بایدن و تهمت توافق برای حفظجزئیات تماس خود را خصوصی. سپسبایدن گفت: ما همه چیز را گفت.

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/10/2020 5:14:25 AM

هر چند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن گفتند آنها موافقت کرده بود به نگه داشتن اطلاعات خود را از روز شنبه تماس تلفنی خصوصی بایدن به نظر می رسد به reneged در قرارداد. حزب دموکرات نامزد شده است در حال حاضر آشکار چند جزئیات در مورد ارز در مصاحبه های رسانه ای و یک جلسه با اهدا کنندگان. بایدن گفت: در اولین مصاحبه خود پس از تماس که او و مغلوب ساختن پیشی جستن توافق آنها “نمی خواهد به جزئیات” بر آنچه گفته شد در طول تماس بین رقبای سیاسی. بایدن در این روز پس از گذاشته جزئیات پنج پیشنهادات او به ناروا چگونه دولت می تواند به بهبود آن coronavirus پاسخ


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: sanspeur 4/10/2020 5:48:50 AM (شماره 374641)

آیا اوله جو حتی می دانم که اگر او وعده داده شده ؟ و یا اگر او reneged?

65 نفر بود.


بایدن چنین cretin. چرا در جهان مغلوب ساختن پیشی جستن یک بازی شیر یا خط در مورد هر گونه پیشنهاد که درهم و برهم جو بایدن مراقبت به او ؟ من نمی توانم صبر کنید برای بحث بین این دو آن را برای رفتن به یک شورش!

73 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 4/10/2020 6:05:18 AM (شماره 374647)

خوب جو خود را تایید کرد Dimo اعتبارنامه او نمی تواند نگه داشتن کلمه خود را. آیا واقعا “بیان حقیقت به قدرت” که پیشنهادات خود را در حال حاضر اجرا شده هفته پیش ؟ من می شنوم لایحه Murry در حال کار بر روی یک عاقبت به “روز موش خرمای کوهی امریکا” جایی که او در تواریخ جو بایدن تلاش برای ریاست جمهوری. عنوان کار این است که “بیا مرد!”

72 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 4/10/2020 6:12:12 AM (شماره 374649)

چرا بر روی زمین خواهد شما به دنبال حکمت از حزب دموکرات? آنها در حال تلاش برای گرفتن خدا از جامعه پس همه آنها در حال انجام است که با تکیه بر خود را درک. نه وکیل من به دنبال. . .

53 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Muguy 4/10/2020 6:15:43 AM (شماره 374652)

مرد فقیر نمی تواند به یاد داشته باشید که او به کلمه خود را به نگه داشتن جزئیات این مکالمات خصوصی است. او با افتخار می اعتبار برای چیزهایی که Nobama بود و در عین حال او نمی تواند ضرب و شتم دیوانه برنی قرمز تا Nobama صحبت برنی از ایجاد یک میانجیگری سازمان ملل متحد ، احساس می شود که او ساخته شده خود را به یک عروسک خیمه شب بازی به رژیم سابق رهبر. اگر او “خود انسان” او بدون سوال ذهنی ناپایدار و کلمه او است غیر قابل اعتماد و نا مناسب برای نگهداری و دسترسی به “فوتبال”.

45 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ARKfamily 4/10/2020 6:33:03 AM (شماره 374662)

نگاه کردم که نوشته شده این مقاله در حال حاضر من درک می کنم که چرا. این مقاله به ایجاد یک تصور مطلوب از رئیس جمهور تهمت و پس از خواندن آن با شک و تردید!

35 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: pixelero 4/10/2020 7:06:52 AM (شماره 374674)

بیا مرد! “نگه داشتن خود کلمه” صدق نمی کند به لیبرال ها! چرا ؟ چون ما می دانیم که بهترین است. …aaand هر چه ما می گویند مهم نیست چرا که وجود دارد هیچ چیز مانند حقیقت هر حال; تنها روایت و اگر در پایان ما تا به حال به دروغ و تقلب و سرقت به ما راه آن را خوب به خاطر همه چیز ما است چرا که ما همیشه بر حق است و اگر کسی فکر می کند در غیر این صورت آنها شر است. جو بایدن کلمه خود را حفظ? نگاه, چاق, خدا, love ya, pal, اما— و من نوشت: این خط زمانی که این بچه ها در پارک آمد به دیدن من در زمانی که من معاون رئیس جمهور “…مردان قاضی به طور کلی بیشتر چشم از دست, چرا که آن را متعلق به همه برای دیدن شما به چند آمده در تماس با شما.” نمی تواند مانند یک اسب یک—.

23 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hoosierblue 4/10/2020 7:12:38 AM (شماره 374679)

اعتماد یک Dimoctrat است مانند اعتماد به یک مار به شما نیش می زنند. از این دو من فکر می کنم من می خواهم اعتماد یک مار برای اولین بار.

31 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/10/2020 7:14:19 AM (شماره 374680)

پس از تمام پیشنهادات خود را شد و همه چیز در حال حاضر در حال انجام آن است آشکار او است و نه با توجه به آنچه است که در واقع در حال انجام است. یا او توجه و وقتی که می بیند چیزی فکر فرایند هی مرد من فقط یک ایده بسیار خوبی از آنچه که ما باید انجام دهند. آه و شکستن کلمه خود را در صحبت کردن در مورد تماس است و بیشرمی را نشان می دهد و فقدان شخصیت است. یک فرد نمی شود اعتماد کرد با هر چیزی.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bmw50 4/10/2020 7:37:05 AM (شماره 374701)

فقط تماشا کنید و ببینید اگر جو نمی پیچ و تاب و مکالمه خود را به چیزی جو می تواند به اعتبار. او انجام داده است که تمام فعالیت های سیاسی اتصال نام خود را به اسکناس او هرگز آغاز شده است.

26 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 4/10/2020 8:10:04 AM (شماره 374732)

هیچ چیز جدید و یا نوآوری مورد بحث قرار گرفت اما جو باید دهان خود را بسته است. ما باید کنترل مرکزی در عرضه های پزشکی, توزیع, ما در حال انجام تست بیشتر از قبل و آمریکایی های آفریقایی تبار بیش از نمایندگی در همه چیز در این کشور از جرم و جنایت به سقط جنین به تلویزیون, تبلیغات, پس چه ؟

18 نفر بود.


به شدت در تلاش برای نگاه مربوطه – آن را خوب نگاه جو.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bpl40 4/10/2020 8:14:59 AM (شماره 374741)

PDT است رهبری برای Mt. Rushmore. زوال عقل جو است رهبری برای یک صندلی rocking. تعجب می کنم چه غیر بی اهمیت موضوع مشترک آنها می تواند به بحث در مورد.

17 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/10/2020 8:45:26 AM (شماره 374785)

هرگز اعتماد Demonrat.

17 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: هرشی 4/10/2020 8:53:33 AM (شماره 374800)

مثل من نمی بینم در آینده…..

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/10/2020 8:55:25 AM (شماره 374804)

این برای من رخ می دهد که بایدن است ویلهلم Klink از روند سیاسی است. آن را نیز برای من رخ می دهد که رئیس جمهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نهایی تاجر خوب است و بعید است که او در مصاحبه هر مروارید قبل از اینکه چنین Schweinerschnitzel.

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/10/2020 9:07:23 AM (شماره 374830)

ما یاد بگیرند که از خانواده ما برای ایجاد فیلتر در مغز ما برای متوقف کردن ما از همه چیز گفتن. ما فروشگاه کسانی که فیلتر در لوب فرونتال به اعتقاد من.
زوال عقل می کشد دور آن فیلتر است.
در هنگام برخورد با زوال عقل قربانی شما باید به انتظار شنیدن اظهارات عجیب و غریب بیرون آمدن از دهان قربانی.
جو بایدن هرگز توسعه یافته بسیار خوب فیلتر بنابراین او تا به حال سابقه و گفت نادرست مسخره چیزهای رفتن tp خود را در اوایل 20s. اضافه کردن به این واقعیت که او یک دروغگو است, یک تقلب زناکار و شما به دنبال در سالمندان به زوال عقل بیمار است که باید در یک واحد حافظه در خانه سالمندان است.
حدود چهار روز پیش DJT در پاسخ به یک سوال احمقانه از یک خبرنگار در مورد بایدن., موجز. ‘جو است نه تماشای این (کونگ آنفولانزا جلسه.) اما اگر او watch., او نمی خواهد درک (آنچه که ما در حال بحث در مورد.l
zap!

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 4/10/2020 9:12:33 AM (شماره 374839)

بایدن نشان داده است که او به راحتی led تهدید و ترغیب به انجام کارهای او گفت که او نمی خواهد انجام دهد. فقط با یک سطح پایین خزش مانند کومو! جای تعجب نیست که دموکرات ها رفته اند به چنین غیر اخلاقی طول به او خود را نامزد! آنها می خواهند کسی به آنها می تواند منجر به اطراف و نفوذ به تصمیم گیری نه از خود. کسانی که تصمیم گیری می تواند توسط یک سایه از دموکرات ها/سوسیالیست/کمونیست ها که جوابگو نیست! به دموکرات ها چهار سال و امریکا خواهد بود در مشکل واقعی!

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/10/2020 9:18:55 AM (شماره 374851)

نیش من شما کمی جانوران پستاندار شبیه راسو, را افزایش, pal. نمی توان اعتماد کرد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 4/10/2020 9:21:24 AM (شماره 374853)

انتشار متن. انتشار متن. اجازه دهید ما در جزئیات آنچه Plager جو اعلام کرد.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/10/2020 9:37:21 AM (شماره 374870)

رئیس جمهور تهمت واقعا عاشق این کشور و همه آمریکایی ها حتی رقبای سیاسی جو بایدن ، رئیس جمهور تهمت گسترش دست خود را تا زمانی که آن را می شود جامعی در و یا دریافت گاز بر روی آن مانند نانسی پلوسی انجام داد. هنگامی که شما عبور از رئیس جمهور وجود دارد و نه راه پس او را در این زمینه به عمل راه او را در اقدامی تلافی جویانه به آنچه اتفاق می افتد.
من درک سرخوردگی که رئیس جمهور صحبت می کنند به دروغ گفتن سگ در صورت تسویه حساب سرباز (هر که) برای شروع چون بایدن یک ضریب هوشی پایین ادم سفیه و احمق.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 4/10/2020 9:52:45 AM (شماره 374894)

البته هر کسی که اطلاعات خود را از دروغ گفتن LSM را نمی خواهد می دانم آنچه در واقع در جریان است. حدس من این است که بایدن در واقع فکر می کند او ایده های جدید.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: KanCreeper 4/10/2020 9:55:09 AM (شماره 374901)

آن خیره کننده است که Pres.مغلوب ساختن پیشی جستن را متوقف خواهد کرد به اندازه کافی بلند به آهسته جو هر زمان و در همه. Pres. DJT تا به حال به می دانم رفتن; بایدن که قرار بود به زندگی می کنند تا به هر قرارداد ، روز وجود دارد که ناظران از بایدن هرگز مطمئن شوید که اگر آهسته جو است هر سرنخ به جایی که او است. آن را می شود به شدت روشن بایدن هیچ ایده اگر او washin’ و یا حلق آویز کردن, ترین روز…. فقط محکم به صورت کامل به ‘فساد اقتصادی’ در هر زمان Dimm به نگه داشتن خود را از نامزدی ریاست جمهوری coven.

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Arby 4/10/2020 11:18:11 AM (شماره 375043)

با تمام احترامی که شما به اشتباه من برای کسی که مراقبت در مورد آنچه که جو بایدن می گوید. ‘پر حرف است نه شایسته هدف از تحقیقات و پر حرف است خواب آلود جو تخصص.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Digiconver 4/10/2020 12:09:32 ب. ظ (شماره 375115)

جو بایدن می گوید: “رای من برای سناتور… (اینا درست نیست); برای قوری? (اینا درست نیست یا) ….چیزی که … شما می دانید که …” جیل بایدن زمزمه کردن دوربین: “رئیس جمهور جو; رئیس جمهور”. جو بایدن پیروزمندانه می گوید: “رئیس جمهور! که در آن است! رای من برای قوری!”

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: anniebc 4/10/2020 12:54:21 PM (شماره 375212)

آیا بایدن حتی به یاد داشته باشید آنچه گفته شد ؟

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: kono 4/10/2020 1:02:09 PM (شماره 375228)

بایدن این خاطره در مورد هر چیزی ساده است فقط مشکوک. اگر تهمت حاضر به افشای هر یک از آنها گفتگو و بایدن بازگو, همه چیز برای ما هنوز هم نمی خواهد هر گونه ایده آنچه که آنها در مورد صحبت کردیم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/10/2020 1:14:26 PM (شماره 375246)

اخبار فلش! شمع بایدن به plagiarist همواره
پسر او است راست, در حال حاضر! تقلب بازنده! همیشه!

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Kafka2 4/10/2020 2:37:31 PM (شماره 375331)

اگر بایدن است که برخی چگونه انتخاب او خواهد بود”عروسک خیمه شب بازی جمهور.” چه کسی می تواند کشیدن این رشته ؟ Pelosi? شومر? پوتین ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Penney 4/10/2020 2:49:18 PM (شماره 375344)

بایدن(D) خیانت به اعتماد به نفس. او نمی توان اعتماد کرد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: bighambone 4/10/2020 6:23:39 PM (شماره 375524)

بایدن شده است یک حرفه ای لیبرال دموکرات DC باتلاق موش وکیل-سیاستمدار برای بیش از 40 سال است. بنابراین آنچه شما انتظار می رود او را انجام دهد و می گویند ؟ به او که تماس تلفنی در تلاش بود برای به دست آوردن برخی از استفاده سیاسی و توصیه های خود را نگاه مانند نسخه در برخی از بسیاری از کلمات چه رئیس جمهور تهمت و کورونا ویروس نیروی کار انجام شده است یا باید در برنامه ریزی است. فقط نشان می دهد که تهمت هرگز نمی تواند اعتماد لیبرال دموکرات به انجام آنچه آنها توافق را انجام دهد.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im