بایدن برابر بزرگترین ادم سفیه و احمقدموکرات ها تا کنون نامزد دریافت جایزه’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/26/2020 4:42:48 AM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را دوست دارد سریعتر از مخالفان خود را. پسر من را با نام تجاری جو بایدن. دیگر از “زیرزمین بایدن.” یا بایدن رهبر “زوال عقل-crats.” کسانی که موثر و به یاد ماندنی بیش از حد. اما هیچ چیز ضربان این گفته: بایدن مخفف “بزرگترین ادم سفیه و احمق دموکرات ها تا کنون نامزد شده است.” فراموش نکنید بایدن را nonstop سکندری و bumbling. فراموش نکنید که به نظر می رسد او نمی داند که در آن او است (او در مورد ورمونت بود اما در نیوهمپشایر) آنچه بعد از آن است (به یاد داشته باشید “فوق العاده” پنجشنبه?), آنچه در سال است (به یاد داشته باشید در مناظره ریاست جمهوری وقتی که جو گفت: حامیان می تواند “رفتن به جو 30330”)


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/26/2020 5:41:10 AM (شماره 490741)

آنها در حال رفتن به تغییر بایدن برای شخص دیگری. کومو فکر می کند آن است که رفتن به او.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: StormCnter 7/26/2020 5:53:50 AM (شماره 490745)

هر چیزی ممکن است با دموکرات ها ، هیچ یک از آنها مراقبت که آنها نباید وارد کردن یک جایگزین برای رابرت Torricelli. این اتفاق افتاد به هر حال.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HisHandmaiden 7/26/2020 5:59:58 AM (شماره 490747)

بایدن بزرگترین ادم سفیه و احمق دموکرات ها تا کنون نامزد شده است.
خواهد بود بسیار سرگرم کننده اگر آن را درست… “بایدن فکر می کند مشکل بزرگ این است که ما نیاز به آموزش بیشتر در مورد اسلام در مدارس است.”
این یک نقل قول است. خدای ناکرده. KAG

50 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: OBX پیت 7/26/2020 6:30:26 AM (شماره 490751)

#1 موافقم که بایدن روشن خواهد شد. من دو سنت به ارزش……..هیلاری فکر می کند آن را خواهد شد !!

43 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/26/2020 6:58:04 AM (شماره 490767)

عالی مخفف. #1 et al. مگر اینکه دور از برنی من نمی توانید ببینید که چگونه آنها می توانند swizzle در نتیجه Cuomo, Mooch یا هر کس دیگری بدون برنی فرض جناح انفجار. نگاه برای برنی حمله قلبی به آمده به عقب در یک راه بزرگ است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/26/2020 7:25:28 AM (شماره 490782)

بایدن طول می کشد که جایزه دور از جیمی کارتر و باراک اوباما. جیمی می تواند مناسب و معقول سخنرانی, زمانی که او در بازی خود را و اوباما انجام یک کار درست خواندن teleprompter بیشتر از زمان. تعداد مقاصد و نه موفقیت در غیر این صورت آنها را اجرا گردن و گردن در جای گذشته است.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/26/2020 7:26:51 AM (شماره 490783)

با دموکرات ها هر چیزی امکان پذیر است. من حدس می زنم برای switcheroo خواهد بود کومو. او بازیگری بسیار مطمئن از خود و و نحو نامشخصی دلپذیر به تازگی با فشار کار اضافه کاری به ناتوانی وحشتناک خود را در دست زدن به coronavirus.

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/26/2020 7:33:13 AM (شماره 490788)

Mooochelle.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: franq می 7/26/2020 7:54:25 AM (شماره 490806)

بسیار عجیب و غریب که هیچ VP انتخاب شده است. این نزدیک به نوامبر… من فکر نمی کنم که تا به حال اتفاق افتاده است.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: NorthernDog 7/26/2020 8:09:25 AM (شماره 490820)

به خوبی او نبوده است نامزد دریافت جایزه نشده است. این Dem کنوانسیون قرار بود چند هفته پیش. این خنده دار چگونه رسانه ها به ندرت به آن اشاره نشد.

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/26/2020 8:28:14 AM (شماره 490833)

ببخشید باید برای اضافه کردن: که در آن است رسمی چاپ دموکرات پلت فرم است که به طور معمول می آید در طول نامزدی کنوانسیون? یکی از اعلام آنچه که برای ایستادن. معلوم شد که در آن نیمه مخفیانه نشان داد این هفته بود بالا راز چشم تنها سند است. تبدیل کردن آن به طور خاص را از تماس “مردم سفید” 15 بار در موهن در نظر. چرا نگه داشتن این راز ؟ افتخار. بود با صدای بلند. اجازه دهید رای دهندگان می دانم که چگونه شما احساس می کنید در مورد مردم سفید.

44 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bighambone 7/26/2020 8:38:44 AM (شماره 490841)

من موافق با پوستر #5. اگر از آن می آید به تغییر بایدن و آنها را حرکت نمی کند برنی تا دموکرات سلسله مراتب نظم و معرفی او به جای بایدن دموکرات ها موثر خواهد بود گفتن حامیان آنها که در پایان نامزد جدول رده بندی در دولت دموکرات قفقاز و مقدماتی مهم نیست. سپس عامل در برنی حامیان به وضوح آنها خواهد بود و نه خوشحال از دیدن برنی پیچ دوباره توسط اوباما و برخی از دموکرات فوق العاده نمایندگانی که انتخاب بایدن را تعویض و احتمالا ایجاد نارضایتی خود را بسیار عموم شناخته شده است.

10 نفر مثل این.


در حال حاضر نگه دارید و بر روی اینجا !! از سال 1972 دموکرات ها را نامزد دریافت یک رشته تمام بی فایده دروغ گفتن و فریب دادن gutless نامزدهای !! جو فقط آخرین در یک خط طولانی.

28 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/26/2020 9:03:00 AM (شماره 490855)

زوال عقل یا نه جو بایدن بود که ضریب هوشی پایین ادم سفیه و احمق به علاوه چهل سال پیش زمانی که او وارد واشنگتن او فقط اتفاق می افتد به یک کمی بیشتر مجنون در حال حاضر. جو بایدن را دریافت کنید ‘را به آتش کشیدند که چرا هیچ VP انتخاب کنید.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/26/2020 9:27:19 AM (شماره 490874)

هر چیزی ممکن است با دموکرات ها ، همه آنها با دست نشانده خود-کارشناسی ارشد و خواهد هر چیزی را برای از بین بردن کشور ما است. آنها از دست داده ام همه حس به کسر یا استدلال است. آنها عروق استفاده می شود برای به دست آوردن قدرت بیش از این ملت است. حتی اگر جمهوری خواهان می تواند پیچ و تابدار حداقل آنها عاشق این کشور هستند و صادقانه بیشتر از زمان. هنگامی که ما پیدا کردن یک سیب بد ما خلاص شدن از آنها. نه Dems آنها آنها را نادیده گرفت و در حرکت است. آنها را به تصویب. تنها دلیل آنها می توانند همچنان ماندگار است چرا که رسانه ها. نگاهی به دور از رسانه ها و آنها را متلاشی می کنند به گرد و غبار.

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/26/2020 9:44:07 AM (شماره 490889)

من کاملا موافقم با #5 و #12 و گفت شده است بنابراین در اینجا برای سال گذشته است. به عنوان نامزد دوم اکثر نمایندگان او باید نامزد اگر بایدن است yanked. در این سناریو که در آن برنی است که در سمت چپ گرد و غبار در بهترین هواداران خود را به مجلس برای مغلوب ساختن پیشی جستن و در بدترین حالت آنها را به ماندن در خانه در روز 11/3. از دست دادن برای demonrats همه در اطراف.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: red1066 7/26/2020 9:54:26 AM (شماره 490901)

اگر demosluts تا کنون کنوانسیون بایدن را تعظیم و یک زن نامزد خواهد شد با یک زن VP. این زنان پیشرو demoslut پارتی و شورش. مفسران به طور مستمر به توافق برسند که این کالج که تولید این مارکسیستها تظاهر کنندگان با خود ضد آمریکایی پرداخته است. خوب چه جنسی بوده است و اکثر دانش آموزان در کالج برای چند دهه. این زنان است. زنان اکثریت را در قانون مدارس. مردان شرکت در کالج ها اما تا کنون در کاهش تعداد. آنها یا دریافت یک شغل خارج از مدرسه بالا و یا اگر آنها را به حضور در دانشگاه, آنها افراد مورد مطالعه که در مناطق که در آن شغل هستند در تقاضا. نه باطنی عمده با هیچ نرم افزار دنیای واقعی.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: italianlooks 7/26/2020 9:55:36 AM (شماره 490903)

بایدن است 25 متمم.. اگر او گسترش رییس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود که معاونت و جدید معاونت است پلوسی! ترسناک در بهترین حالت!

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: 2assume 7/26/2020 10:01:22 AM (شماره 490909)

چرا مردم هنوز هم می خواهید جو برای رئیس جمهور ؟ دموکراتیک پلت فرم نشان دهنده همه چیز من نمی خواهم اما همسایگان من نفرت تهمت بد آنها حتی نمی خواهد با من صحبت کن و خانه من است که egged. جریان اصلی تبلیغات انجام داده است کار خود را به خوبی. ما باید به دور از این موضوع در مورد “اعتراض” و حکومت نظامی است. ما در حال شکست در گرفتن پیام ما در همه چیز فوق العاده مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است برای ما. یک چیزی که من را خوشحال نمی کند با دادن پول برای غیر کار. که نه سرمایه داری. آن را نمی طولانی برای مردم را به استفاده و انتظار آن و جلوگیری از انجام خود را. اجازه دهید ما به بازگشت به کار و توقف دادن dems همه چیز آنها می خواهند.

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Samsquanch 7/26/2020 10:04:49 AM (شماره 490911)

حتی اگر پیر احمق باقی می ماند در آنجا کمونیست دوز و کلک پشت سر او خواهد بود تماس با عکس.

14 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: HotRod 7/26/2020 10:09:23 AM (شماره 490915)

مهم نیست که آنها سوئیچ برای بایدن چرا که او را برنده نیست به هر حال. اما در حزب دموکرات رویای که در آن بایدن برنده فرد روشن در واقعا نمی خواهد رئیس جمهور شود. که فرد را به دنبال دستورات دولت سایه یا دیگری! هیلاری ممکن است رویاهای حاکم اما او نمی خواهد بود امن است یا نه. من باور نمی کنم دموکرات سایه دولت می خواهد او را به هر حال. هیلاری خواهد بود یک مشکل برای آنها.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/26/2020 10:24:20 AM (شماره 490934)

در رابطه با #5, #12 #16 من اضافه کنم که اگر این ابعاد نمی را انتخاب کنید Gramps به جای شمع که این امر ارسال یک پیام واضح و روشن است که رای گیری عمومی دیگر جایی در روند سیاسی است و آمریکا دفتر سیاسی را انتخاب و نصب هر و همه نامزدها. مانند چین و روسیه است.

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bpl40 7/26/2020 11:01:25 AM (شماره 490970)

Re. 5 ,12 و 16. برنی است مانند جوجه به چه کسی G B شاو گفت: “خانم ما در حال حاضر مشخص است که. در حال حاضر ما در حال بحث در مورد مدت زمان و قیمت”. آنها برنی. به عنوان برای پیروان خود چپ هستند مانند مسلمانان است. که تراشه آن ایدئولوژی است که شمارش.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/26/2020 11:12:14 AM (شماره 490982)

به عنوان Assata Shakur a/k/a جوآن Chisimarde گفت: “بایدن به راحتی می توان دستکاری کرد”. او باقی می ماند.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Arby 7/26/2020 11:16:49 AM (شماره 490987)

این است که چرا انتظار-در-این-بال-هیلاری بوده است احترام کردن به رسانه ها و تلاش برای ماندن مربوطه. او چهره آنها پیدا کردن یک راه برای تخلیه زیر زمین نشین.

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: smokincol 7/26/2020 11:33:59 AM (شماره 491014)

نه “بزرگترین”. فراموش نکنید که soetoro کلینتون و کارتر. سه واقعا فراموش نشدنی اتفاقات ناگوار در روند انتخابات در تاریخ معاصر است.

6 نفر بود.


من تعجب می کنم اگر این سناریو ممکن است نرم و صاف اگر بایدن به مرگ ناگهان, ساخت سوئیچ بسیار کمتر خطرناک. در ابتدا من فکر کردم DNC خواهد جلوگیری از برنی اما رک و پوست کنده این حزب به عنوان دور به عنوان چپ برنی در حال حاضر پس چرا نه ؟ اما اگر برنی گذشت بیش از او بهتر و ادعا می کنند او نمی خواهید آن را و یا آنها را در معرض خطر غضبناک دسته از سوسیالیست ها که مبارزه سخت برای او.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Readaholic 7/26/2020 11:57:08 AM (شماره 491039)

حفره یا سوراخ جو.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Bohallx 7/26/2020 12:48:07 PM (شماره 491084)

دموکرات ها به نظر می رسید به انتخاب کنید تا اوباما را انتخاب بایدن به خاطر او خواهد بود یک سیاست بیمه در برابر گرفتن استیضاح و محکوم شد. اعضای کنگره می دانستند بایدن ~ و آنها فقط نمی مراقبت از او را. نه آنها به او اعتماد. او فاسد; بدون couth; نادان; و به راحتی کشیده همراه با پسر او در آخرین صحبت کرد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/26/2020 4:45:56 PM (شماره 491309)

من فکر Obummer برگزار شد که عنوان…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 7/26/2020 5:37:25 PM (شماره 491347)

در آن زمان بسیاری از جستجو برای پیدا کردن بزرگترین doofus اما آنها بود. او فقط یک محل برای دارنده که تا کنون می شود نامزدی. آن را فشرده زمان جمهوری خواهان را به بحث و مورد مداقه قرار دادن نامزد واقعی. هیچ کس به طور جدی به قرار داده تا جو برای سگ شکارچی. او یک shill.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de