Birdwatcher نه همکاری با تحقیقاتبه پارک مرکزی ‘کارن’ امی کوپر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/9/2020 4:24:37 AM

انسان در مرکز پارک مرکزی “کارن” شکست مفتضحانه گفت: با همکاری دادستان منطقه منهتن را بررسی و با توجه به یک گزارش جدید. مسیحی کوپر گفته نیویورک تایمز در روز سه شنبه که امی کوپر 41 رنج می برد به اندازه کافی از آنجا که ممکن است روبرو می شوند که خود را نابود حرفه ای و شهرت. امی کوپر متهم شده بود روز دوشنبه با دروغ گزارش یک حادثه در درجه سوم است. “از یک طرف او در حال حاضر پرداخت می شود شیب قیمت” مسیحی 57 گفت: این مقاله با اشاره به این اتهام جنایی. “که به اندازه کافی از یک عامل بازدارنده برای دیگران؟”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 7/9/2020 4:44:09 AM (شماره 471999)

اوه خدای من رشد کردن!! چه طراوت تغییر سرعت.

68 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/9/2020 5:16:56 AM (شماره 472007)

من باید با او به توافق برسند. این جزئی در مقایسه با شورش, غارت و کشتار در نیویورک است که اتفاق می افتد در حال حاضر و دا در هیچ جایی یافت می شود تعقیب این حیوانات است. من را فراموش کرده در مورد حیوانات که sucker punch بانوان در نیویورک است. آنها رایگان مجموعه آن را دوباره.

85 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lazyman 7/9/2020 6:03:05 AM (شماره 472022)

شاید او می داند که او به کمک مشکل با intimating او و می خواهد برای جلوگیری از شهادت. اگر او معتقد است که در نژادپرستی نظاممند او هرگز جلو آمد در وهله اول. آنها هر دو دو کودن که هر یک از دیگر.

54 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TruthFetish 7/9/2020 6:09:36 AM (شماره 472025)

که کمی گوشه ای از پارک مرکزی شناخته شده به محلی نور-در-این-کفش راحتی جمعیت به عنوان Fruited دشت لزوما شناخته شده برای تماشای پرندگان است.

61 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/9/2020 6:48:02 AM (شماره 472049)

در عین حال به ما گفته است که ما باید همیشه بر این باورند که باعث می شود یک اتهام درست است ؟ حق دوک دانشگاه ؟ حق U VA? حق دانشگاه کلمبیا و تشک ،

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/9/2020 7:11:40 AM (شماره 472077)

ممکن است که او در گفتن حقیقت و که او را تهدید ، من موافقت می کنم—دو کودن که هر یک از دیگر!

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: govlawyer 7/9/2020 7:12:10 AM (شماره 472078)

DA منهتن است کمی مشکل تصویر حکیم هنگامی که یک یادداشت او منتشر شده به کارکنان خود گفت: آرام مقابله با rioter بازداشت اما بروید و بررسی NYPD–و او فکر (?) که این پیگرد قانونی خواهد به او کمک کند; حدس می زنم.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/9/2020 7:35:46 AM (شماره 472095)

من به بحث در مورد اینکه آیا یا نه پارک ملی نژادپرستانه (که نیست) چرا که به گفته پسر من با استدلال کافی نیست اقلیت رفتن به آنها را. او به ارمغان آورد تا این مورد. آن را در محل در یک پارک ملی و هر دو آنها رفتار بد. اما افرادی وجود دارند که دیدن نژادپرستی cooties در همه جا و آنها با صدای بسیار بلند در مورد آن.

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/9/2020 7:55:51 AM (شماره 472115)

بنابراین سوال من این است. اگر او را تهدید او و او تا به حال زمان برای ایجاد تماس تلفنی و منتظر پلیس چرا که او نه تنها به نوبه خود در اطراف و راه رفتن به دور از او به جای. او بدیهی است که در این روند از حمله به او. اگر او را نداشته اند قادر به تماس با. این کل چیزی که فقط برای تلفن های موبایل عجیب و غریب و احتمالا طبیعی است برای Deblasio نیویورک.

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 8:12:37 AM (شماره 472142)

مهم نیست که این همه در فیلم…او نیز باید یک lefty!

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/9/2020 8:14:20 AM (شماره 472150)

من تا حدودی موافقم با مسیحی. عمومی تخریب “کارن” بوده است به مراتب موثر تر از هر چیزی قانون انجام خواهد شد. از سوی دیگر قانون باید اجرا شود. در حالی که او ممکن است مجرم 911 سوء استفاده یک قاضی احتمالا شکل عدالت در حال حاضر خدمت شده است.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/9/2020 8:37:14 AM (شماره 472167)

من با بقیه از شما که فکر می کنم که مرد پرنده از پارک مرکزی نه نه دیدن کل حادثه به نور آمده است. هر کسی تلاش برای تماس با پلیس به صورت غیر اضطراری به تازگی ؟ در منطقه من این 911 و یا هیچ چیز. من محلی ریش ریش شدن آموزش دیده اند من به 911 تماس بگیرید برای هر گونه نیاز است. من برای درخواست غیر اضطراری و کارگردانی به 911. همسایگان من تماس 911 برای مرده سنجاب مگر اینکه آنها را ببینید من اول من شناخته شده است به یک بیل. من می توانم فرض کنیم او در تماس بود و 911 سوء استفاده بدون دانستن تاریخ چگونه آنها تماس مستقیم در نیویورک است.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/9/2020 8:48:49 AM (شماره 472177)

“Perp کوپر” بود فیلمبرداری “ویک کوپر.” او آن را دوست ندارم. او به نام پلیس. او خود را از دست داده است. در حال حاضر “Perp کوپر” نمی خواهید به بازی بازی های پلیس/دادگاه بازی. آیا “ویک کوپر” انجام کمی دهها? آیا “Perp کوپر” کمی “messin’ با فراز”? شاید او نمی دانست که این یک جرم و مجازاتش مرگ است. شاید او نمی دانست که تعداد کافی از زنان که دمدمی مزاجی در نزد او. من به طور جدی شک اگر هر کدام از Coopers بودند انجام هر کاری عمدی تا زمانی که او شلاق از تلفن خود را. 11 فرمان به نظر می رسد “نباید رویکرد دیگر قومیت در طول یک دوره تنش نژادی.” 12th فرمان به نظر می رسد “درک همه چیز است.”

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 7/9/2020 9:06:12 AM (شماره 472199)

او احتمالا می داند که خود را “تماشای پرنده” داستان خواهد بود پاره پاره از هم جدا شده توسط هر یک دفاع مناسب و معقول وکیل و نمی خواهم برای رفتن وجود دارد.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Kate318 7/9/2020 9:19:27 AM (شماره 472213)

آه من #4 انجام بگویید. طرح غلیظ…

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 7/9/2020 9:23:45 AM (شماره 472217)

وجود دارد چنین چیزی به عنوان گناه? Nah این امر نشان داده اند که تا چند دهه پیش.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: harleynyc 7/9/2020 10:00:31 AM (شماره 472256)

حقیقت این است که: او را به جرم چیزی است که ممکن است نشان داد در دادگاه.

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 7/9/2020 11:05:18 AM (شماره 472323)

او به احتمال زیاد یک فرشته پرنده و نمی خواهند به خواسته تحت سوگند چرا او وجود دارد.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/9/2020 11:19:07 AM (شماره 472342)

امتیاز سفید باید یک سفید و اساسا ارتکاب همان جرم و جنایت بابا والاس است که جرم و اتهام در حالی که بابا هنوز هم شکایت. و پارک مرکزی کارن زباله نیست 15 ماموران FBI زمان و میلیون ها نفر از مالیات dollas.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: fairplay 7/9/2020 11:51:31 AM (شماره 472370)

به من گفته شد من سفید امتیاز و به من گفت: “من هیچ سفید گناه چون من اهمیتی نمی دهند چه رنگ دوستان من هستند! من فقط مردم به عنوان افراد!”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: udanja99 7/9/2020 12:10:51 PM (شماره 472383)

با توجه به اطلاعات عرضه شده توسط #4 من حدس می زنم که این مرد تا به حال ممکن است یک قرار ملاقات گذاشتن با یک underaged پسر در آثار و waylaid توسط زن با سگ خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: valinva 7/9/2020 12:41:09 PM (شماره 472417)

من واقعا آرزو می کنم که اعضای این سایت را متوقف خواهد کرد در تلاش برای بی اعتبار کردن آقای کوپر. او واقعا یک فرشته پرنده و او به نظر می رسد مانند یک مرد خوب است. از او خواست که به اطاعت از قانون و قرار دادن سگ خود را در یک دسته سه تایی در منطقه که در آن او در تلاش بود برای لذت بردن از سرگرمی خود را. او هیچ چیز اشتباه است. او شروع مشکل و از او بپرسید که او تحت پیگرد قانونی قرار. در حال حاضر او اثبات می شود یک بخشنده و انسان باهوش که نمی خواهند به شمع و تحمیل آسیب و حتی بیشتر در یک زن که پرداخت قیمت سنگین برای او اقدامات نژادپرستانه. او به تحسین می شود. شکی نیست که او واقعا یک فرشته پرنده? در اینجا یک ویدیو از او منجر به یک پرنده در حال مشاهده راه رفتن در پارک مرکزی. https://youtu.be/-qd2XyGFTzk

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: 4Justice 7/9/2020 12:53:59 PM (شماره 472428)

من شروع به نگران در مورد متعصب پیام من از دیدن اینجا L.com. هر یک بار در در حالی که کسی که چیزی می گویند نامناسب اما به نظر می رسد آن است که اتفاق می افتد و بیشتر و بیشتر. من آن را نفرت انگیز چگونه مردم را به کنایه در مورد دیگر افراد بر اساس گرایش جنسی و یا مسابقه. آن است که جای تعجب نیست که چپ دور می شود با تماس با “محافظه کاران” همه نام آنها انجام دهد. مردم در اینجا وجود دارد اثبات آنها درست است. بسیاری از ما افراد متعصبی. و اگر ما فکر می کنم ما در حال متعصبی و نمی خواهید به آن می شود که پس چرا مردم دلالت چیز در مورد دیگران که متفاوت?? برخی از ما نیاز به چک کردن خودمان است. تعصب و نژاد پرستی و هر شکل دیگری از منفی تعصب هیچ جایی در اینجا. ترک که نادان ناخواسته به چپ که با استفاده از تفاوت ها برای ایجاد تفرقه و نفرت. ما بهتر از آنها هستند. ما نه نادان و نه دستکاری. سمت چپ هستند. ما دقیق تر و مناسب و معقول و محترمانه نسبت به آنها را دوست دارم.

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: A. I. 7/9/2020 12:57:15 PM (شماره 472433)

دموکرات حفاظت از یکی دیگر از حزب دموکرات به عنوان دیگر دموکرات ساقه هر یک از دیگر.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 3:25:04 PM (شماره 472564)

شخص آیا شما واقعا فکر می کنم این BWitch نمی خواهد که شما را در زندان برای او ساخته شده تا درک خود را از اشتباهات’? دریافت freekin’ نشانه هنگامی که شما اجازه دهید او او را فراموش دقیق چیزی را به دیگری فرد سیاه و سفید…او یک نژادپرست! ناخن او در حال حاضر صرفه جویی یکی دیگر از معصوم سیاه و سفید مرد از جنون!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: فوری خشم 7/9/2020 5:47:10 PM (شماره 472706)

خوب, او, تماشای پرنده, اما نه از نوع پرنده شما به فکر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 7/9/2020 5:52:48 PM (شماره 472711)

#4 ناخن های آن است. همه Manhattanites می دانیم که این منطقه از پارک مرکزی مشهور انتخاب منطقه برای نوع خاصی از شخصیت. آقای کوپر نمی خواهید به توان زير سوگند و خواسته شرم آور و سوال در مورد اینکه چرا او واقعا وجود دارد. دوربین دوچشمی خود تنها یک پوشش برای دلیل واقعی او کمین در اطراف. او احتمالا نمی تواند به شما بگویم تفاوت بین رابین و کبوتر. فقرا “کارن” ممکن است در واقع تهدید شده توسط او را به عنوان تصویری — shot توسط او — شروع می شود و پس از آنها برای اولین بار ملاقات در دنباله و رد و بدل کلمات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: czechlist 7/9/2020 6:18:52 PM (شماره 472742)

#13
ترول پست در همه وب سایت ها را به هم بزنید تا چیز. این است که در انتخابات سال پس از رسیدن به یک کل بسیاری از پیش فرض اقدام به نوسان نظرات در هر راه که آنها می توانند – به خصوص نژادی متهم اظهارات مانند “طناب دار” مضر برحذر باشید از چیزهایی که شما به عنوان خوانده شده به عنوان به خوبی. نمی پرش به نتیجه گیری نیست.
و “چوب و سنگ و…” annonymous کلمات نمی توانید کسی صدمه دیده است اما یک برف ریزه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: czechlist 7/9/2020 6:20:00 PM (شماره 472745)

ببخشید #13 آن #23 من پرداختن به

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de