بیل کازبی با استناد به نژادپرستی نظاممند به عنواناو مبارزه با تجاوز جنسی محکومیت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/7/2020 4:18:08 AM

بیل کازبی است با استناد به ناآرامی های اخیر و حرکت به صورت نژادی و نابرابری در درخواست تجدید نظر خود را برای حمله زمینی به اعتقاد. خوار بازیگر و کمدین به شهادت در سال 2005 که در آن او اعتراف کرد که او به Quaaludes به زنان جوان او می خواست به داشتن رابطه جنسی با یک پذیرش است که در نهایت موجب انتشار پرونده در سال 2015 به همراه مطبوعات و کمک در دادن اعتبار به #MeToo جنبش است. برای او انجام شد که شرح داده شده توسط آمریکا در منطقه قاضی ادواردو Robreno در ژوئن 2015 به عنوان “شاید جنایی”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Miceal 7/7/2020 4:32:35 AM (شماره 469664)

کسی می تواند هر کسی را برخی از نمونه هایی از “نژادپرستی نظاممند?” دیگر از سمت چپ هرگز پایان دادن به لیست بهانه ای برای شکست خود…?

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: کاترین 7/7/2020 4:49:07 AM (شماره 469667)

من با # 1. فقط آنچه که نژادپرستی نظاممند. چه امتیاز سفید? تنها امتیاز من این است آنچه که من کار می کرد. دقیقا چگونه ما پایان نژادپرستی? به طور جدی. چگونه است که اتفاق می افتد ؟ چگونه ما می دانیم هنگامی که ما به پایان رسید آن. آنچه که در پایان هدف ؟

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DaBigGuy 7/7/2020 5:20:35 AM (شماره 469669)

تنها سیستمیک نژادپرستی در کازبی را مورد بود که بسیاری از قربانیان تجاوز به عنف ،

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 7/7/2020 6:18:39 AM (شماره 469695)

“سیستماتیک” است که چپ جدید کلمه ، آنها می گویند هرگز نژادپرستی دیگر بدون گفتن سیستمیک اول در حال حاضر. حدس می زنم آن را برای تلفن های موبایل شر و تاریکی به آنها.

20 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/7/2020 6:23:27 AM (شماره 469698)

آره او دوست داشت را انتخاب کنید بر روی سفید. نژادپرست است.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/7/2020 6:38:33 AM (شماره 469702)

اقدام مثبت یک مثال از نژادپرستی نظاممند.

43 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 7/7/2020 7:10:31 AM (شماره 469731)

او صبر بیش از حد طولانی است. او باید ادعا کرد نژاد پرستی زمانی که او به زندان رفت و دیگر درنده جنسی به نام بیل (کلینتون) که سفید است, یک پاس رایگان.

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Venturer 7/7/2020 7:25:06 AM (شماره 469740)

در اینجا است که یک مرد که تا به حال آن همه است.مسابقه برگزار هرگز او را, او موفق تماشا و لذت می برد توسط همه نژادها.
نبود مسابقه که در زمان او آن بود که او تمایل به پیش بینی زنان و سکس با آنها. در حال حاضر او می خواهد به گریه نژادپرستی?
پرتاب که شارژ خود را بدسم, لایحه. آن را تنها نیستی ،

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/7/2020 7:31:00 AM (شماره 469746)

#1 نژادپرستی نظاممند نامرئی است, سازمان ملل متحد proveable بد منبع از هر چیزی یک لیبرال/پیشرو/دموکرات/مارکسیستی ندارد.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/7/2020 7:42:40 AM (شماره 469754)

در آخرین کازبی را بهانه کرده و به سمت چپ می توانید بر این باورند. من در سراسر مقاله لذت duo الماس و ابریشم است که به طور کامل رد این ادعا از “نژادپرستی نظاممند” (که تبدیل به جدید COVID-19). آنها می دانند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: تیله 7/7/2020 8:41:10 AM (شماره 469806)

سمت چپ اجرا می شود در سبک بیش از ماده .احساسات بیش از واقعیت است. اپتیک بیش اقدامات است. آنها اختراع مراحل است که باید کم و یا هیچ واقعی حقیقت به آنها . “امتیاز سفید”. سیستمیک نژاد پرستی “نه عدالت بدون صلح”. سوال آنها و شما denigrated. حق یکی است عبارت “امریکا بزرگ دوباره” آن را می گویند و یا پوشیدن و و نه تنها شما برچسب “نژادپرستانه” شما به احتمال زیاد به ضرب و شتم.چپ بزرگ است در مورد خشونت در برابر حق و نه راه دیگری در اطراف.آنها بر این باورند در تحمل تا زمانی که شما با آنها موافق است. حقیقت این است که آنها همه چیز را متهم می کنند هر کس دیگری است.

8 نفر بود.


کازبی شد جهانی توسط هر کس (به جز قربانیان خود را).
خود تصویر مثبت بود مانع برای غلبه بر یک اعتقاد.
که مخالف نژادپرستی سیستماتیک.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/7/2020 8:46:47 AM (شماره 469813)

بله شما مشکی…قهوه ای تیره و یا به عنوان بسیاری هستند…اما شما مرتکب جرم و جنایت است. شما رهبری یک زندگی از ثروت و افتخار به طوری که برگزار می شود در برابر شما…ببخشید بدون سیگار تماس, بیل کلینتون, من می شنوم او تا به بسیاری از سیگار برگ!

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/7/2020 9:06:55 AM (شماره 469839)

من موافق با من همکار LDotters. خود را به وضوح در مسائل مربوط به تقدیر می شود و آن این است که بدون یک اشاره از نژادپرستی نظاممند. شما قطع به حقایق آنها را تجزیه و تحلیل و ارائه نظر است که درست در هدف. این چیزی است که مجموعه محافظه کار فکر می کردم به غیر از دموکرات نقاط صحبت کردن. شما را به ماده به تجزیه و تحلیل نه احساسات. بسیار سپاسگزار به دست Lucianne به ما این فرصت را برای به اشتراک گذاشتن نظرات, نظرات و افکار. افتخار به بخشی از این گروه است. خدا را شکر برای هر خیابان به ما داده به بیان خودمان. ما نیاز به دانستن ما نه تنها در تفکر ما. قوی باشید و سالم و به صرفه جویی در این کشور در ماه نوامبر 3rd.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: KatieJo 7/7/2020 9:11:13 AM (شماره 469842)

یک کشور غرق در “سیستمیک نژاد پرستی” نه انتخاب (نیم) رئیس جمهور سیاه. شما نمی توانید بگویید یک بچه او هیچ شانسی چون سفیده نگه داشتن او را به پایین و سپس به او بگویید که او می تواند رئیس جمهور شود. سفید برتری نژاد پرستی (اگر وجود داشت) فقط کار نمی کند که راه. چرا بسیاری از مردم که من یکی عاشق این مرد ما فکر کازبی بود ؟ مردی بود بسیار موفق. ممکن نیست در یک کشور است که به شدت با مردم سفید که ظاهرا از همه نفرت دارید.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: earlybird 7/7/2020 9:52:35 AM (شماره 469899)

زندگی زندگی به عنوان یک جعلی است. در حال حاضر او را برای آن پرداخت و از جان گذشته است. این را انجام خواهد داد او هیچ خوب است. لو و سیستم قضایی شده اند از دیدن این مسابقه کارت بازی برای یک زمان طولانی.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 7/7/2020 10:02:50 AM (شماره 469914)

برخی از نمونه های سیستمیک نژاد پرستی: کنگره سیاه حزبی.
BLM
مرکز قانون فقر جنوب
NAACP البته در آن وجود دارد در دموکرات-اجرای شهرستانها سیاه-تنها کالج ها و بسیاری از جاهای دیگر.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: janjan 7/7/2020 11:15:11 AM (شماره 469985)

این خنده دار است در بسیاری از سطوح. او اعتراف کرد. که باعث می شود همه از ‘نژادپرستانه سیستم عدالت’ استدلال تمثیلی. او ادعا می کند دادستان به او گفت که او هرگز شارژ می شود. که فساد قضایی است که هیچ ربطی به مسابقه اما او فرض است که پول و شهرت را تبرئه او از پاسخگویی. آخرین, بزرگترین شکایت دیگر سیاه پوستان را در مورد او این است که او مقصر دیگر سیاه پوستان برای خود را شکست. بیش از حد بد آنها نمی شکستن این داستان و آموزش آن در مدرسه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/7/2020 11:16:58 AM (شماره 469991)

و به فکر می کنم من یک بار دوست game, این خاک,-کیسه, زمانی که او در “من جاسوسی” و به طور منظم در کارسون. آره … “سیستمیک” نژادپرستی اجازه داده است میلیون ها نفر از سیاه پوستان در این کشور برای تبدیل شدن به بسیار ثروتمند و صاحبان املاک پزشکان و دندانپزشکان و وکلا و مقامات منتخب که از حکومت بیش عمدتا سفیده! شما دروغ گفتن بی فایده گونی-از-کود. سپس در مقاله خود احمق همسر ادعا وجود دارد تاریخ “سفید” ساخت ادعاهای دروغین در مورد تجاوز جنسی توسط مردان سیاه و سفید! سیاه, مولتی میلیونرهای — و نه فقط آنها بلکه دیگر هنرمندان & ورزشکاران — زندگی بهتر از 99.9% از ما تا به حال رویای و آنها را کشیده است که در یک نژادپرست کشور است. واقعا??

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/7/2020 1:51:58 PM (شماره 470184)

بیل فقط تلاش برای بدست آوردن برخی از “یزدی” در زندان به امید آن ممکن است او را نگه دارید از گرفتن shiv در پشت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: gorzabozo 7/7/2020 2:13:44 PM (شماره 470213)

لایحه بود بدیهی است که الهام بخش برای “کک صفر”است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: vinegrower 7/7/2020 2:16:24 PM (شماره 470214)

من به هیچ وجه تلاش به بهانه این مرد برای او وحشتناک جنایات. اما من فکر می کنم تنها دلیلی که بیل کازبی شد و تا کنون به عدالت آورده بود چرا که او حقیقت را در مورد آنچه اتفاق می افتد در جامعه است. زمانی که او شروع به صحبت کردن در مورد مشکلات با خانواده ها بیش از آن بود برای او. در گذشته کازبی بود که همیشه در پناه رسانه ها و دموکرات ها و حتی فمینیست. اگر کسی هرگز دچار نژاد پرستی شد بیل کازبی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: BillW. 7/7/2020 2:21:40 ساعت (شماره 470220)

شما در حال شماره 10. آنها سیاه و سفید به عنوان پیک. جای تعجب نیست که روباه شده, کنسرو شده آنها. آنها باید انتظار می رود به همان اندازه است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de