بایدن: من می خواهم یک ‘قوی’ معاون رئیس جمهور کهاست ‘آماده می شود رئیس جمهور در یک روز”

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: happywarrior, 6/10/2020 9:40:31 AM

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن گفت: CBS News در شنبه شب که او می خواهد برای انتخاب یک همسر در حال اجرا “است که آماده است به رئیس جمهور در یک روز.” “این واقعا مهم است که هر کس که شما را انتخاب کنید به عنوان معاون رئیس جمهور موافق با شما از نظر فلسفه خود را از دولت و موافق با شما در این سیستمیک چیزهایی که شما می خواهم به تغییر می شود.” “و این است که در واقع رفتن به قادر به کسی است که در همه مرعوب رئیس جمهور نه در همه مرعوب راه رفتن در کاخ سفید است. و در حال رفتن به آماده به خود را صاف و پوست کنده نظر


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lawsy0 6/10/2020 9:44:32 AM (شماره 439574)

خوب برای شما جو! به دور از بازی قبل از آن شروع می شود. خود را homies در حال رفتن به شما آن را دوست دارم.

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: poliposter 6/10/2020 9:45:05 AM (شماره 439577)

LOL. این تیتر خنده دار در راه های بسیاری. به عنوان اگر بایدن می شود به انتخاب خود را در حال اجرا همسر.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: TJ54 6/10/2020 9:46:33 AM (شماره 439580)

LOL – مشکل این است که وجود دارد هیچ کس در Demtard حزب است که متناسب با این لایحه

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Quigley 6/10/2020 9:58:17 AM (شماره 439597)

من فقط خواندن یک پیر 2016 ایمیل یک دوست به من فرستاده شده با موضوع خط ما ادم سفیه و احمق معاون رئیس جمهور. آن گفت: ol جو گفت: ما نوشت: ژاپن در قانون اساسی برای آن بیانیه او انتقاد برای مغرور و حساس است. سپس در حالی که در صربستان او با اشاره به که کشور به کرواسی. بنابراین شاید آنچه او واقعا بدان معنی بود که او می خواهد یک دختر که موهای بوی خوب خود را در حال اجرا “همسر.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/10/2020 9:59:25 AM (شماره 439600)

استیسی آبرامز مرد Stacy آبرامز!

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هرشی 6/10/2020 10:00:16 AM (شماره 439602)

چرا که او می داند که او قصد ندارم به گذشته بیش از یک زن و شوهر روز…حیف که او ندارد ‘مختلط’ چند روز قبل از انتخابات…

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Northcross 6/10/2020 10:02:45 AM (شماره 439607)

و سپس شما ممکن است در نظر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای VP.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/10/2020 10:05:03 AM (شماره 439613)

بایدن می داند که او فقط به آن را به مراسم تحلیف خود را قبل از او استعفا داد به مجوز وزیر به رئیس جمهور شود. استعفا به عنوان رئیس جمهور فراهم می کند جو با اسراف ریاست جمهوری بازنشستگی و مزایا علاوه بر غنی سنا بازنشستگی. خواهد برآورد 450.000 دلار در هر سال به علاوه مراقبت های بهداشتی رایگان با جیل بایدن دریافت مقدار از این که جو دور می گذرد. جو نیست دیوانه است. به عنوان “قوی و آماده به رئیس جمهور” که فقط می تواند به معنای هیلاری.

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/10/2020 10:05:59 AM (شماره 439615)

من فکر می کنم جو بهتر خواهد بود پس از Obambi مدل چیدن یک بی کفایت است که هیچ نشانه و ناتوان است از یک روز.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/10/2020 10:21:06 AM (شماره 439644)

من: من می خواهم یک رئیس جمهور قوی است که آماده است تا به عنوان رئیس جمهور در یک روز.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: chance_232 6/10/2020 10:22:43 AM (شماره 439646)

“وجود دارد برخی از واقعا خوب پلیس در خارج وجود دارد” کلمه عمل بودن “برخی” آنچه که او باید گفت که وجود برخی از بد پلیس. اما آنچه که او را بنحوی است که بسیاری از آنها بد است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 6/10/2020 10:31:03 AM (شماره 439659)

ببخشید جو وحشت زده اما مایک پنس در حال حاضر گرفته شده است . . .

9 نفر بود.


اگر آنها را مدیریت برای تقلب به اندازه کافی در پای صندوقهای رای این لنگ مغز چیدن بعدی رئیس جمهور ایالات متحده برای خودش! و از آن خواهد شد از آنجا که او ناتوان از مبارزه بسیار کمتر از در حال اجرا در کشور است.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: msjena 6/10/2020 10:49:03 AM (شماره 439690)

آیا او معنی خواهد بود ، در دوم فکر کردم شاید نه…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: AltaD 6/10/2020 10:51:29 AM (شماره 439693)

کسی “است که آماده است به رئیس جمهور در یک روز” — نیست که همسر او است ؟

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Laotzu 6/10/2020 10:53:25 AM (شماره 439695)

خوب به این دلیل که احتمالا رئیس جمهور در روز 2 داده شده شما حالت ضعف و ناتوانی.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: بد-مو 6/10/2020 10:59:54 AM (شماره 439703)

یک شوخی کوچک به نگه داشتن در ذهن پنجم نوامبر شما چطور جو بایدن خاموش آستان خود را ? پرداخت او برای پیتزا.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/10/2020 11:18:48 AM (شماره 439744)

رای من! من می تواند مرده در روز!

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/10/2020 11:20:48 AM (شماره 439748)

شما نبودند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/10/2020 11:28:58 AM (شماره 439768)

که یکی از راه های به دست آوردن یک سیاه زن رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن توانایی خود را به حکومت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 11:29:38 AM (شماره 439769)

پس جو آماده نیست و در روز -150 چیزی. جو هرگز انتخاب شود.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 6/10/2020 11:52:03 AM (شماره 439808)

حتی بایدن در مه از زوال عقل می داند که او را بی کفایت به رئیس جمهور و باید به مرحله بلافاصله باید او برنده است. برخی از دستیار احتمالا از دست دادن شغل خود را برای به اشتراک گذاشتن این برنامه با احمق است که به وضوح بیش از حد befuddled به حفظ اسرار مهم. OMFG هستند دموکرات ها واقعا تو اجرای این شوخی به عنوان نامزد خود را? آن را مانند آنها در حال دادن یک انگشت به رای دهندگان و گفت: “ما می تواند اجرا سگ اوباما برای رئیس جمهور, اگر ما می خواستیم به آنجا که ما در حال برنده میخوام با تقلب و خشونت و هیچ چیز وجود دارد شما می توانید در مورد آن انجام دهد.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: بقایای 6/10/2020 12:12:59 PM (شماره 439851)

ترسناک ترین چیزی که – من شرط می بندم بسیاری از کسانی که خواندن Lucianne می دانم که افرادی که می خواهند رای بایدن.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/10/2020 12:54:48 PM (شماره 439929)

وجود یک خلاء در بالای دموکراتیک بلیط. آن آشکار است. با Befuddled بایدن چراغ هستند اما هیچ کس در خانه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/10/2020 1:10:57 PM (شماره 439959)

مراقب باشید وجود جو شما توانا به افشای DNC طعمه و سوئیچ اومدی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: varkdriver 6/10/2020 1:24:28 PM (شماره 439981)

با شنیدن عمو جو می گویند این یک screechy هرزه درایی از Chappaqua نیویورک شنیده می شد گفت: “Thas حق جو! من را انتخاب کنید! من دباغی استراحت (hic) و آماده!!”

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Winstonian 6/10/2020 1:53:11 PM (شماره 440022)

خوب بگویید. کسی که نیاز به توضیح به عمو جو معنای چهره پوکر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: watashiyo 6/10/2020 5:52:40 PM (شماره 440224)

بسیار مراقب باشید از آنچه شما می خواهید برای.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Karissa 6/10/2020 11:59:51 PM (شماره 440528)

من دوباره آن را می گویند.
اگر زوال عقل جو میدارد HildeBeast و مدیریت آنها را به سرقت انتخابات, من قصد دارم برای خرید یک میلیون دلار در مدت زندگی سیاست در HairSniffer, با من, به عنوان ذینفع. Doddering جو نمی خواهد یک روز بیش از لازم است به طوری که زمانی که او croaks این Hildebeast خواهد هجوم دفتر بیضی.
در دوم من را که دو میلیون نفر است.

0 افرادی مانند این.


#29 ببخشید اما شما هیچ بیمه بهره در شمع. نمی تواند آن را انجام دهد. آره جو که چه DNC امیدوار است. AA Demings است برای رفتن به یکی از. به عنوان کسی که دیگری از FL گفت که او و جری تصور کنید که خود را به عنوان بعدی MOOoochelle و بری. سیاه پوستان همه آماده با دریافت رای دادن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: LaVallette 6/11/2020 4:17:49 AM (شماره 440613)

چه کس دیگری اما هنوز هم زندگی “بهترین نامزد برای POTUS” تا کنون نامزد شده است. Shrillary خودش!!!!. مقدار زیادی از گزینه های برای رسیدن به آنچه که او ادعا می کند که او را خدا داده سرنوشت: گروگانگیری کاندیدای منچوری: مرگ طبیعی در اتاق کار داوطلبانه و یا استعفای اجباری حذف به دلیل سالخوردگی و incoherence/بی کفایتی در اداره elbowed یا صرفا حفظ به عنوان یک شکل سر: DNC عمیق دولت و یا واشنگتن ایجاد خواهد حکومت

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “happywarrior”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de