مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/9/2020 10:54:52 AM

سناتور. برنی ساندرز (I-VT) درب بسته در نرم افزار-زندگی دموکرات شنبه شب در ریاست جمهوری فروم به نام “حقوق ما دادگاه” به میزبانی تقاضا عدالت ابتکار مرکز حقوق باروری و trevor trust Pro-Choice امریکا است. انجمن متمرکز بود در به اصطلاح “حقوق باروری” در نیوهمپشایر دموکراتیک ملی اعضای کمیته کتی سالیوان و لایحه شاهین با توجه به رسانه های محلی در دولت, به داوطلبان این فرصت را به صحبت می کنند “تهدید به دادگاه های ما و ما نسبت به حقوق باروری” در مصاحبه سالیوان داد با WMUR. هر نامزد برای سال 2020 دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری با بیان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: voxpopuli 2/9/2020 11:07:25 AM (شماره 312961)

“بحث در نظم است که من ممکن است شما را ببینید.”
— سقراط آن را نگه دارید..

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ریشخند کردن 2/9/2020 11:07:37 AM (شماره 312962)

در پایان روز دموکرات هستند همه چیز در مورد کشتن نوزادان آنها نیست ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: گرجستان هلو 2/9/2020 11:11:07 AM (شماره 312968)

چه یکی از نیاز به دانستن ؟

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mizzmac 2/9/2020 11:17:09 AM (شماره 312977)

مرسی. فقط مرسی. اگر شما 100 ٪ پشت قتل کودکان در رحم شما یکی از ما. که یک پیام روشن است.

20 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Muguy 2/9/2020 11:17:17 AM (شماره 312978)

تا زمانی که نامزدها شروع به ایجاد رفتار اخلاقی تورنسل تست???? شهردار Buttjudge گفت که اگر شما ______ سپس شما در حال حاضر یک supremacist و نه در خور توجه به عنوان یک انسان در حال حاضر دیوانه برنی می گوید:_____________ و این بدان معناست که شما نمی توانید از او حمایت اگر شما طرفدار زندگی ؟ نرم افزار زندگی موضوع نه فقط در مورد سقط جنین. آن هم در مورد مراقبت از سالمند و بالقوه پایان زندگی مسائل با احترام به بشریت و کرامت– خواهد او و عوامل خود را در حال حاضر تصمیم می گیرید که آن زمان برای او را به مادربزرگ و پدر بزرگ دور ؟

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jalo1951 2/9/2020 11:17:21 AM (شماره 312979)

پرستش در محراب از مرگ است. چگونه استقبال. اگر شما یک مشکل با کشتن یک کودک inutero تحت dem قوانین و مقررات شما بد روب چه کسی تعلق ندارد. ممکن است من پیشنهاد می کنم این افراد گوگل سقط جنین باقی می ماند و نشستن وجود دارد با خدا مشاهده کنید و سعی کنید برای متقاعد کردن خودتان آن باقی مانده است نه انسان. سپس شما را پس از گریه خوب ممکن است من امیدوارم که اگر شما نمی خواهد رای جمهوری خواه پس از آن حداقل شما نمی خواهد رای برای حزب دموکرات خواهد کرد که نگه داشتن فشار دادن این قطار مرگ. افراد مسن (مردم آنها را بی فایده و غیر ضروری) خواهد بود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Chuzzles 2/9/2020 11:31:19 AM (شماره 312999)

نرم افزار-زندگی دموکرات ها نیز ممکن است بیش از آمدن به طرف ما شاید ارسال یک پیام بازگشت به کشتی مادر خود را? وجود دارد هیچ چیز مانند نرم افزار انتخاب کنید. وجود دارد یا زندگی یا مرگ برای که نوزاد متولد نشده و آنها نمی تواند یک انتخاب در حال حاضر آنها انجام دهید ؟ جای تعجب نیست که حزب دموکرات است که همچنین به عنوان شناخته شده مرگ فرقه ، آنها دفاع از آن را که بسیار است. وجود دارد یک شديد قضاوت از آمدن در برابر ملت ما و کسانی که از بین بردن بیشترین آسیب پذیر است. چگونه بسیاری از درمان سرطان است, PP, تخریب ؟ چگونه بسیاری از دیگر پیشرفت های علمی باید آنها را نابود? همه برای عشق و نفرت برای نوزادان است. قلب و روح من کاملا درد در مورد این موضوع.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Peach1 2/9/2020 12:06:22 PM (شماره 313037)

من برای سال تلاش برای کشف کردن که چرا حزب دموکرات هستند تا در حمایت از سقط جنین. آنچه در آن برای آنها دیگر از جمعیت کنترل کرد ؟ من دوست دارم به شنیدن از همکار من Ldotters در این.

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kate318 2/9/2020 12:24:46 PM (شماره 313048)

خوب. آن را در مورد زمان این حصار-پرستاران را به یک نگاه سخت در خود politcal/موضع اخلاقی. من می دانم که بیش از حد بسیاری از کاتولیک دموکرات ها که به نظر می رسد فکر می کنم آنها می توانید آن را به هر دو روش. و لیبرال بال کلیسای کاتولیک کمک کرده است تا آنها را با آن چشمک-چشمک اشاره-اشاره نگرش نسبت به سقط جنین. به طوری که این مردم ؟ زندگی و یا حزب دموکرات سیاست ؟ در حال حاضر شما واقعا باید به را انتخاب کنید.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: پنی اسپنسر 2/9/2020 12:28:39 PM (شماره 313051)

یکی ممکن است پاسخ به #8 است که سوسیالیست انکار خدا زیرا آنها باور دارند که آنها خدایان خود را. به این ترتیب آنها می تواند ادعای حق تعیین اگر یک کودک زندگی می کند و یا می میرد; که در نهایت باعث می شود آن را آسان تر برای توجیه کشتن هر کسی که ناخوشایند است به علت. همین دلیل است که وجود داشته است میلیون ها نفر از مرگ و میر در دست دولت سوسیالیستی.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: TJ54 2/9/2020 12:47:13 PM (شماره 313069)

من تعجب می کنم چه پاپ Libtard اول را می گویند در مورد این ؟ جیرجیرک ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: نگران 2/9/2020 12:51:33 PM (شماره 313078)

سلام #5 شما رو من واقعا نگران در حال حاضر! در سن و سال من (بیش از 80) من یک نامزد حزب دموکرات برنامه های.
چه این افراد که فکر می کنم ما به اندازه کافی طولانی زندگی به نظر نمی رسد به درک که برخی بعد از آن خواهد شد آنها را که آماده بود تبدیل به sap india سبز! و اگر آنها را در خود 50 یا 60 را پیدا خواهند کرد که با گذشت زمان بسیار سریعتر به عنوان سن شما و از آن خواهد شد به نوبه خود زودتر از آنها انتظار می رود
.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 12:56:06 PM (شماره 313084)

Pro – مرگ اصطلاح صحیح.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ROLFNader 2/9/2020 1:13:34 PM (شماره 313094)

بیشتر @ #12 – یکی از دوستانم که مثل من فقط در آغاز هفتمین دهه به من گفت که زندگی مانند یک رول کاغذ توالت. نزدیک تر است شما پایان آن را سریع تر می چرخد.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 2:00:05 PM (شماره 313138)

#8 دو دلایل خاص, من یک نظریه در یک سوم اما هیچ مدرکی واقعی, بنابراین من آن را اشاره نمی کند در اینجا. برای اولین بار کاملا خاص چون مارگارت سانگر نوشت: در مورد آن این است که ” برای جلوگیری از طبقات پایین و سیاه پوستان از بازتولید (و outnumbering ما)’…..که کاملا او قصد هنگامی که او شروع به این چیز تمام. نوشته های او هنوز هم وجود دارد اما هرگز از حد صحبت کردن در مورد. دوم چرا که بسیاری از این MMGW/تغییر آب و هوا مردمی پل ارلیک دیوانه در هسته خود فکر می کنم که انسان به عنوان یک گونه در حال یک معضل در این سیاره است. آنها را کمتر و یا بدون فرزند و می خواهید برای متوقف کردن شما را از داشتن فرزند بیشتر و یا حداقل آن را آسان برای متقاعد کردن برخی از زنان به کشتن نوزادان خود را – “صرفه جویی در این سیاره”. البته, اگر شما می تواند به عقب سانگر او می خواهم تقریبا قطعا بسیار زیادی برای نگه داشتن تمام مکزیک و جنوب وجود دارد بی سواد illegals را به همان دلایلی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 2:01:30 PM (شماره 313139)

#8, https://www.hli.org/resources/the-difference-one-racist-made-margaret-sangers-world/

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: rayscain 2/9/2020 2:52:48 PM (شماره 313175)

از این حزب است که شرور و اهریمن برگ برنده برای قرار دادن “کودکان در قفس!” هیچ مشکلی با چسباندن یک چاقوی کوچک جراحی در گردن یک دوره کامل “جنین”

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: 901AtTheRiver 2/9/2020 4:13:37 PM (شماره 313239)

تا کنون موفق به کشتن حدود 50 میلیون نوزادان که برخی از آنها که به سن رای دادن در حال حاضر. این احمقانه است در این صورت از آن اجازه دهید به تنهایی اخلاقی عوامل است.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lana720 2/9/2020 5:31:02 PM (شماره 313274)

شما مطلق احمق! بدون اخلاق و ارزش ها به جز کمونیستی / سوسیالیستی اعتقادات. خاراندن سر من تعجب آنچه که دقیقا شما ایستاده و به همین دلیل شما در حال حلق آویز در.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de