لایحه جوش به دنبال ‘کارخانه تولید پرچم’ در ایران با چالش به رئیس جمهور تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: skughesme, 2/21/2020 4:19:50 PM

فرماندار سابق ماساچوست ارائه شده است خود را به عنوان یک جمهوری خواه جایگزین برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. نه میت رامنی. لایحه جوش هیچ توهمی در مورد برنده شدن ایران با نامزدی اما می گوید او در حال اجرا به دلیل از آن زمان برای کسی به ایستادن و گیاه یک پرچم. “پرچم نجابت. پرچم صداقت. این مسئله نیست. آن را آزاد تجاری,” او گفت: Deseret News و KSL تحریریه جمعه در یک کمپین توقف در ایالت یوتا است. جوش برنامه ریزی شده بود به تور روز دوم سنت انسانی مرکز و بازدید, یوتا, دره دانشگاه. جوش می بیند یوتا در میان سه متحده (پشت ورمونت جلوتر از ماساچوست) که در آن او


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: شیشه 2/21/2020 4:24:07 PM (شماره 325594)

نمی جوشکاری جلو و این همان antic در سال 2016 ؟ فقط هرگز Trumper spoilsport.

17 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: john56 2/21/2020 4:27:52 PM (شماره 325595)

هنگامی که نوار باز بیلی?

8 نفر بود.


جوش است و برگزاری کیسه باقی مانده پس از استیضاح کمپین موفق به رها کردن PDT نظرسنجی اعداد به challengable آمار و ارقام. تا به حال آنها را انجام داده است تا میت را شروع به پریدن کرد به مسابقه…و از آنجا که آنها هنوز جوش بود که fronting سازمان به تنهایی باقی مانده بود. او از هیچ چیز. میت خواهد بود که پس از جمهوریخواه به عنوان یک “متوسط” شخص ثالث ورود به “نجات” حزب جمهوری خواه و گسترش آن درخواست تجدید نظر در این صورت از “سوسیالیسم”. ماموریت اصلی این است که برای سیفون به اندازه کافی “نسیم جمهوری خواه” رای از PDT به بازی شیر یا خط نزدیک متحده به Dem نامزد. اجازه دهید فراموش نکنید تنها 70,000 آرا تفاوت بین PDT رئیس جمهور و هیلاری کلینتون.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JediJerry 2/21/2020 4:46:36 PM (شماره 325605)

شخص ثالث اجرا شاید ؟ من می توانم آن را ببینید در حال حاضر: جوش رامنی 2020. تیم رویایی از عذاب برای خود غرور و روانی تهمت پریش. اجازه دهید پرچم دمدمی مزاجی خود را پرواز!

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/21/2020 4:52:30 PM (شماره 325607)

میخوام بیرون رفتن در اندام اینجا بیلی پسر, اما من شک دارم شما نگاه کمی احمقانه با آن پرچم چسبیده از خود لوله دم..

12 نفر بود.


جوش و رامنی متعلق به puzzy بال از RINO حزب همه نگران نجابت و ادب. همه که نجابت و ادب کردم بوته چمباتمه زدن اما دموکرات ها خوشحال بودند به بازی همراه.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: tom7 2/21/2020 5:04:08 PM (شماره 325616)

من شرط می بندم که دیوانه لایحه جوش شده است با ارائه مقدار زیادی از پیشنهادات که در آن او می تواند گیاه که پرچم.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 2/21/2020 5:13:07 PM (شماره 325626)

جوش باید کمی کوتاه در پول جیب. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مکنده خواهد کمک پول به من اگر من شروع به پریدن کرد به این مسابقه ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/21/2020 5:23:54 PM (شماره 325632)

جوش منفجر نشده است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: qr4j 2/21/2020 5:27:50 PM (شماره 325635)

جوش می توانید گیاه خود را پرچم جایی که خورشید می درخشید نیست تا آنجا که من نگران هستم!

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hammondb3 2/21/2020 5:30:41 PM (شماره 325637)

10, و شاید شهردار پیت می تواند قرض دادن یک دست و به برخی از راهنمایی…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: rinohunter 2/21/2020 5:31:20 PM (شماره 325640)

آنچه که این مرد سیگار ؟ بیل! قرار دادن کرک لوله پایین و گام به دور از دوربین ها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 2/21/2020 5:34:31 PM (شماره 325643)

من مثل بیل جوش که یک بار گفت: “بهترین برنامه رفاه کار خوبی است.” او یک مرد بزرگ اما لایحه… تنها دلیل شما هنوز هم برخی از منزلت و کرامت چپ است که هیچ کس نمی داند یا کسی که شما هستند و یا که شما حتی در حال اجرا است. به عنوان اشاره به جاهای دیگر بهترین مکان برای شما برای اجرای 21 یا دانشگاه هاروارد, باشگاه, برای, تسکین دهنده, مارتینی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/21/2020 5:43:15 PM (شماره 325648)

فقط آنچه ما نیاز داریم یکی دیگر بازنده سیاستمدار از ماساچوست!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: SALady 2/21/2020 5:45:13 PM (شماره 325653)

اگر او می شود 10 ٪ در هر سه این کشورها همراه او خواهد ادعا می کنند یک “پیروزی اخلاقی”. و سپس خود را سخت به دست آورده نقطه به عنوان یک نشانه “محافظه کار” در سی ان ان یا MSNBC…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Omen55 2/21/2020 5:56:16 PM (شماره 325664)

رفتن دختر کوچک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: stablemoney 2/21/2020 5:58:40 PM (شماره 325666)

معنی جوش است شکست از جان گذشته برای جلب توجه و بودجه مبارزه انتخاباتی بهتر از ایستاده در یک تقاطع با یک نشانه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: George R. 2/21/2020 6:05:51 PM (شماره 325675)

برخی از بچه ها می خواهد هر چیزی را برای یک نوشیدنی! لایحه می گویند نماز آرامش و رفتن به یک جلسه برای گوش sakes!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Venturer 2/21/2020 6:22:42 PM (شماره 325683)

او می تواند خود را پرچم و پرتاب آن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: لیزا belanger 2/21/2020 6:27:07 PM (شماره 325686)

جوش یک مست

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Troutgreen 2/21/2020 6:31:36 PM (شماره 325690)

چه مشاوران نزدیک خود را در واقع به او گفت این بود که او در مورد به انجام یک چهره گیاه اگر او به چالش کشیده مغلوب ساختن پیشی جستن

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: pinger 2/21/2020 6:47:34 PM (شماره 325700)

او می تواند گیاه پرچم اگر او را دوست دارد اما POTUS خواهد کاشت مجدد آن را در یک محل است که نمی تواند خیلی…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 2/21/2020 7:07:42 PM (شماره 325714)

چه احمق.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Heil لیبرال 2/21/2020 7:21:31 PM (شماره 325726)

اگر من به یاد بیاورید آخرین سابق فرماندار ماساچوست انجام نمی به خوبی در برابر بسیار موفقيت حریف. صعود در حلقه هرگز Trumper. آماده شدن برای دریافت ساختگی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Folsomguy 2/21/2020 7:25:07 PM (شماره 325732)

آنچه این مرد فواره دقیق دلیل ما رای دادند PDT. آن زمان ما جنگیدند و او را به انجام یک کار بزرگ است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “skughesme”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de