بایدن و ساندرز یکی بحث خواهد شدیک پیش نمایش خوبی از بایدن در برابر تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/15/2020 5:17:10 AM

در یکشنبه شب نامزد باقی مانده با یک شات واقعی در نامزدی حزب دموکرات در واشنگتن در میان یک بیماری همه گیر به دولت که چرا آنها باید انتخاب شود منجر به ملت است. در بسیاری از بحث متفاوت خواهد بود از همه دیگران برگزار شد و از تابستان گذشته. به جای بزرگ و متنوع زمینه از نامزدها تنها دو پیر مردان سفید باقی می ماند. و به جای تست خود را سبک و یک آستر در مقابل جمعیت این جلسه را فاقد مخاطب است. با خیلی محروم و دور نامزد خواهد شد یا درخشش یا شکست است. در این لحظه به نظر می رسد که نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن را به از دست دادن.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: F15 Gork 3/15/2020 6:02:51 AM (شماره 346742)

بار دیگر رئیس جمهور تهمت خواهد بود برنده اعلام شد…..

29 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: IowaDad 3/15/2020 6:53:43 AM (شماره 346757)

این صحنه برای تلویزیون نشان می دهد قرعه کشی خواهد شد رتبه بندی پایین تر از هر زنده رویداد ورزشی.
آه صبر کنید! اما ما می تواند آن را به یک واقعیت نشان می دهد با داشتن هر یک از آنها خود را نشان می دهد پرونده پزشکی هر یک پنج دقیقه: — قلب استرس تست عملکرد ریوی آزمایش کراتینین تعداد اسپرم تراکم استخوان, مغز MRI, داپلر کاروتید, Covid 19 تست PCR کرونر CT ، می تواند یک باید تماشا cliff-hanger!

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 3/15/2020 7:48:13 AM (شماره 346779)

دموکرات ها در حال حسود, بی وفا, حریص, کسل کننده, تکراری, نوزادي مسئولانه متقلب بیهوده پرشکوه ریاکارانه و obstructionists. برنی ساندرز و جو بایدن هنوز هم متعلق به حزب دموکرات. من به صفت یک لیست در حال رشد اما به نظر من همان باقی می ماند. این حزب است که می خواهد به خدا از جامعه و معتقد است که در عمل رادیکال از کشتن نوزادان است. من آنها را به یک uninspiring جمعیت و از ایده های تازه است. کسل کننده و تکراری هستند و این صفت من می خواهم تمرکز در این پست.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: fingerpicker 3/15/2020 7:49:36 AM (شماره 346780)

سی ان ان مدیران Illa کالدرون جیک Tapper و دانا باش خواهد خود را به پیوستن به دو رفقا در یک جشنواره با هدف مشترک از سطل زباله مغلوب ساختن پیشی جستن. این یک بحث است. برنی هدف: یک خانه بزرگتر.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 3/15/2020 7:53:28 AM (شماره 346788)

اگر برنی است هر مغز و در همه حال او را تحریک بایدن بارها و بارها تا زمانی که نشخوار Pro جو تا به حال کامل بحران.

44 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Cherrybark 3/15/2020 7:53:58 AM (شماره 346789)

این کلاسیک “Bambi در مقابل گودزیلا” کوتاه به عنوان یک پیش نمایش از بایدن در مقابل تهمت بحث است. https://www.youtube.com/watch?v=n-wUdetAAlY

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بقایای 3/15/2020 7:55:49 AM (شماره 346790)

با تشکر از شما Lucianne کارکنان برای نظر شما. نیاز به یک خنده خوب در یک صبح سرد در n. e. شخصا, من مشتاقانه منتظر تماشای آن به ویژه از اعضای خانواده به من گفت: – لازم نیست از خانه بیرون برود! هر چند که من ممکن است اگر آن را می شود بیش از حد دردناک است. من باید برای پیدا کردن زمانی که آن شروع می شود.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 3/15/2020 8:00:30 AM (شماره 346795)

جاذب تیتر اما نویسنده نمی توان در این مورد. بایدن که از مقابل در حال حاضر به دلیل دموکرات ها متوجه است که برنی خواهد بود “Wreck it Ralph” رئیس جمهور.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 3/15/2020 8:01:07 AM (شماره 346796)

آقای رایگان shiff V آقای نمی تونم به یاد داشته باشید shiff.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 3/15/2020 8:06:06 AM (شماره 346802)

من منتظر بایدن به تماس برنی طولانی مواجه سگ اسب سپس به بیهوده گویی او چگونه جان سالم به در poison dart پس از کشف ناشناخته قبیله در حالی که کاوش در آمازون با جان کری.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بقایای 3/15/2020 8:12:15 AM (شماره 346808)

بحث – یکشنبه, مارس 15: – 8 p. m. – 10 p. m. زمان عید پاک (کسب و کار خودی)

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بقایای 3/15/2020 8:14:52 AM (شماره 346810)

زمان شرقی است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chillijilli 3/15/2020 8:15:29 AM (شماره 346811)

#10 لطفا به من اجازه می دهد برای تکمیل آخرین جمله خود را…جان کری (D, جزیره ایستر)

17 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ROLFNader 3/15/2020 8:22:51 AM (شماره 346816)

مسخره تیتر مگر اینکه شما فکر می کنم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به سقوط یک صحنه رویداد مانند حداکثر سقف و آقای مگو با استفاده از گول زدن 19 -30 سال به رای دهندگان.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/15/2020 8:32:38 AM (شماره 346827)

آنچه بیش از/تحت چه مدت آن را بایدن به چالش ساندرز به “گام به عقب”است ؟

24 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 3/15/2020 8:43:18 AM (شماره 346839)

یک دقیقه صبر کنید من فکر جان کری آیا همه his secret agent شبح وار مسائل در کامبوج است ؟ فقط زمانی که شما فکر می کنید شما می دانستید که یک پسر…

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/15/2020 9:01:42 AM (شماره 346870)

این مثل این است که یک تکرار با دو Three Stooges. واقعا پاپ کورن ارزش است. (یا 12 بسته است.)

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bighambone 3/15/2020 9:11:13 AM (شماره 346881)

اگر برنی و جو بحث معلوم می شود “عشق متحرک” شما می توانید شرط می بندم چکمه های خود را که برنی شده است پرداخت می شود.

17 نفر بود.


بیایید رفتن نیست توهین به سه بزرگ آمریکایی آیکون #17.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: lftrn97 3/15/2020 9:43:34 AM (شماره 346919)

جو را برنده نیست. هیلاری است که “مقصد”.

10 نفر مثل این.


بایدن انتخاباتی کارکنان باید با احتیاط. آنها ممکن است پس از آن به اتهام سوء رفتار با سالمند برای او را در معرض این همه استرس خود را در زمان دولت است.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Omen55 3/15/2020 11:05:40 AM (شماره 347000)

برنی به می دانم این است که خود را بزرگ شات را بایدن پایین.
بنابراین در حال حاضر ما خواهید دید اگر او در آن به کشتن.

10 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: dbdiva 3/15/2020 11:59:56 AM (شماره 347059)

بایدن کارکنان باید او را در یک دسته سه تایی بنابراین او نمی سرگردان خارج از محدوده دوربین در وسط یک درهم نامنسجم پاسخ به یک سوال. من نمی توان به تماشای اما من به دنبال به جلو به فردا که LDotters خود را ارائه دهد قانع کننده و طنز آمیز (من مطمئن هستم) طول می کشد در بحث!!

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Muguy 3/15/2020 12:20:13 PM (شماره 347083)

این Demonrat سوسیالیست ها پس از نفوذ حزب که چشم انداز برای از دست دادن نه تنها بالای بلیط بلکه “پایین انتخابات” نامزدها باعث شده این دو هفته خندق دیوانه برنی قرمز مبارزات انتخاباتی. آنها شده اند به نام برای رها کردن زن آمریکایی توسط تقریبا همه نامزدهای ریاست جمهوری برای نامزدی به نقطه ای که حتی رسانه ها می توانید پوشش خود را ته کنه. ثابت “را در چهره” مردم مانند مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan و Occaisonal قشر هنوز هم مطبوعات اما تنها تاثیرپذیر هنوز هم با آنها باقی بماند. حزب “تنوع” است با دو پیر در حالی که مردان و امکان بسیار واقعی است که در حال اجرا همسر انتخاب را به خطر اندازد و آنها را بیش از حد– در ضمن تشکر. Tulsi Gabbard هنوز درمان خاموش در حالی که Hitlery این Wookie و نامزد شکست خورده Stacy آبرامز در حال آماده به foisted بر ما….

9 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/15/2020 1:08:33 PM (شماره 347138)

من شما را پایین $20 bill که می گوید جو بایدن پاسداران جلوگیری خواهد شد بحث اتفاق می افتد به هر قیمتی ندارند. نگاهی به ویروسی تصویری از بایدن مجازی تاون هال نشست. آن است که همه در چشمان او. وجود دارد هیچ “وجود” وجود دارد. بایدن به ترک محل. دیزنی آیا بهتر animatronics با Abe Lincoln.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/15/2020 1:55:48 PM (شماره 347193)

Jobama را ماساژ bernies شانه و دو نفر از آنها را نگه دارید و دست ها و اعلام عشق خود را برای یکدیگر مانند بانوی پیت و شوهر او
این را دکتر جیل بسیار ناراحت s/. چه یک جفت از سیرک دلقک ها!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Maggie2u 3/15/2020 1:57:18 PM (شماره 347194)

من فکر می کنم ما آن را تماشا کنید. من دوست دارم یک سیرک به خصوص دلقک ها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Penney 3/15/2020 2:07:43 PM (شماره 347207)

چه چیزی می تواند خسته کننده تر و بی ارزش تر از هزینه های این شب به خصوص در این روز ملی نماز, تماشای این دو چپی سخن نامفهوم گفتن به یکدیگر در مورد جامعه هدف ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Wendybird 3/15/2020 2:13:38 PM (شماره 347213)

من برنامه ریزی برای بازدید از سالمندان مراقبت تسهیلات به جای. بسیار پربارتر و آموزشی است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Geoman 3/15/2020 3:45:41 PM (شماره 347292)

من می خواهم به جای آنها وارد 6x6x6 پا گودال با راست خود مچ دست با هم گره خورده و بویی چاقو در دست چپ خود.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/15/2020 4:06:49 PM (شماره 347309)

#6 – با تشکر از شما! چه هدیه ای دوست داشتنی. تنها زمانی که من دیدم که کارتون در تلویزیون زمانی که من یک نوجوان بود. من همیشه آن را به یاد و به اشتراک گذاری آن با دیگران است. آن را حتی بهتر از من به یاد داشته باشید. من آن را کردم bookmark شده در حال حاضر. با تشکر از شما. من نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا به تماشای “بحث” امشب و یا صبر کنید برای برجسته کردن فیلم ها. از یک طرف مشاهده نهایی بحران از نشخوار Pro جو و اوباما بال کمونیست زنده در تلویزیون خواهد بود خوشمزه و سرگرم کننده از سوی دیگر من نمی خواهم به اب راه رفتن را از طریق لفاظی در حال انتظار برای کشف.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: افتخار تگزاس 3/15/2020 4:38:02 PM (شماره 347328)

ما هرگز یک بحث بین بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. من بایدن دریافت کند که تا کنون بحث خواهد بود بین “مدیران” و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. بایدن تنها وجود دارد برای سلام خوب به نظر می رسد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 3/15/2020 4:55:05 PM (شماره 347345)

من باید اعتراف که این امر می تواند نوع از سرگرم کننده به تماشای O’biden تماس حریف خود را سناتور بارنی Sundress از مانت ورنون در مورد او چگونه خواهد رسیدگی به قرطبه Dampendic.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 3/15/2020 5:24:19 PM (شماره 347366)

من فکر نمی کنم آنها حمله یک دیگر. اما آنها را ببینید که کدام یک می تواند-باش مغلوب ساختن پیشی جستن. برنی است قیافه گیر های ساختگی و جعلی است. او مثل یک هیپی چپ چی چی او اعتصاب تکبر از یک مارکسیست. فقط یکی دیگر از apparatchik و بایدن? این 5? امتحان کنید. او فکر آن را بیش از حد خوب درست باشد. البته این خیلی خوب است (برای او) درست باشد. فقط یکی دیگر از مفید ادم سفیه و احمق

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Smart11344 3/15/2020 7:52:37 PM (شماره 347483)

برخی عاقلانه برنامه نویس باید شمارنده برنامه ریزی شده با بهترین Lauel و هاردی. من می خواهم به تماشای که در یک ضربان قلب. واقعی, آمریکایی, آیکون, بعدی, The Three Stooges.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im