دوچرخه سوار فایل های پلیس شکایت در برابر سی ان ان Chris Cuomo, زیر شدید تف

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: JunkYardDog, 4/15/2020 4:13:46 AM

سی ان ان لنگر Chris Cuomo موضوع از پلیس شکایت بود که پس از ثبت آتشین تبادل او با یک دوچرخه سوار در روز یکشنبه. به گزارش نیویورک پست 65 سال همپتون باشنده دیوید سوار دوچرخه خود را در روز یکشنبه زمانی که او کشف که او تصور می شد سی ان ان لنگر با دو زن و سه فرزند در خارج در اموال خود را. کومو شده بود دوره نقاهت بعد از او به طور گسترده ای به اطلاع عموم coronavirus تشخیص است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: فوری خشم 4/15/2020 5:59:04 AM (شماره 380017)

نگران نباشید SoyBoy دوچرخه سوار, او احتمالا هرگز حتی آن را به حال. در حال حاضر شما می توانید به اجرای قانون کسی دیگری.

17 نفر بود.


Fredo… بیایید fishin’

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Condor44 4/15/2020 7:04:27 AM (شماره 380059)

دوچرخه سوار معمولی لیبرال دوچرخه سوار.لیبرال سرزنش. که او را منصوب کلانتر? او سزاوار به خود چراغ های پانچ کردن. BTW, بود, حرکت تند و سریع پوشیدن ماسک?

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: tootall 4/15/2020 7:17:34 AM (شماره 380068)

Fredo نازک پوست putz! تمام نخبگان از نیویورک کشیده CV19 به Hamptons و به حال خود کارکنان نوار قفسه های سوپر مارکت سر. من خانواده طبقه کارگر است که درد و رنج برای خود و خودخواهی.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 4/15/2020 7:46:57 AM (شماره 380094)

حدس من این است که نوزاد پسر, کریس هرگز ویروس. او فقط می خواستم توجه و کمی زمان کار است که او متنفر است! برادر خود را که در تلویزیون هر روز خیساندن تا زمان و هیچ کس درخواست کمی در مورد کریس. او احساس می کند تحقیر شده میبیند! شخصا, من فکر می کنم او رفته عمیق پایان!

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/15/2020 7:47:03 AM (شماره 380095)

بیشتر به شرق در لانگ آیلند و شما را پیدا خواهد کرد برخی از افراد خوب.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 4/15/2020 7:47:12 AM (شماره 380096)

این ادم احمق و ابله دوچرخه پسر می توانم پیدا کردن کسی که با یک تهمت کلاه به آزار و اذیت?

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Quigley 4/15/2020 9:15:54 AM (شماره 380191)

دو Dims ملاقات در خیابان. یک کم به دیگر می گوید “می گویند شما رو میکروب ها!” دیگر می گوید: “اوه آره! خوب پس شما باید انجام دهید!” اولین تار می گوید: “شما باید در قرنطینه” و دیگری می گوید: “اجازه دهید من در اونا اجازه دهید من در اونا من قتل مرد! عسل بچه ها اجازه دهید من در ’em.” و سپس آنها رفت و گفت: خود را جانشین mommies مصاحبه و پلیس. اما یکی از آنها که Fredo حال ذخیره پول خود را و قادر به ترک شغل خود را و شروع به انجام به دیگران به عنوان آنها را به خود را دارند.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/15/2020 9:16:21 AM (شماره 380193)

Hmm منتشر شد که او را از زیرزمین پادشاهی?

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/15/2020 9:41:45 AM (شماره 380235)

OMG این را نگه می دارد بدتر و بدتر برای Fredo. او وقیحانه نقض برادر خود را قرنطینه و اجتماعی فاصله دستورالعمل و پس از آن تهدید یک شهروند که مشروع سوالات خود را هنوزم اقدامات است. سپس او احساساتی whiny بحران بیش از آن. چه چیزی است که او یک هورمونی نوجوان دختر ؟ این یکی از افرادی که می خواهید به ما بگویید آنچه که ما باید به فکر می کنم ؟

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: chillijilli 4/15/2020 9:58:30 AM (شماره 380265)

من فکر کردم او پخش از زیرزمین خانه خود را چرا که او در قرنطینه? او قرار نیست به بیرون می آیند تا زمانی که او تا به حال هیچ تب به مدت 72 ساعت. که اتفاق افتاده است هنوز رتبهدهی نشده است.
او را در معرض شده است. آه من. آیا شما فکر می کنم سانجی را در چهره خود را در مورد این ؟

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: clayusmcret 4/15/2020 10:03:27 AM (شماره 380274)

یکی دیگر از فاکس گزارش در نظر گرفته شده برای سرپا نگه داشتن سی ان ان. اگر روباه و Breitbart را متوقف گزارش سی ان ان و آن دلقک, بازیگران, طنز, اخبار, شبکه خواهد به سادگی محو دور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/15/2020 10:14:24 AM (شماره 380290)

من شنیده ام که Fredo بیهوده گویی در راش Limbaugh دیروز. این dimwit Fredo نیاز به مدیریت خشم یا گروه درمانی او را به عنوان بد به عنوان Alec Baldwin.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jacksin5 4/15/2020 10:31:33 AM (شماره 380307)

اگر شما توجه به فرد بیهوده گویی شما تصور کردم او تف بود با یک یاغی دوچرخهسواری در یک هارلی به جای یک انبار نشین در Schwinn.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 4/15/2020 11:11:36 AM (شماره 380369)

“دیوید خود اعلام مادام العمر دموکرات و حامی رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو…” هر دو کومو برادران طاقت فرسا تالارهای اما کمی دیوید باید دهان خود را بسته و ادامه داد ، همه در نیویورک به نظر می رسد همیشه به دنبال یک استدلال.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/15/2020 9:00:48 PM (شماره 381016)

من تعجب می کنم اگر سی ان ان اجرا خواهد شد این داستان ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “JunkYardDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de