کو باز (کوین سیلوستر) و (س) B (Wilner باپتیست) فقط در بچه ها زمانی که آنها را ملاقات کرد در ارکستر اتاق در دیلرد دبیرستان هنرهای نمایشی در فورت Lauderdale. اکثریت سیاه آهنربا مدرسه نیز شمارش Nonpoint را الیاس سوریانو و زمان گربه گربه (رم Tum Tugger) Jason Derulo در میان فارغ التحصیلان آن. اما آنچه در آغاز به عنوان یک نوجوان دوستی در حال حاضر منجر به یک پی اس در آپولو legend عنوان اجراهای با امثال Wu-Tang Clan و آلیشا کیز دو کتاب و چه تبدیل خواهد شد چهار آلبوم استودیویی با انتشار نگاهی به پله ها در ماه نوامبر.

سیاه ویولن – یک نام مورد این جفت ارز گفت Strings magazine آنها در زمان از عنوان جاز ویولونیست مسائل اسمیت 1972 آلبوم – شکوفه زمانی که سیلوستر یک ویولونیست و باپتیست که نقش ویولا نقل مکان کرد و در هم پس از دانشگاه; آنها با حضور در مدارس مختلف هر دو در موسیقی کمک هزینه تحصیلی است. نوآورانه خود را تلفیقی از کلاسیک و موسیقی هیپ هاپ بود گسترش طبیعی از پیشینه خود و منافع بلکه عمدی تلاش برای نگه داشتن مخاطبان در انگشتان پای خود را – به آنها را وادار به شرکت در یک مکالمه صوتی بین دو جهان بسیار متفاوت.

“چه شغل های دیگر وجود دارد که شما می توانید تغییر راه مردم فکر می کنم زمانی که شما به پایان رسید خود را؟” مارکوس که در سال 2016 UpRoxx تصویری مصاحبه.

در علاوه بر این به خود کار خلاق به عنوان سیاه و سفید ویولن این جفت ارز را به هر یک از تولید و کار نوشتن برای تام پتی, Kanye West, Aerosmith, و بیشتر. و آنها بسیار فعال در حمایت از هنر در مدارس اغلب دعوت از جوانان ارکستر برای انجام با آنها و انجام رایگان مدرسه اجرای اولویت های کم درآمد و عنوان 1 مدارس. آنها “به تصویب رسید” Bethune مدرسه ابتدایی در هالیوود فلوریدا از طریق میشل اوباما چرخش هنر برنامه نظارت.

سیاه, ویولن می آید به اورلاندو Bob Carr تئاتر این شنبه, فوریه. 8.

آنچه در مورد مدرسه خود را بالا ارکستر کلاس ساخته شده شما می خواهید به دنبال موسیقی به عنوان یک حرفه ای ؟

بالا ما-ارکستر مدرسه کلاس بسیار سرگرم کننده است. ما این شانس را به بازی به چالش کشیدن موسیقی با دوستان خوب ما و فشار خلاق ما حد و مرز است. این به ما یک طعم و مزه از آنچه در آن می خواهم به موسیقی را برای زندگی و ما آن را دوست داشتم.

شما همکاری غالبا با مدارس – شما چه خبر اولیه پیام به موسیقی مربیان تلاش را به بازی هر دو طرف ارتباط با دانش آموزان نیز به مرور از مدیران در یک زمینه با کاهش منابع ؟

که واقعا یک سوال بزرگ است. در نهایت بهترین راه برای رسیدن به کودکان و نوجوانان به برقراری ارتباط با آنها را بر روی سطح خود را و اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به پتانسیل خلاق با این امید که مدیران را ببینید ارزش هنر خود را. اجازه دهید جهان نشان می دهد ارزش در هنر و کلاس های موسیقی.

چگونه شما تصمیم به از mash تا این دو سبک های موسیقی? که آنچه به شما اعتماد به نفس را که زیبایی جهش ؟

آن را همواره در ما. ما شده ایم گوش دادن به هیپ-هاپ از ما کمی و پسران ما نیز اتفاق افتاده است به مطالعه موسیقی کلاسیک در سطح بالا پس از آن بود بسیار طبیعی برای ما برای قرار دادن این دو جهان با هم. اعتماد به نفس آمد مواجهه با ترس های ما و اجرای برنامه برای هر کسی که گوش دادن. پس از اجرای ما مردم اغلب floored و به ما این قدرت را از طریق فشار هر چیزی به طوری که موسیقی ما می تواند شنیده شود در سراسر جهان.

که در آن شما ببینید موسیقی و تاریخی موضوعات هیپ هاپ و سبک ارکستر هم بافتن? وجود مناطق که در آن شباهت ها بیشتر از تفاوت ؟

موسیقی جهانی است. پس از موسیقی کلاسیک قدیمی ترین فرم مربوطه به اهنگ صدا, موسیقی, همه چیز مصرف کنیم در حال حاضر از پاپ, جاز, کشور, انجیل, و حتی هیپ هاپ ناشی از کلاسیک پیشرفت و ایدئولوژی. شباهت ها را می توان در پیشرفت وتر. بزرگترین تفاوت بین ژانرهای آزادی خلاق. کلاسیک می تواند بسیار سفت و سخت که در آن بهترین هیپ هاپ هنرمندان ستایش برای آنها بسیار خلاق و انجام کارهایی است که دیگران نتوانسته اند برای به انجام رساندن.

چه دوران از هر اطلاع بیشتر سبک خود را و نوازندگی?

کلاسیک, زبان ما رویکرد ویولن از دوران باروک. بسیار تمیز و مختصر بازی بدون لغزش به یادداشت ها. ما بیشتر مربوط به دوران طلایی هیپ-هاپ (’95-’99) چرا که ما بزرگ شد در آن زمان. هیپ هاپ عقب پس به احتمال زیاد نمونه برداری از جاز و راک آهنگ بود و بیشتر اهنگ در این ژانر است. این دو سبک به شدت تحت تاثیر قرار ما صدا و رویکرد به موسیقی است.

این داستان به نظر می رسد در فوریه. 5, 2020, شماره چاپ از اورلاندو هفتگی. اقامت در بالای اخبار و مرکزی فلوریدا و دیدگاه ها با ما هفتگی سرفصل عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر