زن سیاه و سفید در تخریب اموال: “من هیچ جایی برای رفتن” نیست برای رفتن به جورج پشت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: hooverdog, 5/31/2020 7:31:58 AM

دلخراش: “من هیچ جایی برای رفتن در حال حاضر.” “این افراد این کار را بدون هیچ دلیل.” “این تو را جورج بازگشت. جورج در یک جایی بهتر از ما هستند.” “من آرزو می کنم که در آن جورج بود چرا که این مسخره است…” pic.twitter.com/22n4bQgDPX — Breaking911 (@Breaking911) 30 مه سال 2020 یک زن است مصاحبه در مینیاپولیس صبح روز شنبه. (تصویری)

تیتر اصلاح شود. لطفا از این به بعد بیشتر دقت کنید و ویرایش قبل از ارسال.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: hotcorner 5/31/2020 7:40:03 AM (شماره 427155)

که سازماندهی این ؟ که به منظور ضد شورش و تهدید و ارعاب? که به آنها پرداخت می شود?

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/31/2020 7:52:11 AM (شماره 427164)

این داخلی گروه های تروریستی است. دولت فدرال نیاز به دریافت یک دسته در این سازمان و شناسایی آنها برای چه هستند. نیاز به مسدود کردن دارایی های خود را و حساب های بانکی و سپس به دنبال پول است. اگر آن منجر به جورج سوروس و سپس آنها نیاز به مسدود کردن تمام دارایی های خود را در سراسر جهان و استرداد او به مجارستان. گرسنه را دوست دارم به او بازگشت. او را جدی برخی از زمان زندان. خشک کردن پول و گروه های تروریستی خواهد مرد. تا زمانی که دولت فدرال می شود در این مورد جدی آن را هرگز متوقف خواهد شد. اگر آنها را اثبات جامد است که جورج سوروس است که بودجه این گروه همه کسب و کار باید از او شکایت خسارت. کسی که نیاز به پرداخت.

58 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Muncsdad 5/31/2020 7:59:57 AM (شماره 427166)

پوستر #2 ضربه ناخن بر روی سر. اینها سازمان یافته باندهای جنایتکار و داخلی گروه های تروریستی—برای پرداخت بد میلیاردرهای (و چین؟) و باید به طور آشکار و تحت پیگرد قانونی قرار.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 8:17:38 AM (شماره 427185)

آنها معترضان آنها فقط خشونت زشت و باطل اراذل و اوباش. و من شرط می بندم مانند ’68 که برخی از آنها پرداخت می شود از چپ به آشوبگران فشار برای خشونت است. اما بسیار است که فقط به خشونت درونی فرهنگ شهر از تخریب و نفرت و خشونت حکم بزرگ.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JackBurton 5/31/2020 8:19:52 AM (شماره 427188)

این زن مناسب است. او سرقت شده است. حمله کردند زخمی شده هرگونه عدالت و تنزل به یک تار آینده. همه به خاطر این “اراذل و اوباش” و ابزار سیاسی برای پیشبرد آسیب به این کشور آغاز شده و با کسانی که احمق مستندات. وجود دارد هر گونه امید که او متوجه دموکرات نیست جواب بده ؟ که او به شما رای دادن برای تغییر ؟

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Safari مرد 5/31/2020 8:21:37 AM (شماره 427191)

Dimocrats در حال زني تا این

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Newtsche 5/31/2020 8:23:39 AM (شماره 427194)

من فرض سوروس است واگذار همه خرابکارانه منافع در راه است که وجود آنها در سراسر طیف گسترده ای. من نمی دانم بدبختی تخم ریزی باید برداشت تا گوشته و به طور جدی به دنبال پدر مخرب رویاهای. قطع کردن سر مار را نه کشتن آن بدن هنوز کویل های دندان های نیش باقی می ماند کشنده است.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 5/31/2020 8:25:00 AM (شماره 427196)

#2 مجارستان لغو سوروس تابعیت آنها خسته شده بودند از آسیب او در تلاش برای تحمیل خود به کشور است. Grand Rapids تا به حال تظاهر نابود کردن کسب و کار تاریخ و زمان آخرین شب من شنیده ام یک جوانه زدن از گرچن Whitmer. او دستور داد که ما به دنبال او قوانین در ووهان ویروس اما هیچ چیز در مورد این جنایات در برابر قانونی مردم است. بیزارند.

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: زیر دریایی 5/31/2020 9:08:12 AM (شماره 427240)

من یک احساس است که دموکرات ها در حال احساس خطر در این است که رسانه ها در توانایی فرد برای بهره برداری از این برای چپ با کنترل روایت است که در بیشتر قسمت ها از دست داده است.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: red1066 5/31/2020 9:30:53 AM (شماره 427262)

من در حال حاضر می توانید ببینید, اخبار MSM در حال رفتن به در مورد تبعیض در شهرستانها داخلی توسط شرکت های بزرگ مورد هیچ فروشگاه برای مردم فقیر به فروشگاه. این واقعیت است که شرکت های بزرگ و صاحبان کسب و کار کوچک را باید مکان برای مردم فقیر به فروشگاه تا مردم فقیر سوخته همه آنها را در یکی از آنها سالانه بداخلاقی.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bpl40 5/31/2020 9:40:15 AM (شماره 427267)

#s 1 و 2 درست است. این داخلی گروه های تروریستی و حامیان آنها. تنها مشکل این است که دموکرات ها و رسانه ها با استفاده از همان کلمات به گسترش این خبردروغ است که آنها سفید Supremacists egged در مغلوب ساختن پیشی جستن. حتی رسانه های خارجی است که من خوانده ام در حال تکرار طوطی وار این. آن Charlottesville همه را دوباره و دوباره.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/31/2020 10:22:12 AM (شماره 427304)

هالیوود و سوروس جمعیت را باید پول خود را و بازسازی این خواص است. آنها برای آن پرداخت می شود که سوزانده بنابراین در حال حاضر آنها می توانید آن را بازسازی.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/31/2020 10:29:18 AM (شماره 427308)

زمانی که سگ از جنگ انداخته بودند همه چیز را در مسیر خود عادلانه بود برای از بین بردن. ادم سفیه و احمق تظاهر نمی دانستم شما در سوزاندن و نابود کردن محله خود که در آن آنها می رویم به نشستن در یک ساعت خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون آنها فقط غارت? آنها را مجبور به راه رفتن سوخته در خیابان ها به سرقت رفته Nikes از هدف حمل به سرقت رفته خود را در یک سبد خرید. این احمقها فکر نمی کنم این از.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/31/2020 10:55:28 AM (شماره 427337)

شده است وجود دارد به اندازه کافی انتخابی رفتار در طول دو روز گذشته به افشای این واقعیت است که آنها در واقع پس از یک بزرگتر دستور کار از اینجا فقط اعلام شده برای رسانه مقاصد مرگ یک مرد سیاه و سفید. با سوزاندن وفل خانه در آتلانتا آنها ثابت آنها دقیقا می دانند چه آنها انجام آنچه آنها می خواهند برای به انجام رساندن و که آنها می تواند به توقف این غارت و چپاول و غارت هر زمان می خواهید آنها را به. اما آنها نمی خواهند به انجام این کار.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 11:50:27 AM (شماره 427401)

من را دیده اند, مکزیکی, به دنبال مردمی در برخی از فیلم ها. هستند کارتل های مواد مخدر مکزیکی گرفتن باندهای کردیم تا به علت ضرب وشتم ،

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: earlybird 5/31/2020 12:25:27 PM (شماره 427441)

اگر چه جمعیت مخلوط هستند افرادی که در نگاه “مکزیکی” اغلب از آمریکای مرکزی در زمینه های مثل این یکی. از اهالی السالوادور هستند که در آن MS13 باند متولد شد و رونق گرفت و جامعه خود را (اگر شما می تواند آن است که تماس) ارسال بسیاری از مناسب و معقول اهالی السالوادور در حال اجرا را از کشور خود. هر کس با یک زن سیاه پوست است و نه لزوما “مکزیکی”… لس آنجلس شورش آغاز شد دیروز بعد از ظهر به عنوان یک موقع ظهر صلح آمیز demonstratioin در یک پارک. جمعیت وجود دارد مخلوط سیاه و سفید و قهوه ای ، مردان و زنان است. در برخی از نقطه بعد از آن در بعد از ظهر تظاهر به دنبال به بیشتر مردان در زمان به خیابان در سمت غرب – شهرستان ملرس حتی بازار مال فروشان درایو – و تخریب غارت و آتش سوزی آغاز شد. این منطقه در نزدیکی بازار کشاورزان بیشه. بورلی مرکز. آن را به نظر می رسد به خوراک خود را با شرکت کنندگان در حال تبدیل شدن به جسارت کردن به آنچه دیگران انجام می دهند. هیستری جمعی… جالب بود صبح امروز به دیدن یک ویدیو (نه از لا) که در آن “سازمان” در واقع متحد با هم به صورت یک زنجیره به نگه داشتن غارتگران از شکستن را به یک هدف فروشگاه. باعث می شود یک تعجب می کنم اگر این “تظاهرات” خارج از کنترل از کسانی که آنها را سازماندهی? سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که به شدت درگیر است. بنابراین سوسیالیستی سازمان که آرم من به رسمیت شناخته شده در یک سرعت باد. همانطور که برای کسانی که مجموعه آنها را به یاد داشته باشید که رادیکال سازمان DeRay McKesson به سادگی رو بر روی لپ تاپ خود و با استفاده از رسانه های اجتماعی به آتش فرگوسن, MO, ضرب وشتم و نگه داشتن آن رفتن به سنت لوئیس و دیگر شهرهای… در ضمن: آتلانتا شهردار Keisha لنس کف کرده بود کلمات خشن برای ترکیبات جمعه شب پس از سی ان ان ستاد تخریب شد و معترضان به شکست و غارت دنده از College Football Hall Of Fame. “ما همه عصبانی….اما آنچه شما در حال تغییر با پاره کردن یک شهر است ؟ شما از دست داده ام همه اعتبار در حال حاضر. این است که ما چگونه تغییر امریکا است. این است که ما چگونه تغییر جهان است.” https://www.forbes.com/sites/lisettevoytko/2020/05/31/target-closes-175-stores-nationwide-in-wake-of-george-floyd-protests-looting/#73d51489240c

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 5/31/2020 12:27:23 PM (شماره 427443)

خواهر, مراقبت از آنها به همان اندازه در مورد شما به عنوان آنها را Floyd: هیچ کدام! شما فقط خسارت های ناخواسته در مبارزه خود را در برابر امریکا! افرادی که فکر می کنم این شورش غارت و تخریب انجام شد از طرف آنها به بیشتر از افراد سیاه و سفید را کشف کردن که آنها در اشتباه هستند. سیاه پوستان هستند فقط به عنوان آلت دوباره.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: JHHolliday 5/31/2020 12:40:28 PM (شماره 427452)

Re#15. شوخی قدیمی می گوید که این درگیری ها هیچ معامله بزرگ…فقط سیاه پوستان آموزش مکزیکی (یا لاتین تبار) چگونه به فروشگاه.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 3:38:04 PM (شماره 427626)

#16 بدون شک شما از لحاظ فنی درست مخالف نیست اما رک و پوست کنده در این نقطه که آیا یک بیگانه غیر قانونی اسپانیایی است که از ال سالوادور و یا مکزیک و هندوراس به نظر می رسد تمایز بدون تفاوت عملی. اتلاف وقت به نگرانی در مورد دقیقا همان است که ‘در جنوب مرز کشور در آمریکای مرکزی آنها غیر قانونی را از آمد. “مکزیکی” است یک دستی گرفتن تمام برچسب که ممکن است دقیقا دقیق و یا نمایشگاه, اما من بیش از حد نگران متخلف که نوع مردمی است.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: بقایای 5/31/2020 6:58:58 PM (شماره 427749)

ممکن است خدا او را برکت دهد. به معنای واقعی کلمه.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “hooverdog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de