در پشت رسانه های نفسمتقلب پوشش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/10/2020 5:06:58 AM

“من فکر نمی کنم من تا کنون دیده ام چنین نادرست و مغرضانه پوشش هر رویداد.” که بریت هیوم است که پوشش حوادث برای بیش از 50 سال برای Fox News, ABC News و تحقیقی خبرنگار جک اندرسون. این رویداد به عنوان شما ممکن است حدس زده بود که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقلال (بدون ترساندن-نقل قول) بعد از سخنرانی در کوه راشمور. سخنرانی بود که به گفته نیویورک تایمز “تاریک و تفرقه سخنرانی” طراحی شده برای ارائه یک “تفرقه فرهنگ جنگ message.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Strike3 7/10/2020 7:35:25 AM (شماره 473144)

این مقاله توضیحات دقیق از آنچه که در واقع اتفاق می افتد. مردم در حال قوی مسلح توسط قلدر و چپ احمقها به حمایت از اقدامات تظاهر کنندگان و غارتگران به عنوان صلح آمیز طبیعی تظاهرات به جای گستاخ نابودی است. به عنوان یک پوستر ذکر شده در یکی دیگر از موضوع مماشات ممکن است اجازه می دهد آنها را خورده گذشته توسط تمساح خورده اما آنها خواهد بود. اگر یک چیز وجود دارد یک موجودی خونخوار خانه در آن است که بوی ترس و خون در آب است. سازمان هایی مانند آمازون, Chick-fil-A, ملی Felons, لیگ, NASCAR, مک دونالد, وندی ، نمی خواهد بهبود یافتن از شکست خود برای حمایت از ارزش های آمریکایی. زمانی که بزرگ واکنش شروع می شود آن است که نه تنها سیاه پوستان مبارز و Antifa است که رنج می برند, مزدوران خود در حال رفتن به پایین به عنوان به خوبی.

62 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: lftrn97 7/10/2020 7:58:14 AM (شماره 473177)

خب این به من نشان می دهد که یک نظریه جدید من ممکن است ، من معتقدم که وجود دارد ممکن است خاموش اقلیت در میان مادام العمر دموکرات ها که از ترس به صحبت کردن و دروغ در نظر سنجی های سیاسی. لوله کش و سازندگان و صاحبان فروشگاه ها ، که نگه داشتن ارزش های سنتی آمریکایی و ارزش های خانواده و atternd خدمات کلیسا که موفق به کسب رای نیست ملت ما را تخریب کنند. به راحتی 10-15% در سراسر کشور.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: cor-دامپزشک 7/10/2020 8:29:37 AM (شماره 473216)

رسانه ها بزرگترین مشکل این است که تفکر مردم آنها را بخوانند و یا اگر آنها را باور نمی کند و خود را مغرضانه نظرات!

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/10/2020 8:30:27 AM (شماره 473217)

این جدید نیست فقط تقویت شده. من هرگز احساس راحتی قرار دادن یک محافظه کار دشنه در ماشین من چون من می ترسم این خودرو خواهد بود آسیب دیده توسط لیبرال ها. من می دانم که افرادی که تا به حال این مشکل است. در ضمن سمت چپ احساس می کند کاملا رایگان به گچ توهین آمیز تابلوچسبها در اتومبیل های خود را. پوشش نقره ای در مورد این است که زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب رسانه ها خواهد شد که جایی برای پنهان کردن از خود را آشکار و نفرت انگیز رفتار است. آنها نمی توانند تظاهر به بی طرفانه دیگر هیچ. آنها تبلیغات بازوی dem حزب و سمت چپ. این که جدید نیست یا فقط به طور کامل در معرض. که خوب به عنوان به عنوان هر کس می داند که آنها چه هستند. در حال حاضر در ایمان خوب است, همه ما می تواند نگاه صادقانه منابع خبری.

37 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/10/2020 8:44:42 AM (شماره 473245)

من به تماشای Tucker Carlson شب گذشته و آن را سرد بود و فراتر از کلمات re: بایدن اما او نیز تا به حال بریت هیوم در که اظهار نظر به دیگران را به عنوان به چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است کشیدن شکست خارج از آرواره های پیروزی با معاملات مانند زیر که فوق العاده Mt. Rushmore گفتار و تلخ مطبوعات واکنش که تحکیم پایه و مستقل به عنوان آن بود به طوری کاذب با یک حمله که نسکار ، من حاضر به دادن دلار به مبارزات انتخاباتی در این نقطه و حروف هر روز به عنوان طولانی به عنوان برگ برنده نگه می دارد و تیراندازی خود را در پا چرا که خود نفس است. من به عنوان عصبانی با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان من با مطبوعات در این نقطه!!!!!!!!!

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/10/2020 8:50:53 AM (شماره 473253)

اولین چرخش سر خود را. سپس نخود سبز صفرا spews. اخبار ؟ Spews? سخت به تفاوت.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/10/2020 9:06:46 AM (شماره 473275)

Msm بزرگترین مشکل این است که آن عمل در یک انتفاعی بر اساس. فقط فکر می کنم چقدر متفاوت msm اخبار محتوا خواهد بود اگر آنها همه 501 (c) 3 شرکت ها به عنوان مثال که در آن آنها را به التماس برای کمک های مالی به منظور باقی ماندن در کسب و کار.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rama41 7/10/2020 9:29:15 AM (شماره 473300)

#5 در نقطه. این شده است از بهترین هفته; آن بوده است بدترین هفته. سخنرانی عالی بودند; مطبوعات واکنش قابل پیش بینی است. روز دوشنبه توپ در مغلوب ساختن پیشی جستن دادگاه اما او این موضوع را تغییر داد و با یک صدای جیر جیر در نسکار که منجر شب اخبار. هیچ چیز در این سخنرانی پس از. تاکر در نقطه دوباره شب گذشته و پس از 20 دقیقه از مغلوب ساختن پیشی جستن و Hannity با هیچ چیز اما مرده-اسب ضرب و شتم. از هیچ تلاشی در رسیدن به فراتر از پایه (که او نمی تواند انجام دهد با Hannity به هر حال). مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی است و هیچ چیز بیشتری برای ارائه دارد. بریت هیوم مناسب است. برای کسانی که هنوز امید به یاد داشته باشید بن فرانکلین: “کسانی که در زندگی امید می میرند روزه.”

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 7/10/2020 9:42:19 AM (شماره 473315)

یک نگاه خوبی در گسترده فساد و تقلب که می گذرد برای “روزنامه نگاری” این روز است. فقط یک مثال است که او اشاره می کند.
FTA:
“برای این رسانه ها denizens کلامی اختلاف است, خشونت, در حالی که خشونت شورش است “عمدتا مسالمت آمیز” کلامی اختلاف است. “

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 7/10/2020 9:45:32 AM (شماره 473318)

#5 تیر اندازی خود را در پا جواب این است ظاهرا. درخشان….نه. بحث در مورد معکوس – آنچه شما انجام می دهند که 100 برابر بدتر از هر چیزی که رئیس جمهور گفته و یا انجام داده است. باور نکردنی, کوتاه اندیش و یا فقط شاید فقط یک ترول در تلاش برای متقاعد کردن مردم به دنبال که مضحک است ،

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: wakeupcall 7/10/2020 9:58:31 AM (شماره 473333)

آمریکا و جهان در حال درد و رنج نتایج حاصل از ادامه جنگ بین شیطان و خدا پدر ما خالق. همه پیشگویی در کتاب مقدس. ما در حال زندگی در آخرین مرحله از صدای خدا’ پنجم مغلوب ساختن پیشی جستن. خدا ششم مغلوب ساختن پیشی جستن است در مورد به صدا در زمانی که همه به جز خدا بسیار منتخب خواهد بود پرستش شیطان آن را در مورد صدایی از خدا’ هفتم مغلوب ساختن پیشی جستن. هفتم مغلوب ساختن پیشی جستن و خدا “هزاره از قضاوت چهره به چهره قبل از خدا و مجازات و یا پاداش برای همه کسانی که به نام خدا’ کتاب زندگی با توجه به اینکه ما چگونه زندگی می کردند, اگر ما صادقانه توبه گناهان ما و دریافت از خدا فضل و بخشش و رستگاری است. همه دیگران که حاضر خدا ” دعوت به پیوستن به او در حال حاضر از دست داده و محکوم به ورطه.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: janjan 7/10/2020 10:04:23 AM (شماره 473340)

من واقعا فکر می کنم در حال حاضر رسانه ها را متوقف ساخت هر گونه تاثیر بر رای دهندگان. آن است که به خوبی شناخته شده است که آنها دروغ می گویند و نفرت از مغلوب ساختن پیشی جستن. وجود دارد 3 اردوگاه در حال حاضر. کسانی که به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن کسانی که نمی و بقیه اصلا به دنبال اخبار و یا مراقبت. اگر دموکرات ها انتخاب کرده بود نامزد آورده است که چیزی منحصر به فرد و هیجان انگیز به جدول آنها ممکن است برنده برخی از مستقل اما در عوض آنها قدیمی و فرسوده سیاستمدار داشتن خود را باب دل حاضر است.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HotRod 7/10/2020 10:17:52 AM (شماره 473356)

شما می دانید, آن را واقعا توهین آمیز است که رسانه ها در تلاش برای نفوذ در فکر من با انتشار اخبار جعلی و دروغ آشکار! جعلی رسانه های خبری است که کاملا بدون استفاده از هر گونه اطلاعات بیشتر. آن را تبدیل به یک دشمن آمریکا!

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/10/2020 10:27:40 AM (شماره 473371)

#8 با شما موافقم در مورد اسب مرده با Hannity… دریافت کردن اسب مرده. رئیس جمهور به کنترل انگیزه های خود را برای ضربه زدن به پشت در چیزهای ناچیز. است وجود دارد یک استراتژی در محل و یا آنها عکسبرداری از لگن? که در آن در حال سیاسی نوابغ? مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به تمرکز بر مبارزات انتخاباتی و گام های کوچک و دور تراشه تراشه دور دور تراشه. را در برخی از افراد با استعداد برای ایجاد یک تازه ارائه شده است. Greg Gutfeld به ذهن می آید. ایجاد یک شعار جدید برای سال 2020 است. نمی تواند قابل پیش بینی با قرائت مناجات مانند Hannity می کند هر شب. خسته کننده! مثبت می شود. شور و شوق به فروش می رساند. این انجام شد در سال 2016 بسیار موثر است. می خواهم برای دیدن او را به برخی از حضور در Newsmax. مردم بیش از وجود دارد مانند استیو Bannon. کنترل با اعتماد به نفس…آیا آن را در حال حاضر. پایه گرسنه است. بله “زمان آن رسیده است’ گراز دریایی گفت: به بحث بسیاری از چیزها: کفش — و کشتی — و مهر و موم — از کلم — و پادشاهان ” از یک شعر توسط لوئیس کارول

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/10/2020 11:10:52 AM (شماره 473434)

اخبار unwatchable. برای بیشتر قسمت ها, من آن را ترک کردن. آن را پر از دروغ و تحریف. فقط گوش دادن به آنچه آنها می گویند در مورد CV19 برای چند دقیقه و آن آشکار است. مورد در یک زمان همه بالا. هیچ اشاره ای جدید تست. مرگ و میر در حال افزایش است. آنها نمی ذکر است که CDC گفت که مرگ و میر پایین است. بیمارستان ها پر کردن. هیچ ذکر است که بیمارستان ها به درمان همه چیز را دوباره. آنها همچنین ساخت و استفاده از آنها علیه جمهوری خواه و فرماندار. این است که اخبار محلی و برخی از آنها چه می گویند در مورد فرماندار در نهایت باعث می شود اخبار ملی. این است که در فلوریدا که در آن سمت چپ در حال ساخت یک تلاش مشخص برای از خط خارج مغلوب ساختن پیشی جستن. فلوریدا کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه است و در واقع مغلوب ساختن پیشی جستن را خانه دوم دولت است. آن خبری نیست. تبلیغات خود را. لازم به ذکر است که زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و پس از نسکار و بابا والاس او همچنین با حمله به سرخپوستان کلیولند و ردسکینز واشنگتن برای تغییر نام خود را. شرکت های بزرگ امریکا شده است بدبینانه ترسو خرید و فروش در نماد به جای هر چیزی بتن. تغییر نام معتاد نجات یک زندگی در جامعه است. مغلوب ساختن پیشی جستن شده است نقطه ای برای تماس از شرکت های بزرگ امریکا است. نکته دیگر در مورد بابا والاس. تا کنون او به نظر نمی رسد حتی از راه دور شبیه khezri. همچنین فکر می کنم نسکار با استفاده از بابا والاس در یک شگرد جدید حامیان مالی و تبلیغات. چقدر از آنچه در رفتن در نسکار است که رانده شده توسط نسکار و چه مقدار از رانده شدن توسط بابا والاس? تصور مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژی بوده و به یک گام به عقب و به سمت چپ بیش از طناب به اندازه کافی برای چسبیدن به خود را دارند. مردم حمایت نمی پل شورش و ‘تظاهرات’. مردم نیست, حمایت از CV19 scamdemic. مردم حمایت نمی ساختگی استیضاح تلاش در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. مردم حمایت نمی ما دروغ رسانه ای است. در ماه نوامبر مردم را پشتیبانی نمی Befuddled بایدن یا فاسد استبدادی حزب دموکرات است که در آغوش مارکسیسم و کمونیسم. همانطور که برای مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان نام یک جایگزین بهتر برای مغلوب ساختن پیشی جستن. یکی وجود ندارد. بزرگترین مشکل مواجه مغلوب ساختن پیشی جستن است تبلیغات. این CV19 کلاهبرداری تقریبا به عنوان به طور موثر shutdown مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آن را انجام داده است بایدن. او نیاز به دیده می شود ،

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/10/2020 11:54:26 AM (شماره 473499)

در هر زمان فشار است صحبت من تماشای cspan.
و من نمی نیاز به برخی از lamebrain بی سواد صحبت کردن سر از سی ان ان. MSNBC, ABC, NBC,CBS, تلاش بیش از حد به من بگویید چه من فقط شنیده ام او را می گویند.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: در واقع 7/10/2020 12:14:41 PM (شماره 473524)

این دموکرات جایگزین مارکسیسم, فقر, پاریس, آب و هوا توافقنامه TPP, رفاه اجتماعی, کارگران به جای پلیس, نژاد, شورش, فرهنگی, جنگ و پایان تاریخ ما است. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نشان دهنده ارزش های آمریکایی. دو چندان کردن تلاش های خود در حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را. این تهمت در مقابل جهانی شدن. من عاشق این مرد خدا برای ما فرستاده.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Casper27 7/10/2020 12:31:20 PM (شماره 473548)

Blah Blah Blah. Limbaugh شده است blahing برای 30 سال و ما هیچ جا. چرا, زیرا او را نه تایید نامزدها.
یا او را دریافت نتایج. او بیشتر علاقه مند به فروش tshirts است. ما بدست هیچ کجا با چرند و هرگز.
کشور ما به جهنم رفته در 5 ماه.
مغلوب ساختن پیشی جستن است همچنین یک مثال است. او در گفتگو و مذاکرات و من عاشق سخنرانی های خود را. آن را بی فایده است با این کودن ها او استخدام از مشاور.
در حال حاضر ما می بینیم او استخدام روو. بزرگ. این Ivanka ایده?
من به خوبی و به این نیازی ندارم دیگر. فکر کردن در مورد در حال حرکت به سمت جزایر ویرجین ایالات متحده و یا سواحل ویتنام با سایر دامپزشکان.
من هیچ خبری در حال حاضر. من سعی کردم به گوش دادن به راش امروز و شروع کرد با احمق آنفولانزا…..او را خاموش.
توجه داشته باشید به بزرگراه معترضان. من نه اما اگر اجرا بر شما من قبول هر گونه مجازات کمتر از اراذل و اوباش. هشدار! من تایید 100 درصد PTSD با دو جمع شده است. آیا در من راه قانونی بزرگراه خود را با غیر قانونی. بعلاوه من 71 و در سلامت بد است. من یک انتخاب زمانی که شما قوم حمله. آن را نمی خواهد prettiy زمانی که آنها جلو سوابق پزشکی. من نمی توانم غلتیدن در گل کنه. پس از آن………………………………………………………………………………..

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Justcurious 7/10/2020 1:16:33 PM (شماره 473621)

من شگفت زده و خوشحال در کسانی که به PT مبارزات انتخاباتی و پیام های مشاوره. کسانی که فکر می کنند بهتر می دانند باید وارد عرصه است. و من امیدوارم که شما مانند سیاسی کالیفرنیا آن را در آینده به شما. اما شما نمی ارسال PT هر طوری که آن را تقصیر شما نیست درسته ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/10/2020 2:41:22 PM (شماره 473709)

بریت هیوم کاملا صحیح است.
و همه ما آن را می دانم. جانبازان برای حقیقت نمی dnc روایت تبلیغات
جانبازان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2016-2024
رانش زمین!!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: KanCreeper 7/10/2020 3:50:02 PM (شماره 473783)

اول: من هم یک جانباز; آیا تلاش برای متوقف کردن خودرو در یک حقوقی بزرگراه! من اهدای پول به تنها فردی سیاستمداران… نه به هر کمپین ملی دستگاه. من کمک به PDJT انتخاباتی. من نمی او ارائه هر گونه مشاوره; او انجام داده است به خوبی تا کنون ! من را دریافت اخبار از منابع در اینترنت; یکی را من ‘veted خودم. روزنامه چیزی مفید تر از بسته بندی ماهی…پخش رسانه های صفر اعتبار در حال حاضر. هرگز فراموش نکنید که Joie بایدن یک پیاده روی زامبی خود را در مبارزات انتخاباتی است که با تمرکز بر گرفتن او در پس هر کس برداشت برای یک همسر در حال اجرا تبدیل خواهد شد در برخی از نقطه به رئیس جمهور….UIF که فرد کار نمی کند…هرگز فراموش نکنید….سن Fran نان انتظار در بال به عنوان #3 در خط جانشینی! که به تنهایی باید ترساندن تباهی از هر رای گیری آمریکا ، رای برای رئیس جمهور, Donal J. Trump… بر خلاف رای خواهد آورد که نتایج تا نسل های آینده از AMERICNS خواهد پشیمانی به گورهای خود.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Mauigirl 7/10/2020 3:52:02 PM (شماره 473788)

چهارم ما و مستغلات است که در واقع ما ستون پنجم.
هوشمند باشد و آن را نادیده گرفت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: 4Justice 7/10/2020 4:08:58 PM (شماره 473820)

#18 – من خیلی خوشحالم که شما به خوبی و می تواند فقط “ضربه این تاکو ایستاده” و اجازه دهید این کشور برو به جهنم در یک handbasket. بقیه از ما گیر مبارزه برای زندگی ما و از همه مهمتر آرمان های ما. من برای یک, حتی نمی توانیم به حرکت در خارج از کالیفرنیا. اما حتی اگر من می توانم, من هنوز هم می توان مبارزه برای آنچه حق است. من آن را انجام نمی برای من شخصا به دلیل زندگی من (به عنوان من آن را می دانستند) ، من انتظار نداریم که آن را از سوراخ من در. من مبارزه برای آنچه درست است. من با کمال میل به زندگی من اگر من می تواند به نوبه خود این ظروف سرباز یا مسافر در اطراف. من دلم کشور….این یکی را من در سال پیش. و اگر آن را خدا خواهد که همه چیز نابود شود حداقل من مبارزه در کنار او برای خوب تا پایان.

8 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de