مراقب باشید اشکال-پرورشقابل استفاده مجدد کیسه های مواد غذایی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/7/2020 4:32:49 AM

عضو شورای شهر خوانده شده را علامت Gjonaj است به درستی هل دادن کنار شهر جدید 5 درصد هزینه ها در کیسه های کاغذی در فروشگاه های مواد غذایی و مانند آن در صورت از coronavirus تهدید. برانکس دموکرات که سر کسب و کار کوچک کمیته می گویند او در پشت این هزینه در اصل “به منظور تشویق نیروهای جدید برای استفاده بیشتر سازگار با محیط زیست گزینه از کیسه های قابل استفاده مجدد در زمان عادی اما علم روشن است: کیسه های قابل استفاده مجدد هستند بیشتر مستعد ابتلا به حمل coronavirus.” راست: کیسه های قابل استفاده مجدد در واقعیت هستند که از نظر علمی ثابت شده زمینه برای پرورش میکروب ها — چیزی است که هیچ کس نیاز در طول یک بیماری همه گیر. (و اگر شما شستن کیسه های خود را با وسواس آن را با استفاده از منابع بیشتر


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Paperpuncher 4/7/2020 6:43:45 AM (شماره 371175)

فوق العاده بازار ما استفاده می شود به رفتن به در جای دیگر به حال خوب کیسه های کاغذی با دستگیره بر روی آنها. آنها عالی بودند. و سپس تغییر به پلاستیک برای نجات درختان. کاربردی اما رفتن برای یک درایو در کشور در یک روز بهاری و دیدن آنها را حلق آویز در درخت در کنار جاده بود و نفرت انگیز است. پس از آن وجود دارد قابل استفاده مجدد از کیسه های ساخته شده است که شما بیمار است. در حال حاضر پس از یادگیری این دو درس ما در حال حاضر دوباره به کاغذ. کسی که در نهایت متوجه شده است که درختان در حال یک منبع تجدید پذیر. آنهایی که ما امروز هر چند لازم نیست که دستگیره در آنها.

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Daisymay 4/7/2020 7:39:31 AM (شماره 371223)

من عاشق من کیسه های پارچه ای اما اگر ما را مجبور به ترک استفاده از آنها من را به جای آنها به بازگشت به کیسه کاغذ از پلاستیک. من از آنها بدم میاید این کیسه های پلاستیکی. چگونه در مورد خرید کیسه های کاغذی با دستگیره بر روی آنها. آنها خواهد بود چیزی که ما استفاده می تواند برای بسیاری از اهداف دیگر!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: wcgreen 4/7/2020 7:56:58 AM (شماره 371242)

من از شستشوی خانه ساخته شده از نخ پنبه کیسه بر خلاف یا کاغذ یا پلاستیک, من می دانم که چگونه به پاک کردن آنها و است که آنها را به کار گرفته.

9 نفر بود.


آنها نفرت کیسه های پلاستیکی اما به طور مداوم از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بطری های آب. آنها می خواهند برای کاهش CO2 که در واقع باعث رشد گیاهان بهتر است.
احمق که فکر می کنم آنها بهترین می دانم و می دانم که هیچ چیز در همه!

56 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Bassman1911 4/7/2020 8:23:38 AM (شماره 371276)

به نظر می رسد مانند همه نیروهای چپ بر ما می آید و به نیش ما در a$$. آنها ما را توقف حفاری برای نفت و در نتیجه تبدیل شدن به کاملا وابسته به کشورهای خارجی است که از ما متنفرند. آنها ما را به خرید اتومبیل های کوچک است که یک تله مرگ در یک تصادف آنها جمعیت ما به ساختمان با پنجره هایی که باز نمی شود و هوایی که نگه می دارد گرفتن بازیافت آنها را دور کیسه های کاغذی است که از درختان است که منابع تجدید پذیر, پر کردن محل های دفن زباله ما با سمی بطری های پلاستیکی و کیسه های که هرگز تجزیه های زیستی. شاید آنها باید نیروی برخی از ایده های احمقانه در چینی. به نظر می رسد آنها به طرز وحشیانه ای وجود ندارد وقتی که می آید به سلامت و استانداردهای زیست محیطی.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 4/7/2020 8:44:03 AM (شماره 371296)

#1 شما باید خیلی جوان است. برای اولین بار 30 سال به علاوه از 67 سال زندگی تمام کیسه های مواد غذایی ساخته شده از کاغذ و تا به حال هیچ دسته.

34 نفر بود.


من نمی استفاده از کیسه های پارچه ای. Aldi اتحاد پلاستیک و کاغذ. در دیگر فروشگاه های مواد غذایی من با استفاده از کیسه های پلاستیکی یک بار برای مواد غذایی و سپس به صورت کیسه های زباله. محیط زیست علاقه مند به حفاظت از زندگی بشر; بنابراین خود را ساده لوحانه طرح که همیشه به نوبه خود به جعلی.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/7/2020 9:21:16 AM (شماره 371346)

این resusable کیسه های بیولوژیکی خطر. باقی مانده از گوشت گاو تازه و مرغ و ماهی بسته بندی و تولید جذب شده توسط مواد. بحث در مورد ایجاد یک ظرف پتری برای باکتری ها و ویروس به رشد این آن خواهد بود. هنگامی که ما بچه ها در ایلینوی کیسه های کاغذی استفاده می شد در همه جا. اما من تو را دیدم هرگز کیسه های کاغذی با دسته. در دهه 1950 و 60 به کیسه های کاغذی بسیار قوی بود و دسته بودند لازم نیست. شما برگزار می شود کیسه های پایین آن به هر حال. در A&P فروشگاه مواد غذایی در شهر جستجوگر می دانید برای ایجاد دو کیسه برای نگهداری سنگین تر موارد. هنگامی که در خانه همه از کیسه های مواد غذایی ذخیره شد برای استفاده های بعدی در آشپزخانه سطل زباله می تواند. برای یک خانواده پنج بچه ها همه از کیسه های را دریافت کنید استفاده می شود. وجود دارد هیچ چیز مانند منظمی بسته بندی شده و معطر پلاستیکی آشپزخانه کیسه زباله با ناز کوچک قرمز قرعه کشی رشته برای بسته شدن بالای کیسه یک بار کامل.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: globalwarmer 4/7/2020 9:31:07 AM (شماره 371361)

این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما به زبان انگلیسی و هنر رشتههای تنظیم قوانین برای بقیه از ما.

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: padiva 4/7/2020 9:39:28 AM (شماره 371373)

من با استفاده از خود من کیسه در Aldi. من نمی خواهم به سبد خرید. من پر کردن کیسه های من همانطور که من راه رفتن در اطراف فروشگاه و تخلیه مواد بر روی نوار نقاله.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/7/2020 9:42:40 AM (شماره 371379)

ما قابل استفاده مجدد قابل شستشو کیسه های نایلونی و من آنها را دوست دارم. من آنها را بشویید در همان زمان من دیگر لباس های شسته شده به این دلیل که نایلون را ندارد که فضای زیادی است. بسیاری از کیسه های که در این مقاله در مورد مذاکرات نیست دستگاه قابل شستشو و اگر شما سعی شما احتمالا کشتن خود ماشین. اما کیسه های ما در دسترس هستند از طریق آمازون و آنها در طرح های بزرگ بیش از حد. من هنوز هم ترجیح می دهند کیسه های پلاستیکی هر چند به خاطر آنها کار می کرد برای بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی من است. چپ است هرگز قادر به هر چیزی فکر کردن به آن نتیجه. به همین دلیل ما زخم با کیسه های پلاستیکی در وهله اول. من هنوز هم در حال انتظار برای آنها را به از خواب بیدار در مورد سمی جیوه است که در lightbulbs آنها مجبور می شوند بر روی ما.

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RedWhiteBlue 4/7/2020 9:44:32 AM (شماره 371381)

من و کیسه های پلاستیکی اما نه Krogers کیسه های پلاستیکی. من اصلا استفاده از کیسه های کاغذی وقتی پرسید که من بخشدار در فروشگاه ها. من بدست کسانی و معمولا پایین می شکند رسیدگی به معافیت های پایین مرطوب می شود زمانی که شما آنها را از ماشین و قرار دادن آنها بر روی زمین. بوم شما در حال بازی. نه ممنون. و من دیده ام برخی از احساساتی به دنبال کیسه های پارچه ای در فروشگاه ها. من هرگز استفاده از آن. من و پلاستیک bgs با تشکر از شما.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: udanja99 4/7/2020 10:14:13 AM (شماره 371415)

#10 من در یک سوپرمارکت روز دیگر وجود دارد و یک نشانه در درب به طور خاص از مشتریان گفتن نیست برای انجام این کار است. من حدس می زنم این تفکر است که اگر کیسه خود را است germy شما انتقال این میکروب ها به کمربند هنگامی که شما را به خرید خود را بر روی آن.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Krause 4/7/2020 10:25:15 AM (شماره 371426)

تماشای یک مشتری قرار داده و او را کثیف, کیسه پارچه ای در مبارزه بعدی به صندوقدار یک فاجعه در حال انتظار برای رخ می دهد. ظاهرا من یکی از چند که را دیدم که از سمت راست شروع. محیط زیست نمی تواند عواقب فراتر از دستور کار خود.

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: PageTurner 4/7/2020 11:22:53 AM (شماره 371524)

یک ایده بد است که زمان رفته است.

8 نفر بود.


من یک “بگر” در دبیرستان
برای چهار سال…هر تابستان ’64-’67
ملی و…DelFarm…جزیره گنج
مشغول به کار در برخی روزهای شنبه و شب نیز در مدرسه…کاغذ کیسه های کیسه های کاغذی! “می تواند شما را در دو کیسه که برای من”?
بله خانوم “شما می تواند به من کمک کند ؟ بله خانوم پس از آن آمد lefty رگولاتور به همه زندگی ما ایجاد خود را پرستار بچه دولتی
من آرزو می کنم آنها خواهد همه از دست دادن قدرت خود را!
برای همیشه لطفا برای!
توقف frickin تنظیم من!
USAF ’67-’71

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: zoidberg 4/7/2020 3:10:59 PM (شماره 371797)

در سال 2012, پورتلند اورگان, ترسیم شیوع نورو ویروس به استفاده مجدد کیسه های مواد غذایی.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: کاترین 4/7/2020 3:50:38 PM (شماره 371825)

اگر شما از جنوب, شما می دانید سوسک در آمده در کیسه های کاغذی. آنها ذخیره شده در انبار و سوسک تخم بر روی آنها. من پلاستیک با تشکر از شما.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: StormCnter 4/7/2020 4:10:30 PM (شماره 371840)

کاغذ کیسه های مورد استفاده توسط بازار امروز درمان می شوند برای جلوگیری از اشکالات از هر نوع. که یکی از دلایل زنان خانه دار هشدار درباره برشته ترکیه در یک کاغذ کیسه های مواد غذایی. این دستور غذا را با استفاده از روغن بادام زمینی معلوم فوق العاده ترین و مرطوب به خوبی browned مرغان, اما ما نمی تواند انجام دهد آن است که راه هر بیشتر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: cat2 4/7/2020 4:59:03 PM (شماره 371879)

— بسیار جالب است که کیسه های کاغذی در حال درمان برای جلوگیری از اشکالات. من به شما اجازه بستگان من در نیویورک و حومه می دانم — آنها باز کردن مواد غذایی خود را در گاراژ برای جلوگیری از سوسک وارد شدن به خانه است.
— “تنها استفاده از” یک تبلیغ مدت است. کیسه های پلاستیکی هستند . من هرگز نه یک بار پرتاب کردن یک کیسه پلاستیکی قبل از استفاده از آن دوباره برای یکی دیگر از هدف. و من هرگز بازی شیر یا خط آنها را به باد بنابراین هیچ کس تا به حال دیده معدن در درختان. و من همیشه کلیپ دستگیره قبل از دور, بنابراین هیچ پرنده یا حیوان گیر کرده است. – اگر فروشگاه شما ندارد کیسه های کاغذی با دستگیره شکایت دارند. دستگیره بسیار ضروری است. – هنگامی که کسی به شما می گوید که آنها خود را بشویید کیسه های قابل استفاده مجدد به آنها بگویید که مشتری بعدی که می بیند که رنگ کیسه در کیسه منطقه نمی داند که اگر کیسه تازه شسته یا لادن با باکتری ها است. من انقباض غیر ارادی ماهیچه در آن گه به دنبال کیسه های قابل استفاده مجدد. — ضد پلاستیکی مردم نیاز به شروع برخورد با حقایق و نه خود را در تعلیم و دستور مذهبی. آنها را موعظه شده به آمریکایی ها برای سال ها حتی اگر نه یک شهر یا شهرستان در ایالات متحده افسردگی حاضر در اقیانوس. پچ که از پلاستیک در اقیانوس است که آنها نگه داشتن اشاره به — 86-90 درصد از پلاستیک در اقیانوس آمده از دو رودخانه در چین و هند و از آن زمان ما شروع به گفتن ، به لحاظ سیاسی درست و ادعا نژاد پرستی اگر این حقیقت سخن گفته است هرگز مشکل را حل کند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: cat2 4/7/2020 5:01:51 PM (شماره 371884)

تصحیح: من نوشت: “کیسه های پلاستیکی چند استفاده از”. استفاده از چند ظاهرا حذف شده چون من قرار داده carets در اطراف آن به منظور تاکید بر “چند استفاده از”. اگر همه ما با مراجعه به آنها به عنوان چند استفاده از آن را با فشار به عقب در برابر دروغ.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de