شرط بنیانگذار باب جانسون خواستاربرده داری در ایران می گوید: ما باقی خواهد ماند’مجزا و نابرابر’ بدون آنها

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/2/2020 4:10:55 AM

Black Entertainment Television بنیانگذار رابرت جانسون شفافی در تماس خود را برای پرداخت از $14 تریلیون دلار در پرداخت غرامت به آمریکایی های آفریقایی تبار روز شنبه در “گزارش ویژه.” جانسون گفت میزبان, Bret Baier که آمریکایی ها باید در گذر زمان در “کل متن.” “بخشی از این متن این است که مردم حق دارند در اعتراض به زمانی که آنها را ببینید بی عدالتی است. که می رود تمام راه برگشت به دکتر مارتین لوتر کینگ” او گفت:. “اما از سوی دیگر ما باید به ریشه و علت از مردم معترض که منجر به خشونت آن است که آیا آشفته یا خشونت فقط خشونت زیرا مردم احساس سرخوردگی و تلخ است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ronniethek 6/2/2020 4:16:46 AM (شماره 429065)

بیش از بدن مرده.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: mifla 6/2/2020 4:23:03 AM (شماره 429066)

موفق باشید با آن.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: OhioNick 6/2/2020 4:26:59 AM (شماره 429067)

من به عشق. من کجا غرامت? یک نکته بسیار مهم عثمانی مجبور اجداد من به بردگی برای قرن ها در جنوب شرقی اروپا. یکی از اجداد من بود که رهبر یک جنبش برای رهایی اروپا از این شبه نظامیان. آیا من مستحق دریافت غرامت از کشور ترکیه ؟ اگر من و سپس من به سهم خود به ارامنه بودند که به جرم قتل و محروم از اموال خود را.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JL80863 6/2/2020 4:31:25 AM (شماره 429070)

من فکر نمی کنم او تا به حال پول زیادی است که به دور انداختن.

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: chumley 6/2/2020 4:50:16 AM (شماره 429072)

من با شما موافقم. هر زندگی سابق آمریکا برده باید سخاوتمندانه غرامت پرداخت شده برای هر زندگی برده های سابق مالک. پس از آن همه خوشحال خواهد شد و نه چندان uppity.

26 نفر بود.


هی باب آن تماس 55 سال از رفاه اقلیت های ویژه کمک هزینه تحصیلی و سایر حقوق. هستند کسانی که نه همچنین غرامت?

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: PChristopher 6/2/2020 5:07:28 AM (شماره 429078)

جناب آقای جانسون….بدو رفاه برنامه های مربوط به هزینه این کشور در بیش از $22 تریلیون. شما در حال حاضر دریافت خود را از $14 تریلیون و سپس برخی از, و آنچه از آن بدست ما/شما ؟ هیچ چیز جز بدبختی خانواده ها شکسته و وابستگی به یک حزب دموکرات که نمی مراقبت در مورد هر چیزی اما خود را فریب خورده رای دادن. شما تا به حال خود را در ایران….نه بیشتر.

40 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: smcchk 6/2/2020 5:21:13 AM (شماره 429085)

در حال حاضر به باج گیری آغاز می شود. بدیهی است که برخی از مرتب کردن بر اساس از پول را برای “صلح” خواهد بود خواستار شدند.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: anniebc 6/2/2020 5:24:05 AM (شماره 429088)

حدس می زنم که شکسته, ساعت کار دوباره. شما به فروش می رسد شرط برای مرد سفید; شما خود را در ایران پس از به اشتراک گذاری آن!

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/2/2020 5:28:10 AM (شماره 429090)

گفت: خوب #7.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: مبتنی 6/2/2020 5:36:53 AM (شماره 429092)

من با شما موافقم. چهارده تریلیون برای تلفن های موبایل در مورد حق است. و اجازه دهید استرالیایی پرداخت آن پس از آوردن بردگان بیش از اینجا بود که ایده های خود را زیرا آنها بیش از حد تنبل و ضعیف و بی کفایت ارزان (مورد علاقه خود را انتخاب صفت) به کار محصولات خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Highlander 6/2/2020 5:57:50 AM (شماره 429098)

از نظر اخلاقی صحبت تقاضا برای غرامت است از حفاظت از سر و صدا انجمن های استخدام علیه storekeepers. “ما پرداخت و ما به تنهایی شما را ترک.”

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: franq می 6/2/2020 6:05:04 AM (شماره 429103)

قابل پیش بینی است.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/2/2020 6:19:14 AM (شماره 429109)

اولین شورش در حال حاضر تجزیه. “خوب کشور شما را بشنود. آن را شرم آور خواهد بود اگر چیزی اتفاق افتاده است به آن.” ما باید پاسخ دهند که اگر یک دشمن خارجی حمله کرده است کشور ما به دلیل آن است. ما را در پناه عفونت و برای چندین دهه آن را می پوشد چهره بسیاری از نژادها اما این هدف نابودی این کشور و آن نیاز به مقابله و ریشه کن کرد.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Krause 6/2/2020 6:35:06 AM (شماره 429114)

خوش شانس دریافت کنندگان غرامت خواهد شد و از طریق خمیر در ماه می کنیم و با بازگشت به جایی که ما امروز درخواست برای اطلاعات بیشتر. این واقعا یک ایده احمقانه است.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/2/2020 6:37:01 AM (شماره 429117)

این GimmeDat قوی است و در این یکی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 6/2/2020 6:57:54 AM (شماره 429129)

مناسب من است اما می توانید آن را از افرادی که به بردگی و که ایجاد kkk و چه کسی تاسیس jim crow, نظرسنجی, مالیات و تبعیض نژادی است. کم نور-0 ،

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: winmag 6/2/2020 7:07:55 AM (شماره 429137)

من امیدوارم که سرازیر شدن آب دهان زوال عقل بیمار باعث می شود این بخشی کلیدی از پلت فرم خود را.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 6/2/2020 7:09:53 AM (شماره 429142)

رابرت جانسون تشویق شورش با ارائه عقلانی است که “آنها به ما بدهکار.”

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هرشی 6/2/2020 7:16:37 AM (شماره 429146)

سلام doofus چرا شما آن پرداخت??? قرار دادن $$ خود را که در آن دهان خود را است…

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Falconer 6/2/2020 7:16:44 AM (شماره 429147)

با عرض پوزش باب…….غرامت را حل نمی کند چیزی رفو. به عنوان به زودی به عنوان 14T رفته است, آنها خواهد شد بیشتر به دنبال. همیشه قربانی است.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Pucky1 6/2/2020 7:18:36 AM (شماره 429149)

باب جانسون می تواند انجام دهد کل آفریقایی-آمریکایی جامعه یک سرویس بزرگ با گفتن آنها را به عنوان یک مرد سیاه و سفید خود را, چگونه به یک میلیارد دلار است. که دستیابی به بسیاری از خوب و موجب صرفه جویی در مالیات دهندگان مقدار زیادی از پول.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: موآب 6/2/2020 7:35:04 AM (شماره 429161)

جهنم با آن! فکر می کنم سیاه پوستان باید پرداخت غرامت به سفید پوستان برای همه پول ما صرف آنها در صد سال گذشته و هنوز هم اکثریت قریب به اتفاق آنها هنوز هم بستگی رفاه. به اندازه کافی به اندازه کافی است!

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/2/2020 7:38:00 AM (شماره 429164)

دوستان خود را دموکرات خود برده داری و Jim Crow. من نمی پرداخت صورتحساب خود را!!!

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: George R. 6/2/2020 7:48:04 AM (شماره 429174)

از 14 تریلیون دلار بیشتر خواهد شد رفتن به مکزیک کارتل! آنها به اندازه کافی در حال حاضر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/2/2020 8:10:21 AM (شماره 429187)

اگر لوتو سابقه هر گونه راهنمای قابل ملاحظه درصد از دریافت کنندگان خواهد بود ورشکسته ناامید کننده معتاد یا مرده از استعمال بیش از حد زمانی که پول زد. برای برخی از مردم وجود دارد هرگز به اندازه کافی پول.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/2/2020 8:33:06 AM (شماره 429215)

سپس هر کس پیش نویس به ارتش باید توان پرداخت غرامت به عنوان به خوبی.
خدمت اجباری بدون رنگ پوست!

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 6/2/2020 8:38:58 AM (شماره 429225)

بیش از خود باب. ما نمی هر چیزی مدیون به امثال شما ندارد. من مدیون نیست شما هر چیزی. رشد می کنند.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/2/2020 8:45:36 AM (شماره 429231)

نکته جالب که از یک مرد wqho ساخته شده خود را میلیاردها دلار توسط تحقیرآمیز, سیاه, فرهنگ آلوده آن با شرط رپ, فروش محصولات آسیا و خدمات کمک به مطمئن شویم که خود را برادران و خواهران خواهد بود قادر به جمع آوری دارایی.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: ginadee 6/2/2020 8:51:44 AM (شماره 429242)

هیچ مقدار از پول است که رفتن به آنها را برآورده همیشه. تکامل بیشتر ممکن است به نفع آنها بیشتر است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: udanja99 6/2/2020 8:57:52 AM (شماره 429248)

بنابراین $26 تریلیون دلار در حال حاضر در دست استحقاق بیش از گذشته 55 سال کافی نیست? و این از یک پسر که آنقدر مظلوم است که او یک میلیاردر. چگونه در مورد شما Johnson, پرداخت غرامت از این کشور شده است به طوری باور نکردنی خوب برای شما!

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: tybalt 6/2/2020 9:32:57 AM (شماره 429283)

ممکن است ارزش آن را, اما با یک شرط هر کسی پذیرش reparaton مورد نیاز خواهد بود به ترک کشور و دادن هر حق به بازگشت پس از همه, اگر خود را ancesters نشده بود در اینجا آورده به عنوان برده اند متولد شده اند در اینجا اگر آنها تا به حال متولد شده است و در همه نمی توانید آن را هر دو روش نمی توانید آن را تمام

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: HotRod 6/2/2020 9:33:19 AM (شماره 429284)

عزیز رابرت جانسون: بازگشت به خانه آبا و اجدادی خود را بیشتر مقرون به صرفه نسبت به پرداخت غرامت و باید شما را خوشحال! بخانه خود به افرادی که به فروش می رسد اجداد خود را به بردگی خواهد بود ویژه!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/2/2020 10:10:59 AM (شماره 429343)

مانند جنوب دموکرات صاحب مزرعه می گویند اگر او می تواند بازگشت “اگر من شناخته شده اند که از آن خواهد آمد به این من می خواهم که برداشت خود من پنبه”. این خسته کننده است من باید به پرداخت هزینه برای چیزی است که من تا به حال هیچ چیزی برای انجام با.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: kdog 6/2/2020 10:40:39 AM (شماره 429384)

ما به پایان خواهد رسید تا نیاز به پرداخت “غرامت” برای همیشه لطفا برای. من هرگز متعلق به یک برده و نه پدر من پدر بزرگ پدر بزرگ پدر بزرگ و یا بزرگ بزرگ پدربزرگ. در واقع من پدر و مادر آمد از لهستان. من هرگز محروم هر کسی در کار خود آزادی و یا از حق خود را به یک زندگی آرام. چرا من باید مجبور به پرداخت هر کسی برای هر چیزی ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: NYbob 6/2/2020 10:48:46 AM (شماره 429396)

یکی دیگر از اتلاف وقت توسط روباه ‘،’ در اینجا این است که کل زمینه باب. آمده و آن را دریافت کنید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: zoidberg 6/2/2020 11:14:56 AM (شماره 429462)

باب شما تبدیل به فقط یکی دیگر از نژادی کلاش.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: DVC 6/2/2020 12:06:50 PM (شماره 429567)

این مردم بودند که برده شده اند و رفته برای یک قرن. افرادی که آن را انجام شده است رفته احتمالا برای بیش از یک قرن است. برده داری به پایان رسید تقریبا دو قرن پیش. آن استراحت بدهید. این است که قصد ندارم به اتفاق می افتد. این است خالص BS. و توسط راه – اگر شما تصور کنید که این افراد داده شد و یک میلیون دلار در هر — 1) آن خواهد بود همه رفته اند و همه چیز به عنوان آنها در حال حاضر در کمتر از دو سال
2) آنها خواهد بود درخواست “بیشتر در ایران” بلافاصله پس از آن. این امر می تواند پایان دادن به هرگز
کلاهبرداری. هیچ!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Italiano 6/2/2020 12:12:53 PM (شماره 429575)

چه چیزی شما فکر می کنم خود مردم انجام تمام کسانی که از فروشگاه های اوباما-برای-مغز ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de