بایدن قصد دارد در سایه coronavirus جلسات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/21/2020 4:52:17 AM

جو بایدن در حال برنامه ریزی منظم سایه توجیهی در coronavirus برای شروع در اوایل روز شنبه نشان می دهد که چگونه او را تحمل بحران و رسیدگی به آنچه که او خواستار دروغ و شکست رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. بایدن به یک پیش نمایش از آنچه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در جمعه, جایی که او ذکر مناجات نادرست و گمراه کننده اظهارات از مغلوب ساختن پیشی جستن است که برگزاری منظم کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی در مورد کوروناویروس آمادگی و پاسخ شده اند که پخش زنده تمام شبکه های بزرگ. “رئیس جمهور تهمت توقف کرد و گفت غلط همه چیز را تو؟” بایدن گفت. “مردم نگران هستند که آنها واقعا وحشت زده


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: جادوگر است 3/21/2020 4:58:28 AM (شماره 352793)

مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای جو.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: IowaDad 3/21/2020 5:11:21 AM (شماره 352795)

بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد به فقیر جو است که برخی از یکی در واقع ساعت او را در محل کار.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: جودی 3/21/2020 5:26:04 AM (شماره 352799)

مطبوعات و جو متحرک عشق ….آنچه می تواند به اشتباه ؟

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: seamusm 3/21/2020 5:48:03 AM (شماره 352807)

این خوب نیست به دنبال بایدن. آن را نمی خواهد به خوبی به پایان.

25 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: SavageRider 3/21/2020 5:56:36 AM (شماره 352809)

جو ما باید بیشتر الگوهای رفتاری خنده دار برای Facebook. موفق باشید به شما برادر.

20 نفر بود.


تا به هر کسی در واقع ملاقات تمام این مردم وحشت زده است که مطبوعات و DNC در حال گفتن ما در خارج وجود دارد ؟ من یکی از این nitwits من را دیده اند آنها را در تلویزیون تظاهر به خبرنگاران اما دیگر از آن بسیار است.

26 نفر بود.


“بایدن قصد دارد در سایه (در خالی را پر کنید). امکانات بی پایان هستند. فقط بالای سر من “بایدن قصد دارد در سایه حدت ذهنی.”

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: petrichor 3/21/2020 6:42:36 AM (شماره 352819)

در پاسخ به LadyChurchhill من برخورد یک زن و شوهر که عبور از خیابان برای جلوگیری از من وقتی که من در خارج برای یک پیاده روی. من می خواهم می گویند آنها می ترسم. من تعجب می کنم اگر پیر جو قصد ندارم به باد متقاعد کردن مردم است که آنها بسیار بدتر از آنها فکر می کنم. که ممکن است نه بازی خوب.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/21/2020 6:44:00 AM (شماره 352820)

روزی در یک چینی Virus جلسه برخی از احمق خبرنگار می گویند برای مغلوب ساختن پیشی جستن “به خوبی جو می گوید …”.
مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ: “جو چه کسی؟”
خبرنگار: “بایدن.”
مغلوب ساختن پیشی جستن: “جو بایدن هیچ جایگاه رسمی برای ارائه اطلاعات در مورد هر چیزی. او همچنین هیچ دانش پزشکی است.” “این مرد که به عنوان بخشی از بو تیم اجازه ویروس سارس انتخاب نشده تا زمانی که تعداد زیادی از آمریکایی ها در حال حاضر مرده است.” “این مرد همان است که اغلب نمی دانند به چه شهر او است.” “اگر شما می خواهید برای پوشش جو تجویزی برای امریکا و حضور در کنفرانس های مطبوعاتی خود را اما نمی انتظار من به آدرس خود را نادرست و گمراه کننده حماقت اینجا.” “تعجب نمی شود که اطلاعات خود را هدایت برخی از امریکا به شدت اشتباه است که وجود خواهد داشت یک واکنش و کسانی که کمک به انتشار تبلیغات خود را پاسخگو خواهد بود.”

35 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 3/21/2020 6:47:58 AM (شماره 352825)

مفید نیست اما باید سرگرم کننده است.
به ما بگویید چه شما می خواهم مختلف جو ؟

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: janjan 3/21/2020 6:54:56 AM (شماره 352828)

بایدن پرستاری تیم در حال گرفتن یک شانس بزرگ اجازه او صحبت کردن در هر روز است. شانس او گفت: چیزی از دیوار احمق هستند و نه به نفع او.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Highlander 3/21/2020 7:33:30 AM (شماره 352853)

چه چیزی می تواند به او پیشنهاد دیگر از خوشهچین تهمت و دروغ گفتن در مورد همه چیز ؟

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: rytwng 3/21/2020 7:39:33 AM (شماره 352861)

او به آن تعلق دارد در سایه. جو این است که f…ing معامله است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 3/21/2020 7:44:10 AM (شماره 352864)

او در حال رفتن به بوی آن ،

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: GO3 3/21/2020 7:58:45 AM (شماره 352877)

خواهد شد که کار با دوربین ؟ Tammy Duckworth?

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: snapper451 3/21/2020 8:04:10 AM (شماره 352883)

برای تلفن های موبایل مانند خیانت و فتنه به من. انتظار نیست که در جریان بوده است پس از افتتاح در سال 2017? چرا توقف در حال حاضر. این است که نه تنها غیر ضروری و خطرناک است و کاملا نامناسب است.

16 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/21/2020 9:26:15 AM (شماره 352966)

من مطمئن هستم که این به خوبی فکر شده است توسط حامیان او.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/21/2020 9:42:43 AM (شماره 352986)

جو دارای نوعی از زوال عقل ، او اشتباه گرفته می شود به راحتی. او با خشم به آسانی و در چهره مردم و می تواند خشونت آمیز. خود را کنترل تکانه و دهان خود را کنترل هرگز بزرگ برای شروع با اما در حال حاضر آنها از بین رفته اند. این است که سالمند آزاری است. این نمی خواهد بهبود تصویر خود را. آنچه که خود فکر!!??

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/21/2020 9:45:23 AM (شماره 352990)

من امیدوارم که خود ویدئو کنفرانس می رود بسیار بهتر از هفته گذشته است. شاید این پاسخ به “از کجا جو” است و نه ممکن است. به هر حال, آن را واقعا نشان می دهد که چقدر او بی احترامی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: BarryNo 3/21/2020 9:47:33 AM (شماره 352998)

اگر بایدن یک کودک بود, این می تواند به عنوان رد بازی خانه است. به عنوان او است نه این که صرفا رقت انگیز از بزرگان سوء استفاده از یک سالخورده ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/21/2020 9:49:48 AM (شماره 353003)

نیش من خزیدن به خود سوراخ دلقک.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RuckusTom 3/21/2020 10:06:12 AM (شماره 353028)

خواهد بایدن burrito خدمت همسر راه رفتن او را به تریبون ؟

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Strike3 3/21/2020 10:33:51 AM (شماره 353055)

این شیرین کاری می تواند به معنای خودکشی سیاسی برای جو. من امیدوارم که Obola قادر است با او تماس بگیرید و به او بگویید دوباره به خفه شو. ما واقعا به او نیاز دارند که در انتخابات عمومی.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 3/21/2020 10:36:10 AM (شماره 353060)

من هنوز در انتظار جان کری در بیانیه ای. با ممنوعیت سفر او خواهد بود قادر به انجام آن از فرانسه یا ایران.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: snakeoil 3/21/2020 10:52:40 AM (شماره 353078)

خواهد ما یک تصویری از نشخوار Pro جو شستن پا موها با پا santazier?

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: lakerman1 3/21/2020 10:57:34 AM (شماره 353088)

پیر جو در موقعیت جالب است. خود گرداننده باید مد یک کمپین برای او بدون رفتن به طور معمول تظاهرات.
چرا هیچ معمول تظاهرات? اول کونگ آنفولانزا محدودیت در اجتماعات بزرگ هستند که عوامل محدود کننده در رویدادهای اما بیشتر را دارد خود را ناتوانی در جلب جمعیت تحت شرایط عادی است. بنابراین او گرداننده را سرپا نگه داشتن او را در جلوی دوربین و خوراک او را از خطوط مورد DJT قرار ناکارآمدی. آنها را پیدا خواهد کرد loudmouths مانند دکتر Zeke Enmanuel به هم زدن dJT در هر عمل گرفته شده برای مقابله با کونگ آنفولانزا.
(من لذت بردن از تایپ کونگ آنفولانزا تا آنجا که من لذت بردن از تایپ کردن مرده تد کندی. من متوجه هستم که خرده اما من هیچ NASCAR driver.) بایدن را گرداننده هستند که به خصوص بد به نظر من باعث آسیب به بافت سیاسی کشور ما در زمانی که وحدت مهم است. من گمان می کنم که وجود خواهد داشت هیچ بحث ریاست جمهوری بین DJT و بایدن به دلیل بایدن را گرداننده را غیر ممکن خواسته های به عنوان به ساختار بحث. آنها نمی توانیم اجازه می دهد تا خود را دچار اختلال نامزد به رفتن در برابر رئیس جمهور است.
به طوری که آنها و بایدن را ادم احمق از حاشیه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 3/21/2020 11:11:17 AM (شماره 353106)

مرتکب خطا شدن سر جو, نشستن روی داش تظاهر به درایو ماشین…

7 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: edgar 3/21/2020 11:43:18 AM (شماره 353157)

جو is gonna be the best damn صبح روز دوشنبه کارفرمایی در حال اجرا برای سناتور.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Winstonian 3/21/2020 11:49:23 AM (شماره 353163)

او cute نیست. عمو جو هنوز هم فکر می کند او است رفتن به حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: ریشخند کردن 3/21/2020 12:09:57 PM (شماره 353194)

پس چه خواب آلود جو رفتن به می گویند ؟ تهمت و دروغ است و همه شما در حال رفتن به می میرند ؟ آره که بلیط جو.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: NYbob 3/21/2020 2:33:17 PM (شماره 353423)

LOL مانند درست انگل او است مارماهی بایدن چفت بر روی انسان است که در گرفتن توجه جمعیت و کسی که shouldering مسئولیت است. چیزی نه جو یا بو تا کنون بود. طبق معمول هر unscripted لحظات را نشان می دهد بایدن به معنی دیوانه احساساتی blustering احمق او بوده است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im