شرط بندی بر روی مایک بلومبرگ بهصرف و حتی بیشتر بهبازیابی از بحث فاجعه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/22/2020 4:30:44 AM

گفته شده است که هنگامی که یک مرد می سازد اسقف در کلیسا و یا به طور کلی در ارتش او هرگز دوباره خورد بد غذا — و نه او همیشه در تضاد بود به چهره اش. این احتمالا می رود برای میلیاردرهای بیش از حد چرا که اگر یکی وجود دارد شفاف غذای آماده از چهارشنبه این بحث آن است که هیچ کس به مایک بلومبرگ هر guff برای یک زمان بسیار طولانی است. او یک چهره کامل در وگاس; او مبهوت او را تحریک شده توسط آن او را تحمل کنم آن را به خوبی و در حال حاضر سوال این است که: آیا او می تواند بازیابی معتبر بحث های فرم ؟ او همیشه یکی است ؟


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 2/22/2020 4:38:27 AM (شماره 325871)

او در cahoots با سوروس یا او به تنهایی کار?

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: BirdsNest 2/22/2020 4:43:16 AM (شماره 325873)

من اصلا تلویزیون, بنابراین من مطمئن هستم که او چقدر است هزینه برای تبلیغات وجود دارد اما در رادیو و تلویزیون به نظر می رسد وجود دارد یکی در هر ساعت. من همیشه به نوبه خود حجم پایین زمانی که آنها می آیند.

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: dirtyjersey 2/22/2020 4:53:19 AM (شماره 325878)

او یا یک حفره یا سوراخ برای هیلاری و یا دیوانه. در هر صورت او یک احمق به فکر می کنم که او همیشه خواهد بود رئیس جمهور.

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 2/22/2020 5:17:54 AM (شماره 325891)

من به عنوان خوانده شده او را از یک doctored تصویری که نوادا shellacking خود را نگاه بزرگ! او را به شمارش در فریب دهد به اندازه کافی احمق ها در خارج وجود دارد آن را به کار.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: mifla 2/22/2020 5:33:13 AM (شماره 325899)

تهمت و حتی ممکن است به کمپین این سال است. فقط نشان می دهد تا برای کار در 1/20/21 به عنوان همیشه.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: wsdiego 2/22/2020 5:55:49 AM (شماره 325913)

چگونه موفق شده است یک ترفند سحر و جادو اگر هر کسی می داند که چگونه این ترفند کار می کند ؟

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 2/22/2020 7:08:40 AM (شماره 325970)

من شروع می کنم به همان سوء ظن تند و زننده به عنوان #3. در سال 2016 هیلاری صرف $11/رای به مغلوب ساختن پیشی جستن $5. در عین حال او از دست داده است. آنچه که او می خواهم به انجام در برابر تهمت به علاوه یک جامد چهار سال سابقه در سال 2020? وجود دارد تنها یک جواب قابل قبول – بیشتر رای تقلب.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gop_guys 2/22/2020 7:43:26 AM (شماره 326008)

7 مناسب است. ما نیاز به برداشت Pubbie آرا و همچنین در کشورهای که در آن قانونی است. فقط فشار تاریک!

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 2/22/2020 7:44:23 AM (شماره 326010)

پول می تواند انجام بسیاری اما در Mikey مورد هیچ. تنها خطر از او است propping تا از عام دموکرات ها در مناطق بحرانی اما او قصد ندارم به شخصا برنده شدن هر چیزی. او برخی از همان اهداف سوروس مانند تفنگ و آموزش و پرورش کنترل, اما آنها هر دو بیش از حد مغرور و مهربان برای کار با هر کس دیگری از جمله هر یک از دیگر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/22/2020 8:49:27 AM (شماره 326124)

Bloomie جدی نیست. او را به تخلیه مغلوب ساختن پیشی جستن. اجازه دهید من می دانم زمانی که تبلیغات خود را پس از این دیگر حزب دموکرات در راه معنی دار. آن را 10:1 anti-مغلوب ساختن پیشی جستن/ضد برنی از آنچه که من دیده ام.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 2/22/2020 9:33:37 AM (شماره 326187)

من فکر می کنم مینی حسادت از مغلوب ساختن پیشی جستن. من فکر نمی کنم او یک وسیله اسب برای هر کسی است. من فکر می کنم او با اندازه نفس (هدیه خدا به مردان کوتاه) فکر می کند او در واقع می تواند برنده.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/22/2020 9:52:40 AM (شماره 326220)

هنگامی که سر و گوش آب صورت باغ گنوم حل و فصل در یک کشف قیمت برای برنی چهارم عمارت به رها کردن میلیاردر مایک خواهد شد که تمام آرا از برنی Bros, چاق, rimming, اسب صورت لزبین برای خودش. کسانی که رای دهندگان فقط آن را هنوز نمی دانند. برنی ساندرز می تواند خریداری شده برای یک قیمت او می داند که او در آخرین hoorah و تنها با داشتن سرگرم کننده در حال حاضر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 2/22/2020 10:29:07 AM (شماره 326274)

در راه آن را غم انگیز است تماشای dems منفجر… اما آن را خوب است برای آمریکا. KAG

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rama41 2/22/2020 10:31:29 AM (شماره 326277)

من با #8. من امیدوارم که دوستان ما در کالیفرنیا نمیفهمد چگونه به برداشت آرا: که ترفند کوچک ما هزینه هشت کرسی در سال 2018 با illegals ارسال رای از همسایگان دوستانه. من مطمئن هستم که بلومبرگ در حال حاضر خرید superdelegates و آماده شدن برای خرید به عنوان بسیاری از کرسی های سنا و مجلس به عنوان مورد نیاز است. “هی Schiffy در مشکل ؟ شما می توانید با استفاده از این $100 میل?”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: formerNYer 2/22/2020 12:00:57 PM (شماره 326398)

Bloomy است DOA – از آزار و اذیت جنسی ادعا می کند به دنبال خواهد داشت هرگز او می رود و من می توانم شنیدن آن در حال حاضر. چرا که او تنها با اجازه دادن به 3 زن از توافق خود را چه در مورد دیگران ؟ ساندرز خواهد نامزدی برنده و از دست دادن 40-45 متحده در ایران نبود.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 2/22/2020 12:24:43 PM (شماره 326431)

مانند تلاش برای بالا رفتن از یک شیب درجه در زغال سنگ اخراج لوکوموتیو بیل در بیشتر بسته نرم افزاری از صدها.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/22/2020 12:40:34 PM (شماره 326442)

صرفه جویی در پول خود را Munchkin مایک. تمام تمرکز گروه آزمایش تبلیغات در جهان نمی خواهد شما را غلبه بر گرفتن لب به لب خود را تحویل داده به شما Fauxcahontas به صورت زنده از تلویزیون ملی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: بقایای 2/22/2020 12:49:03 PM (شماره 326453)

من برای پیدا کردن آن ناراحت کننده به فکر می کنم که رسانه های اجتماعی می تواند خریداری شده بیش از حد. (اما من حدس می زنم اگر شما صرف یک دوم مورد آن فکر می کنم اگر آمار و ارقام)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: هرشی 2/22/2020 3:42:14 PM (شماره 326663)

Lil Mikey مرا به یاد شخصیت کارتونی ادم خسیس و لئیم McDuck غواصی و شنا کردن در اطراف در سکه های خود را….هی هی…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: وینسنت وگا 2/22/2020 4:24:15 PM (شماره 326693)

تمام من تو را دیدم در بلومبرگ شد ضعف است. او ایستاده بود و در سکوت و اجازه دهید یک مادرزادی دروغگو سخنرانی او. زمانی که Pocahontas شد و از او درخواست اگر او را رها کسانی که زنان خود را از NDAs همه او تا به حال به می گویند که “من انجام این کار به عنوان به زودی به عنوان شما عذر خواهی به مردم آمریکا برای بازی در این اقدام مثبت سیستم حرفه ای تمام خود را!”. صفرا از او برای سخنرانی هر کسی در مورد هر چیزی است فراتر از رنگ پریده است. او به هیچ وجه اعتبار. او را به نشستن وجود دارد و آن را از امثال او فراتر از ضعیف است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: YorkieMom 2/22/2020 11:13:31 PM (شماره 326984)

بلومبرگ صرف یک تن از پول در اینجا در میهن. او تا به حال تن از تابلوهای تبلیغاتی گفت: همه نوع از چیزهایی که در مورد تهمت, حتی یکی گفت او بازی در گلف.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de