بایدن: “هیچ مدرکی’از تقلب در پست الکترونیکی-در رای گیری

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/25/2020 6:48:27 AM

یکشنبه در WISN را به “جلو” presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن گفت: “هیچ مدرکی” که پست الکترونیکی-در رای گیری تقلب زده.WISN مت اسمیت پرسید: “رئیس جمهور تهمت توییتی امروز. او رفت و پس از یک تعداد کشورهای که در حال شروع به ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی. ویسکانسین است که با توجه به انجام همان قبل از انتخابات ماه نوامبر. وجود دارد نگرانی این می تواند منجر به بیشتر تقلب ؟ این فشار برای رای دادن زود است؟”بایدن گفت: “من به شما بگویم آنچه شما معنی تهمت تقلب ؟ نگاه او را نشسته در کاخ سفید پر کردن غیابی به رای اولیه در فلوریدا. در حال حاضر به همین دلیل است که آن را تقلب در زمانی که او آن را ندارد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 5/25/2020 6:56:42 AM (شماره 421212)

شما می توانید بگویید که او مرد است نه در همان جهانی است که همه ما. من حداقل 5 اخبار فقط پست شده در چند روز گذشته از تقلب انتخابات در ایالات متعدد. پیام برای جو. جو اگر شما می خواهید در دنیای واقعی لطفا بیرون آمدن از زیر زمین خود را.

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Petronius 5/25/2020 6:58:05 AM (شماره 421214)

وجود دارد مقدار زیادی از تقلب است که یافت شده در پست الکترونیکی-در رای گیری و بایدن آن را می داند. چه POS. تا آنجا مغلوب ساختن پیشی جستن در رای گیری در فلوریدا است که در آن او زندگی می کند. بایدن زندگی در پنسیلوانیا و این جایی است که او آرا. دوباره بایدن نهفته است که همه او کردم.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Petronius 5/25/2020 7:00:40 AM (شماره 421216)

بایدن است که صحنه را برای رای گسترده تقلب آن را تنها شانس او در این انتخابات است.

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bpl40 5/25/2020 7:28:08 AM (شماره 421231)

به جای تلاش برای موفقیت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بایدن باید موفق بغداد باب.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LesUNo 5/25/2020 7:28:55 AM (شماره 421232)

یک فرد از شهر من در پست الکترونیکی دریافت پنج برگه های رای با پنج نام های مختلف……صاحبان قبلی که تا به حال یا فروش اموال و یا مرحوم. تقلب شایع است. وجود دارد به عنوان یک راه برای متوقف کردن آن است.

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: franq می 5/25/2020 7:39:51 AM (شماره 421242)

این انتخاباتی است برای رفتن به یک شکست مفتضحانه.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LanceLink1 5/25/2020 7:42:40 AM (شماره 421245)

من روستایی اداره پست ناخواسته اما به طور مداوم ارائه می شود من کسی دیگری را ایمیل. بنابراین آن را بسیار دشوار است برای دیدن این پست که به اعتقاد من خواهد بود کلید در یک پست الکترونیکی در انتخابات تلاش امن نیست و خالی از تقلب عمدی. به هیچ وجه ایمیل می توانید در رای گیری روش بود نه جعلی.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: globalwarmer 5/25/2020 7:45:57 AM (شماره 421251)

لذا شدید به نفع ایمیل در رای دادن, اما قسم می خورم هیچ شانسی برای تقلب. هیچ چیز برای دیدن اینجا مردمی.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Bluefindad 5/25/2020 7:46:53 AM (شماره 421252)

اضافه کردن عبارت “دروغ و حقیقت” به اورول 1984 بیانیه “جنگ صلح است آزادی بردگی است, جهل و قدرت است” و شما باید Dem فلسفه!

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: watashiyo 5/25/2020 8:05:17 AM (شماره 421264)

حتی بغداد باب نمی تواند دروغ مثل این پدوفیلیا ادم احمق و ابله از موز ،

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Newtsche 5/25/2020 8:20:04 AM (شماره 421278)

جواب منفی, نه یک smidge.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: paral04 5/25/2020 8:33:21 AM (شماره 421298)

من در فلوریدا زندگی می کنند و ما باید پشت بار به عنوان آنها صادر نشده هر غیابی. که احتمالا چون نه حزب اتحاد خود را برگزار کردند کنوانسیون برای نامزد نشده است. من می دانم که ما در جنوب در پشت بار هستند و نمی حاکی بدانید در آینده به عنوان بایدن می کند. به عنوان یک شرط بندی شخص من پیش بینی پیر جو است که به فرش کشیده از زیر او و شخص دیگری در حال رفتن به DNC نامزد. بنابراین هنگامی که ما می دانیم که نام شخص را در فلوریدا ارسال خواهد شد این رای گیری غایب است.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 8:37:34 AM (شماره 421307)

و به فکر می کنم که بایدن کشف این روی در زیرزمین خانه خود را. او کشف هر گونه تکان دهنده نشانه ها و شگفتی?

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 8:44:21 AM (شماره 421314)

بله وجود دارد و نبود یک مقدار کم از فساد در بد بو دولت یا. دموکرات رای به نظر می رسد به عنوان اگر توسط سحر و جادو در پشت اتاق ها از حوزه های رأی گیری و لاستیک اتومبیل. اگر آنها انرژی آنها خواهد بود عرضه بی پایان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/25/2020 8:55:58 AM (شماره 421328)

اوه مثل هیچ شواهدی وجود ندارد شما یک منحرف و یک کلاه بردار ؟

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jar 5/25/2020 8:57:55 AM (شماره 421330)

من تا به حال یک مهمان خانه در سال 2016. برای برخی از دلیل فلوریدا شده است ارسال پست در برگه های رای به او در من آدرس آنجا حتی اگر او هرگز در اینجا زندگی می کردند و بلند رفته است. اگر من به تقلب در ایمیل من می تواند با استفاده از این رای گیری اما من یکی از آنهایی که صادقانه که انجام نمی دهد چیزهایی مانند آن.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: chumley 5/25/2020 9:03:11 AM (شماره 421347)

آنچه در مورد این دستگیری ها که در حال حاضر ساخته شده در WV و NC برای آن چیزی است ؟ هر چیز به نوازش کردن وجود جو ؟

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: هرشی 5/25/2020 9:05:56 AM (شماره 421350)

این مرد نمی تواند خود را پیدا کنید azz در تاریکی با هر دو دست…هنوز او را نگه می دارد در کندوپاش دری وری سخن گفتن و زمان داده شده توسط lamestream رسانه ها…..این است برای رفتن به ‘مضحک منطقه’ یا شاید ما در حال حاضر در “منطقه گرگ و میش’ یا بیشتر مانند خزش منطقه’…

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: TLCary 5/25/2020 9:08:06 AM (شماره 421357)

حتی آن که نمی شد آشکارا نادرست همه به آن معنی است که آنها دور شدن با آن است. جو. “شما به هیچ وجه از ابتلا به ما هنگامی که ما مرتکب تقلب انتخابات از طریق ایمیل در برگه های رای” نیست یک استدلال برای رفتن به آن.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Muguy 5/25/2020 9:09:44 AM (شماره 421360)

اگر یک demonrat می گوید: “X”, شما بهتر آن را چک کنید! رئیس جمهور ریگان را مورد استفاده قدیمی ضرب المثل روسی از “اعتماد بود تایید”. با این زمان demonrat سوسیالیست و خود را مبلغ همکاران در رسانه ها باید آن را تغییر داد به: “آیا اعتماد ندارد مگر اینکه تایید”. تقلب از طریق پست است که اغلب به یک سیستم خوب زمانی که مردم مرده در حال ارسال برگه های رای و پس از آن مردم نامربوط به فرد مجاز به “برداشت” آراء بدون کافی VOTER ID.

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: mathman 5/25/2020 10:42:22 AM (شماره 421470)

آره. اطمینان حاصل کنید.
و هیچ شواهدی وجود ندارد که شما می توانید کراوات کفش خود را بدون کمک جو.
که شواهد فراوان وجود دارد که شما با ارسال میلیون ها دلار به یک شرکت گاز در اوکراین در ازای آن به آنها به بچه خود را بالا پرداخت که او تا به حال هیچ مدارک ، چگونه بسیاری از مردم مرده رای برای شما جو ؟ و چگونه بسیاری از غیر موجود مردم ؟ بنفش thumbs. یک شست و یک رای.
و در این روز از همه جا, پرینتر, بدون پست الکترونیکی-در برگه های رای.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Starboard_side 5/25/2020 11:02:16 AM (شماره 421486)

من تو را دیدم یک FB پست که کسی تا به حال 5-6 رای ارسال به افراد مختلف در همان آدرس این همان چیزی است که مورد نیاز است توسط هر کس به جمع آوری سند و شناسایی همه این موارد. یک مورد وجود دارد چند سال برگشت در سن پدرو کالیفرنیا که در آن اداره پست و سمت چپ یک بسته نرم افزاری از 96 رای در یک آدرس و کسی نام آن را تنها برای پیدا کردن همه آنها خطاب به 80-چیزی در ساختمان که می دانستند هیچ چیزی در مورد آن. توجه داشته باشید – شما می توانید یک رای گیری فرستاده شده به هر آدرس شما را انتخاب کنید در CA نه فقط آدرس شما ثبت شده است. آنها می توان به هل دادن این اگر خواهان بودند با استفاده از پست الکترونیکی-در برگه های رای به موفقیت های بزرگ? اما این فشار است و سپس به فعال کردن رای و برداشت یک بار همه آنها فرستاده شده است ، درمان – مطمئن شوید که هر رای گیری یک شماره پیگیری و تمام برگه های رای باید به حساب قبل از هر انتخابات است تایید شده است.
و اگر شما یکی در ایمیل شما باید آن را توسط ایمیل – ایمیل تقلب می تواند اضافه شده به هر رای دهنده اتهام تقلب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: rytwng 5/25/2020 11:10:32 AM (شماره 421492)

انگشتان دست بیشتر می شود احمق هر روز.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bighambone 5/25/2020 11:39:18 AM (شماره 421513)

چگونه می بایدن که از اخیر خود blabbering است, آشکار است که او نمی داند که کدام راه است ؟ علاوه بر دلایلی که دموکرات ها ادعا می کنند که وجود دارد هیچ چیز مانند تقلب انتخابات به عنوان آنها بهره مند از هر سطح از تقلب است که مرتکب در طول سال, و هیچ کس با رفتن قدرت هرگز بررسی تقلب انتخابات به عنوان دموکرات ها ساخته شده اند که هرگز در گذشته اتفاق افتاده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 5/25/2020 11:58:55 AM (شماره 421549)

جو جو — آن است که زمان برای شما برای رفتن به کلاس. مهد کودک کلاس زنگ زنگ. بگویید جیل خود را فراموش نکنید ژله ساندویچ.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 5/25/2020 12:19:12 PM (شماره 421580)

بایدن 1) با تجربه و صاف دروغگو و 2) به طور کامل از تماس با واقعیت های این روز است. هیچ چیز او می گوید که تا کنون ارزش پرداخت هر گونه توجه به.

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Smart11344 5/25/2020 12:22:30 PM (شماره 421585)

برای یک نامزد برای ریاست جمهوری که نمی تواند طلسم نام خود را امیدوارم که شوخی, اما من هنوز هم تعجب می کنم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: agrunt 5/25/2020 12:24:14 PM (شماره 421590)

من حدس می زنم آن گناه درخواست تعداد دفعات مشاهده نیست.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/25/2020 12:32:03 PM (شماره 421602)

پس چگونه او در توضیح این واقعیت است که با وجود برخی از فوق العاده نامزدهای جمهوری خواه در گذشته اورگان نداشته خواه فرماندار از سال 1986? شما می توانید بگویید که تنها راه آنها انجام انتخابات شب در ایستگاه های محلی است که آن را کاملا تقلب. آنها همین حالا اعلام Multnomah county تا زمانی که همه دیگر شهرستانهای استان شمارش شده است. سپس آنها قرار داده تا فقط به اندازه کافی رای شماره بازیگران برای قرار دادن حزب دموکرات بیش از بالا. بد سیستم و یکی که foisted ما توسط بیل بردبری سابق SecState آن. که صحه آخرین دموکرات نامزد برای این کار که به وعده دفاع از رای گیری از طریق پست.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: RochFireball 5/25/2020 2:08:28 PM (شماره 421691)

هیچ مدرکی وجود دارد بایدن هرگز و به دنبال تقلب انتخابات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: czechlist 5/25/2020 5:29:28 PM (شماره 421818)

حدیثی اما من شنیده ام که در پنسیلوانیا از طریق پست و برگه های رای را یک بارکد در بازگشت از بازگشت پستی پاکت نامه که برای شناسایی وابستگی حزبی. هیچ فرصتی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد nefariously. مادر من هرگز او را دریافت 2018 رای گیری. او حوزه می گوید: از آن فرستاده شد اما بازگشت نیست. Uh huh. و با توجه به بایدن پاپ کاتولیک است بدون شوخی!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: یا دروازه 5/25/2020 7:21:02 PM (شماره 421901)

جایی که من زندگی می کنند برخی از پنجاه به علاوه برگه های رای بودند از طریق پست از آدرس. من در زندگی liberalville.
هیچ چیز در مورد آن انجام شود.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de