار در همه جا به این دلیل است که آنچه در او است. این مطالب از سخنرانی هایش است که همواره حمایت خود را نه تحت تاثیر لهجه و یا جعلی مردمی تلخه.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/15/2020 10:37:21 AM (شماره 319215)

هریس شهرستان ؟ Ha! تا کنون شنیده ام از شیلا جکسون لی ؟ او خود را ترویج به عنوان “در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان ‘صدای عقل’ او اختصاص داده شده به حفظ حقوق اساسی همه مردم است.” بله او یک تگزاس بیش از حد!! چه sez تگزاس ماهانه یا تد کروز?

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: NorthernDog 2/15/2020 10:40:19 AM (شماره 319221)

بعد چه ؟ ‘من می تواند به من یک huntin مجوز اینجا ؟

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/15/2020 10:59:56 AM (شماره 319242)

خپله McBloombloom است که می ترسم. او ترس از “سایه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نژاد” (که نمی تگزاس بحث زباله اما از دیگر جنوب کشور.) Bloomy ناب قلدر–فقط نوسانی شدید خود را با کیسه های پول.

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hammondb3 2/15/2020 11:05:34 AM (شماره 319250)

بلومبرگ بدیهی است که “همه کلاه و هیچ گاو”

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Jen103143 2/15/2020 11:19:51 AM (شماره 319269)

تبلیغات خود را در حال قانع کننده نیست…آنها drive me crazy. من می خواهم به تماشای فیلم های یوتیوب قرار داده و از دن richard shaw جروم Corsi و غیره مایک تبلیغات انفجار به آنها را ندارد “skip ads” را فشار دهید را فشار! تبلیغات خود را حتی انفجار به گاهشمار مستند دشوارترین من به باید صبر کنید تا زمانی که من دیدن چهره اش زشت ناپدید می شوند. زمانی که من حس ‘خشونت’ آن را به من تبدیل کردن. من احساس می کنم خود را به دورویی زمانی که من به یاد داشته باشید او با استفاده از به عنوان یک جمهوری خواه در نیویورک است. من زندگی می کردند, در نیویورک زمانی که او شهردار بود و او هیچ چیز استثنایی است. در واقع او زندگی کردن دستاوردهای رودی جولیانی که واقعا تفاوت در نیویورک است. حماقت از مایک حد نوشابه شد, تمسخر توسط همه. او نمی خواهد اجازه می دهد تا 16 اونس فنجان های پلاستیکی نوشابه به فروش می رسد! بنابراین مردم فقط خرید دو (2) 8 اونس فنجان از کک خنده تمام راه را. آنها همچنین رفت و به جاهایی که تا به حال رایگان پر کردن مجدد! حتی اگر او ادعا کرد که یک جمهوری خواه او عمل مانند یک دموکرات به دست آورده و به عنوان ” پرستار بچه مایک.’

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: جودی 2/15/2020 11:25:18 AM (شماره 319278)

خوب یک چیز برای مطمئن, هیلاری و بلومبرگ خواهد بود یک تیم به تماشای….در سی ان ان & MSNBC

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: snakeoil 2/15/2020 11:37:21 AM (شماره 319296)

این است که فرد انجام ثبت نام زبان فرفره شانه بیش از امی? به یاد یکی از جعلی Injun زبان چنگال مانند “آه یک کنه من یک آبجو.” تنها مزیت داشتن مینی مایک به عنوان POTUS زمانی است که او پیاده می رود به هلیکوپتر او نمی خواهد که به خم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: JrSample 2/15/2020 11:37:36 AM (شماره 319297)

چگونه در مورد “ترس به عنوان یک دم گربه را در یک اتاق پر از تاب و صندلی”? نگرانی در مورد شهردار بزرگ-Gulp به عنوان یک نامزد نیست که آیا او می تواند جعلی صدایی مانند یک دهاتی, اما خود را با قیمت بالا, پرستار بچه-دولت سیاست های پیشنهادی. او فکر می کند که چون او غنی او annointed به دیکته به همه ما چگونه ما اجازه زندگی می کنند.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: dbdiva 2/15/2020 11:38:39 AM (شماره 319298)

موافقت با #12; خود تبلیغات یوتیوب فراتر از آزار دهنده به ذکر است کل نهفته است. در هیچ زمان جهان را “مایک آن انجام می شود”.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/15/2020 12:10:03 PM (شماره 319342)

مغلوب ساختن پیشی جستن است ترس از بلومبرگ? Hardy har har har.

9 نفر بود.


چرا نامزدها فقط در حال حاضر خود را به عنوان آنها هستند ؟ چرا که آنها احساس می کنند مجبور به ارائه خود را به عنوان چیزی است که آنها نه ؟ …….. در برخی از بسته های پخته شده توسط خود را به اصطلاح stratigic مشاوران.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 2/15/2020 1:00:05 PM (شماره 319414)

در اینجا برخی از تگزاس عامیانه برای شما مینی مایک: “همه کلاه هیچ گاو.” متناسب با شما بسیار خوب است.

10 نفر مثل این.


پاسخ # 8 : او یک نیویورکر تحصیل توسط دانشگاه هاروارد (و یا آن را ییل) و ویرجینیا قانون است. او چیزی است که ما به عنوان یک اشاره carpetbagger.

5 نفر بود.


به مهر او به عنوان معتبر به عنوان Milli Vanilli

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: joew9 2/15/2020 2:40:00 PM (شماره 319486)

“من العین هیچ راه خسته…”
آه خفه شو همه شما سیاستمداران – ترک تلاش برای ادعای شما با شناسایی میانه آمریکا است. و توقف تلاش برای استفاده از جعلی لهجه چون شما معتقدم که ما خواهید بود فریب را به فکر شما یکی از ما. ما می دانیم که شما در واقع از ما متنفرند و از ما متنفر تمام زندگی ما است. ما قرار داده تا با آن در حالی که ما تا به حال شغل. اما در حال حاضر شما صرف سه دهه گذشته ما ارسال مشاغل به خارج از کشور. و در حال حاضر ما از شما خسته. در واقع ما در حال شروع به نفرت شما به عنوان بسیاری به عنوان شما همیشه از ما متنفر.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/15/2020 2:52:56 PM (شماره 319492)

DJT نیست ‘ترس’ از هر کسی در من unhumble نظر.
وجود دارد گفتن لحظه در طول کمپین 2016 که در آن dJT بود در مرحله صحبت و یک مرد دیوانه با عجله آمدند و در او. به جای نقشه کشی دور از مرد دیوانه DJT پا به سوی او. گفت: بیشتر در مورد DJT از هر کلمه می تواند.
کمی همکار رادیو فردا ادامه خواهد داد شرمسار خود در کمپین بلیزرز.
همانطور که برای Sheila Jackson Lee, او رفت برای مدرک کارشناسی خود را در دانشگاه ییل. دانشگاه ییل مانند بسیاری از دانشگاه ها و کالج ها از مدت ها پیش رها استانداردهای علمی برای اقدام مثبت می پذیرد..

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im