بایدن کمپین کارکنان اهدا به سازمانکه وثیقه از تظاهر کنندگان دستگیر شده در مینیاپولیس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/31/2020 5:06:01 AM

کمپین کارکنان دموکراتیک ریاست جمهوری سناتور جو بایدن در حال لاف زدن در مورد اخیر کمک های مالی به چپ سازمان که وثیقه از تظاهر کنندگان دستگیر شده در مینیاپولیس. رویترز گزارش داد که 13 نفر از اعضای بایدن کمپین به تازگی نوشته شده در توییتر در مورد کمک های مالی خود را به مینه سوتا آزادی صندوق یک گروه که با استفاده از چنین کمک های مالی به پرداخت وثیقه هزینه از تظاهر کنندگان دستگیر شده در تظاهرات خشونت آمیز. یک بایدن کمپین سخنگوی کاهش یافته است در پاسخ به اینکه آیا کمک های مالی به Antifa-تراز وسط قرار دارد شد و رسما هماهنگ با بایدن مبارزات انتخاباتی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: EJKrausJr 5/31/2020 5:47:12 AM (شماره 427108)

در حال حاضر آن را آنارشیست جو بایدن. حمایت از Antifa. می گویند آن نیستی پس جو! می گویند آن نیستی پس! Antifa به اجرای بازو از حزب دموکرات. آنارشیست جو آن را متناسب با.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/31/2020 6:01:48 AM (شماره 427115)

بایدن اردوگاه کودن هستند. این است که مردم را بیشتر عصبانی چرا که آمریکایی های آفریقایی تبار و همچنین افراد زیادی از دست داده در این فاجعه است. شورش بودند به خوبی تامین می شود. شورش بودند اجاره یک قاتل. من به جورج سوروس بیش از همه آن است و مردم در حال تغذیه شدن با همه چیز است.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Petronius 5/31/2020 6:05:32 AM (شماره 427116)

بایدن در کنار غارتگران? من حدس می زنم آن را نمونه دیگری از خود را کاهش قوای ذهنی.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: nina584 5/31/2020 6:34:17 AM (شماره 427127)

زمان بررسی سوروس. اگر او پشت Antifa او باید به عدالت به ارمغان آورد.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: subman47 5/31/2020 7:07:26 AM (شماره 427135)

آیا کسی می تواند توضیح دهد که چرا دموکرات ها به طور مستمر کراوات خود را به رادیکال و Antifa نوع گروه که تنها هدف این است برای نابود کردن این کشور است ؟ این است که چگونه شما رای ضرب و شتم توسط مردم و از بین بردن اموال عمومی و غارت فروشگاه ها ؟ این دیوانه است.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: موآب 5/31/2020 7:18:49 AM (شماره 427143)

این تعجب آور نیست که دموکرات ها تبدیل شده اند Antifa حزب چیزی جز اراذل و اوباش و آمریکا متنفر.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 5/31/2020 8:14:47 AM (شماره 427181)

این یک رویا لوله به این باور است که سوروس در حال رفتن به بررسی شود و به عدالت به ارمغان آورد چرا که او غیر قابل نفوذ. سوروس انجام عظیم کیفری بین المللی شرکت با مصونیت از مجازات. او صاحب حزب دموکرات. او توسط محافظت فاسد جریان اصلی مطبوعات است. سوروس است که محافظت از یک شبکه پیچیده ای از سایه سازمان. پول خود را است متمرکز از طریق چندین شعب خارج از کشور و از این رو نمی توان پیش بینی کرد. این سوروس صفحه ویکیپدیا تقلب است. صفحه توصیف او را به عنوان یک سرمایه گذار مدیر صندوق پرچین و نیکوکار. و به عنوان یک شی از تئوری های توطئه که در حال ترویج شده توسط جناح راست افراطی در ایران ، زمانی که سوروس می میرد فرزندان خود را حمل خواهد شد.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: padiva 5/31/2020 8:19:06 AM (شماره 427187)

یک احمق و پول خود را به زودی جدا هستند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: MMC 5/31/2020 8:24:02 AM (شماره 427195)

بله – dolts.. اما دوست من – یک دولت کار جمهوری خواه می گوید جو می شود انتخاب و کامالا هریس است VP.. من خواب هست..

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/31/2020 8:38:13 AM (شماره 427208)

بنابراین با توجه به رژیم صهیونیستی است. Walz و MSNBC بایدن و کارکنان خود را در حال نجات سفید supremacists.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 5/31/2020 9:13:41 AM (شماره 427246)

بدون نیاز به بیش از تجزیه و تحلیل این رابطه است. فقط به عنوان با سلطنت باراک حسین (ع) این است که همان نبرد بین خوب و بد. چپ مایل به رفتن تمام راه را به این کشور بازگشت.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rama41 5/31/2020 9:19:55 AM (شماره 427250)

متاسفانه ما در این نقطه است که اگر جو می گوید: “من نمی دانم یک چیزی که در مورد آن” ما قصد داریم به این باور او است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Daisymay 5/31/2020 9:50:18 AM (شماره 427276)

من نمی دانم که مشاوره فقیر جو, اما آنها بسیار بی کفایت! به نظر می رسد آنها می تواند هر چیزی را راست. چرا در جهان آیا آنها فکر می کنم جو را دریافت رای بیشتر با حمایت از اراذل و اوباش (بله, من به آنها تماس بگیرید که) که سوزانده بسیاری از کسب و کار در ایالات متحده است که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با مرگ این مرد است. اکثر مردمی وحشت زده هستند که این کودن ها مجاز به اجرای رایگان سوزاندن و غارت در خواهد شد. و در حال حاضر جو و مبارزات انتخاباتی خود را در حال رفتن برای کمک به پرداخت خود را با قرار وثیقه ؟ بله! دقیقا کاری است که ما می خواهم رئیس جمهور ما را به انجام! DUH!

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ریشخند کردن 5/31/2020 10:03:50 AM (شماره 427286)

آنها فقط خرید آرا قدیمی از مد افتاده شیکاگو راه است. در روز آن نوشیدنی و سیگار برگ در حال حاضر آن است که وثیقه برای مشتریان خاص خود را. نیست که فقط خاص ؟

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: هرشی 5/31/2020 11:05:44 AM (شماره 427353)

#7….آنچه مورد نیاز است یک فولاد اعتصاب….

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Ribicon 5/31/2020 11:44:09 AM (شماره 427392)

خواب آلود جو خواهد بود در سنگر خود پرتاب کوکتل مولوتوف به سمت پلیس به جز او فراموش کرده که او سبک تر است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 11:52:51 AM (شماره 427403)

باید آنها را در خیابان به طوری که آنها می تواند به سوزاندن برخی بیشتر. بایدن و اراذل و اوباش در حال کمک به ایجاد این ظروف سرباز یا مسافر egging آنها را در نجات آنها. و پرداخت آنها را??

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: NYbob 5/31/2020 3:24:35 PM (شماره 427618)

موش بودجه چه خواهد شد به زودی رسما به عنوان یک گروه تروریستی است. خوب در نهایت آن را سمت راست وجود دارد در باز است. این انتخابات یک سر تعداد چقدر احمق بچه ها و لیبرال dopes از همه سنین هستند. خواهد بد رسانه ها شستشوی مغزی بود در مجموع و به اندازه کافی موثر به طور مستقیم میلیون ها نفر از lemmings برای رای دادن برای خودکشی ؟ آن است که روشن نیست که همه از این است که یک مجنون مسخره است. شاید آن آینده است و اگر چنین است, سپس شما باید به خودتان بپرسید که تا چه حد شما را به نگه دارید زندگی شما می دانست ؟ کاملا عجیب و غریب, اما زمانی که سرطان در محل کار برای نسل پوسیدگی بسیار گسترده است که یک تاریخ و زمان آخرین دقیقه از خواب بیدار تماس بیش از حد دیر است. شما نمی توانید همه چیز است که فعال آمریکایی آزمایش به گل و انتظار آن را به ادامه. اخلاق و شرم و افتخار و شجاعت و فداکاری نمی تواند جایگزین مومن حماقت حرص و طمع و ظلم و ستم. ما ممکن است مجبور به رای دادن با هر سلول از بدن ما و با شجاعت بیشتری از ما تا به حال قبل از. مرگ بر پای خود و یا شاید زنده ماندن بر روی زانو خود را ممکن است در این آزمون که بیش از افق.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bighambone 5/31/2020 3:45:24 PM (شماره 427632)

که عمل توسط بایدن اردوگاه به کمک جنایی تظاهر کنندگان در بیرون از زندان است و برخی به بیش مانند سرب بالون با “اکثریت خاموش” است که همیشه وجود دارد در سراسر کشور است. به عنوان معمول است که “اکثریت خاموش” خواهد صبر کنید برای قرار دادن دو سنت را در تا انتخابات زمان اطراف می آید.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de